Se full versjon : Bernt Hulsker
Start Er i dialog med Bernt Hulsker, han vil vekk fra Svenske AIK på grunn av Lite spilletid..!
Har sansen for han og han vil definitivt styrke Spiss rekke bak Årst..:)
Svein Mathisen bekrefter også at de er i dialog med han...
bestisør
15-08-2007, 22:29
Bernt Hulser håper jeg virkelig at jeg aldri får se i Start-drakta. Maken til usympatisk spiller skal man se lenge etter. Jeg tror faktisk jeg vil gå så langt som at det er den verste norske spilleren jeg vet om - til og med foran Morten Berre, Daniel Berg Hestad og Petter Rudi! Jeg krysser fingrene for at forhandlingene skjærer seg.
DET KAN IKKE SKJE!!
Makan til drittsekk skal man lete lenge etter! Må ikke skje, for all del!
Roy Eriksen
15-08-2007, 22:40
Ja. men hvis han klarer å score for Start. Så kan vi godt tilgi. Han er jo menneske også. Fortid er fortid. Vet at mange spiss vil ikke skrive kontrakt med Start nå akkurat. Han er eneste sjanse for oss.
Roy_Keane
15-08-2007, 22:46
DET KAN IKKE SKJE!!
Makan til drittsekk skal man lete lenge etter! Må ikke skje, for all del!
hiver meg på denne, og en spiss som har skårt 4 mål på 22 kamper er IKKE noe for oss uansett. pluss at hulsker er søppel da....
Store Tå
15-08-2007, 22:52
Vi har en god midtspiss i Årst. Men vi trenger mer enn en god midtspiss. Og en kortvarig låneavtale kan umulig bli noen katastrofe, verken sportslig eller økonomisk.
Vi og Start er ikke i den situasjonen at vi kan velge og vrake. I hvert fall ikke etter at vi kjøpte Årst som et soleklart førstevalg.
Jeg tror det er godt mulig at Hulsker på en kort kontrakt er den beste back up-en vi kan få.
Jeg tror til og med det er mange som undervurderer Hulskers spissferdigheter.
Kanskje har han filmet litt i overkant tidligere. Kanskje har han slengt med leppa. Kanskje har han dultet litt forsiktig borti en motspiller (men han slo i hvert fall ikke hardt).
For min del tilgir jeg ham gledelig dette hvis han bidrar til at Start holder plasser i eliteserien.
Synes ekte Start-fans skal være forsiktig med hetse en potensiell Start-spiller som nå antakeligvis vurderer om han vil spille for oss eller ikke.
Roy Eriksen
15-08-2007, 22:55
Vi har en god midtspiss i Årst. Men vi trenger mer enn en god midtspiss. Og en kortvarig låneavtale kan umulig bli noen katastrofe, verken sportslig eller økonomisk.
Vi og Start er ikke i den situasjonen at vi kan velge og vrake. I hvert fall ikke etter at vi kjøpte Årst som et soleklart førstevalg.
Jeg tror det er godt mulig at Hulsker på en kort kontrakt er den beste back up-en vi kan få.
Jeg tror til og med det er mange som undervurderer Hulskers spissferdigheter.
Kanskje har han filmet litt i overkant tidligere. Kanskje har han slengt med leppa. Kanskje har han dultet litt forsiktig borti en motspiller (men han slo i hvert fall ikke hardt).
For min del tilgir jeg ham gledelig dette hvis han bidrar til at Start holder plasser i eliteserien.
Synes ekte Start-fans skal være forsiktig med hetse en potensiell Start-spiller som nå antakeligvis vurderer om han vil spille for oss eller ikke.
Helt enig med deg. Derfor vil jeg gi han sjanse at han viser oss at han er god for Start. Tilfeldig klarer han å redde Start ved å unngå gå nedrykk.
Er forsåvidt enig i at Hulsker kan virke som en drittsekk. I tillegg til spillestilen så har han en karisma som ikke er på hans parti noe særlig.
men som andre har påpekt vilke spisser kan vi få tak i nå, det er ikke rare greier det. kanksje Hulsker er den som skyter oss til fornyet tippeligakontrakt. Er iallefall klar for å gi han sjansen. Alt som teller nå er fornyet kontrakt.
Men må si at salget av david Nielsen virker rart jo mer jeg tenker på det. Vet at det var personlige ting utover det at han ville følge sønnen som begynte på skole. Kanskje hadde ikke Start noe valg. Men dumt var det. Men men det er for seint nå. Vi må støtte laget så godt vi kan, både spillere og trenere/ledere. Så skal jeg være med både "Messi" og Øyvind og hudflette Bjørneby etter sesongen.
Velkommen Hulsker!
Kan du berge plassen vår vil jeg være deg evig takknemlig!
Jeg tviler på om det er noen bedre fotballspillere enn Hulsker tilgjengelig som back up ut sesongen. Dessverre.
gul_kamel
16-08-2007, 00:08
Nå må dere jammen gi dere sytepaver!! Det er jo bare dritt å lese her på forumet. Greit nok å ikke like alt som skjer og alle, men å kalle en mulig ny Start spiller for søppel, verste som fins, usympatisk, og det som verre er, er jo helt bak mål!
Tror dere virkelig at Svein Mathisen og Soler sitter og leser dette, og tenker: Nei, dette er det noen på Menigheden forumet som ikke liker, da får vi heller droppe det...
Det eneste dere oppnår er å skape enda mer misnøye, uro, ubehag og kvalme blant alle som leser her... Kanskje til og med mulige nye spillere er her og leser for å sjekke stemninga rundt klubben...
VGD er en fin plass for dere som bare vil sutre og syte....
PS: Jeg gidder ikke svare ett pip til dere som nå vil kommentere dette innlegget.
Har aldri vært noen stor fan av Hulsker,men kan jo være han har forbedret seg så om han skulle komme til Start så får vi støtte han som vi gjør med andre Startspillere.
Folk kan jo forandre seg.
Jeg velger iallefall å gi han en sjanse til å bevise at han ikke er så ille som tidligere er kommet fram
Jeg er ikke en stor fan av personen Hulsker men får han en 6 måneders kontrakt å redder kontrakten vår i tippeligaen er han på hurralista..
Giovanni
16-08-2007, 01:42
hiver meg på denne, og en spiss som har skårt 4 mål på 22 kamper er IKKE noe for oss uansett. pluss at hulsker er søppel da....
ironisk at du har hevet deg på denne, da du som "nick" har navnet til tidenes mest usympatiske fotballspiller !!!
TaffseLasse
16-08-2007, 01:44
finner ikke ord.. Er kun en spiller jeg misliker og det er Hulsker!!
Hva er det som skjer..?
Vekk med Valencia, Bærlin, Nielsen og inn med Bernt Hulsker????
Maken til usympatisk, grise spiller.
Noen nevner karisma, det er jeg sterkt uenig i, Vinnie Jones, Paul Gasgoine, David Nielsen har karisma.
Hulsker synes jeg bare er ufin, usympatisk og sutrette.
Han bør ha forandret seg mye og bør kun tildeles en kort leiekontrakt.
Jeg vil til slutt bare gjengi intervjuet på vg, "Bernt føler at han hadde fortjent å få flere sjanser i AIK", og han skal altså være back up for Årst....
makan til usympatisk speller skal man lete lenge etter. Om han kommer og berger plassen vår skal jeg tilgi han, men ønsker han ikke i klubben noe mer utover det.
TaffseLasse
16-08-2007, 01:57
finner ikke ord.. Er kun en spiller jeg misliker og det er Hulsker!!
Hva er det som skjer..?
Vekk med Valencia, Bærlin, Nielsen og inn med Bernt Hulsker????
Maken til usympatisk, grise spiller.
Noen nevner karisma, det er jeg sterkt uenig i, Vinnie Jones, Paul Gasgoine, David Nielsen har karisma.
Hulsker synes jeg bare er ufin, usympatisk og sutrette.
Han bør ha forandret seg mye og bør kun tildeles en kort leiekontrakt.
Jeg vil til slutt bare gjengi intervjuet på vg, "Bernt føler at han hadde fortjent å få flere sjanser i AIK", og han skal altså være back up for Årst....
Jeg skrev noen fleipete og nedsettende kommentarer om et par Vålerenga-spillere på forumet en gang, deriblant Bernt Hulsker. Rett og slett fordi jeg aldri har hatt sansen for fyren (ei heller VIF for den saks skyld). Nå bedyrer en pålitelig person jeg kjenner at Hulsker faktisk er en veldig hyggelig kar. Han kjenner han personlig viser det seg. Kommer han til Start, får vi backe han opp. Unnlater han å sette klubben i vanry og samtidig score en del mål, skal man alltids klare å glemme.
Men jeg må innrømme at jeg ikke jublet da jeg leste nyheten.. :-|
nå må folk slutte med denne sytingen!!
både Todi Jönson og David Nielsen og Alex Nyarko var store bråkemakere da de kom til Start, de godtok vi fordi vi ikke hadde sett noe til dem i NORSK fotball. Dette må vi bare godta og han er en god forsterknig. Hva om han plutselig pøser inn med mål? eller er en god assist til Årst??
Ønsker han velkommen
Ole Gilboe Hermansen
16-08-2007, 08:29
Om han kommer og gjør jobben, så er han velkommen.
monsivar
16-08-2007, 08:41
Putt noen baller i nettet Bernt, så skal du kun se fornøyde Start supportere.
Vi kommer til å glise så bredt at hadde det ikke vært for ørene, så hadde smilet gått trill rundt.
Berger du plassen vår, så skal de som har vært litt negative til deg få lov til å bære deg gjennom Markens på gullstol.
Øyvind S.
16-08-2007, 08:44
Dette er vanskelig å diskutere, fordi det mer blir en prinsipiell debatt om hvor grensa går for hvor usympatiske og upopulær spillere vi ønsker til klubben vår. Grensa går jo en plass mellom Mor Teresa og Adolf Hitler, men går den før eller etter Bernt Hulsker?
Hadde vi hatt en avstemming for en uke siden hvilken spiller vi aller MINST ville se i Start, hadde Bernt Hulsker garantert vært på Topp-3, ikke umulig at han hadde vunnet.
Dersom Hulsker kommer og Start-fansen godtar det, trenger ihvertfall ikke noen bekymre seg for at det blir noe rama-skrik om Svein Hansen kommer. Han baserer ihvertfall ikke fotball-karrieren sin på fusk og fanteri.
En god spiller er elsket og hatet.
Han gjorde vel mest bråk i Molde, en stund siden nå.
Jeg stiller heller et udruelig SPM til ledelsen;
Ingen målmaskin.
Ingen god statistikk.
Lite spilletid, ergo hva er formen! Vi trenger han NÅ.
Dette er gambling.
Han har gode klubber bak seg og et navn, ok.
Men ingen fortjener slik behandlig/hets rettet til PERSONEN før han har vist seg frem.
Usakelig og usmakelig .
Bård Larsen
16-08-2007, 09:20
At Matta har jobbet LENGE for å få Hulsker sier det meste om startledelsens prioriteringer. Gud hjelpe meg for en total sinnsyk katastrofe. Hvor lenge skal Matta, SIB og Soler få lov til å myrde laget vårt?
både Todi Jönson og David Nielsen og Alex Nyarko var store bråkemakere da de kom til Start.
Todi bråkmaker?
Kjetil Haugersveen
16-08-2007, 09:54
At Matta har jobbet LENGE for å få Hulsker sier det meste om startledelsens prioriteringer. Gud hjelpe meg for en total sinnsyk katastrofe. Hvor lenge skal Matta, SIB og Soler få lov til å myrde laget vårt?
Utrolig, noen som klarer å vri alle debatter over til å slenge dritt til ledelsen, patetisk...jeg tror vi skal være klar over at vi mest sannsynlig ikke hadde hatt ny stadion, et lag i norsk toppfotball og 100 mill i omsetning hvis ikke Soler hadde vært her.
Det må jo være utolig mange her med enorme mindreverdighetskomplekser, som øsnker å heve seg ved å "tråkke" på andre..
det må jo være mulig å ha en saklig debatt om en aktuell spiller???
nok om det.
Hulsker, den desidert mest usympatiske spilleren jeg kan tenke meg, men bevares ikler han seg gult skal jeg selvfølgelig støtte han som hvem som helst andre.
