PDA

Se full versjon : Til fedrelandsvennen eller TV Sør

Øyvind S.
07-08-2007, 12:52
Et lite spørsmål til Fevennen eller TV Sør(regner med de er innom):

Kan dere stille Bjørnebye spørsmål om han trekker seg den dagen han ikke lenger tror på at Start skal berge plassen i Tippeligaen??

rødøye
07-08-2007, 13:10
hehe.
det var faktisk det.

- hvis han kommer til den konkluksjonen at Start ikke berger seg, kan han like så godt fortsette synes jeg, iallefall ut sesongen

Ø.K.P
07-08-2007, 13:24
Foreslår at Øyvind og Messi får sin egen jamretråd.

DayWalker
07-08-2007, 13:25
Om behovet er så stort for å hendvende seg til Fevennen/TV Sør er det fullt mulig å sende dem SMS/MMS/e-post/plukke opp telefonen.

Trenger ikke bruke supporterklubbens forum til dette.

Øyvind S.
07-08-2007, 13:29
Det må da være relevant for supporterklubbens forum å få fram hvilke spørsmål man ønsker at media skal stille ledelsen i Start????

REBell
07-08-2007, 13:35
Så lenge det har relevans til Start..

YgorNo1
07-08-2007, 13:45
Sib har innstillingen at han som en kaptein blir med skuta ned.
FVN har allerede spurt SIB om han trekker seg om laget fortsetter å tape.
Svar, jeg tåler motgang, og det er da jeg jobber best.
Gudene vet hvordan det blir ved en opptur hehe.

Messi
07-08-2007, 13:49
Sib har innstillingen at han som en kaptein blir med skuta ned.
FVN har allerede spurt SIB om han trekker seg om laget fortsetter å tape.
Svar, jeg tåler motgang, og det er da jeg jobber best.
Gudene vet hvordan det blir ved en opptur hehe. Håper han drukner i overført betydning.

stibere
07-08-2007, 13:51
Håper han drukner i overført betydning.

Ender denne sesongen med nedrykk,har jeg stor tro på at Bjørnebye fører oss raskt tilbake i det gode selskap

Messi
07-08-2007, 14:59
Ender denne sesongen med nedrykk,har jeg stor tro på at Bjørnebye fører oss raskt tilbake i det gode selskapDet gode selskap må jo i såfall være lokalderbyene mot MK.

desibelo
07-08-2007, 15:18
Ender denne sesongen med nedrykk,har jeg stor tro på at Bjørnebye fører oss raskt tilbake i det gode selskap

Skal vi begynne å gi mannen tillit til neste år allerede? Hvis vi rykker ned?

Nå gidder jeg faen ikke mer!

Er dere rett å slett jævlig dumme i hodet? Dette her er på grensen til latterlig..

Øyvind S.
07-08-2007, 15:58
[QUOTE=desibelo;146504]Skal vi begynne å gi mannen tillit til neste år allerede? Hvis vi rykker ned?
QUOTE]

Det er dette jeg også frykter mer og mer at enkelte både i ledelsen og blant supporterne mener. Da blir eneste håpet at stabukken trekker seg selv.

Derfor er det så viktig at han får dette spørsmålet nå.

MrKokken
07-08-2007, 15:59
Skal vi begynne å gi mannen tillit til neste år allerede? Hvis vi rykker ned?

Nå gidder jeg faen ikke mer!

Er dere rett å slett jævlig dumme i hodet? Dette her er på grensen til latterlig..

Ta deg sammen da, er det ikke rom for å mene hva man vil om SIB her? Folk må få lov til å gi ham så mye tillit de ønsker.

Hvem som har rett og galt, vet vi ved sesongslutt.

REBell
07-08-2007, 16:01
Det kommer en lang redegjørelse om forskjellige ting på ikstart.no i løpet av dagen/kvelden. Skrevet av Erik Soler.
Dog aner jeg ikke innhold ;)

MrKokken
07-08-2007, 16:05
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=480710

Roy Eriksen
07-08-2007, 17:00
KUTT UT å prate om sparke trener. Hvis han fikk sparken på sist søndag. Hvem skal OVERTA for han? siden er det kort tid til avslutning kamp. Vi må støtte vårt START-gutter selv om hva skjer.
Ikke lett for trener og gutter om de klarer det eller ikke. Men jeg tror at de greier seg dersom vi vinner 3 kamp og 2 avgjort. Det er nok.

Messi
07-08-2007, 20:27
KUTT UT å prate om sparke trener. Hvis han fikk sparken på sist søndag. Hvem skal OVERTA for han? siden er det kort tid til avslutning kamp. Vi må støtte vårt START-gutter selv om hva skjer.
Ikke lett for trener og gutter om de klarer det eller ikke. Men jeg tror at de greier seg dersom vi vinner 3 kamp og 2 avgjort. Det er nok.
Forslag til det finnes i Tråden trenerkandidater og Svein Hansen factfile.

desibelo
07-08-2007, 20:57
Ta deg sammen da, er det ikke rom for å mene hva man vil om SIB her? Folk må få lov til å gi ham så mye tillit de ønsker.

