Se full versjon : Branislav Milisevic
Serbiske Branislav Milisevic (24) er mannen Stig Inge Bjørnebye håper skal fylle hullet etter Marius Johnsen på Starts venstreback.
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article88740.ece
Besserwisser
28-08-2007, 15:12
Noen som kjenner til han her vi nå har fått oss?
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article88740.ece
Er visst ikke 100% klar enda, men det går vel i boks.
Ikke lett å finne noe info om denne fyren, annet enn at han har spilt i Keflavik på Island.
Nyheten ble offentliggjort på Island allerede 24 August!
http://www.fotbolti.net/fullStory.php?id=51349
http://www.fotbolti.net/fullStory.php?id=51349
Informasjonen var ute på Island på fredag, så de har nok kommet et stykke her med klubben også.
Regner med dette går i orden ja! Spennende!
Noen som vet noe mer om han eller?
mr.leipsland
28-08-2007, 15:19
Hvertfall godt å lese at han skal være rask.
Rune Abrahamsen
28-08-2007, 15:50
Hvertfall godt å lese at han skal være rask.
Men hvor rask? For rask for norsk fotball?
BavarianStarter
28-08-2007, 15:56
I am very sceptical... He´s coming from Keflavik, a big european club.......... my god... This is not what Start needs if they seriously want to be an international contender or at least a Norwegian contender for seriegull. They go out and fill they roster with mediocre players instead of signing one or two top10 players in the league... faen da
Han er faktisk så rask at han måtte til Island for å spele,
der kjøles bevegelige kroppsdeler lettere ned.
Jeps. Og Strømstad er for høy for norsk fotball, mens Håland har altfor lavt hårfeste for norsk fotball.
Mon tro om det kanskje bare er bjørnebrygg som er for tilbakestående for norsk fotball?
BavarianStarter
28-08-2007, 16:16
Hey SIB, i have two legs and can football as well. I even come from Tyskland where so many norwegian players go and play. Tyskland > Island by the way. I would like to play for Start and I am sure you would be imponert av meg like you are with any other football player. Do you even trust in your own team? Doesn´t look like that when you go out and sign a player every forbanna new week....
Alladin Sane
28-08-2007, 16:54
Mon tro om det kanskje bare er bjørnebrygg som er for tilbakestående for norsk fotball?
Svein Mathisen er vel ansvarlig for årets kjøp og salg.
Ellers må man vel ha såpass tiltro til Islandsk klubbfotball at enhver venstreback i Islandsk toppserie er bedre enn hva Start kan varte opp med på denne plassen. Hvorvidt han blir klar før deadline eller ei, er vel et signal om hvorvidt Start har mål om å holde plassen. Spennende å se!
Forøvrig blir man vel litt usikker når klubbens sportsdirektør går ut å lovpriser en spiller som er på vei bort. Men all den tid kontrakten hans går ut, kan det jo ikke skyldes at de er redd for å brenne inne med ham. Kanskje det rett og slett dreier seg om en sportsdirektør som, i motsetning til Svein Mathisen, ikke prøver å ødelegge forholdet til hver spiller som forlater klubben.
Kanskje Start også burde hentet Runar V. Arnarson?
tendenfan
28-08-2007, 16:56
Hey SIB, i have two legs and can football as well. I even come from Tyskland where so many norwegian players go and play. Tyskland > Island by the way. I would like to play for Start and I am sure you would be imponert av meg like you are with any other football player. Do you even trust in your own team? Doesn´t look like that when you go out and sign a player every forbanna new week....
Er du i family with Uwe Rösler? Han talks and skriver også litt norwegian og engelsk om hverandre
BavarianStarter
28-08-2007, 17:00
Er du i family with Uwe Rösler? Han talks and skriver også litt norwegian og engelsk om hverandre
Det er because jeg prefer English over Norsk ettersom jeg snakker English better enn Norsk...
