PDA

Se full versjon : Legger ballen død

Besserwisser
10-08-2007, 11:02
Jeg gidder ikke skrive mer om SIBs kvaliteter kontra svakheter så lenge alt dreier seg om han skal få sparken eller ikke. Han er kanskje ikke så sterk som trener som det jeg har innbilt meg, resultatene sier jo sitt, og han er nok heller ikke så svak som en del her inne skal ha det til, virker jo som en del av dere mener at en neve tang er bedre egnet. Styret har bestemt seg for å beholde SIB foreløpig, så uansett hvor mye vi maser den ene eller andre veien her inne gjør vi ikke noe annet enn å forsure forumet med unødvenig hets. Oppfordrer alle andre om å kun skrive at han bør få fyken/beholde jobben i egne tråder så jeg selektivt kan slippe å lese disse. Tiden vil vise hvem som har rett, så langt er ikke resultatene på min side:). Men uansett er dette et supporterforum og da føler jeg det blir for dumt å løpe rundt som hakkekyllinger så fort man får sjansen. Jeg gidder i hvert fall ikke mer, men kommer til å ta opp noen kommentarer om SIB blir en suksess. - Om ikke regner jeg med at noen andre vil plukke opp mine:)

Heia Start

Mr.Nor
10-08-2007, 11:11
Å dette kunne du ikke tatt i en av de allerede eksisterende Stig Inge Bjørnebye trådene?

Brand
10-08-2007, 11:11
Jeg gidder i hvert fall ikke mer, men kommer til å ta opp noen kommentarer om SIB blir en suksess.

Ærlig talt Besserwisser,vi bryr oss om START,dersom SIB bringer Start på trygg
grunn og høyt på tabellen neste sesong er ingenting bedre enn det og du må
gjerne dra opp 100 tråder for meg. :)

Eg synes du mister fokuset når SIB blir viktigere enn klubben for det er einaste
måten eg kan tolke at du vil hovere dersom SIB lykkes.

Eg respekterer derimot at du har tru på at SIB kan snu elendigheita,og det bør
respekteres at andre(som meg) ikkje har noke IMOT SIB,men trur rett og slett
ikkje at han klarer å snu dette (tidsnok).

Besserwisser
10-08-2007, 21:12
Eg respekterer derimot at du har tru på at SIB kan snu elendigheita,og det bør
respekteres at andre(som meg) ikkje har noke IMOT SIB,men trur rett og slett
ikkje at han klarer å snu dette (tidsnok).
Svar med sitat

Har absolutt respekt og forståelse for ditt og andres synspunkter - er bare lei av å se argumenter for det ene og andre overalt. Så lenge trenerspørsmålet virker som er låst fra kluibbens styre ser jeg ikke poenget i å utbasunere ytringene her inne. Da får man ta det videre om skoen trykker så voldsomt- er mye annet som også bør diskuteres:)