Hvem som har rett og galt, vet vi ved sesongslutt.

Dere som er med på å ta fokus bort fra SIB svake prestasjoner, og tar svadaen hans for god fisk. Dere er med på å gi SIB mere tid og koster oss flere poeng!

Dere er indirekte skyld i nedrykket.

SKJØNNER DERE IKKE DET?? kanskje er det for sent nå...

og det er forjævlig....

stibere
07-08-2007, 21:01
Dere som er med på å ta fokus bort fra SIB svake prestasjoner, og tar svadaen hans for god fisk. Dere er med på å gi SIB mere tid og koster oss flere poeng!

og det er forjævlig....

Det kommer til å løsne under bjørnebye,hjelper ikke bare å sparke trener når det er motgang

Øyvind S.
07-08-2007, 21:12
Det kommer til å løsne under bjørnebye,hjelper ikke bare å sparke trener når det er motgang

Nei, men det hjelper å sparke treneren når han er årsaken til motgangen.

stibere
07-08-2007, 21:21
Nei, men det hjelper å sparke treneren når han er årsaken til motgangen.

Blir jo helt feil å legge all skyld på Bjørnebye.

desibelo
07-08-2007, 21:38

Det må en ny sjef inn Stibere. En som kan være tilstedet både på treninger og på sidelinja.

En som kan formasjonen vi skal spille. En som kan fortelle spillerene hva de skal gjøre på banen og hva de skal gjøre på trening.

F.eks: Er det bare språkproblemer som gjør at han ikke har fått forklart Ygor at han skal følge mannen sin på dødball? `

Du mener kanskje dette er tolken sin feil??

Øyvind S.
07-08-2007, 21:38

Javel.

Da skal det bli artig å høre din analyse av hva som har gått galt, og hvem som har hovedansvaret for disse tingene.

(Med mindre du tror på svadaet fra ledelsen om uheldig med skader, stang-ut, blablabla..)

Uansett hvordan jeg og de fleste andre analyserer, så faller loddet på Bjørnebye.

Kanskje et enkelt svar, men ikke så rent sjelden er faktisk 2 + 2 = 4.

REBell
07-08-2007, 21:52
Det må en ny sjef inn Stibere. En som kan være tilstedet både på treninger og på sidelinja.

En som kan formasjonen vi skal spille. En som kan fortelle spillerene hva de skal gjøre på banen og hva de skal gjøre på trening.

F.eks: Er det bare språkproblemer som gjør at han ikke har fått forklart Ygor at han skal følge mannen sin på dødball? `

Du mener kanskje dette er tolken sin feil??

Spørmålet er da også, kan man skylde på SIB for alle skadene vi har hatt i troppen? Uten at jeg forsvarer han, men stiller et annet spørsmål i retur.

Fish
07-08-2007, 22:10

og det er forjævlig....

Så jo mer drit om SIB man slenger ut her, desto nærmere er man hans avgang? Det er skrevet sikkert 1000 ganger at SIB bør fjernes. Ikke forpest et s u p p o r t e r - forum med slikt meningsløst tull lenger. Man kan mene hva man vil om treneren, men det må gå an å innse når det er nok. Selv om SIB ene og alene skulle være årsaken til Starts prestasjoner om dagen, er det ingen vits i å skrike det samme budskapet nærmest daglig. Har man så sterke meninger, så skriv et brev til klubbledelsen. Det har nok hakket mer verdi enn å gjenta sytinga her.

Støtt laget eller vær stille.

Espen K G
07-08-2007, 22:12
<snip>Har man så sterke meninger, så skriv et brev til klubbledelsen. Det har nok hakket mer verdi enn å gjenta sytinga her.Vi har blitt enige om at det skal kalles "sutring", ikke "syting" ;)

Ole-Bernt
07-08-2007, 22:12
Støtt laget eller vær stille. Enig. Støttlaget og vær ellers stille!

REBell
07-08-2007, 22:14
Enig. Støttlaget og vær ellers stille!

Men man kan samtidig kritisere enkeltpersoner man mener hindrer utviklingen av laget?

Ole-Bernt
07-08-2007, 22:19
Men man kan samtidig kritisere enkeltpersoner man mener hindrer utviklingen av laget?

Hvis man derigjennom positivt kan si at man støtter laget.
Objektivt sett. Ikke subjektivt ut fra egen synsinger ... :)

Messi
07-08-2007, 22:20
Den ble for dyp for meg.-)

desibelo
07-08-2007, 22:57
Spørmålet er da også, kan man skylde på SIB for alle skadene vi har hatt i troppen? Uten at jeg forsvarer han, men stiller et annet spørsmål i retur.

Skadene kan være en faktor, men man bør kunne klare å se relasjoner eller et spillemønster uansett.