Nå er det jo flere spillere her i Norge soom faktisk er fra Island, og gjør det ganske bra! Så fordi han ikke har spillt i noen større ligaer, så kan det jo hende han lykkes her i Norge.
Regner med det er mange her inne som hadde blitt ganske forbannet hvis start hadde hentet tegstrøm, nannskog eller pall gunnarson for noen år siden også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Er det så forbanna nødvendig å svartmale absolutt alt som skjer???
Det går nå ihvertfall ann å vente til man faktisk har noen konkrete bevis på hvordan tilstanden til denne spilleren er!
Gi gutten en sjangs!
Hananger
28-08-2007, 17:17
Er så enig, vi er ikke akkurat i medgang, men vi skal vel støtte klubben vår og stole på dens beslutninger?! i mange uker, kanskje måneder har jo mye av temaene i og rundt menigheden vært kritisering av det ene og det andre.. "SIB MÅ GÅ", "Mathisen har mindre peiling enn mamma" ol. Nå har de fått en ny spiller som Arnarson katogoriserte som en av Keflaviks(hans nåværende klubb) viktigste spillere.. hva søren har vi å stille opp med av venstre backer?! alt er bedre enn den situasjonen vi er i nå.. Jeg er positiv og optimistisk og ønsker Branislav Milicevic lykke til og håper han blir en "hit"...
Vi skal ikke ned i år altså! å folkens, gi nå gutten en sjanse, og la ham være med på å tilføre start mer selvtillit og styrke!
ALI-Ikke Kristen
28-08-2007, 17:19
Soler slår til igjen. Det samme som han gjorde i 2002.
aljahnsen
28-08-2007, 17:45
Hehe... Husker vi hentet en danske for noen år siden, som var sinnsykt rask. Problemet var at han løp fra ballen :P Martin Larsen.
Vi trenger en venstreback, men skulle hatt en solid en da. Noen som kjenner til denne spilleren? Er litt skeptisk jeg, men ;)
utlending
28-08-2007, 17:52
Hvis vi får en venstreback som kan posisjonen er vel det bra ;)
Er jo en del islendinger som har kommet rett fra egen liga og gjort det rimelig bra i Tippeligaen, så hvorfor ikke en Serber?
Jeg er litt skeptisk og synes det lyser litt panikk over dette her.
Men godt å lese at han skal være rask, det er viktig!
Velkommen til klubben! jeg er positiv til ham, og spent på om han kan tilføre oss noe bra på venstrebacken!
Dette er en bra nyhet.
Nå får vi endelig en ren venstreback, noe vi har savnet siden MJ gikk til LSK.
Mange med bakgrunn på sagaøya har gjort det bra i tippeligaen.
Gislason i Lyn,
Gunnarson i Stabæk,
Arason i VIF,
Sigurdson og Bjarnarson i Brann ,
Sigurdson i Viking
og vår egen Joey
Håper dette blir realitet.......
Med en 4 årskontrakt må dette være noe de har sett på lenge.
Ole Gilboe Hermansen
28-08-2007, 19:28
Høres intressant ut.
Store Tå
28-08-2007, 19:34
Tenk at vi får oss en venstreback. Da har vi jo faktisk et helt fotballag for første gang på nesten ett år!
Velkommen!
mr.leipsland
28-08-2007, 19:50
Jeg er litt skeptisk og synes det lyser litt panikk over dette her.
Godt mulig det er panikkpreget, men det er fint å få inn en som faktisk er venstreback i troppen. Om denne Milisevic styrker våre sjanser til å overleve i Tippeligaen så er det ett fornuftig kjøp. Siden han kommer fra Keflavik er han nepppe veldig dyr.
Det er bare å innse at Start må legge "best i skandinavia" på hylla en liten stund.
At vi må legge ambisjonene på hyllen sa jeg fra dag 1 da SIB ble ny trener..i hvertfall som mest sansynlig.