Hulsker er ingen klassespiller. Han roter seg ofte opp i trøbbel og har konstant dommerens fulle oppmerksomhet pga sitt frynsete rykte på banen. Kun tidvis har vi sett han gjøre det bra sportslig sett. Virker fryktelig ustabil.
Han har opptredd svært usportslig et utall ganger med stygge albuer og griseskittent spill. Å takle for å skade synes å være helt greit for denne fyren.
Som noen sier så finnes det grenser for hva vi takler. David Nielsen var tøff, men med glimt i øyet og mange gode kvaliteter.
Hulsker virker bare usympatisk. Kort i fleng.
Håper ikke dette blir noe.
Det eneste han kan tilføre Start er en haug ekstra kort pluss et stempel på Start for å være et griselag. Nei takk.
Bård Larsen
16-08-2007, 10:10
Kjetil Haugers skrev:
”Det må jo være utolig mange her med enorme mindreverdighetskomplekser, som øsnker å heve seg ved å "tråkke" på andre..”
-Takk for psykoanlysen. Nå er jeg av den oppfatning at Soler og Startledelsen er privilegerte menneske med makt og innflytelse. Det er legitimt og nødvendig i et fritt samfunn å kritisere slike institusjoner som de representerer. Jeg finner det problematisk dog, at slike som deg finner det betimelig å tråkke på kritikerne. Det bør også legges til at de som blir tråkket på de facto er spillerne og supporterne, og ikke vip-losjen som har voldtatt klubben vår. Når du i tillegg skriver :” Hulsker, den desidert mest usympatiske spilleren jeg kan tenke meg, men bevares ikler han seg gult skal jeg selvfølgelig støtte han som hvem som helst andre”, så tror jeg du forveksler lojalitet med stupiditet, for å si det rett fra hofta. Ellers anbefaler jeg deg å lese Elias Canettis ”Masse og makt”.
.
Kjetil Haugers skriver også:
” jeg tror vi skal være klar over at vi mest sannsynlig ikke hadde hatt ny stadion, et lag i norsk toppfotball og 100 mill i omsetning hvis ikke Soler hadde vært her”.
-Ære være. So? Hvordan var det? At Mussolini fikk togene til å gå i rute?
-
Bård Larsen
16-08-2007, 10:16
Å sparke Valencia, Nielsen og Bärlin, for så å gå i langvarige forhandlinger med Hulsker.....hvordan skal vi tolke det?
Søndag1800
16-08-2007, 10:24
Det er ikke som om vi skal sette hele vår tillit på Hulsker. Han vil i såfall være en backup til Årst, altså må han spille bedre/score mer enn Årst for å få plassen.
Greier han dette vil signeringen være bra for Start, selv om jeg heller ville sett en ung spiller i samme posisjon som Hulsker vil få.
Kvadraturen
16-08-2007, 10:33
Men må si at salget av david Nielsen virker rart jo mer jeg tenker på det. Vet at det var personlige ting utover det at han ville følge sønnen som begynte på skole. Kanskje hadde ikke Start noe valg. Men dumt var det. Men men det er for seint nå. Vi må støtte laget så godt vi kan, både spillere og trenere/ledere. Så skal jeg være med både "Messi" og Øyvind og hudflette Bjørneby etter sesongen.
Det salget sammen med salget av Valencia var en av styrets værste katastrofer på mange år med tanke på hvor Start lå tabellmessig og fremstod spillemessig. Borre når ikke Valencia til anklene og David Nielsen er 3 ganger bedre enn Hulsker. Tror David hadde blomstret sammen med Årst. Det at det var andre grunner for salg betyr fint lite. De har en kontrakt og hvis Start ikke ønsket å slippe de hadde de ikke gjort det. Det er idioti. Se på Brann og Huseklepp. Han er så godt som klar for Stabæk etter sesongen, men de nekter å slippe han nå mot betaling. Det er slik vår ledelse også burde oppføre seg hvis det var ta i de. De kunne sluppet eventuelt Valencia etter sesongen hvis han fremdeles ville ut.
Hulsker fremstår for meg som en ny desperat handling fra Start ledelsens side. En spiss som scoret 4 mål på 22 kamper i fjor og har vært benket i år kan ikke redde noe som helst. Mathisen og Aram er bedre alternativer på den plassen.
Hulsker, god fart, god med begge ben, god på hodet...tror han passer godt inn i klubben jeg!!
Hva mer kan man forvente? Noen som virkelig trodde Karadas skulle spille for klubben?? Ærlig Talt!!
Frynsete rykte driter jeg i bare han presterer på banen...
Han har opptredd svært usportslig et utall ganger med stygge albuer og griseskittent spill. Å takle for å skade synes å være helt greit for denne fyren.
Han presterte til og med å bli utvist i Royal League i vinter etter å ha
takla dommaren?
:icon_mrgreen:
Kvadraturen
16-08-2007, 10:44
Utrolig, noen som klarer å vri alle debatter over til å slenge dritt til ledelsen, patetisk....
Den ledelsen trenger mer dritt enn vi klarer å skrive på dette forumet.
Når de gang etter gang tabber seg ut noe alldeles for jæv.. og får klubben ned i dritten er det på sin plass at vi sier fra. Bare så synd det aldri nytter annet enn å få ut frustasjonen og vite med seg selv at en 100% sikkert hadde gjort en bedre jobb enn Mathisen.
På et år har de:
- Ansatt en helt uerfaren trener som har vist seg å være en stor stor tabbe
- Kjøpte før sesongstart 2 midtbanespillere og en spiss det vill ta år før var en skikkelig forsterkning, mens alle så en trengte venste back, midtspiss og mulig keeper.
- Priset plassene på ny stadion så høyt at den aldri kunne bli full, holdt av et gedigent område til sponsorer som for det meste er mindre enn halvfult og ødelegger stemning og inntrykk. Hadde et gressteppe som var en skandale. Vet ikke om det var deres feil, men etter det jeg har hørt valgte de denne typen fordi den var billigere og var ikke anbefalt. Dette siste var også med tror jeg på å gjøre Start laget dårligere i den viktige starten.
- Presterer å selge Marius Johnsen til Lillestrøm. En venstreback vi sårt trengte og som i tillegg scoret mål.
- Har gjentatte ganger kommet med løgn og fanteri i media og har vært med å få en dårlig stemning mot Start fra andre supportere.
- Presterte å selge David Nielsen, Bärlin og Valencia når vi desperat hadde behov for de offensive spillerne vi kunne ha. Svensken gikk til og med til en meget hard konkurrent og kan fort skyte oss ned i 1 div.
Det er så mye mer også, så ikke fortell meg hva en skal si om ledelsen eller ei.
Å sparke Valencia, Nielsen og Bärlin, for så å gå i langvarige forhandlinger med Hulsker.....hvordan skal vi tolke det?
Enig,Hulsker er på Bärlin-nivå,han er på ingen måte den type spiller eg
ville henta som backup for Årst heller.
Dette stinker "hente berre for å hente noken" lang vei.
mr.leipsland
16-08-2007, 10:46
Synes Hulsker er skikkelig dårlig, men når klubben samtidig titter på Kai Risholt og Schei Lindbæk så forstår man jo hvor landet ligger.
Start er desverre elendige på overgangsmarkedet. Bare det at vi i år igjen må handle nødløsning for å dekke ett kortvarig behov i høstsesongen bekrefter jo det. I fjor var det Sesi, ett dyrt lån og etter sesongen leter man etter en permanent løsning. Det er ugunstig både sportslig og økonomisk.
Og da sier vi velkommen, Bernt Hulsker!
Denne sesongen utvikler seg til å bli et latterlig mareritt. Kan noen være så snill å vekke meg snart??
Markens, Er det offisielt?
Kan ikke folk prøve å være litt positive snart. Det er så ufatelige mange negative folk inn på dette forumet. Vi slal være glad for at vi får tak i en spiss nå. Det er ikke så mange å velge mellom. Nå må vi være positive å støtte opp:)
Velkommen Hulsker. Putt noen mål så blir vi fornøyd.
Klart at vi tåler at Hulsker kommer på utlån ut sesongen. Noe helt annet er "klysa" Svein hansen. Kommer Hansen så skal jeg få med meg mange som i protest brenner årskortene sine.
Søren heller... hva skjer.
Skikkelig trist. Håper OMÅ slår til og forblir uskadet og uten flere gule kort, så hulsker får smake benken til han forsvinner igjen.
http://www.vg.no/bilder/edrum/1117173715919_852.jpg
FVN.no som melder at han er på vei hit for å signere siste biten.
monsivar
16-08-2007, 13:17
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article87845.ece
velkommen skal du være.
Jeg skal gi mannen en sjanse. Viser han seg Start-skjorta verdig, så skal jeg glemme alt han har stått for før han kom til Start. At han har kontrakt (utlån?) ut 2007 sier vel noe om hvor mye han er tenkt brukt. Blir vel de siste 2 minuttene for Årst eller hvis han er skada og Jesper ikke er helt i slaget.
Ole Gilboe Hermansen
16-08-2007, 13:27
Velkommen Bernt.
Roy Eriksen
16-08-2007, 13:30
Flott at han vil bli Start ved utlån-avtale. Så får vi se hvordan han er når han spiller for Start. Hvis han er god nok for Start. så kjøper vi han neste år..
Vi har vel ikke annet valg enn å gi han en sjanse..
Men av samtlige Startsigneringer, så er dette garantert det med mest bismak.
Lars Olav Karlsen
16-08-2007, 13:44
Hadde vi hatt en avstemming for en uke siden hvilken spiller vi aller MINST ville se i Start, hadde Bernt Hulsker garantert vært på Topp-3, ikke umulig at han hadde vunnet.
Dette høres litt historieløst ut. Har vel en følelse av at spillere som Muller, Ijeh, og Ohr hadde vært harde konkurrenter og om du hadde spurt Menighedens medlemmer for litt over en uke siden om de kunne sette opp en liste over de 10 spillerne de ikke ønsket til Start så tror jeg flesteparten ikke hadde hatt med Hulsker i det hele tatt, og de som hadde hatt det ville hatt han godt under 3 plass.
Velkommen Hulsker. Du er den største signeringen vi har klart når det gjelder en norsk spiller med unntak av Belsvik og Årst på 15 år!
Jeg er ubetinget positiv til at Hulsker er mer enn god nok. Han er hurtig og avslutter bra. Hvis han holder fokus på å prestere på banen går dette bra! Har lang erfaring. Kan fort bli tungen på vektskålen som gjør at vi kan spille i Tippeligaen i 2007. Gi mannen en sjanse! Det fortjener alle som aksler den gule trøyen! I kveld er han en Starter!
Tror ikke vi pr dags dato kan sikte høyere!
monsivar
16-08-2007, 13:55
[QUOTE=Messi;147749] Kan fort bli tungen på vektskålen som gjør at vi kan spille i Tippeligaen i 2007. QUOTE]
For ikke å snakke om 2008
:-)
Koser deg nå Messi? Bare fortsett og gni det inn som du har gjort i ukesvis.
Hulsker deler førsteplassen over spillere jeg aldri ville sett i Start sammen med Vidar Riseth. Hva er det folk tenker med? Er Hulsker det eneste alternativet for oss i hele verden?
"Vi skal vinne fansen tilbake" - Vet ikke om jeg skal le eller gråte.
Er det bare meg som sitter med følelsen at hele norge ler av oss?
Som sagt før: Hulsker er nok det beste tilgjengelig alternativet som er. Han er en fighter og han er duellsterk. Vi trenger en slik spiller som back up for Årst, og også som joker i sluttminuttene kan han gjøre en god jobb. Vi har ingen slike typer i stallen fra før.
At mannen er en usympatisk drittsekk er ikke til å komme utenom.
Roy Eriksen
16-08-2007, 13:59
Hulsker deler førsteplassen over spillere jeg aldri ville sett i Start sammen med Vidar Riseth. Hva er det folk tenker med? Er Hulsker det eneste alternativet for oss i hele verden?
Er det bare meg som sitter med følelsen at hele norge ler av oss?
Husket du ikke at alle i Norge lo av oss som vi fikk David Nielsen?
Vi må vente og se hvordan Hulsker med Start-gutter. Kanskje er han beste spilleren i Norge. Kan hende at han passer godt i Start enn i AIK, VIF og Molde. La han få sjanse å vise oss om han er god eller ikke. Start skal ikke kjøpe han før de ser han i løpet av høsten. Bedre å få utlån-avtale enn 3 år avtale.