Jeg ser mye fotball, og det som preger Start i år er etter min mening; liten innsatsvilje(som kan skyldes mangel på motivasjon), planløshet, dårlig oppdekning på dødball, slitne spillere, spillere uten initiativ til løp og plasseringer(fordi de ikke har fått klare beskjeder om hvor eller hva),
feilpasninger(og dårlige utspill) og mangel på avsluttningsegenskaper.

Hvorfor blir ikke dette tatt tak i da? Hvis Bjørnebye er riktig mann skal han ikke gjøre grep slik at dette ikke gjentar seg i kamp etter kamp?

Er det riktig at vi som sitter på tribunen skal rope hvor Paulsen må løpe. Eller at Ygor må følge mannen sin på dødball. Eller at Strømstad har mann i rygg og må bli flinkere til å gi fra seg ballen i tide?

Så en jævla utbasunering fra flere om at dette er feil forum for slike ytringer og at de føler de har sett og hørt det før? Dere vil faen meg få høre det igjen og igjen til det er tegn til bedring.

Må være lov å få ut frustrasjonen når man er betalende medlem av supporterklubben samt har betalt 3500kr for å se dette laget spille.

Eller? Dette er jo ikke destruktivt men konstruktivt.
Og det mest konstruktive vi kan gjøre er å fjerne Bjørnebye som er den som har størst del av ansvaret!

Besserwisser
07-08-2007, 23:10
Det må en ny sjef inn Stibere. En som kan være tilstedet både på treninger og på sidelinja

Til din opplysning var aldri Rekdal på treningene når VIF stjal gullet fra oss. Dette er ikke et dataspill eller juniorfotball. Dette er profesjonelle prestasjonsjagende spillere som selv må ta mesteparten av jobben selv, og som faktisk selv kan en del fotball og systemer. Det at det har vært mye uflaks, skader og lite samkjøring samt at det ser ut som nesten samtlige spillere har fått mentale trøkker jeg ikke har sett siden Tyson ble kannibal kan absolutt ikke alt legges på Bjørnebye. Det er imidlertid ting han kan lastes for, men jeg så fremgang i forrige kamp - fortsetter den er det ingen vits i å snakke om nedrykk. Kjøpene er bra - salgene likeså så dette kan faktisk ende opp med å bli kanon og i så fall er det noen som bør vurdere å lage bannere med unnskyld på til kamp. I likhet med det tullet noen har kommet med her inne om å lage negative bannere. Slutt å sutre, styret har bestemt seg for Bjørnebye, enig eller ikke - da støtter vi laget og håper at dette til slutt blir veldig bra.

Ole-Bernt
07-08-2007, 23:14
...Dette er ikke et dataspill eller juniorfotball. Dette er profesjonelle prestasjonsjagende spillere som selv må ta mesteparten av jobben selv, og som faktisk selv kan en del fotball og systemer.
... men jeg så fremgang i forrige kamp - fortsetter den er det ingen vits i å snakke om nedrykk.

- da støtter vi laget og håper at dette til slutt blir veldig bra.

Støttes helhjertig!

desibelo
07-08-2007, 23:17
Til din opplysning var aldri Rekdal på treningene når VIF stjal gullet fra oss. Dette er ikke et dataspill eller juniorfotball. Dette er profesjonelle prestasjonsjagende spillere som selv må ta mesteparten av jobben selv, og som faktisk selv kan en del fotball og systemer. Det at det har vært mye uflaks, skader og lite samkjøring samt at det ser ut som nesten samtlige spillere har fått mentale trøkker jeg ikke har sett siden Tyson ble kannibal kan absolutt ikke alt legges på Bjørnebye. Det er imidlertid ting han kan lastes for, men jeg så fremgang i forrige kamp - fortsetter den er det ingen vits i å snakke om nedrykk. Kjøpene er bra - salgene likeså så dette kan faktisk ende opp med å bli kanon og i så fall er det noen som bør vurdere å lage bannere med unnskyld på til kamp. I likhet med det tullet noen har kommet med her inne om å lage negative bannere. Slutt å sutre, styret har bestemt seg for Bjørnebye, enig eller ikke - da støtter vi laget og håper at dette til slutt blir veldig bra.

Jeg tror du undervurderer verdien av en trener her.
Gjør jo nærmest den stillingen unødvendig med innlegget ditt!

Hvorfor klarte Viking å snu det ifjor med Nordlie? Tromsø med Nilsen? Osv..

Syns det blir for dumt å bagatelisere en treners betydning!

desibelo
07-08-2007, 23:30

Hva må til for å konstruere et objektivt bilde av hva slags kritikk som er med på å støtte laget?

Hvis man kommer med konstruktiv kritikk støtter man laget da?

Supporteren
08-08-2007, 00:26
Masse piss..

Vel, hvis det ikke er noe som kan gjøres, så er det vel bare å ønske Adeccoligaen velkommen..