Ikke lett å si noe om han, men at vi ser til den siden av europa er ikke dumt, selv om han ikke kommer direkte fra Serbia nå.
Serbiske spillere stortsett har både teknikk, fysikk og arbeidsmoral.
Hjelper lite om han er rask hvis han løper feil vei hehehehehohoho.
Spennede, håper han trives og vi trives med han.
Velkommen.
Spillersang på gang? Easy med rim
frankieboy
28-08-2007, 21:48
Ja, dette er positivt. Svært bra at vi får inn en venstreback!! Det er mye bedre enn å omskolere halve laget dit. Nå har vi prøvd Jon, Espen, Ygor, Lars Martin, Kristoffer der denne sesongen, og INGEN av disse er venstreback.
Og som mange sier - islandsk fotball har produsert mange store spillere, og jeg nekter å dømme denne spilleren før han har fått vist seg fram.
Gleder meg til å se han/høre hvordan han klarer seg på trening...
Keflavik er et godt lag men tapte 4-2 på åråsen i fjor, 6-3 sammenlagt i InterTOTTOcupen.
Dette er ikke haste kjøp. Ser tilbake på kamper der Vkanten har vært inndirekte årsaken til poengtap, omsider forsto vi det alle sammen ...
Keflavik er et godt lag men tapte 4-2 på åråsen i fjor, 6-3 sammenlagt i InterTOTTOcupen.
Dette er ikke haste kjøp. Ser tilbake på kamper der Vkanten har vært inndirekte årsaken til poengtap, omsider forsto vi det alle sammen ...
De klarte seg i allefall bedre på åråsen enn Aafk.. :)
Patrick Hansen
28-08-2007, 22:36
Jeg som er naiv og ikke har peiling på hverken fotball eller ledelse syntes dette høres bra ut.
Gir gutten en sjanse jeg.
Jeg som er naiv og ikke har peiling på hverken fotball eller ledelse syntes dette høres bra ut.
Gir gutten en sjanse jeg.
Jeg joiner å er naiv.. Gir han en sjanse, ikke lett å få tak i venstrebacker som holder ett bra nivå.. Her får vi en utrolig billig samtidig som han sikkert ikke skal heve en kjempelønningspose. Man må se litt på hva man har råd til å hente også. Forøvrig på tide at vi henter inn en naturlig venstreback og ikke bruker vinger og stoppere der.
Skeptisk. Men håper at jeg for en gang skyld blir positivt overaska.
Godt mulig det er panikkpreget, men det er fint å få inn en som faktisk er venstreback i troppen. Om denne Milisevic styrker våre sjanser til å overleve i Tippeligaen så er det ett fornuftig kjøp. Siden han kommer fra Keflavik er han nepppe veldig dyr.
Det er bare å innse at Start må legge "best i skandinavia" på hylla en liten stund.
Enig, og jeg var kanskje litt tidlig ute med panikkuttalelsen. Som Rolf sier, så har de nok kikket en stund på ham siden det er snakk om en fireårskontrakt!
Billig er han nok også. Islandsk fotball har ikke mye penger, og han kommer nok tilnærmet gratis mtp kontrakten utløper om to måneder.
Rolling stones
29-08-2007, 00:50
Herregud som denne gjengen her inne klarer å spy ut drit og atter drit!
Matta er en drittsekk, Matta ditt og matta datt.. sib likeså, vår nye storstue til nærmere 300 millioner er jo også helt natta, ingenting fungerer, kioskene er feilplassert eller fungerer ikke, for høye billettpriser, etc,etc.
Og nå signerer Start en ny spiller som ikke en kjeft vet en dritt om, også slaketer dere faen Matta og sib også for signeringen uten at dere vet en DRITT om spilleren!
Godt jeg bor på østlandet og slipper å høre på alt dette makkverket dag ut og dag inn..
Klart dette er positivt!
En rask venstreback, som samtidig er billig! Kanon!