Bård Larsen
16-08-2007, 14:00
Husk å ta med plastpose!
Husket du ikke at alle i Norge lo av oss som vi fikk David Nielsen?
Vi må vente og se hvordan Hulsker med Start-gutter. Kanskje er han beste spilleren i Norge. Kan hende at han passer godt i Start enn i AIK, VIF og Molde. La han få sjanse å vise oss om han er god eller ikke. Start skal ikke kjøpe han før de ser han i løpet av høsten. Bedre å få utlån-avtale enn 3 år avtale.
Hæ? Hva er du det babler om? David Nielsen hadde knapt noen hørt om fra før. Hulsker er kanskje norges mest forhatte og usympatiske spiller. Nytt for deg kanskje?
Er det bare meg som sitter med følelsen at hele norge ler av oss?Jeg ler i hvertfall av deg. Gni inn? Hva pokker er det du insuerer? Hulsker er en bra spiller som kan redde plassen i Tippeligaen for oss. Det foretrekker jeg kontra at noen få fans føler et eller anne urasjonelt ubehag! Jeg ville hatt Riseth også hvor vi nå befinner oss på tabellen.
Annan_er_best
16-08-2007, 14:04
Jeg mener vi ikke bør slenge dritt om Hulsker nå som han etter all sannsynlighet kommer til klubben (om han ikke må snu i døra og ta med plastposen).
Jeg mener han må starte med blanke ark hos oss supportere, eller eventuelt med et pluss for å ha ønsket seg til Start i høst.
Velkommen skal du være!!
Positivt for Start at han valgte oss fremfor Tromsø, til tross for tabellplaseringen.
Annan_er_best
16-08-2007, 14:06
Jeg ler i hvertfall av deg. Gni inn? Hva pokker er det du insuerer? Hulsker er en bra spiller som kan redde plassen i Tippeligaen for oss. Det foretrekker jeg kontra at noen få fans føler et eller anne urasjonelt ubehag! Jeg ville hatt Riseth også hvor vi nå befinner oss på tabellen.
Og jeg vil si at jeg ville hatt Messi også, men da er det nok ikke brukeren i dette forumet det er snakk om.
Mener å huske at vi i fjor på denne tiden signerte en annen spiss med et litt frynsete rykte...... Det gikk jo bra:p
Hæ? Hva er du det babler om? David Nielsen hadde knapt noen hørt om fra før. Hulsker er kanskje norges mest forhatte og usympatiske spiller. Nytt for deg kanskje?
Joda, vi som følger med på fotball kjente David Nielsen godt. Både fra tiden i FCK og i England. Har absolutt ikke noe bedre rykte enn Hulsker. Hulsker har faktisk en evne som Nielsen også har til å bli populær blant hjemmefansen. Det er ikke lenge før du roper Kong Bernt :-)
Velkommen skal du være!!
Positivt for Start at han valgte oss fremfor Tromsø, til tross for tabellplaseringen.
Velkommen Bernt!
Du var ehh...førstevalget mitt iallfall.
Har ingenting imot deg faktisk,men eg er redd du ikkje kan hjelpe oss.
kriskristoff
16-08-2007, 14:20
Fy faen nå ble jeg lei meg, vi selger alle de sympatiske spillerne våre og hyrer in BERNT HULSKER! Ben Wright er jo fader meg dobbelt så god som Bernt. Er vel SIB som har gode "relasjoner" med han. Er ingen som husker så mye "vi" hatet Bernt når han spilte for Enga i 2005?
DayWalker
16-08-2007, 14:21
Joda, vi som følger med på fotball kjente David Nielsen godt. Både fra tiden i FCK og i England. Har absolutt ikke noe bedre rykte enn Hulsker. Hulsker har faktisk en evne som Nielsen også har til å bli populær blant hjemmefansen. Det er ikke lenge før du roper Kong Bernt :-)
Måtte bare kommentere at "Kong Bernt" høres SÅ feil ut :-p
Du ga meg dagens første lattis i dag Messi ;)
Tror det kan bli spennende å ha han på plass i stallen! Utrolig viktig at vi har en mann som kan komme inn og erstatte Årst i evntuelle skader og karantener.. Hvis han klarer å åpne målkontoen og gjør den jobben han kommer for å gjøre så er det det samme for meg om fotballnorge hater mannen. Lykke til i gult og svart Bernt!
Enig.
Litt mer historisk sus over "Kong David".
Fy faen nå ble jeg lei meg, vi selger alle de sympatiske spillerne våre og hyrer in BERNT HULSKER! Ben Wright er jo fader meg dobbelt så god som Bernt. Er vel SIB som har gode "relasjoner" med han. Er ingen som husker så mye "vi" hatet Bernt når han spilte for Enga i 2005?Synes dette er en utrolig barnslig holdning. Dette er trolig den beste spilleren et bunnlag i Norge med en strengt presset økonomi kan oppdrive.
Wright bedre enn Hulsker. Det er noe av det mest amatørmessige jeg har hørt. Hulsker har scoret mer enn 40 mål på øverste nivå. 31 mål på 114 Tippeliga kamper for Molde.
Stig Hornnes
16-08-2007, 14:34
Velkommen Hulsker. Du er den største signeringen vi har klart når det gjelder en norsk spiller med unntak av Belsvik og Årst på 15 år!
Jeg er ubetinget positiv til at Hulsker er mer enn god nok. Han er hurtig og avslutter bra. Hvis han holder fokus på å prestere på banen går dette bra! Har lang erfaring. Kan fort bli tungen på vektskålen som gjør at vi kan spille i Tippeligaen i 2007. Gi mannen en sjanse! Det fortjener alle som aksler den gule trøyen! I kveld er han en Starter!
Tror ikke vi pr dags dato kan sikte høyere!
Det er nok mulig klubben ikke kan sikte høyere, men Bernt Hulsker er ingen god spiller. Han var et bra talent i Molde en gang i tiden men har aldri nådd opp. I Enga var han vel toppscorer i cupen, men scoret vel knapt et eneste mål i serien. I AIK har han også vist at han er langt unna å være en goalgetter. Ellers scoret han vel et sted mellom 20 og 30 mål for Molde iløpet av en femårsperiode. Det lukter ikke akkurat mål av mannen.
Hulsker er dessuten en mann det er veldig vanskelig å like med den historien han har i Tippeligaen. Han var usympatisk i Molde og en enda større idiot i Enga. Jeg har ikke sansen for mannen og gleder med allerede til den dagen han ikke lenger er Start-spiller.
Virker som du er evig lojal når det passer deg Jackass.. Handler ikke bare om å møte opp på kamp, men om å støtte de spillerne vi til enhver tid har i stallen! Vær med og støtt Bernt så han får en god start som kanskje er det lille ekstra som gjør at han får ut de beste prestasjonene i sin karriere i gult og svart!
Messi: Du vil ha Svein Hansen som trener og jubler over Hulsker. Hater du Start så intenst som det kan virke som? ;-)
Hulsker har vel til gode å vise stabilitet over tid. Så ingen garanti for at han kan prestere noe.
Siden jeg ikke kan hindre at han kommer, så håper jeg i det minste at han har skjerpet seg, så han ikke påfører Start ulemper med alle sine skitne triks. Blir ikke lite irritert hvis han nok en gang skal bli utvist for groteske taklinger, albuer og munnbruk.
Forresten skal han jo ikke kjøpes - kun leies. Min lojalitet ovenfor klubben Start strekker seg bare til en viss grad til leiesoldater...
Men for all del. Jeg håper inderlig jeg etter sesongen må innrømme at jeg tok feil, ved at Hulsker ble en kjempehit! Men sjansen er nok ikke veldig stor.
Stig Hornnes
16-08-2007, 14:51
Virker som du er evig lojal når det passer deg Jackass.. Handler ikke bare om å møte opp på kamp, men om å støtte de spillerne vi til enhver tid har i stallen! Vær med og støtt Bernt så han får en god start som kanskje er det lille ekstra som gjør at han får ut de beste prestasjonene i sin karriere i gult og svart!
Lojaliteten min er bunnsolid den, men den hindrer meg ikke i å ha meninger om klubben og dens spillere. En supporter som ønsker klubben alt det beste vil nødvendigvis ha meninger om hvordan klubben skal bli best, meninger som ikke altid vil sammenfalle med klubbens måte å gjøre ting på. Bernt Hulsker er ingen god spiller og jeg har liten tro på at han skal kunne skyte oss unna bunnstriden. Han er også en usympatisk og direkte ufin spiller som jeg har liten tro på at kommer til å bli en god ambassadør for klubben vår. Derfor mener jeg dette er et trist kjøp, det forbeholder jeg meg retten til å skrive og mene uten at det skal på på lojaliteten min løs.
Poenget er at fra i kveld av så er Hulsker Startspiller. Vi har da en forpliktelse til å "bygge han opp". Dette gjør vi ikke ved å spre edder og galle i et forum som vi vet at spillerne leser. Ingen blir bedre av å bli tråkka på!
Det å være "hatet" av motstanderenes supportere er vel egentlig et kompliment.
Jeg tror vi har fått maksimalt ut av situasjonen. Hvilke virkelig gode spillere ville signere for et lag som ligger på direkte nedrykk, hvor en i tillegg vil måtte finne seg i å være nr 2 etter OMÅ?
Tsar Nikolai :icon_mrgreen:
Nå kommer han ihvertfall til Christiansand i kveld for å signere..!:icon_confused:
Nå som er med på å Møte opp på Kjevik For å Håne han..?...:icon_cool: hehe
kriskristoff
16-08-2007, 15:13
Nå kommer han ihvertfall til Christiansand i kveld for å signere..!:icon_confused:
Nå som er med på å Møte opp på Kjevik For å Håne han..?...:icon_cool: hehe
Kanskje å dra det litt langt
Stig Hornnes
16-08-2007, 15:13
Dette er det vi har klart å hente:
http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article1289482.ece
Det er en trist dag hvis det er her lista ligger...
Fasitsetteren
16-08-2007, 15:31
Det er med stor glede jeg leser disse ord: Hulsker klar for Start-signering. Ikke bare høres overskriften merkelig ut på flere måter. "Klar for Start-signering" høres merkelig ut å skrive, men at det er Bernt Hulsker av alle spillere som signerer under for Idrettsklubben Start av 1905 er enda merkeligere å innbille seg. Det er med store øyne og skyhøye forventninger jeg håper at Bernt'n skriver under og kan trekke på seg den vakre gule drakten vår. A dream come true, vi har alltid ønsket deg hit, Hulsker. Jeg skal kjøpe meg en drakt med ditt navn bakpå som jeg skal bruke hver dag uten å vaske den til ære for deg. Jeg er dødsglad, og forguder Start-styret. De har vist seg som rutinerte og erfarne ringrever. Jeg applauderer dem.
Bak kaker, heis flagget til topps og alt det der. I dag skal det festes.
kriskristoff
16-08-2007, 15:31
Kan bli en god spiss på Start3, Kanskje de slår Tvedestrand:-)
Messi: Du vil ha Svein Hansen som trener og jubler over Hulsker. Hater du Start så intenst som det kan virke som? ;-)
Hulsker har vel til gode å vise stabilitet over tid. Så ingen garanti for at han kan prestere noe.
Siden jeg ikke kan hindre at han kommer, så håper jeg i det minste at han har skjerpet seg, så han ikke påfører Start ulemper med alle sine skitne triks. Blir ikke lite irritert hvis han nok en gang skal bli utvist for groteske taklinger, albuer og munnbruk.
Bor i Oslo og har et par dedikerte VIF supportere her på jobb. Begge sa at Hulsker var blant de mest poplulære spillerene i Klanen. Han ene sa for 5 minutter siden at han er en kriger som hiver seg inn i duellene og fighter av fullt hjerte. Og at de gjerne skulle hatt han tilbake i VIF.
Det som igjen forundrer meg er mangelen realisme og konstruktivitet blant mange av dere. Hvilken spillere kunne Start fått som kan garantere noe. Hvem er de gode alternativene?
Helstad eller Iversen? Glem det. Vi er ikke i en slik situasjon. Dette er første gangen jeg er skikkelig fornøyd med styret i klubben. I den situasjonen vi er i tror jeg dette er det beste alternativet de hadde til å øke sjansen for at vi skal overleve i Tippeligaen.
