Se full versjon : Inge Andre Olsen
Ikke 100% bekrefta, men jobbes på spreng for å hente han innen sommervinduet stenger!!!!
En meget god signering.......
Kjetil Haugersveen
31-08-2007, 08:58
mest sannsynlig sikre kilder internt i start systemet.....
rooland har tidligere levert meg opplysninger som stemmer, uten at jeg kan gå god for den han skriver her.
ser du mine tidligere inlegg, så vet du jeg har kildene mine i orden...
Snakk om utleie i begynelsen, men ingenting 100% bekrefta...
Jeg mener at noen her inne allerede har nevnt at hans kjære og den/de små har flyttet sørover?
Om det er realitet i dette kan det faktisk se ut som vi begynner å få en brukbar back-firer.
Magne Hadland
31-08-2007, 09:04
Matta sa vel til VG at de jobbet med et konkret navn, men at det ikke trengte å bli noen overgang i dette vinduet. Kan jo passe til I.A Olsen.
Ole Gilboe Hermansen
31-08-2007, 09:33
Hadde vært bra å få IAO hjem.
mr.leipsland
31-08-2007, 09:38
http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article1310921.ece
http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article1310921.ece
mr.leipsland
31-08-2007, 09:40
Noen her er bare sååå treige ass :p
Annan_er_best
31-08-2007, 09:41
Dette var en god nyhet!
PGA slike ting som dette må det umiddelbart innføres fullt navn på dette forumet.
Hva er kilden ?
Fullt Navn ja Affe? Har ihvertfal etternavnet mitt i orden, men du har vel bare kallenavnet du knut anders?;)
DayWalker
31-08-2007, 09:42
Du traff godt der rooland ;)
IAO er mer enn velkommen hjem!
Hipp Hipp
Veldig bra erstatning for en "permanent skadet" Bård Borgersen.
Annan_er_best
31-08-2007, 09:48
Jeg må trekke frem denne linken: http://dyn.tv2.no/sport/main.do?cmd=playerScore&tournamentId=1&seasonId=328
Pedersen ut - Olsen inn, i sum har vi ihvertfall styrket bakfireren vår.
Jeg må trekke frem denne linken: http://dyn.tv2.no/sport/main.do?cmd=playerScore&tournamentId=1&seasonId=328
Pedersen ut - Olsen inn, i sum har vi ihvertfall styrket bakfireren vår.
Så lenge det varer.....varer hvertfall til nyttår, da vil jeg tro haaland er tapt for oss;) :(
Så lenge det varer.....varer hvertfall til nyttår, da vil jeg tro haaland er tapt for oss;) :(
Håper ikke du har det også fra sikre kilder.. Rosenborg fortsatt interesserte?
Velkommen skal du være Inge André. En soleklar forsterkning så lenge han holder seg skadefri.
Overraskende, men en strålende nyhet!!
Håland og IAO vil bli et bunnsolid stopperpar!
Jeg regner faktisk med denne overgangen vil gjøres permanent etter sesongen!
Velkommen hjem Inge Andrè Olsen!
Ole Gilboe Hermansen
31-08-2007, 10:13
Konge! Velkommen IAO.
Øyvind S.
31-08-2007, 10:20
Hvilken genial nyhet!!
Selv om det selvsagt hadde vært bedre med en permanent løsning, kan det vel fort hende at det blir det, ihvertfall hvis Start berger plassen. Jeg anser sjansen for at det skal skje som betydelig økt med Olsen på plass.
Velkommen hjem, Inge Andre!! Nå blir det andre boller. Nærmere bestemt kråkeboller, krabber og sjøsprøyt. (Hlis til Paya)
Annan_er_best
31-08-2007, 10:26
Skal Haaland tilbake til MK?
aljahnsen
31-08-2007, 10:32
Genialt, heilt konge :D
En meget bra signering for Start. Inge Andre Olsen har heller aldri lagt skjul på at han ikke vil spille for Start igjen. Godt å få en kvalitetstopper som han som har hjertet i klubben. Veldig positiv nyhet dette :)
Velkommen hjem Inge Andre :D
magnussl
31-08-2007, 10:34
konge!!! aldeles utmerket!
Den beste signeringen på lenge!
aljahnsen
31-08-2007, 10:35
konge!!! aldeles utmerket!
Den beste signeringen på lenge!
Dette var en herlig nyhet før helgen :)
Så får vi håpe helgen følges opp med en seier over Vålerenga inne i Oslo :)
monsivar
31-08-2007, 10:38
Lenge siden jeg har hoppet så høyt av glede.
En genistrek av START
Kenneth Storberget
31-08-2007, 10:42
Velkommen hjem IA...
Gleder meg til og se deg i den gule drakten for første gang i mitt Start liv.
ÅÅÅÅ Dette skal bli så bra!! Kjempeforsterkning å få inn IAO! Spiller han som i fjor er han i landslagsdiskusjonen..