Godt jobba MAtta & co!
Espen K G
29-08-2007, 00:58
Herregud...
Som om jeg skulle ha sagt det selv.Takk!
Patrick Hansen
29-08-2007, 02:59
Matta er en drittsekk, Matta ditt og matta datt.. sib likeså, vår nye storstue til nærmere 300 millioner er jo også helt natta, ingenting fungerer, kioskene er feilplassert eller fungerer ikke, for høye billettpriser, etc,etc.
Og nå signerer Start en ny spiller som ikke en kjeft vet en dritt om, også slaketer dere faen Matta og sib også for signeringen uten at dere vet en DRITT om spilleren!
Godt jeg bor på østlandet og slipper å høre på alt dette makkverket dag ut og dag inn..
Og jeg bor i Danmark.. takk og lov..
Endelig noen som har skjønt det
Jippi!! Internasjonal stjerne!!
Skepsis er naturlig når ingen har informasjon om spilleren.
Gir han sjølsagt en sjanse og blanke ark.
Kvadraturen
29-08-2007, 10:12
De som ikke er skeptiske har ingen normal virkelighetsoppfatning. En skal ikke være negativ, men skeptisk. Når omtrent alt SIB og Matta tar i blir til gråstein.
Når spillerkjøpene (med unntak av Årst) til nå har vært en gedigen nedtur. Når jeg til og med overhører unger si: " Skal jeg fortelle deg en vits? ... Svein Mathisen" Mannen er i ferd med å få Kjutta stempel!
Da er det ikke rart en er skeptisk til et fullstendig ukjent blad fra Island!! Det går på erfaringer vi har gjort med SIB og Matta til nå samt erfaringer med spillerne som er kommet inn og dessverre gått ut.
Uansett vitner innkjøpspolitikken med Borre og denne personen at lista er lagt veldig mye lavere enn Skandinavia topp, mye lavere enn norsktopp og muligens lavere enn norsk midtsjikt. Bytter ut en potensiell landslagsspiller (Marius Johnsen) med en ukjent Serber fra Island.
Men som noen nevner - de har tilbydd han 4 års kontrakt, og da bør de jo være sikre på kvalitetene hans.
Men 4 års kontrakt betyr vel ikke mer i Start miljøet enn at hvis Branislav sier følgende:
Branislav: Matta nå har jeg vært her i 1 år. I tillegg var jeg lenge på Island. Jeg savner svigermor og tante Ursula. I tillegg har jeg hytte i Serbia og det er så langt å reise til denne fra Kristiansand.
Matta: Jeg forstår
Branislav: En klubb i Serbia har i tillegg sagt de ønsker meg hvis jeg kan forlate Start veldig billig. Dere slipper jo da lønnsutgifter på meg.
Matta: Ja det har du rett i. Jeg lager en Press release.
NTB
Branislav Milisevic som har spilt 1 år i Start og gjort sine saker bra er frigitt på free transfer av personlige grunner. Vi takker for et fint sammarbeid og føler dette var det beste for begge parter. Bratislav skal begynne i 1 div klubben Gnormic SU. og Start får 10.000 kroner i kompensasjon.
Ikke rart at folk er skeptiske. men kan vi ikke la han få prøve seg litt før vi slakter serberen og matta helt. Om Serberen er en juvel da har vi jo skutt gullfuglen. Solgt marius fått tilbake en spiller på godt nivå gratis, og han vil sikkert ikke være så dyr i lønna som marius ville vært.
Forstår at mange ikke helt tror at det kan være det store, men la oss vente litt før vi feller dommen.
Kvadraturen
29-08-2007, 10:34
Ikke rart at folk er skeptiske. men kan vi ikke la han få prøve seg litt før vi slakter serberen og matta helt. Om Serberen er en juvel da har vi jo skutt gullfuglen. Solgt marius fått tilbake en spiller på godt nivå gratis, og han vil sikkert ikke være så dyr i lønna som marius ville vært.
