Se full versjon : Start-spillere på U21
Annan_er_best
14-08-2007, 14:50
http://fotball.fvn.no/landslaget/article87685.ece
Morten Hæstad, Christer Kleiven, Espen Børufsen og Jesper Mathisen er tatt ut til U21. Det gror i Start.
Ole Gilboe Hermansen
14-08-2007, 15:00
Ja, jeg er opptemist for fremtiden.
Utriolig bra av ungdommen dette ja. Må jo være veldig inspirerende å bli tatt ut på U-21! Nå er det bare å kline til og vise at de fortjener plassen. Er ikke SÅ lang vei fra U-21 laget og inn på A-laget til Start.
Millonarios
22-08-2007, 23:18
Vi fikk hvertfall avbekreftet teorien fra noen her om at Morten Hæstad er vår fremtidelige høyreback. En helt forferdelig posisjonering gjennom hele kampen. Av Start-spillerne var Christer Kleiven uten tvil den mest positive.
Var Børufsen dårlig siden han ble byttet ut ved pause, eller var det bare for å gi flere spillere sjansen?
Millonarios
23-08-2007, 11:37
Usikkert. Han var ikke særlig innblandet i spillet, men fikk heller nesten ingen baller å jobbe med. Dog produserte han kanskje norges største sjanse da han heddet rett over mål etter et innlegg fra Morten Hæstad. Var svært usynlig gjennom hele omgangen. Børufsen er uansett relativt fersk på U21-nivå, så han vil nok få flere sjanser.
Idag ble Kleiven og Børufsen tatt ut til U21 lagets treningskamper på La Manga i Februar!
Ole Gilboe Hermansen
21-01-2008, 15:38
Veldig hyggelig.
Øyvind S.
21-01-2008, 20:39
Idag ble Kleiven og Børufsen tatt ut til U21 lagets treningskamper på La Manga i Februar!
Det var det der med å trekke fram gamle tråder igjen da. ;
Lynet.... :)
Jeg satt noen sekunder og lurte på om Jesper var skadefri osv.
Til moderatorerene: Burde vi ikke hatt en regel om at en tråd som er over f.eks 3 måneder ikke bør hentes opp igjen, med mindre det er helt spesielle grunner til det??
Og for å holde meg til topic var det selvsagt gøy både for Kleiven og Børufsen.....
Ole Gilboe Hermansen
21-01-2008, 21:00
Det var det der med å trekke fram gamle tråder igjen da. ;
Lynet.... :)
Til moderatorerene: Burde vi ikke hatt en regel om at en tråd som er over f.eks 3 måneder ikke bør hentes opp igjen, med mindre det er helt spesielle grunner til det??
Er ikke det greit om man har en tråd for et tema man skal ta opp, så bruker man denne, i steden for å få flere tråder om samme tema?
Jeg synes det er greit at vi bruker tråder vi har.
I dette tilfellet synes jeg det er helt greit. "Start-spillere på U-21" kan brukes hver gang det tas noen ut til U21 og i omtale av prestasjoner og annet rundt Starts spillere under U21 samlinger. Synes det holder med en tråd om dette, og det bør ikke skape forvirring hvis du scroller helt til den lille markøren er hvit;) Det bør alltid være en tommelfingerregel;)
Øyvind S.
22-01-2008, 00:02
Men har landslagsuttak som skjedde for et halvt år siden så mye å gjøre med situasjonen nå? Har Bård Borgersens dårlige sko i fjor så mye gjøre med tabben han gjorde i Brasil? Og har hva vi trodde om Bruno da han var helt fersk i Start så mye å gjøre med hvordan han ser ut ett år senere? Skal vi ha samme tråd på Bruno i 5 år hvis han blir her så lenge?
Hvis flertallet ønsker dette, er det selvsagt helt greit for meg. Selv om jeg blir veldig forvirret av det...... ;)
Jaja, hvis flertallet ønsker dette, er det selvsagt helt greit for meg. Kanskje det bare er meg som blir forvirret av det, begynner kanskje å toste litt... ;)
Jeg scroller helt til arket ved siden av dato og klokkeslett over innleggene skifter farge fra grå til hvit, da kan man ikke miste tråden;)
Espen K G
22-01-2008, 01:13
Jeg scroller helt til arket ved siden av dato og klokkeslett over innleggene skifter farge fra grå til hvit, da kan man ikke miste tråden;)
Eller man kan klikke på "pilen" ved siden av trådnavnet på forumets trådoversikt, så kommer man rett til første uleste. Den foretrekker jeg ;)
Eller man kan klikke på "pilen" ved siden av trådnavnet på forumets trådoversikt, så kommer man rett til første uleste. Den foretrekker jeg ;)
Nå foretrekker jeg også den;) For en teknologi forumverdenen byr på:p
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.