Endelig kan vi synge "Inge AO, Inge A Olsen, Inge AO, Inge A Olsen!!!" igjen! Det er lenge siden sist den runget over Stadion, fra Tigerberget den gangen. Velkommen hjem!
Notch Johnson
31-08-2007, 10:55
Endelig kan vi synge "Inge AO, Inge A Olsen, Inge AO, Inge A Olsen!!!" igjen! Det er lenge siden sist den runget over Stadion, fra Tigerberget den gangen. Velkommen hjem!
Det var jo ikke sånn den var.
Dette er riktig:
IAO, Inge A Olsen, IAO, Inge A Olsen......osv
kriskristoff
31-08-2007, 11:03
Dette har vi ventet lenge på!!! Fantastisk! Har ønsket han lenge tilbake til Start men trodde han var tapt, så dette er like overraskende som Årst overgangen. Tror bare med signeringen av en slik spiller hever nivået på de andre i spillergruppa.
Nå må vi bare sørge for å hylle han på stadion slik at kommer til å bli værende i klubben.
Annan_er_best
31-08-2007, 11:10
Inge Andre Olsen har heller aldri lagt skjul på at han ikke vil spille for Start igjen.
Skulle "ikke" være med der?
benwright
31-08-2007, 11:15
Velkommen!
langemannen
31-08-2007, 11:23
Veldig god signering av start.
Dette betyr vel 100% slutten for Bård og betyr vel også at Ygor ikke kommer til å spille stopper mer. Håper overgangen gjøres permanent, men tipper det kommer til å koste ca 3 mill for å få kjøpt han.
Veldig god signering av start.
Dette betyr vel 100% slutten for Bård og betyr vel også at Ygor ikke kommer til å spille stopper mer. Håper overgangen gjøres permanent, men tipper det kommer til å koste ca 3 mill for å få kjøpt han.
Mulig det ja.
Hvor lenge har han kontrakt med Stabæk?
Mulig det ja.
Hvor lenge har han kontrakt med Stabæk?
Signerte ny 4års kontrakt med stabæk ifjor
Stig Hornnes
31-08-2007, 11:33
Hvilken deilig nyhet å få servert på morgenkvisten:=) Inge Andre har fremdeles mange gode år igjen på banen, han er lokal og er fantastisk når han er i form! Det er et skår i gleden at Branislav ikke blir klar før etter sesongen, men det får man vel bare leve med....!
Kenneth Storberget
31-08-2007, 11:34
Dette betyr vel 100% slutten for Bård
Som spiller ja, så burde den mannen ta til vett og komme seg inn i trener stallen for Start.
Bård x 2 som start sine trenere.
Skal Haaland tilbake til MK?
Håland klar for MK ja, kanonforsterkning for MK!!!;)
Neida...
Ryktene går, kan ikke si no mer, men tviler på at han blir å se på¨startlaget i 2008 sesongen...Østlandsklubb...
Thomas A.
31-08-2007, 11:42
Dette er vel en spiller som i sin tid aldri burde vært solgt, men det hører jo fortiden til...godt å ha IAO tilbake:) får bare håpe avtalen blir permanent, en solid spiller som styrker forsvaret. velkommen hjem!
kriskristoff
31-08-2007, 11:47
Håland klar for MK ja, kanonforsterkning for MK!!!;)
Neida...
Ryktene går, kan ikke si no mer, men tviler på at han blir å se på¨startlaget i 2008 sesongen...Østlandsklubb...
vålerenga?
Jammen faen får stole på deg denne gangen da Rooland.
dette må man ikke stole på, denne ganga er det bare rykter...
Men velkommen IAO...viktig med en killer i de bakre rekker, som T.O.M scorer mål på cornere.
Vi begynner og få mange gode hodespillere nå:
Årst, Hulsker, Håland, Engedal, Paulsen og nå IOA, viktig med Tyngde i laget...
Alladin Sane
31-08-2007, 12:45
Inge Andre Olsen har heller aldri lagt skjul på at han ikke vil spille for Start igjen.
Skulle "ikke" være med der?
Jeg vet ærlig talt ikke. Inge Andre Olsen har ved gjentatte anledninger uttalt seg svært negativt om Start, så at han skal ha ønsket å spille for Start igjen var ukjent for meg.
I form er han blant eliteseriens beste stoppere og et klart førstevalg i Stabæk. Nå kan han ikke engang være førstereserve på stopperplass siden gullkandidat Stabæk velger å leie ham ut. Men han burde stå bra til Håland, og er en stoppertype jeg alltid har vært svak for.
At overgangen skal bli permanent virker lite sannsynlig. Olsen har nok en lønn og markedspris langt over hva man kan forvente at Start har mulighet til å betale.
Fikk nettopp slengt i trynet på jobben at han fremdeles var ønsket i trønderhelvete, kan dette stemme, nei, det kan jo ikke det, men nå for tiden kan man nesten ikke tro noe før det er verifisert av minst 4 i IK START, samtidig.