Forstår at mange ikke helt tror at det kan være det store, men la oss vente litt før vi feller dommen.
Joda du har rett i det. Håper han er knall og som Karsten sa "Den neste Pele kan bli født i Setesdalen"
Kvadraturen
29-08-2007, 10:40
Men håper ikke dette betyr at Steinar Pedersen blir solgt før fredag. Er redd for det.
Syntes det er latterlig at en ikke bruker Pedersen ut sesongen når vi trenger alle spillere. En spiller har en viss lengde på avtalen. Er helt meningsløst å slutte å bruke han før kontrakten er ferdig. Argumentet med at en vil heller spille inn personen i posisjonen som en skal satse på. er utrolig lavmål. Disse spilles inn i pre season.
Nei eneste grunn til å utelate spillere er sutring og det bør SIB holde seg for god til. I alle fall når så mye står på spill som nå. Minner meg nesten om det tragiske ærebegrepet til visse invandrergrupper.
Her er statistikken hans på hjemmesiden til Keflavik:
http://www.keflavik.is/Knattspyrna/Meistarafl_karla/Leikmenn/branislavmilicevic/
"Branko" er tydeligvis ingen målscorer. (Så sant Mörk betyr mål, og det er ting som tyder på det)
Her kan man forresten oversette fra islands til engelsk om noen er interessert i det: http://www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml
Lars Olav Karlsen
29-08-2007, 11:03
Her er statistikken hans på hjemmesiden til Keflavik:
http://www.keflavik.is/Knattspyrna/Meistarafl_karla/Leikmenn/branislavmilicevic/
"Branko" er tydeligvis ingen målscorer. (Så sant Mörk betyr mål, og det er ting som tyder på det)
Tja, men det er da mange gode forsvarsspillere som ikke scorer mål.
Kvadraturen
29-08-2007, 11:06
Ja det stod jo i Fevennen at han ikke hadde scoret noen mål.
Kvadraturen
29-08-2007, 11:13
Ja men nå har vi et lag nærmest vaksinert for å score så det hadde vært fint å få inn spillere som kan det.
Alle signingene som er gjort i år uten unntak har det vært kommentert enten i lokal media, Fevennen eller på egne forum kritikk mot at spillerne scorer for lite.
Dette gjelder Annan, Ygor, Bruno, Årst (i år vel og merke), Borre og nå Branislav.
Kanskje på tide og kikke etter spillere som faktisk kan få mål?
Hadde jeg satt sammen et lag hadde jeg lett etter potensielle målscorere i omtrent alle possisjoner utenom keeper (mener ikke toppscoreren skal være forsvarsspiller, men at også slike spillere kan score noen)
Ville heller hatt denne egenskapen og heller vært dårligere på andre ting. Et lag med en rekke potensielle målscorere vil normalt som kollektiv gjøre det veldig bra og Vice versa. (det er vel det motsatte vi har sett i Start i år)
Selvfølgelig, men det er da en liten kuriositet at han har spilt 3 sesonger som venstreback uten å putte et eneste mål.
Thomas A.
29-08-2007, 11:34
Det står på keflavik sin hjemmeside at han kan spille Vörn / Miðja.....er det back/ving og midt? ingen på forumet her som har litt kjennskap til islandsk som evt kan bidra med litt oversettelser? Er en del ord som ligner eller er nesten like, men fella er vel ofte også at de kan ha en helt annen betydning enn det vi er vant til...at bm ikke er noen "notorisk målscorer" til å være back tror jeg vi skal ta helt med ro....blir spennende å se hva denne spilleren kan tilføre laget.
Kvadraturen
29-08-2007, 11:35
Selvfølgelig, men det er da en liten kuriositet at han har spilt 3 sesonger som venstreback uten å putte et eneste mål.
Spesielt når spilleren han erstatter var Starts toppscorer.