Det er ikke så mange toppspillere i Europa som vil gå til et bunnlag i Tippeligaen? Hvorfor skulle en spiller som er god nok for RBK, Brann, LSK, FCK, OB m.fl velge Start?
Jeg gleder meg stort den dagen vi gjør opp historien, hvis det ble Hulsker som reddet Start.
Men selvfølgelig, kunne klubben ha valgt mellom Helstad, Iversen og Hulsker så hadde jeg foretrukket de to førstnevnte.
Millonarios
16-08-2007, 15:34
Hulsker kan også spille venstrekant i 4-3-3.
Kenneth Storberget
16-08-2007, 15:36
Velkommen til Start.
Har ikke noe forhold til BH som spiller og har aldrig vært negativ eller positiv mot han. Så jeg ønsker han lykke til i Start og håper jeg får en positiv opplevelse med BH i start drakt.
Hvis du har så høye forventninger til signeringer av etablerte stjernespillere tror jeg ikke Start er riktig klubb for deg. Du vil ikke få mange gleder i årene som kommer! Hvis vi skal legge trynefaktor til grunn og ikke kan signere spillere som ikke pleaser fansen tror jeg like godt vi kan melde hele laget inn i lavere divisjoner.
Tvilsomt det med den rutinen Tvedestrand har i sin sisteskanse...
Lojaliteten min er bunnsolid den, men den hindrer meg ikke i å ha meninger om klubben og dens spillere. En supporter som ønsker klubben alt det beste vil nødvendigvis ha meninger om hvordan klubben skal bli best, meninger som ikke altid vil sammenfalle med klubbens måte å gjøre ting på. Bernt Hulsker er ingen god spiller og jeg har liten tro på at han skal kunne skyte oss unna bunnstriden. Han er også en usympatisk og direkte ufin spiller som jeg har liten tro på at kommer til å bli en god ambassadør for klubben vår. Derfor mener jeg dette er et trist kjøp, det forbeholder jeg meg retten til å skrive og mene uten at det skal på på lojaliteten min løs.
Nei la oss ha en klubb av gode ambassadører:-/ Her var det mye blanning av snørr og bart. Han skal være et cover for Ole Martin. Det vil si at han trolig er den beste erstattningen vi kan oppdrive på det nåværende tidspunktet. Føler at mange ikke klarer å skille mellom en person de ikke liker, og hva en spiller kan sportslig. At vi skal finne en spiller som har scoret mer i Tippeligaen enn Bernt finner jeg utenkelig. Hvilken spiller er tilgjengelig med en scoringsrecord på over 40 tippeligamål og en alder på kun 29? Ingen!
kriskristoff
16-08-2007, 15:56
Tvilsomt det med den rutinen Tvedestrand har i sin sisteskanse...
Får håpe Årst holder seg skadefri og sprek resten av sesongen!
kriskristoff
16-08-2007, 16:00
Hvis du har så høye forventninger til signeringer av etablerte stjernespillere tror jeg ikke Start er riktig klubb for deg. Du vil ikke få mange gleder i årene som kommer! Hvis vi skal legge trynefaktor til grunn og ikke kan signere spillere som ikke pleaser fansen tror jeg like godt vi kan melde hele laget inn i lavere divisjoner.
Ha en ting klart(!) Start er klubben for meg... Har stor tro på Start i tiden fremover men uten BH på laget. Hadde vel helst sett at Start hentet noen i scoringsform fra lavere divisjoner som en kortsiktig løsning.
Ha en ting klart(!) Start er klubben for meg... Har stor tro på Start i tiden fremover men uten BH på laget. Hadde vel helst sett at Start hentet noen i scoringsform fra lavere divisjoner som en kortsiktig løsning.Og de i scoringsform i lavere divisjoner spiller ofte fast i klubben og er i opprykksstrid. Disse er jo ikke aktuelle for å velge et bunnlag i Tippeligaen. Regner ikke med du ser lenger ned på tabllen enn Adecco nivå? I såfall, hvilken spiller tenker du på? Som skal velge benken i Start i stedet for fast spill i sin nåværende klubb?
Iver Mykland
16-08-2007, 16:17
Jeg er skuffet over hvor mye negativitet det er på dette forumet.
Vi ligger nest sist i tippeligaen, bak oss er Sandefjord på dårligere målforskjell. Vi har brukt opp så og si alle pengene for denne sesongen. Hvem vil dere at vi skal hente da?!?!?
Skal vi hente tilbake Frode Johnsen fra Japan?? Eller skal vi lure Karadas til Start istedenfor Brann???
Nei, vi må se realiteten i dette. Vi er per dags dato et dårlig tippeliga lag. Og hvor mange vil gå til det nest dårligste tippeligalaget, når man vet at man blir plassert på benken så lenge Årst kan spille.
Hvis noen kan komme opp med billige og bedre alternativer enn Hulsker så skal jeg høre på de.
Har aldri likt Hulsker før, men når han trer på seg drakta til vår kjære klubb, så har jeg ikke noe hat forhold til han. Da skal jeg derimot støtte han 100%.
Han er en veldig aggresiv spiller, som tiltrekker seg mye oppmerksomhet. Det kan åpne for at andre spillere kan score, ikke nødvendigvis han. Selvfølgelig skal en spiss score mål, og vi vet alle at Hulsker kan score. (Cupen 2005 på Kristiansand stadion f.eks), så er det fremdeles det viktigste at laget scorer og at vi holder oss. Vil heller at Hulsker skal stå med 0 mål, og vi holdt plassen enn at Hulsker smeller inn 7 mål resten av sesongen, MEN vi rykket ned.
Slutt å vær så negative, og la oss heller være fornøyd med at vi fikk inn en spiss som kan systemet så bra at han kan trø til fra dag en!
Jeg er skuffet over hvor mye negativitet det er på dette forumet.
Vi ligger nest sist i tippeligaen, bak oss er Sandefjord på dårligere målforskjell. Vi har brukt opp så og si alle pengene for denne sesongen. Hvem vil dere at vi skal hente da?!?!?
Skal vi hente tilbake Frode Johnsen fra Japan?? Eller skal vi lure Karadas til Start istedenfor Brann???
Nei, vi må se realiteten i dette. Vi er per dags dato et dårlig tippeliga lag. Og hvor mange vil gå til det nest dårligste tippeligalaget, når man vet at man blir plassert på benken så lenge Årst kan spille.
Hvis noen kan komme opp med billige og bedre alternativer enn Hulsker så skal jeg høre på de.
Har aldri likt Hulsker før, men når han trer på seg drakta til vår kjære klubb, så har jeg ikke noe hat forhold til han. Da skal jeg derimot støtte han 100%.
Han er en veldig aggresiv spiller, som tiltrekker seg mye oppmerksomhet. Det kan åpne for at andre spillere kan score, ikke nødvendigvis han. Selvfølgelig skal en spiss score mål, og vi vet alle at Hulsker kan score. (Cupen 2005 på Kristiansand stadion f.eks), så er det fremdeles det viktigste at laget scorer og at vi holder oss. Vil heller at Hulsker skal stå med 0 mål, og vi holdt plassen enn at Hulsker smeller inn 7 mål resten av sesongen, MEN vi rykket ned.
Slutt å vær så negative, og la oss heller være fornøyd med at vi fikk inn en spiss som kan systemet så bra at han kan trø til fra dag en!Amen!!
Som jeg skulle ha skrevet det selv!
For min del så er det som å lese et forum for grettne sure gubber + en god porsjon forum for pesimister.
Hvem i england synest Roy keane var en hyggelig fyr på fotball banen?
Eller Dennis Wise...neppe mer en sine egne fans.
Samme det vel, gode spillere er alltid velkommen.
Blir faktisk uinspirert av dette snakket
Er så utrolig eni, folk må komme seg ner på jorda her...
Her har det vært snakk om andresen, azar, fowler, osvosv..
Og trenere alla Semb, Hareide, Eggen sr...
Kom ner på jorda!!!!
Det er ikke lenge før du roper Kong Bernt :-)
Haha det kommer ALDRI til å skje...
Kvalme romsdalinger...
Sesongen blir vel toppet av at Molde sender oss ned i kvalikken...
Roy Eriksen
16-08-2007, 17:23
Synes at Web-ansvarlig må stenge her og fjerne alt om hva det skrev. Her er altfor mye personangrep. Regner med at Vg tar opp om det. Alle ser nede på oss Menigheden.no. De lurer sikkert på hva slags holding vi har.
Jeg skammer over menigheden-medlemmer. Selv om han har dårlig rykte på seg. Trist å lese hva de skrev om han selv om han gjorde mot Start-spiller tidligere. Men han er jo Start-spiller nå.
Og håper jeg ikke at alle Start-spiller leser hva dere skrev.
Alle som ikler seg den gul-svarte drakta har min fulle støtte. Stå på Bernt!
Bård Larsen
16-08-2007, 17:36
"Forum for grettne sure gubber!".
En del av gamet det, serru! Supportere kommer i forskjellige tapninger: evige optimister, fatalister og de som banner og steiker med ølboks og rødsprengte øyne. Det ligger vel så mye glede i å være missfornøyd som å være fornøyd. Det viktigste er å være engasjert!!!
Rune Abrahamsen
16-08-2007, 17:41
Haha det kommer ALDRI til å skje...
Kvalme romsdalinger...
Sesongen blir vel toppet av at Molde sender oss ned i kvalikken...
Sesongen blir toppet med at Hulsker scorer hattrick i kvalikken og Molde blir værende i addecoen.
Synes at Web-ansvarlig må stenge her og fjerne alt om hva det skrev. Her er altfor mye personangrep. Regner med at Vg tar opp om det. Alle ser nede på oss Menigheden.no. De lurer sikkert på hva slags holding vi har.
Jeg skammer over menigheden-medlemmer. Selv om han har dårlig rykte på seg. Trist å lese hva de skrev om han selv om han gjorde mot Start-spiller tidligere. Men han er jo Start-spiller nå.
Og håper jeg ikke at alle Start-spiller leser hva dere skrev.
Dette er da mye bedre enn fryktet.....
Hulsker HAR en historie man ikke glemmer så lett, og det setter selvsagt følelser i sving hos mange. Og han har enda ikke signert for klubben :)
Man begynner ikke bare like en spiller fordi han er linket til klubben. Er et fåtall av disse spillerne som har klart å hisse på seg en rekke supportere, Hulsker er blant disse.
Men de aller fleste her inne støtter de som løper ut på gressmatta.
Når det gjelder personangrep er nok SIB i en klasse for seg :)
Hmm Ikke så sikkert at Hulsker kommer. Tromsø har ikke gitt opp. Stig L bekrefter at Tromsø også er aktuelle og at Hulsker ikke har signert for Start.
Kenneth Storberget
16-08-2007, 18:30
Hmm Ikke så sikkert at Hulsker kommer. Tromsø har ikke gitt opp. Stig L bekrefter at Tromsø også er aktuelle og at Hulsker ikke har signert for Start.
Har du noe link på den?
Har du noe link på den?Lokalradio... Tdligere Vif spiller Bernt Hulsker er på vei til nedrykkstruede Start. Tromsø har også ute agnet og har ikke gitt opp kampen om spilleren. Bernt Hulsker har de siste sesongene spillt for AIK. Agent Stig L bekrefter at spilleren ikke har signert kontrakt med noen klubb enda. Spilleren er ventet til Kristiansand i løpet av dagen --------
Noe alla dette ble sagt..........
Kenneth Storberget
16-08-2007, 18:37
Ok, fant bare ikke noe om dette og det står ikke noe om det inne på nordlys.no som er tromsøs loka avis.
frankieboy
16-08-2007, 18:56
Jeg er meget positiv til dette, og grunnen til det er at vi snakker om en låneavtale. Da MÅ Hulsker imponere - både på og utenfor banen - og vi vet at han kan. Jeg husker ennå 1/8-finalen i cupen i 2005 mot Vålerenga, da han løp gjennom Start-forsvaret og scorte et flott 1-0 mål for VIF.
Alle vet at Årst er førstevalget, og det er ikke lett å finne noen som i utgangspunktet kommer for å være back-up! Hvis vi da klarer å få en profilert spiller som Hulsker så er jeg godt fornøyd. Går det i dass, så forsvinner han etter sesongen, men fungerer det, så kan vi få han gratis før neste sesong.
