PDA

Se full versjon : Morten Hæstad ute resten av sesongen

stallis
29-08-2007, 18:54
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article88862.ece

Tarune
29-08-2007, 19:01
Det er jo akkurat slike nyheter vi trenger å høre nå :(

Krs
29-08-2007, 20:31
Trist trist trist:-x

YgorNo1
29-08-2007, 21:07
Ikke for det men hva skal vi med han ?

Tarune
29-08-2007, 21:09
Hmmm... Hvor var du i vår-sesongen? Hva med litt back-up på plassene våre? Hva med fremtidige talenter i klubben vår?

YgorNo1
29-08-2007, 21:46
Personlig sak;
Etter alle de spolerte sjansene han sendte bak mål via innlegg eller var det utlegg!! Var jeg så irritert på at SIB sverget til han(Vi hadde andre valg vel!)
Kriger og jobber men ferdighetsnivået er ikke der det bør være.
Noe bra men for grove feil til at jeg skal bli imponert.
Mente ikke slik, ville ikke kaste han på dør heller .
Noget brå og spontan kommentar denne gangen...

Mr.Nor
29-08-2007, 22:16
Ikke for det men hva skal vi med han ?

Skulle akkurat til å spørre deg om det samme angående SIB.

YgorNo1
29-08-2007, 22:33
Nok en gang ser vi det.....her kommer det ploppende opp møkk fra en som ikke klarer å la være.MrNor gratulerer du klarte det.
Hva har dette med saken...hver gang jeg som er positiv (Som regel) skriver noe så kommer det en påminnelse om hvor hatet SIB er.
Har du en mening MÅ dere spy det ut hver gang?
Det er nevnt nok ganger nå.

Forum for supporeter

Mr.Nor
29-08-2007, 23:00
Nok en gang ser vi det.....her kommer det ploppende opp møkk fra en som ikke klarer å la være.MrNor gratulerer du klarte det.
Hva har dette med saken...hver gang jeg som er positiv (Som regel) skriver noe så kommer det en påminnelse om hvor hatet SIB er.
Har du en mening MÅ dere spy det ut hver gang?
Det er nevnt nok ganger nå.

Forum for supporeter

Er det ikke merkelig.. Så mange vil ha SIB vekk, så få vil ha Morten Hæstad vekk.. Det må være no galt med oss.

Forum for supportere

Stig Hornnes
29-08-2007, 23:10
Det er bare å ønske Morten god bedring, vi kunne trengt fighterviljen hans de siste kampene. At han ikke har lykkes i alt han har prøvd på i det siste er vel bare å forvente, han er tross alt ganske ung fremdeles.

Tror uansett det er en riktig beslutning å ta operasjon nå og ikke senere. Det er bedre å få med seg en viktig sesongoppkjøring til vinteren enn å være 80 prosent resten av sesongen.

Ole Gilboe Hermansen
30-08-2007, 09:19
God bedring!