Lurer på hva SIB forventer at Årst skal score alle Starts mål?
Det står på keflavik sin hjemmeside at han kan spille Vörn / Miðja.....er det back/ving og midt? ingen på forumet her som har litt kjennskap til islandsk som evt kan bidra med litt oversettelser? Er en del ord som ligner eller er nesten like, men fella er vel ofte også at de kan ha en helt annen betydning enn det vi er vant til...at bm ikke er noen "notorisk målscorer" til å være back tror jeg vi skal ta helt med ro....blir spennende å se hva denne spilleren kan tilføre laget.
Det betyr at han kan spille både forsvar og midtbane..
TorJostein
29-08-2007, 13:56
En forsvarsspiller skal ikke først og fremst score mål, men være god defensivt og HINDRE mål. Scoringene kommer når laget er i flytsonen. Marius Johnsen har da heller ikke scoret noe særlig med mål siden Start mistet flyten etter sommeren 2005...
Jeg har personlig aldri vært noen tilhenger av MJ, han er treg, han dribler og gjør ellers masse rare ting med ballen i bena.
Jeg foretrekker også Kristoffer Paulsen foran Steinar Pedersen. Jeg mener Paulsen er mye mer elegant i spillet, i tillegg til at han har den rette innstillingen på banen. Steinar løper alltid godt, men jeg føler aldri det kommer noe produktivt ut av langpasningene og de skyhøye innleggene hans.
Hvis Milisevic er noe bedre defensivt enn MJ så mener jeg forsvarsrekka er styrket betraktelig. Men det gjenstår selvsagt å se, veldig spennende!
Og da er det ikke lenge til Ygor snart får spille på midten ;)
Giovanni
29-08-2007, 14:28
Og jeg bor i Danmark.. takk og lov..
Endelig noen som har skjønt det
støtter meg på denne... det er vel mye syting her inne...
kriskristoff
29-08-2007, 16:21
Spesielt når spilleren han erstatter var Starts toppscorer.
Lurer på hva SIB forventer at Årst skal score alle Starts mål?
Sytejens! En back skal på et "normalt lag" ikke være toppscorer.
Tror han blir Starts svar på Vidic ;-)
Støtter Brand`..hyl og skrik.
Vet man ikke noe så holder man fred til man har sett han:)
At Marius ble toppscorer i tidenes dårligste sesong 2005 er ikke så mye å rope hurra for...sier vel mere om resten av kvalitetene i laget og hvor "Heldige" vi hadde marius sine kvaliteter.
Så JA Årst er kjøpt inn for å primært lage de fleste målene og Branislav er primært kjøpt for å forhindre mål.
Men fint om han kunne bidra offensivt også.
Store Tå
29-08-2007, 19:39
Støtter Brand`..hyl og skrik.
Vet man ikke noe så holder man fred til man har sett han:)
At Marius ble toppscorer i tidenes dårligste sesong 2005 er ikke så mye å rope hurra for...sier vel mere om resten av kvalitetene i laget og hvor "Heldige" vi hadde marius sine kvaliteter.
Så JA Årst er kjøpt inn for å primært lage de fleste målene og Branislav er primært kjøpt for å forhindre mål.
Men fint om han kunne bidra offensivt også.
?
1) 2005 tidenes dårligste sesong?
2) Ikke score mål, men fint om han scorer?
3) Holde fred hvis man ikke vet noe? Det hadde blitt et kjedelig forum det!
Og så et spørsmål: Hvor mange seriekamper for Start spilte Tore Løvland før han scorte sitt første seriemål? Når skjedde det, og mot hvem?
Sikker på at det ikke var tore løvdal hehe.
Aldri hørt om fyren selv med mine 29 år.
2005 var IKStart gode frem til midten av august, altså red på bølgen fra 1 div.
Etter det har IKStart vært nede i en mørkedal.