At Tromsø også er interessert - og ikke vil gi seg - viser også at det ikke bare er en bråkmaker det her er snakk om! Med han så har vi også mulighet til å bytte over til 4-4-2 på slutten, evt sette han inn på en av vingene...
Håper dette går i orden, og at vi får se Hulsker i gul-svart drakt framover.
Bård Larsen
16-08-2007, 19:26
HE HE HE. JA JA. HVA SKAL MAN SI? REMULADE? GENEMANIPULASJON? DIFTERI?
ISKAKE?
Øyvind S.
16-08-2007, 20:00
Måtte alle gode krefter slå seg sammen og håpe at Hulsker snur på Kjevik og lander på Tromsø lufthavn i stedet.
Folk snakker om at vi er negative, men ser ikke alle at dette er en falitterklæring som burde sende sjokkbølger fra Risør til Flekkefjord?
Han rykte taler for seg. Men sportslig er det jo nesten enda verre, BH har ikke vist noe siden 90-tallet, og personlig både håper og tror jeg at Jesper og Aram hadde scoret mer enn 2 mål på 31 kamper, som er Hulskers statistikk siste to klubbene.
Til de som snakker om at vi ikke har noe å tape, kan jeg faktisk fortelle at en halv million kroner f.eks kunne vært brukt til et heltidsstilling i talentarbeid.
Skulle Bernt Hulsker komme, vil nok ingen pipe på ham. Men enda mange flere vil bli likegyldige. Det er mange nok fra før.
Pissemauren
16-08-2007, 20:12
En skammens og sorgens dag for start!! store ord men dette fortjener virkelig ALL negativitet vi kan klare å lage!!
Steinar pedersen stikker og vi henter IDRETTENS største drittsekk!! FY SKAM over samtlige ledere og trenere for dette som nå blir et hatlag!!
Trodde ikke ledelsen skulle klare å ødelegge vårt voksende håp med å HENTE en spiller, håper Hulsker ikke skårer et eneste mål for start, om det så koster oss tippeligaplassen!!
En skammens og sorgens dag for start!! store ord men dette fortjener virkelig ALL negativitet vi kan klare å lage!!
Steinar pedersen stikker og vi henter IDRETTENS største drittsekk!! FY SKAM over samtlige ledere og trenere for dette som nå blir et hatlag!!
Trodde ikke ledelsen skulle klare å ødelegge vårt voksende håp med å HENTE en spiller, håper Hulsker ikke skårer et eneste mål for start, om det så koster oss tippeligaplassen!!
Håper heller ikke han scorer siden Årst spiller alle kampene :)
compliance
16-08-2007, 21:16
Er Hulsker egentlig verre enn David Nielsen ? Begge er mindre likt hos andre supportere pga spillestilen. Forskjellen er bare at David Nielsen scorer litt mere mål. Helt greit at Hulsker signerer for Start ut sesongen.
Ole Gilboe Hermansen
16-08-2007, 21:33
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article87869.ece
Han mener at han noe å tilføre oss. håper han får rett om han blir klar.
ALI-Ikke Kristen
16-08-2007, 21:39
Jeg har ingenting imot Hulsker, men håper Årst spiller samtlige minutter ut sesongen.
Lars Olav Karlsen
16-08-2007, 21:40
La oss ikke bli alt for glade før etter kontraktsforhandlingene. Vi vet jo hva som har skjedd etter ledelsens kontraktsforhandlinger med flere spillere.
Men det at Hulsker åpner for å spille på ving viser jo at han er desperat etter og signere, så det lover jo bra :)
Måtte alle gode krefter slå seg sammen og håpe at Hulsker snur på Kjevik og lander på Tromsø lufthavn i stedet.
Folk snakker om at vi er negative, men ser ikke alle at dette er en falitterklæring som burde sende sjokkbølger fra Risør til Flekkefjord?
Han rykte taler for seg. Men sportslig er det jo nesten enda verre, BH har ikke vist noe siden 90-tallet, og personlig både håper og tror jeg at Jesper og Aram hadde scoret mer enn 2 mål på 31 kamper, som er Hulskers statistikk siste to klubbene.
Til de som snakker om at vi ikke har noe å tape, kan jeg faktisk fortelle at en halv million kroner f.eks kunne vært brukt til et heltidsstilling i talentarbeid.
Skulle Bernt Hulsker komme, vil nok ingen pipe på ham. Men enda mange flere vil bli likegyldige. Det er mange nok fra før.
HELT ENIG!!! denne sesongen kan fort bli det svarteste kapittelet i starts historie... jeg gremmes..
Han presterte til og med å bli utvist i Royal League i vinter etter å ha
takla dommaren?
:icon_mrgreen:
Akuratt den skal han faen meg ha for.. der vokste han noen hakk hos meg.
Et par kompiser av meg her inne som er ihuga Klanen gutter sier at dette er veldig bra for Start og at de gjerne skulle sett ham i VIF drakt igjen. Utrolig kul type utenfor banen og tar seg alltid god tid til fansen. Gir alt og en skikkelig kar å gå i krigen med! Alt dette er deres ord!
De sier at han stort sett er farlig for omgivelsene når han kommer inn og er spillesugen, da trår han til noe så j........ I følge dem har vi fått en spiller som spiller med hjertet langt utenpå drakten!
Kong messi har talt! ... Igjen...
Dine kilder er de som vet best, og du har alltid rett.
Moderator: Gidder du legge ned forumet og erstatte det med "Messis hjørne"?
(Mine "kilder" har vært enstemmige på at Hulsker er en usmakelig spiller, men mine kilder kan helt klart ikke måle seg med dine.)
Kong messi har talt! ... Igjen...
Dine kilder er de som vet best, og du har alltid rett.
Moderator: Gidder du legge ned forumet og erstatte det med "Messis hjørne"?
(Mine "kilder" har vært enstemmige på at Hulsker er en usmakelig spiller, men mine kilder kan helt klart ikke måle seg med dine.)
Ja enig. hvem gidder egentlig å høre etter på en argentinsk C spiller...:)
Men istedenfor å diskutere dårlige fotballspillere i hulsker tråden så kan jeg jo også si at Hulsker er en fyr jeg helst hadde sluppet å se i startdrakta, men gjør han en god jobb og spiller fint uten albuer og knær og i tillegg greier å score så skal jeg greie å legge bak meg det han har gjordt tidligere.
Har også prata med VIF-supportere som mener vi er heldig om vi får BH slik situasjonen er nå. BH er en kriger, til tider ufin, men en kriger. Videre tror jeg ikke vi kunne fått noen bedre.
Hvilke andre spillere med tilsvarende tippeligaerfaring og erfaring fra 4-3-3 ville dra til en klubb på direkte nedrykk, for å bli andrevalget bak OMÅ, i en klubb lokalisert i provinsen? Når han videre velger å reise til Kristiansand fremfor Tromsø for og forhandle, skal vi være meget fornøyde.
Ole Gilboe Hermansen
17-08-2007, 09:00
I begynnelsen var jeg skeptisk, men nå har jeg begynt å like tanken på at han skal spille for oss.
monsivar
17-08-2007, 09:33
Vi har fått en mann som har vært ute i krigen før, og det er akkurat det vi trenger nå. Vi må krige oss ut av sumpen.
Velkommen skal du være Bernt Hulsker!!
Thomas A.
17-08-2007, 10:02
Det er åpenbart delte meninger om Hulsker....riktignok har han vel gjort seg bemerket på både godt og vondt, men huskes vel mest for sine til tider usportslige opptredener på banen...jeg mener vi bør gi mannen en sjans og som flere her sier: han kan tilgis hvis han kan bidra til at vi overlever i TL...enig med dere...5-0 og 3 poeng mot Brann:)
Bård Larsen
17-08-2007, 10:05
I følge Fvn skulle Hulsker komme til KrSand i går kveld. Noe nytt?
I følge Fvn skulle Hulsker komme til KrSand i går kveld. Noe nytt?
Forhandler i formiddag ble det sagt igår.
Forhandler i formiddag ble det sagt igår.
Det siste fra media her ihvertfall:
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article87869.ece
Besserwisser
17-08-2007, 11:34
Fikk høre om denne linken tidlig og fryktet overgangen. Hulsker er rett og slett ikke god nok i mine øyne. Føler det er bedre å bruke juniorer enn å kaste bort lønn på beistet fra Molde.
Mål har han sluttet å score også.
AIK-spissen Bernt Hulsker har ikke hatt noen stor sesong i Sverige, og har bare fått tre kamper fra start for den svenske serielederen denne sesongen. I tillegg er det blitt tre kamper som innbytter, men moldenseren er gått målløs av banen i alle sine kamper denne sesongen. I fjor var det ikke mye bedre, da han endte med to mål på 18 kamper for AIK, mens det ble null nettkjenninger på 13 kamper for VIF i 2005. - Tipper Hulsker hadde fått høre det i mye større grad om ikke Iversen var så rå det året.
Jeg er god på det meste, sier Bernt Hulsker.
Mangler ikke på selvtillitt ihvertfall..
Rolf Gjerdsjø
17-08-2007, 15:58
Noen som har noen idé om Start kommer til å sikre seg kjøpsopsjon her? Uansett tror jeg Hulsker har noe å bidra med - Start har truffet bra med spillere med dårlig rykte før. Det Start trenger nå er dessuten spillere som er villige til å blø for drakta og akkurat det tviler jeg ikke på at Hulsker vil gjøre!
Å skulle drømme om Helstad eller Iversen er nettopp bare en drøm i den situasjonen Start er i nå.
Millonarios
17-08-2007, 16:39
Litt eldre intervjuer med Bernt Hulsker:
http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?clip=3589&cat=0&list=36
http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?clip=3538&cat=0&list=36
Ole Gilboe Hermansen
17-08-2007, 16:43
To mål i debuten er meget bra. Fortsett sånn Bernt.
Synes han var god i dag. Både på venstrekanten og som spiss...
I følge TV Sør signer Hulken for Start i kveld.
Da er han klar,låneavtale ut sesongen.
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article87923.ece
Ole Gilboe Hermansen
17-08-2007, 17:43
Konge. Velkommen,Bengt.
Hiver meg på, dette var positivt. Velkommen, BeRNt!
;-)
Ole Gilboe Hermansen
17-08-2007, 17:55
En .iten trykkfeil i mitt siste innlegg. Jeg mente Bernt og ikke Bengt. Sorry, Uansett dette er bra.
Dette er mannen som kan vinne krigen. Mannen som aldri gir opp.
Velkommen skal du være Bernt!
Liker også Tanken på at vi har sikret oss Bernt nå, Tror han er mannen for oss nå til å hjelpe med å vinne krigen..
Notch Johnson
17-08-2007, 18:41
Fantastisk, mannen alle elsker å hate.
Scorer han mål, så er alt glemt.
Snodige greier egentlig.
Ole Gilboe Hermansen
17-08-2007, 18:43
Jeg er en av de som ikke har likt Bent før, men når han tar på seg vår meget pene drakt så er jeg villig til å gi han en sjanse.
Jeg er en av de som ikke har likt Bent før, men når han tar på seg vår meget pene drakt så er jeg villig til å gi han en sjanse.
Sleivspark fra min side, men Bernt kledde ikke Startdrakta. Var rart å se han i den. Selvsagt uvesentlig. Satser på at han starter målkallas mot Brann.
Sleivspark fra min side, men Bernt kledde ikke Startdrakta. Var rart å se han i den. Selvsagt uvesentlig. Satser på at han starter målkallas mot Brann.
E det ho Kikki Sørum som er her?
frankieboy
17-08-2007, 19:26
Håper så inderlig at Øyvind og andre kritikere må krype til korset når det gjelder Hulsker.... 2 fine mål mot MK, uten å være samspilt med noen spillere fra før ER bra!!
Bernt Hulsker er noe av det beste vi kunne få i den situasjonen vi er i, og kanskje kan Hulsker vise at han er noe langt mere enn et back-up for Årst!! Kanskje han kan komme inn og score mål, og dra med seg de andre i kampen for å overleve.
Jeg stoler MYE mer på ordene fra VIF-tilhengere enn fra dommedagsprofeter som Øyvind når det gjelder Hulsker.
