PDA

Se full versjon : Vålerenga - Start Søndag 2 september.

stallis
08-08-2007, 12:14
Påmeldingen er i gang, pris kr. 300,- for buss tur + kampbillett.

Jan Erik

Start4ever
22-08-2007, 21:00
Mulig å få kjøpt billetter av Menigheden selvom man ikke er med på bussen? Reiser bort på egenhånd fredagen.

Kenneth Storberget
23-08-2007, 11:24
Mulig å få kjøpt billetter av Menigheden selvom man ikke er med på bussen? Reiser bort på egenhånd fredagen.

Som det var i fjord så hadde dem en egen bu oppe på Ullevaal der vi borte supportere kjøpte biletter.
Det var jo ikke noe busstur da så alle som kom fikk kjøpe egene billetter på plass.

Morten Torjussen
28-08-2007, 13:31
Hvordan går det påmeldinger til turen Jan Erik?

stallis
28-08-2007, 15:13
Hvordan går det påmeldinger til turen Jan Erik?

Rett og slett elendig, ser ut som folket har gitt opp. Må ha over 30 påmeldinger neste døgn får å kjøre turen.

Lynet
28-08-2007, 19:08
Meget mulig folk sparer til flybillett til Bodø i månedskifte oktober/november...

stallis
29-08-2007, 18:38
Turen er avlyst pga. for få påmeldte.

Jan Erik

Start4ever
30-08-2007, 23:46
Hva faen er det som skjer??????? Ikke nok påmeldte til tur mot Enga? Herregud, nå må faen meg folk skjerpe seg altså. Må ærlig innrømme at jeg ikke meldte meg på turen, fordi jeg drar inn i morgen. Men folkens, dette er rett og slett helt elendig. Fyll opp alle biler, og pell dere til Oslo, forventer å se mange av dere der

Neon
30-08-2007, 23:56
Hva faen er det som skjer??????? Ikke nok påmeldte til tur mot Enga? Herregud, nå må faen meg folk skjerpe seg altså. Må ærlig innrømme at jeg ikke meldte meg på turen, fordi jeg drar inn i morgen. Men folkens, dette er rett og slett helt elendig. Fyll opp alle biler, og pell dere til Oslo, forventer å se mange av dere der

Jeg kommer i alle fall. Jobben min, har fylt opp en hel buss... :D

Kenneth Storberget
31-08-2007, 11:36
Jeg kommer i alle fall. Jobben min, har fylt opp en hel buss... :D

Kunne dere ikke heller meldt dere på Menigheds bussen da. Talentløst synes jeg hvertfall. Hvorfor sette opp egen buss når Menigheden jobber og jobber for og sette opp buss til borte turer så at flest mulig kommer seg på tur.

Neon
31-08-2007, 14:17
Kunne dere ikke heller meldt dere på Menigheds bussen da. Talentløst synes jeg hvertfall. Hvorfor sette opp egen buss når Menigheden jobber og jobber for og sette opp buss til borte turer så at flest mulig kommer seg på tur.

Fordi dette bar en gave fra sjefen vår. Han spanderer hele turen på oss. Buss, mat og inngangsbillet. Det er hekker ikke bare start supportere som er med bussen, å tviler på det hadde vært så populært å hatt med klansfolk på menigheds bussen!

Ikke kritiser meg, fordi jeg har en kul sjef!