Med fravær fra de store klubbene RBK,LSK,Brann,Viking som var helt forferdelig dårlige var dette sesongen som var en mørk skygge for fotballen.
Ikke nødvendigvis for IKStart, de gjode en god jobb spesiellt på våren og sommeren og klarte seg på det.
All honnør men 2005 var en skygge, men kansje ikke for klubben.
JA VBack kjøpes ikke for målenes skyld...men fint om han kan putte.
Det blir mere trist på forumet å lese dritt før man vet om det er ræva...saklig forum med god tone er ikke et kjedelig forum.
:) :) :)
Ole-Bernt
29-08-2007, 21:49
Sikker på at det ikke var tore løvdal hehe.
Aldri hørt om fyren selv med mine 29 år.
Hvis du ikke har hørt om Tore Løvalnd, så begynner jeg å tvile på hvor du har vært i det siste. Greit at du kanskje ikke har sett ham på banen, men ikke hørt om StratTv's "ankermann" på Sør Arena...?
Hvis du ikke har hørt om Tore Løvalnd, så begynner jeg å tvile på hvor du har vært i det siste. Greit at du kanskje ikke har sett ham på banen, men ikke hørt om StratTv's "ankermann" på Sør Arena...?
Strat TV, Nederlandsk kanal på Sør Arena?
Har hørt om Start tv, de har en som heter Tore Løvland.
Ole-Bernt
29-08-2007, 22:45
Strat TV, Nederlandsk kanal på Sør Arena?
Har hørt om Start tv, de har en som heter Tore Løvland.Ja, ikke sant
Ole Gilboe Hermansen
30-08-2007, 09:21
Noe nytt om denne fyren, eller må vi vente til etter sesongen?
Stig Hornnes
30-08-2007, 09:33
Avgjørelsen kommer innen klokken 23.59 imorgen. Det er vanskelig å vite hva man skal forvente av denne spilleren, men vi trenger utvilsomt en venstreback i stallen og derfor blir det spennende å se.
Avgjørelsen kommer innen klokken 23.59 imorgen. Det er vanskelig å vite hva man skal forvente av denne spilleren, men vi trenger utvilsomt en venstreback i stallen og derfor blir det spennende å se.
Han er 24 år,og innkjøpt på en plass vi ikkje har dekning,så dersom han kjem
forventer eg at han skal spille omtrent med ein gong.
Kanskje ikkje mot VIF men etter landskampene.
mr.leipsland
30-08-2007, 10:29
Om Start mener han er god nok til å få kontrakt så vil han være såpass viktig i sesonginnspurten at han er verd penga Keflavik krever. Veldig store summer snakker vi uansett ikke om. Behovet for venstreback har vært akutt lenge nå, om ikke denne spilleren klarer å gå rett inn på laget og styrke det så er det jo en håpløs signering.
Forventer definitivt at han blir klar før vinduet stenger.
stinger2
30-08-2007, 16:03
noen som vet om Norge har noen avtale med serbia, for de er vell ikke med i eøs samarbeidet. og da har vi 4 spillere fra ikke eøs land og kan kun bruke 3. hadde vært typisk start og tenke på dette etter han var signert
følgene land er med i eøs
Belgia
Danmark
Estland
Finland
Frankrike
Hellas
Irland
Island
Italia
Kypros
Latvia
Liechtenstein
Litauen
Luxembourg
Malta
Nederland
Norge
Polen
Portugal
Slovakia
Slovenia
Spania
Storbritannia og Nord-Irland
Sverige
Tsjekkia
Tyskland
Ungarn
Østerrike
I tillegg omfattes Sveits av reglene for koordinering av trygd
kilde: nav.no
Jeg var på stadion da Tore Løvland scora sitt første mål for START, husker ikke når det var - annet enn at det er lenge siden.
1994?
Det var i hvert fall tidenes lengste æresrunde på stadion. Litt det samme som den æresrunden vi vil se når Lars Martin putter sitt første seriemål utenfor Alta.