Stå på Hulsker og velkommen til Start!!!
Ønsker Hulken velkommen.
En måned uten trening, null samspill med Start og to mål, riktignok mot dumpekandidat MK, er bra.
Håper du gir oss mange mål og gleder framover Bernt Nicolai.
ALI-Ikke Kristen
17-08-2007, 22:29
Shit, nå fikk han bra kort i hånda før kontraktsforhandlingene..
Ole Gilboe Hermansen
17-08-2007, 22:34
Slapp av. Forhandlingene er avsluttet og Bernt har skrevet under.
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=480764
i denne forhandlingen? ;)
http://www.ikstart.no/dm_pictures/bernt_skriver_1706_Q9PB26.jpg
Velkommen te Kræstiansand, Bernt.
Ta å skår ett par for oss, æddu snill ;)
ALI-Ikke Kristen
17-08-2007, 22:47
Trodde kontrakten skulle skrives på pølse papir, men velkommen skal du være.
Harald Fan
17-08-2007, 23:04
Hulsker er ganske omdiskutert, ingen tvil om det. Likevel tror jeg Hulsker er bra for Start. Han har et negativt navn i Norge, ønsker garantert å bevise hva han kan. Som reserve vil han passe meget bra, proppfull av motivasjon og lyst til å vise hva han kan for hele Norge.
Hvilke altenativer hadde vært bedre?
Jeg tipper han kommer til å score flere mål i høst!
Det er så moro å lese alle de negative synspunktene til folk. Dere har så mange svar på alt :-) Det beste er egentlig at de fleste som er mot Hulsker på dette forumet, er stort sett mot alt annet også for tiden.
Slutt å heng med nebbet!!
magnussl
17-08-2007, 23:09
Matta: Bernt, jeg trenger en som kan få mange gule kort for oss i høstsesongen.. En som kan lage sur stemning og hisse på seg hele
fotballnorge.
Hulsker: oki
Matta: Vet du hvem jeg snakker om, Bernt?
Hulsker: Nei
Matta: det er daj det, Bernt.
Per Christian Dversnes
18-08-2007, 00:26
hahahaha
:D
Velkommen Bernt. Du får i alle fall blanke ark av meg.
Besserwisser
18-08-2007, 10:34
Velkommen skal du være Hulken.
Jeg er kritisk til signeringen, men ingenting er bedre enn om at du slår til og jeg tar feil. Kan godt være at han har de musklene på topp som trengs i harde knokkelkamper.
benwright
18-08-2007, 11:09
Velkommen, Bernt!
Ole Gilboe Hermansen
18-08-2007, 11:35
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article87945.ece
En arikkel om vår nye leiesoldat.
Stig Hornnes
18-08-2007, 14:03
Nei la oss ha en klubb av gode ambassadører:-/ Her var det mye blanning av snørr og bart. Han skal være et cover for Ole Martin. Det vil si at han trolig er den beste erstattningen vi kan oppdrive på det nåværende tidspunktet. Føler at mange ikke klarer å skille mellom en person de ikke liker, og hva en spiller kan sportslig. At vi skal finne en spiller som har scoret mer i Tippeligaen enn Bernt finner jeg utenkelig. Hvilken spiller er tilgjengelig med en scoringsrecord på over 40 tippeligamål og en alder på kun 29? Ingen!
Jeg kan tolerere en god drittsekk, men ikke en dårlig en. Du messer om at Hulsker er så god, men fortell meg Messi, hva er det som beviser at han er så god? Statistikken hans de siste sesongene vitner om en spiss som er vaksinert mot å score. At han har scoret 40 tippeligamål betyr lite når det faktisk er ganske lenge siden.
Jeg liker ikke Hulsker, det skal jeg ærlig innrømme. Men jeg liker ikke signeringen først og fremst fordi jeg ikke tror mannen er god nok. At han tidligere har klart å opparbeide seg et drittsekkstempel bidrar til at jeg har enda mindre lyst å se mannen i gult og svart, men hadde han vært god skulle jeg nok klart å legge hatet til side.
Blanding av snørr og bart kan du gjerne kalle det. Jeg synes det er ålreit å ha spillere som spiller fair. Du skal få lov til å mene noe annet.
Jeg kan tolerere en god drittsekk, men ikke en dårlig en. Du messer om at Hulsker er så god, men fortell meg Messi, hva er det som beviser at han er så god? Statistikken hans de siste sesongene vitner om en spiss som er vaksinert mot å score. At han har scoret 40 tippeligamål betyr lite når det faktisk er ganske lenge siden.
Jeg liker Hulsker, det skal jeg ærlig innrømme. Men jeg liker ikke signeringen først og fremst fordi jeg ikke tror mannen er god nok. At han tidligere har klart å opparbeide seg et drittsekkstempel bidrar til at jeg har enda mindre lyst å se mannen i gult og svart, men hadde han vært god skulle jeg nok klart å legge hatet til side.
Blanding av snørr og bart kan du gjerne kalle det. Jeg synes det er ålreit å ha spillere som spiller fair. Du skal få lov til å mene noe annet. Jeg venter på at noen kan komme med realistiske alternativer som er bedre enn Hulsker! Og som vil finne seg å signere som cover for Årst!
Jeg venter på at noen kan komme med realistiske alternativer som er bedre enn Hulsker! Og som vil finne seg å signere som cover for Årst!
Jepp, det er det dette koker ned til.
Hulsker er en fighter-type. Som spiller er han duellsterk og innsatsfull. Han kan bekle rollene som midtspiss og kantspiller, og vil være en ypperlig spiller å hive innpå på slutten av jevne kamper, for å krige og sloss litt. Han er også et brukbart alternativ som backup for Ole Martin Årst. Alt dette, samt en vilje til å komme som korttidsløsning ut sesongen gjør at jeg vanskelig kan tenke meg at det finnes noen bedre kandidater der ute.
Gi Hulsker en sjanse!
Jeg er mer fornøyd med signeringen av Hulsker enn jeg var av signeringen av Ole Martin Årst, da jeg heller ville hatt Koné.
Uansett, jeg tror Hulsker vil bli en hit i Start-trøya, og at han nok ikke kommer til å lire av seg så mye vrøvl som det han har gjort til media tidligere.
Synd han ikke er signert for mer enn ut sesongen.
Jo mer jeg tenker på det desto mer sikker blir jeg på at Hulsker er den beste vi hadde mulighet til å få.
Han har rutine men er ikke for gammel (29 år).
Han er en figther.
Han har bra tempo.
Han har erfarig fra tippeligaen.
Han har erfaring fra 4-3-3.
Han kan brukes på alle tre plassene i angrep.
Det er heller ikke grunn til å tro at han kostet "for mye".
For første gang denne sesongen må jeg faktisk berømme ledelsen for å ha gjort noe riktig. Håper trenden fortsetter.
Visdomsord
18-08-2007, 16:19
Hm skal bli spennende å se. Selvfølgelig kan en være kritisk til dette. Mannen scorer så jo ikke sett utfra de siste sesongene og det er målscorere vi trenger, han har et dårlig stempel og sammenlignet med å beholde David er nok dette en meget dårlig løsning.
Men nå har styret tabbet seg ut med å selge David og noe måtte skje. Sån sett tror jeg Hulsker kan være en meget god løsning. Det er godt å få inn noen med tenningsnivå og innsats der fremme. Håper også vi får se Hulsker sammen med Årst og Børufsen på topp og ikke bare som innbytter. Finner ikke plass til Borre som overhodet ikke har overbevist meg og som til nå fremstår som en katastrofesignering sammenlignet med Valencia.
Hm skal bli spennende å se. Selvfølgelig kan en være kritisk til dette. Mannen scorer så jo ikke sett utfra de siste sesongene og det er målscorere vi trenger, han har et dårlig stempel og sammenlignet med å beholde David er nok dette en meget dårlig løsning.
Men nå har styret tabbet seg ut med å selge David og noe måtte skje. Sån sett tror jeg Hulsker kan være en meget god løsning. Det er godt å få inn noen med tenningsnivå og innsats der fremme. Håper også vi får se Hulsker sammen med Årst og Børufsen på topp og ikke bare som innbytter. Finner ikke plass til Borre som overhodet ikke har overbevist meg og som til nå fremstår som en katastrofesignering sammenlignet med Valencia.
David gikk fordi han hadde lyst hjem til Danmark, ledelsen hadde absolutt ingenting med denne overgagen å gjøre! Og Alex har jo ikke prestert siden 05 sesongen og den har han svevd på siden. Syns Borre holder samme nivå som Alex har gjort de 2 siste sesongene. Det er dessverre ikke høyt nok nivå, men føler meg relativt sikker på at han hever seg så snart han begynner å gro litt fast på laget.
Visdomsord
19-08-2007, 14:10
David gikk fordi han hadde lyst hjem til Danmark, ledelsen hadde absolutt ingenting med denne overgagen å gjøre! Og Alex har jo ikke prestert siden 05 sesongen og den har han svevd på siden. Syns Borre holder samme nivå som Alex har gjort de 2 siste sesongene. Det er dessverre ikke høyt nok nivå, men føler meg relativt sikker på at han hever seg så snart han begynner å gro litt fast på laget.
For noe vas. Lar du deg virkelig villede av tåkesnakket til Matta?
David gikk fordi han ville hjem. So what? Han har kontrakt og kunne i værste fall bli sluppet etter sesongen. Det er ingen andre klubber som selger spillere de virkelig trenger fordi de sier de vil noe annet. Det er kun svak ledelse som kan gå med på noe sånt og dermed har ledelsen alt med den overgangen å gjøre.
Alex har ikke prestert? Hvor har du vært. Han har virkelig prestert dog ikke som i 05, men på sitt værste har han vært langt bedre enn det Borre har vist til nå. Valencia har vært skadet mesteparten av sesongen, men var nå frisk og ble banens beste i siste kampen han spilte.
Det var nok flere grunner til at david forlot oss. En av grunnene var at han ønsket å følge sønnen sin. Alex har som andre har påpekt ikke vist noe særlig siden 2005 sesongen. Alex er en god spiller på sitt beste. Men det hjelper ikke å finte vekk samme spiller 3 ganger før ett håpløst innlegg kommer. Alex var artig å se på når han briljerte. men han var verken målfarlig eller særlig med innleggsfoten.
Borre er ikke like morro å se på han gjør ting enkelt. Men han har en sabla god innlegsfot og det er det som er viktig nå, gode innlegg til OMÅ.
Det som er Start sitt problem i år er planløst spill egentløig over hele linja. Men den viktigste grunnen til at vi ligger der vi ligger er etter min mening at Start sin enormt gode midtbane er milevis fra sitt tidligere nivå. Både "Doffen" og Strømstad vet vi kan så mye mer (særlig Fredrik S)
Jeg synest det er så begavet å høre på folk som vet det ..akkurat som deg kaptein`
Alex hadde en sabla god innleggsfot.
Påpekes at David ble solgt på den måten DERE tror og mener det ble gjordt.
Følg med, støtt laget.
Hørest ut som en liten andel Journalist-studenter fra pakistan som prøver å lære dere hva som skjer i klubben.
Hulsker er ikke mors beste barn, men la oss legge det bak oss.
La han bevise, det må han for videre kontrakt og evt kjøp.
Han er lånespiller pr idag.
På lik linje med Keane i Manu så var heller ikke han mors beste barn men fansen støttet han.
Er Hulsker en flopp i Start, ok ut med han.
Han må bevise..gjør han det til vane så skal vi ta han i mot, ikke hetse han før han er igang.
2 mål er ok i første kamp.
Kun en ting som gjelder nå Holde plassen. da driter jeg i om målene kommer fra Hulsker og Bjørnebye er trener. men skal ta del i diskusjonen etter sesongen og mene både hardt og mye der.
Høres jo bare patetisk ut når noen piper på Bjørnebye når navnet blir lest opp på Sør Arena. Og jeg vil klappe for hulsker når han kommer inn på banen for Start. Støtter laget mitt noe de fleste andre her som kaller seg suporter burde gjøre.
Gode tendenser på Bernt H. mot MK. Han veit jo tydeligvis hvor målet står. La nå mannen få "snakke" litt med beina før han sales helt ned. Husk; han er nå Startspiller og bør støttes på lik linje med alle de andre i Gult og Svart. Skårer han mål, så bør pipen få en annen lyd her inne temmelig kjapt.
