Se full versjon : Brasiltur!
Rolling stones
30-08-2007, 21:17
Noen som har tenkt seg på tur til Brasil?
Hadde jo vært jævelig morro:-)
Morten Torjussen
30-08-2007, 22:08
Helt enig. Dette hadde vært konge. Jeg vurderer det faktisk:icon_cool:..tror jeg
Brasiltur? Noe jeg ikke har fått med meg? :S
Morten Torjussen
31-08-2007, 00:01
Brasiltur? Noe jeg ikke har fått med meg? :S
åå nei..les forsida da man..:icon_lol:
http://www.menigheden.no/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Litt info:
Folk må bli bedre på å følge med på forsida. Ikke bare gå direkte til forumet. Ta en tur innom forsiden også.
Å dæven! Så jo kanon gøy ut!
Noen som har planer om å dra eller?
Ole Gilboe Hermansen
31-08-2007, 07:53
Jeg kan dessverre ikke. Skal et annet sted. Faen at jeg ikke fikk vite dette før. Blir sikkert fantastisk.
aljahnsen
31-08-2007, 10:33
Noen som har tenkt seg på tur til Brasil?
Hadde jo vært jævelig morro:-)
Det hadde vært sinnsykt tøft, desverre passer det dårlig pågrunn av studiene. Jeg har virkelig lyst å være med på denne turen. Hadde vært sabla gøy :)
Kenneth Storberget
31-08-2007, 10:46
Hadde vært helt kone og reise på denne turen. Til og med kona som ikke er inntresert i fotball har lyst og bli fotball inntresert for og reise på denne turen.
Nå er det vel bare og grave langt ned i lomma og se va man finner av penger der og se om det blir noe tur.
Men hvis Mac reiser så regner jeg med at det blir en langfilm om denne turen etter hvert.
Rolling stones
31-08-2007, 15:24
Jeg vurderer også å reise, men kom nok litt brått på for meg også ja!
Kommer ann på hvor mange andre som reiser, før jeg tar standpunkt.
Morten Torjussen
31-08-2007, 15:40
Men hvis Mac reiser så regner jeg med at det blir en langfilm om denne turen etter hvert.
At det blir film kan du være sikker på.
#15-JohnsenFan
07-09-2007, 20:39
Noen som vet om det er noen aldersgrense på denne turen? Jeg på 17, og mine to venninner på 16 og 19 hadde hatt lyst til å med på denne turen, men vet ikke om vi er for små. Noen som vet? :)
Noen som vet om det er noen aldersgrense på denne turen? Jeg på 17, og mine to venninner på 16 og 19 hadde hatt lyst til å med på denne turen, men vet ikke om vi er for små. Noen som vet? :)
Må nesten ta kontakt med firmaet som arrangerer. Det er ikke vi som står som arrangør, men med foreldretillatelser og slikt bør det vel kunne gå.
Lars Olav Karlsen
08-09-2007, 00:50
Må nesten ta kontakt med firmaet som arrangerer. Det er ikke vi som står som arrangør, men med foreldretillatelser og slikt bør det vel kunne gå.
Hun på 19 trenger nok ingen tillatelse uansett ;)
Bedreviter
11-09-2007, 02:40
Hun på 19 trenger nok ingen tillatelse uansett ;)
Godt at du har kontollen på når jenter har lov til ulike saker
Lars Olav Karlsen
11-09-2007, 09:22
Godt at du har kontollen på når jenter har lov til ulike saker
hehe, ikke lek overrasket her ;) Jeg er sikker på at du har vel så god oversikt selv ;)
strawdog79
13-09-2007, 20:28
Ingen vits i at folk drar med kone og unger på denne turen. Her er det fristelser på annenhver barkrakk, og det koster ikke mange kronene heller. Men husk å betale for deg, ellers blir du skutt!
Kenneth Storberget
13-09-2007, 21:26
Ingen vits i at folk drar med kone og unger på denne turen. Her er det fristelser på annenhver barkrakk, og det koster ikke mange kronene heller. Men husk å betale for deg, ellers blir du skutt!
Kan jo være derfor man tar med seg kona på en sånn tur. Da slipper du fristelser og så slipper du og bli skutt og havne på TV2 nyhetene.
Lars Olav Karlsen
14-09-2007, 13:11
Kan jo være derfor man tar med seg kona på en sånn tur. Da slipper du fristelser og så slipper du og bli skutt og havne på TV2 nyhetene.
Veldig godt sagt. Dessuten kan det lønne seg og holde seg vekke fra nattklubben HELP. ;)
Ole Gilboe Hermansen
14-09-2007, 21:48
Veldig godt sagt. Dessuten kan det lønne seg og holde seg vekke fra nattklubben HELP. ;)
Har du noen erfaringer på det området Lars Olav?
Rio-queen
17-09-2007, 10:57
Heisann, jeg jobber på Norsk Tur og så at dere lurte på om dere kunne være med selv om dere er under 18 år. Klart dere kan det, hvis dere er litt reisevante og deres foreldre syns det er ok. Men vi vil gjerne ha en skriftlig bekreftelse på at deres foreldre/foresatte går god for at dere reiser, i tilfelle det skulle skje noe underveis. Vi har med en erfaren reiseleder på turen, som dere kan spør om alt dere har behov for underveis, så dere er i gode hender :D Dette blir en kjempetur, og husk høy solfaktor - sola er sterk i Rio i januar!! Hilsen Anne-Kristin på Norsk Tur
Lars Olav Karlsen
17-09-2007, 13:14
Har du noen erfaringer på det området Lars Olav?
Ja, vi var en gjeng ifra Tufte der og det var vel strengt tatt ikke noe annet en et uorganisert horehus. Men til vårt forsvar, vi forsvant veldig tidlig, og vi var like mange tilbake som vi var på vei ned til byen ;)
Dette blir en kjempetur, og husk høy solfaktor - sola er sterk i Rio i januar!! Hilsen Anne-Kristin på Norsk Tur
Ja, det kan være lurt og huske på. Januar er sommermåned i Brasil og jeg var der mens det var vinter og overlevde knapt det ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.