Noe nytt her?
I følge FVN har backen allerede signet, men kan det stemme?
Først må vel klubbene bli enige. Håper det skjer før kl 00.00 natt til søndag når vinduet stenger.
Noe nytt her?
I følge FVN har backen allerede signet, men kan det stemme?
Først må vel klubbene bli enige. Håper det skjer før kl 00.00 natt til søndag når vinduet stenger.
Han har kort tid igjen av kontrakten, så han kan jo fint signe med start uten at klubbene blir enig - men da kommer han ikke i dette overgangsvinduet.
Ole Gilboe Hermansen
31-08-2007, 07:20
Han har nok skrevet under,men jeg tror han fullfører kontrakten på Island.
Ole Gilboe Hermansen
31-08-2007, 10:18
http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article1311678.ece
Vi får han etter sesongen.
Alladin Sane
31-08-2007, 12:35
Hvorvidt han blir klar før deadline eller ei, er vel et signal om hvorvidt Start har mål om å holde plassen. Spennende å se!
Sannelig min hatt! En serbisk back fra Keflavik med to måneder igjen av kontrakten ble for dyr for Start, som står overfor et inntektstap på titalls millioner ved nedrykk. Man tror det jo ikke før man ser det!
Ole Gilboe Hermansen
31-08-2007, 12:44
Vel, vi fikk jo IAO.
Alladin Sane
31-08-2007, 12:47
Vel, vi fikk jo IAO.
Der tror jeg du traff spikeren. Vi må ha FÅTT IAO.
stinger2
31-08-2007, 15:55
[QUOTE=Alladin Sane;149668]Sannelig min hatt! En serbisk back fra Keflavik med to måneder igjen av kontrakten ble for dyr for Start, som står overfor et inntektstap på titalls millioner ved nedryk.
hva ska vi med han vist han går Eøs kvota.
Alladin Sane
31-08-2007, 17:01
Nei, hvis ikke han kan benyttes på linje med EU-spillere, så er vel denne signingen en dårlig ide. Men behovet for en venstreback er prekært, og mannen kommer jo uansett.
stinger2
31-08-2007, 17:55
Nei, hvis ikke han kan benyttes på linje med EU-spillere, så er vel denne signingen en dårlig ide. Men behovet for en venstreback er prekært, og mannen kommer jo uansett.
Må vel gå an og få en venstreback frå et eøs land.er helt idiotisk med 4 spillere fra ikke eøs land serlig når 2 av disse ikke ser ut til og være klassespillere eller førstevalg. Og nå ska UDI og NFF også stramme inn regelen.
Sannelig min hatt! En serbisk back fra Keflavik med to måneder igjen av kontrakten ble for dyr for Start, som står overfor et inntektstap på titalls millioner ved nedrykk. Man tror det jo ikke før man ser det!
Jeg er rimelig sikker på at serberen kommer, Keflavik vil nok ha litt penger for ham, så de firer nok på kravene.
Han er klar innen midnatt.
Tror nok å han blir klar ja! Men er fortsatt redd for at minst en forsvinner å!
Serberen har imponert på trening siden han kom til klubben etter årsskiftet.
- Jeg tror folk på Sørlandet skal få glede av han. Den første treningen var han veldig god, men han varierer i prestasjonene og mangler noe fysisk. Venstrebeinet hans er bra, sier Sandstø.
http://fotball.fvn.no/forstediv/article97947.ece
aljahnsen
11-01-2008, 21:09
Spennende, så får vi håpe at han klarer å overbevise også i kamp for IK Start :)
En eim av gull lukter jeg allerede.
Gledelig alt sammen:)
Har denne mannen blitt testa på stopperplass før?...han har i alle fall brukbart med fart...det er jo tross alt noe, for de andre har jo ingenting
Har ikke spilleren blitt omtalt siden 2008?
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.