Hulsker er vel blant de bedre coverne vi kunne fått! Håper han blir brukt på venstresiden etterhvert, da vil vi få mer tyngde i boksen med Hulsker og Årst på innelgg fra Borre!
Kvadraturen
21-08-2007, 09:25
Hulsker er vel blant de bedre coverne vi kunne fått! Håper han blir brukt på venstresiden etterhvert, da vil vi få mer tyngde i boksen med Hulsker og Årst på innelgg fra Borre!
Jeg håper nå Hulsker brukes på høyre. Børufsen er i det minste målfarlig, har et godt skudd og har vist mye mer enn Borre til nå.
Etter min mening trenger vi alt vi har av målfarlige spillere på banen. Med mål kommer selvtillitten og spillerne bak blomstrer.
Om man gjør det så blir det jo nesten mer som om man bruker 3 rene spisser, alle er veldig glade i å gå inn i boksen. Så da er jeg veldig redd det blir pumping opp bakfra, men ikke dumt å gjøre på slutten av en kamp om man jakter ett mål.
Hva med 11 spisser? Hjelper ikke å ha mange avsluttere dersom ingen skaper sjansene. Bruk Borre på høyre.
frankieboy
21-08-2007, 19:45
Tipper Hulsker i starten blir brukt som en super-reserve som kommer inn HVIS vi trenger et mål på slutten... Og selvfølgelig som back-up for Årst!
Men, selvfølgelig bra hvis han imponerer bra nok til å være med i kampen om plass på førstelaget.
Besserwisser
22-08-2007, 00:06
Det er ingen andre klubber som selger spillere de virkelig trenger fordi de sier de vil noe annet.
For noe tull
Finnes mange eksempler på at spillere har fått lov til å gå etter eget ønske grunnet utenomsportslige årsaker. Ett eksempel er når Brann solgte Raymond Kvisvik.
For noe tull
Finnes mange eksempler på at spillere har fått lov til å gå etter eget ønske grunnet utenomsportslige årsaker. Ett eksempel er når Brann solgte Raymond Kvisvik.
Joda det skjer av og til.
Det som irriterer meg er at når andre klubbledere selger(uansett grunn)
så høres forklaringen ekte og ærlig ut....
Eg savner det å kunne stole på ledelsen.
Lars Olav Karlsen
22-08-2007, 08:54
Ja, det er sant.
Grunnen til at vi stoler på Brann når de forteller om Raymond Kvisvik så er det fordi folk stoler på dem.
Ledelsen i Start har en veldig lang vei og gå før supporterne stoler på dem igjen. Slik det er nå tror jeg folk vil mistro dem selv om vi begynte og vinne stort.
Oterslynge
22-08-2007, 12:15
Ja, det er sant.
Grunnen til at vi stoler på Brann når de forteller om Raymond Kvisvik så er det fordi folk stoler på dem.
Ledelsen i Start har en veldig lang vei og gå før supporterne stoler på dem igjen. Slik det er nå tror jeg folk vil mistro dem selv om vi begynte og vinne stort.
Så hvis bare Start vinner kamper igjen så kan ledelsen komme med all verdens bullshit?
Så hvis bare Start vinner kamper igjen så kan ledelsen komme med all verdens bullshit?
Les igjen!
Lars Olav Karlsen
22-08-2007, 12:48
Les igjen!
Ja, det kan ofte lønne seg og lese alt en kommenterer ;)
Ser forresten at Hulsker ser etter leilighet. Mulig en kan sjekke de som står ledige etter David, Alex, Stefan og Ben. Regner ikke med at Årst har leid alle disse ;)
Notch Johnson
22-08-2007, 14:13
Nei, Årst har kjøpt Odderheistien 3A.
Nei, Årst har kjøpt Odderheistien 3A.
var det ikke der aarsheim bodde?
Oterslynge
23-08-2007, 09:13
Ja, det kan ofte lønne seg og lese alt en kommenterer ;)
Ser forresten at Hulsker ser etter leilighet. Mulig en kan sjekke de som står ledige etter David, Alex, Stefan og Ben. Regner ikke med at Årst har leid alle disse ;)
Nei, jeg leser ikke alt JEG kommenterer. Og etter å ha lest igjennom din kommentar om tillit til styret og å vinne - står jeg fremdeles ved spørsmålet mitt....
Kvadraturen
23-08-2007, 09:34
Hva med 11 spisser? Hjelper ikke å ha mange avsluttere dersom ingen skaper sjansene. Bruk Borre på høyre.
Men Borre gjør jo ingenting. Han lager ingen sjanser til nå.
nei få inn Børufsen - han kan både lage mål og få frem sjanser. Dessuten må midtbanen følge opp mye mer og sende stikkerne. Med flere potensielle valg der oppe blir det ikke så ufattelig forutsigbart som det har vært med kun en midtspiss som kan score.
Jeg syntes at Borre må ut til han beviser han har noe på laget å gjøre.
Men Borre gjør jo ingenting. Han lager ingen sjanser til nå.
Tja. Om man ser høydepunkter fra Stabæk-kampen så er jo Borre involvert i de fleste start-sjansene. Han slår corneren som fører til mål, han slår veggspill med Årst og er med å skape kjempesjansen til Midtun-Lie, og han slår corneren som Bruno kunne satt i kassa.
Lars Olav Karlsen
23-08-2007, 11:46
Tja. Om man ser høydepunkter fra Stabæk-kampen så er jo Borre involvert i de fleste start-sjansene. Han slår corneren som fører til mål, han slår veggspill med Årst og er med å skape kjempesjansen til Midtun-Lie, og han slår corneren som Bruno kunne satt i kassa.
Ja, Borre har spilt mye bedre en hva Alex gjorde i år, og bare fordi han selv ikke har scort eller hatt noen reelle sjanser så har han vært relativt flink til å legge opp baller (en skal jo ikke skylle på han for at de som får ballen servert ikke har klart og score på alle).
Øyvind S.
23-08-2007, 12:58
Ja, Borre har spilt mye bedre en hva Alex gjorde i år,
Denne blir litt for usaklig, lokarlsen.
Alex var skadet, og da han kom tilbake ble han satt som midtspiss... Da han endelig var skadefri og fikk spille på sin plass, var han banens beste.
Alt vi har sett til nå, tyder på at Alex ligger et par klasser over Borre. Minst. Og hevde noe annet, tyder på andre motiver enn å være objektiv.
Ja, Borre har spilt mye bedre en hva Alex gjorde i år, og bare fordi han selv ikke har scort eller hatt noen reelle sjanser så har han vært relativt flink til å legge opp baller (en skal jo ikke skylle på han for at de som får ballen servert ikke har klart og score på alle).
Ja helt enig med deg der....
Denne blir litt for usaklig, lokarlsen.
Alex var skadet, og da han kom tilbake ble han satt som midtspiss... Da han endelig var skadefri og fikk spille på sin plass, var han banens beste.
Alt vi har sett til nå, tyder på at Alex ligger et par klasser over Borre. Minst. Og hevde noe annet, tyder på andre motiver enn å være objektiv.
Om du hadde sett AGF sine kamper å sett hvordan han har spilt der er jeg ikke sikker på om du hadde sagt det samme.
Om du hadde sett AGF sine kamper å sett hvordan han har spilt der er jeg ikke sikker på om du hadde sagt det samme.Det interssante som Nils Johan Semb uttalte under Stabæk kampen er den store forskjellen på hvilke spillere som slår til i Norge og Danmark. Donatas f.eks hadde mange store kamper for FCK. Semb mente også at han vanskelig kunne se at Borre var av samme kvalitet som Valencia. Men kanskje er Borre blant de bedre erstatterene vi kunne oppdrive. Vi er tross alt ikke Brann eller RBK.
Og verden er ikke helt sort hvit. Borre er en spiller som trenger startbane, det ble han ikke gitt i tiltrekkelig grad i de kampene jeg har sett ham. Han har tydeligvis ikke de samme ferdighetene som Valencia til dra av en motspiller fra stillestående. Og some det sies her så var Borre mannen bak Start sin største sjanse mot Stabæk, samt den som la corneren som førte til målet.
Konklusjonen min er at han er en ok erstatter for Alex, men ikke mer.
kriskristoff
23-08-2007, 14:27
Hva har dette med Bernt Hulsker-tråden å gjøre?
Det er vel enda litt tidlig å konkludere om hvem som er best av Alex og Borre.
I forhold til det Semb sa under Stabækkampen(åssen fikk du med deg det når du var på Nadderud, Messi?:), så synes jeg det var en litt merkelig observasjon av en som har sett såpass mye fotball som Semb. Han la det frem som om det var noe spesielt med den Danmark-Norge linken kontra alle andre ligaer. Det at en spiller slår til i en liga, men ikke i en annen(som skal holde nogenlunde samme nivå) er jo på ingen måte noen stor nyhet. Det skjer stadig vekk på alle nivå. Bortsett fra en skrekkelig første omgang mot Stabæk, har han vist et bra potensial så langt. Først og fremst har vi endelig fått oss en skikkelig dødballsfot, som virker langt mer stabil enn Alex og Fredrik sine.
Annan_er_best
23-08-2007, 14:31
Hva har dette med Bernt Hulsker-tråden å gjøre?
Enig. Vi skal snakke om Bernt Hulsker i denne tråden, om dere ikke finner en tråd å diskutere Borre og Alex, så er det ikke verre enn å opprette en.
Det er vel enda litt tidlig å konkludere om hvem som er best av Alex og Borre.
I forhold til det Semb sa under Stabækkampen(åssen fikk du med deg det når du var på Nadderud, Messi?:), så synes jeg det var en litt merkelig observasjon av en som har sett såpass mye fotball som Semb.
Som jeg har skrevet noen ganger tidligere så har kampen blitt sett i ettertid på PVR boksen fra GET. Artig liten sak ser du:-)
Lars Olav Karlsen
23-08-2007, 17:35
Nei, jeg leser ikke alt JEG kommenterer. Og etter å ha lest igjennom din kommentar om tillit til styret og å vinne - står jeg fremdeles ved spørsmålet mitt....
Da tror jeg du bør få noen andre til å lese igjennom innlegget for deg og få de til å forklare det for deg. Hvis du gidder og lese begge avsnittene jeg har i samme innlegget så burde det være helt klart. Ser at Balas har kommentert akkurat det samme som meg så da tror jeg kanskje at det er et poeng der ;)
Annan_er_best
23-08-2007, 19:20
Jeg minner nok en gang om at dette er en Bernt Hulsker-tråd!
frankieboy
23-08-2007, 20:10
Apropos Hulsker...
Er det noen som har sett han på trening den siste uka? Virker han å være i form? Scorer mye mål? Interessant å se hvilken rolle han får mot Brann. Tror han kommer inn 15-20 min før slutt...
Annan_er_best
23-08-2007, 20:54
Jeg tror han starter på venstre kant.
benwright
23-08-2007, 23:09
Håper det. Børufsen kan eventuelt komme inn etter hvert.
Noen grunn til at Lie ikke skal starte på venstrekant?
monsivar
30-08-2007, 14:28
http://www.agderposten.no/article/20070830/SPORT/708300005/1021/ABONNEMENT
Jeg synes Bernt H. har vist seg bra fram i starten jeg. Var en av de som kunne gå med hue heva etter VIF kampen i alle fall. Tror han kan bli vikig nå i innspurten. Har overraska meg positivt i alle fall.
Jeg synes Bernt H. har vist seg bra fram i starten jeg. Var en av de som kunne gå med hue heva etter VIF kampen i alle fall. Tror han kan bli vikig nå i innspurten. Har overraska meg positivt i alle fall.
ikke meg...
Mener du han var drit dårlig mot VIF?
Det mener jeg, ihvertfall... Hva gjorde han som var bra?
Henger meg på den!
Jeg synest han har tatt "Prøvetiden" sin alvorlig.
Positivt, men tror han ikke blir kontraktfestet videre.
bestisør
06-09-2007, 21:51
Hulsker fighter bra. Etter en god og lang treningsperiode nå ser jeg han gjerne på topp i 4-4-2 sammen med Årst.
Mener du han var drit dårlig mot VIF?
svaret er ja, dessuten kan han aldri overraske meg positivt...
