Se full versjon : Bussen fra Farsund er full
Bussen fra Farsund som kjører inn til Start-Viking 1.Mai er full. Sidte som ble påmeldt var igår.
45stk ! Og flere blir det. fordi jeg vet om en som skal ringe inn til Start å bestille en billett til.
Dette skal bli kjempemoro! Desverre for de som ikke fikk medlt seg på i tide.
Supporteren
21-04-2005, 16:51
Fyll opp en buss til! :D
ja å dere står på M feltet med resten av menigheden eller?
ja å dere står på M feltet med resten av menigheden eller?
Nei, bussturen er egentlig for ungdom. Så vi skal stå på ståtribunen, men vi står rett ved siden av.
Ikke skyld på meg, det er MOT som arransjerer det og det er de som bestiller det.
Forrester er bussen full, men det er enda stor interrese og det er mange som sier at de skal være med på bussturen og de har ikke meldt seg på i tide. Og det er bare satt opp 1 buss.. De får komme seg inn på et annet vis.
Utrolig bra at det er fylt opp en buss allerede, helt ifra Farsund! Kjempe! Snakk med MOT da Fredrik og hør om muligheten for å bestille enda en buss hvis interessen er såpass stor som du sier!
Du kan ennå være med på bussturen så lenge du skaffer billeter selv da får du buss turen....fordi mot ikke fikk lov til å kjøpe mer enn 45 bill. :lol: :roll:
Du kan ennå være med på bussturen så lenge du skaffer billeter selv da får du buss turen....fordi mot ikke fikk lov til å kjøpe mer enn 45 bill. :lol: :roll:
Jeg bor på andre siden av byen så Farsundbussen er ikke aktuell for min del, hvis det er meg du sikter til. Har også sikret meg sesongkort...
Jeg synes bare det var så positivt det engasjementet som er i Farsund nå :D
hvis det er meg du sikter til. Har også sikret meg sesongkort...
sikter til alt som kan krype og gå KJEMPE BRA AV MOT OG TORREY
Franki, det er snakk om noen få plasser igjen i bussen.
Franki, det er snakk om noen få plasser igjen i bussen. Ja det er jo det jeg mener jo flere jo bedre... Det dumme er jo at MOT "bare" får 45 bill.....skulle gjerne hatt 15 til...
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.