Nå må vi støtte de 11 som er ute på gresset uansett! Vi har en tropp nå vi ikke får gjort noe med før sesongen er over uansett. Et mål fra Hulsker vil være like godt som fra noen. Hulsker gir alt og mer kan vi ikke forlange!
Ole Gilboe Hermansen
07-09-2007, 11:17
Nå må vi støtte de 11 som er ute på gresset uansett! Vi har en tropp nå vi ikke får gjort noe med før sesongen er over uansett. Et mål fra Hulsker vil være like godt som fra noen. Hulsker gir alt og mer kan vi ikke forlange!
Dette er jeg helt enig.
Med Wiggen rykker vi ned, det er helt sikkert.
joda, støtte er det som må til....
joda, støtte er det som må til....Wiggen er ikke en av de 11 og han kan vi ennå skifte ut før RBK kampen:-)
Gratulerer Bernt Nicolai med en utrolig kamp i gult og svart! Min Man of the match!
hærli-land
15-09-2007, 22:37
Kaster meg på den messi, synes han var veldig god idag, ble overrasket over at han ikke ble dagens starter. Enorm i lufta, holder godt på ball, og serverte noen flotte stikkere.
Hulsker var blant våre bedre i dag. Voldsom arbeidsinnsats. Blør skikkelig for drakta. Eneste minuset må bli klaginga hans som blant annet førte til gult kort.
Ole Gilboe Hermansen
16-09-2007, 00:08
Bernt var blant våre beste i dag. Genialt å sette han sammen med Ole Martin foran. Gleder meg til fortsettelsen.
Giovanni
16-09-2007, 00:27
har aldri vært stor fan av Hulsker, men idag var han ener på banen... tapte knapt en duell, og gikk foran med en innstilling som jeg ikke har sett av noen andre startspillere tidligere denne sesongen... Fortsetter han slik, så blir dette veldig bra...
Dette var en stor kamp fra han sin side, og burde fått BB av juryen...
Samtidig var det gledelig og se at han og Årst sammen på topp kan bli et fruktbart samarbeid
Selv om han hadde et frynsete frykte, ser nå alle skeptikere at mannen har mye i seg og at kvaliteter går forran oppførsel på mange vis
Jeg liker en person somm kan og tør å smelle løs på dommeren.
Desidert beste prestasjon på en startspiller på lenge.
Smittebærer for nivået.
for min del var Bernt Hulsker uten tvil "man of the match".Han var rett og slett fantastic i dag.
Banens klart beste idag var Bernt Hulsker!
Tapte ikke en eneste duell nesten!! Herlig innstilling!
Håper du skriver lengre kontrakt med klubben vår, Bernt!
Søndag1800
16-09-2007, 02:28
Takk til Hulsker, Olsen og Årst i kveld! Nykommerne tok ansvar, det var herlig å se på!! Takk. ÅHHHHHHHHHHHHHH!
frankieboy
16-09-2007, 08:49
hehe litt morsomt på ikstart.no sitt intervju med han:
Han fikk spørsmålet:
Gratulerer med din første 3-poenger for Start, og det regner jeg med smaker godt??
Da svarer Hulsker: "Det smakte godt, det gjorde det, men det som smakte best var at vi fikk 3 poeng i dag!!"
hehe..
Ellers så må jeg igjen skryte fælt av Hulsker. Håper vi signerer lengre kontrakt med han tidlig. Han viser absolutt at han har kvaliteter som vi trenger!!
Kjempekamp av Hulsker, banens beste uten tvil.
Fortsetter gutta dette kan det bli moro, men forsvaret var ruskete til
tider, Rbk fikk komme til på kantene for enkelt, og mange klareringer var direkte dårlige, her må det skjerpes
Pedersen hører til i rygge land i rygge land i rygge land, han rygger alt han kan fordi han hører hjemme i rygge land.
trallala ....trallala tallaala
Enig i kantene ja. Litt rufsete bak.....egentlig rart fordi om man husker hvordan start åpnet sesongen med en skarp offside linje og solid fremtreden.
Roy Eriksen
16-09-2007, 13:38
Hvor lenge har han kontrakt med AIK?. ser ut at vi må kjøpe han. Han var god igår.
Skriv langstidskontrakt med Bernt! :)
Hulsker spillte veldig bra igår, men det å rope om langtidskontrakt etter en god kamp er vel å ta litt i? Hvis Hulsker viser i fortsettelsen at dette ikke var et blaff, så får heller ledelsen sette seg ned med Hulsker og høre hvordan muligheter det er for at han blir i byen.
Morten Torjussen
16-09-2007, 15:56
Hvis Hulsker fortsetter å levere varene, er det ingen tvil om at Start må prøve å sikre seg mannen. Han har en krigersk innstilling. Gratulerer med din første scoring for Start Hulsker.
Hulsker spillte veldig bra igår, men det å rope om langtidskontrakt etter en god kamp er vel å ta litt i? Hvis Hulsker viser i fortsettelsen at dette ikke var et blaff, så får heller ledelsen sette seg ned med Hulsker og høre hvordan muligheter det er for at han blir i byen.
Han har bevist hva han kan, at han fungerer ypperlig med Årst og at han har den rette innstillinga, så jeg tror absolutt han kommer til å fortsette å levere varene. Derfor syns jeg Start bør prøve å kjøpe han etter sesongen.
Ole Gilboe Hermansen
16-09-2007, 17:57
Jeg stusset litt over det stod i dagens VG om at Bernt ikke tror han ,uansett hva som skjer , blir i klubben etter sesongen.
Om han fortsetter slik han gjorde i går må vi streke oss langt for å beholde han.
frankieboy
16-09-2007, 20:00
Jeg stusset litt over det stod i dagens VG om at Bernt ikke tror han ,uansett hva som skjer , blir i klubben etter sesongen.
Om han fortsetter slik han gjorde i går må vi streke oss langt for å beholde han.
Jeg er også litt usikker på hvordan jeg skal tolke det. Er det det at han ikke ønsker å fortsette i Start, eller at han regner med at kontrakten ikke blir forlenget???
Jeg trodde kontrakten i AIK snart gikk ut...
mr.leipsland
16-09-2007, 20:55
Hulsker har kontrakt med AIK ut 2008.
Ole Gilboe Hermansen
16-09-2007, 20:59
Synd vi ikke sørget for å få en avtale der vi kunne kjøpe han etter leieavtalen. Jeg håper at om han slår til videre, så kan vi kjøpe han.
Lars Olav Karlsen
16-09-2007, 21:02
Synd vi ikke sørget for å få en avtale der vi kunne kjøpe han etter leieavtalen. Jeg håper at om han slår til videre, så kan vi kjøpe han.
Det viktigste er at vi fikk låne han ut året :)
Deilig å endelig ha et spisspar som motstanderene frykter! Det er lenge siden vi har hatt det:icon_lol: Hulsker må sikres for neste sesong!
Ole Gilboe Hermansen
16-09-2007, 21:06
Det viktigste er at vi fikk låne han ut året :)
Selvsagt, men jeg vil gjerne ha i pose og sekk.
Millonarios
16-09-2007, 21:11
Tviler på at Hulsker er i fremtidsplanene til AIK. Han var før han ble lånt ut karakterisert som fjerde/femtevalg bak Daniel Mendes, Miran Burgic, Ivan Obolo, Lucas Valdemarin og en Wilton Figueiredo som etter hvert gikk ned som offensiv midtbane. Obolo og Valdermarin er de som figurerer som spisspar i 4-4-2-formasjonen per dags dato. Hvis ikke noen av de selges, som jo skjedde med brassen Wilton Figueiredo til AIK-fansen og min egen store fortvilelse, er det tvilsomt at han har noen fremtid på Råsunda slik jeg ser det. Særlig Argentineren Valdemarin er dog hippig ryktet til utlandet, så mulig man velger å hente han tilbake for å gjøre bredden større i troppen.
Selv har jeg en teori på Hulsker sine litt negative svar i forhold til å bli i Start ligger i et vis kjærlighetsforhold til både fansen og klubben. Han har tidligere utrykt sin voldsomme beundring til Black Army og fansen elsker Hulsker sitt image. AIK er også mulig den klubben med største utviklingspotensial i Nord-Europa, så med all respekt så er et videre opphold i AIK noe som vil føles svært ettertraktet for han. I form av en potensiell heltestatus i Kristiansand, vil langtidsmålet bli å spille seg inn på AIK. Jeg håper og tror Bernt vil endre mening utover høsten, noe som ikke er utelukket. Men først og fremst skal han bevise sine kvaliteter foran oss!
Ole Gilboe Hermansen
16-09-2007, 22:10
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163516
Om han blir eller ikke blir avgjort etter sesongen i følge denne artikkelen. ikke overraskende.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163516
Om han blir eller ikke blir avgjort etter sesongen i følge denne artikkelen. ikke overraskende.
Kontrakt med Hulsker til han er 65, og Inge André Olsen til han er 60. Det skal ikke stå på rutinen om noen år!
Lars Olav Karlsen
16-09-2007, 23:52
Kontrakt med Hulsker til han er 65, og Inge André Olsen til han er 60. Det skal ikke stå på rutinen om noen år!
Jo, men kontrakter i Start er jo ikke verdt noe. Med en gang en spiller vil vekk er det jo bare og si ifra så selger vi han.
Hulsker er god nå. Pratet på seg et gult kort, men det får så være. Jeg synes han har kommet seg kraftig som spiller siden sist han spilte i Norge.
Så håper han blir en sesong til ihvertfall!
Når det er sagt er det samtidig skummelt med tanke på neste sesong og deretter. Hva hvis Årst blir langtidsskadet (skjer fort i den alderen) og Hulsker forsvinner etter sesongen? Jaja, det er vel en annen debatt..
frankieboy
17-09-2007, 07:10
Hva hvis Årst blir langtidsskadet (skjer fort i den alderen) og Hulsker forsvinner etter sesongen? Jaja, det er vel en annen debatt..
Kan ikke begynne med HVIS-er...
Det kan man jo i såfall gjøre med hele stallen. Hvis man er utrolig uheldige så skader alle seg samtidig, og da har man et problem. Eller man kan være så uheldige som Man U var på en flytur... Man må bare være positiv, og hvis Årst blir skada og Hulsker blir solgt, ja da finner man sikkerten løsning på det også. Er ikke lenge siden verken Årst eller Hulsker var i klubben - det var de ikke i fjor eller i forfjor heller og da gikk det jo ok.
Man har unge Aram på vei, og det finnes nye tilgjengelige spisser etter sesongen!
No worries!!!!! (men håper selvfølgelig at Årst holder seg skadefri og Hulsker blir)
Hm, like bastant etter RBK kampen eller? Deilig å ha rett en skjelden gang...
Ole Gilboe Hermansen
17-09-2007, 11:45
Må si jeg smiler litt når jeg leser allt det negative som noen har kommet med i denne tråden. Så feil de kunne ta.
Oterslynge
17-09-2007, 12:06
Skal hive meg i skammekroken, har ALDRI likt det Hulsker har stått for på banen - han har framstått som en sutrekopp, skuespiller og som hevngjerrig, mot RBK så framsto han kort og godt som en fotballspiller - eneste negative med det han sto for på Lørdag var ett unødvendig gult kort, og at han (som resten av laget) ikke hadde noe særlig mer å gi de siste 15-20 minuttene... Han var stor til tider mot RBK...
Må si jeg smiler litt når jeg leser allt det negative som noen har kommet med i denne tråden. Så feil de kunne ta.
Feil og feil fru blom. Aldri vært noe som helst tvil om Hulskers kvaliteter i form. Det som skurret var at mannen vi (jeg) elsket mest å hate i norsk fotball skulle til oss. Hvorfor han har blitt det kan man jo også spørre seg om. ;)
Men så snart han entrer banen for oss i gult er han selvfølgelig plettfri og hylles på lik linje med resten av spillerene våre. Særdeles når han kjemper og blør på den måten han har gjort de første kampene.
Fortsetter han å gjøre det bra ser jeg gjerne at han blir værende lenger enn denne sesongen. Prisen for å kjøpe ham fri vil sikkert bli større. Aner ikke hva slags forhold han har til Molde, men skulle ikke forundre meg om opprykkslaget kommer med et tilbud.
Hva Hulsker selv vil og ender opp med å gjøre får vi ta senere. Nå er det kun "ding-ding" i Drammen som teller! ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.