Trønderne har vært interessert i Håland tidligere. Nå skal de ut i mesterliga og har tynt med forsvarere. De har fått nei på Pelle Nilsson fra Odd og Kjetil Wæhler fra Vålerenga og flere utenlandske forsvarere. Klubbkassa er stinn, og det er ikke lenge til overgangsvinduet stenger. Synes nesten det er rart om de IKKE kommer med et bud jeg..
Millonarios
31-08-2007, 13:19
Trønderne har vært interessert i Håland tidligere. Nå skal de ut i mesterliga og har tynt med forsvarere. De har fått nei på Pelle Nilsson fra Odd og Kjetil Wæhler fra Vålerenga og flere utenlandske forsvarere. Klubbkassa er stinn, og det er ikke lenge til overgangsvinduet stenger. Synes nesten det er rart om de IKKE kommer med et bud jeg..
De har enda ikke fått nei fra Lædre Bjørdal.
De har enda ikke fått nei fra Lædre Bjørdal.
Får rosenborg Johan Lædre Bjørdal gjør de iallefall et kjempekjøp
Er et utrolig stort talent
Kanon signering! MEN! Er stygt redd for at Håland er klar for RBK før midnatt! Flere som har hørt ryktene ja!
Trur nok at Rosenborg roet ned litt etter ei tøff trekning,og heller tenker
langsiktig(neste sesong),ikkje sikkert dei satser altfor mykje på forsterkninger
i dette vinduet lenger.
Kvadraturen
31-08-2007, 13:49
At overgangen skal bli permanent virker lite sannsynlig. Olsen har nok en lønn og markedspris langt over hva man kan forvente at Start har mulighet til å betale.
Nå har jo Stabæk et mye mindre budsjett enn Start. Med sine usle 5500 tilskuere i snitt er ikke akkurat dette en klubb med høye lønninger, så det ser jeg ingen problemer med. Men overgangspris derimot.
Forfærdelig hvis Haaland går. Det må ikke skje. Østlandsklubb. Hvem andre enn Nordlie og Lillestrøm kan det være. Kjøper opp de beste fra hele sølvlaget jo.
Kvadraturen
31-08-2007, 13:51
Årst, Hulsker, Håland, Engedal, Paulsen og nå IOA, viktig med Tyngde i laget...
Når ble Håland god på hodet?
Hvor lenge har Håland igjen av kontrakten?
DayWalker
31-08-2007, 13:53
Mener han har til 2010 :)
Da vil han være 32,5 år. Spørs om RBK vil bruke mye på en såpass voksen stopper.
Ville vel heller sagt Ygor enn Håland ja..
kommer an på hvordan du legger lista de det...
Kvadraturen
31-08-2007, 14:19
kommer an på hvordan du legger lista de det...
Vel hvis vi legger det til 1 div. nivå så kan en heller ikke kalle Håland god på hodet. Ha skyr jo nærmest hver eneste hodeduell og inntil nylig hadde jeg tilgode å se han vinne en hodeduell. Han har riktignok vunnet noen dueller i år, men god på hodet??
Vel hvis vi legger det til 1 div. nivå så kan en heller ikke kalle Håland god på hodet. Ha skyr jo nærmest hver eneste hodeduell og inntil nylig hadde jeg tilgode å se han vinne en hodeduell. Han har riktignok vunnet noen dueller i år, men god på hodet??
Det jeg ville frem til var at vi begynner å få et mer voksent lag syns nå jeg...selv om vi har et helt forskjellig syn på Hålands hodestyrke...
Men nok om det, nå er det helg!!!
Skål;)
Alf Qaida
31-08-2007, 14:51
Nå har jo Stabæk et mye mindre budsjett enn Start. Med sine usle 5500 tilskuere i snitt er ikke akkurat dette en klubb med høye lønninger, så det ser jeg ingen problemer med. Men overgangspris derimot.
Forfærdelig hvis Haaland går. Det må ikke skje. Østlandsklubb. Hvem andre enn Nordlie og Lillestrøm kan det være. Kjøper opp de beste fra hele sølvlaget jo.
Går Håland til LSK under Nordlies ledelse, tror jeg det regner oppover i Kina før den tid.
Velkommen tebage IAO!!
Håland tilbake under Nordlie??? Haaha! Skjer nok ALLDRI!
Er ikke dette en tråd om IAO? Ble mye om Håland nå...
Pål Thorsen
31-08-2007, 17:46
Fullt Navn ja Affe? Har ihvertfal etternavnet mitt i orden, men du har vel bare kallenavnet du knut anders?;)
De som ikke vet hvem Affe er, er enten døde eller nyfødt!
Pål Thorsen
31-08-2007, 17:50
Deilig å ha IAO hjemme igjen, bare synd SIB fortsatt vil bruke ygor i forsvar!
De som ikke vet hvem Affe er, er enten døde eller nyfødt!
hoho...LOL!!!
The BIG hero AFFE, som alle kjenner til....
Pål Thorsen
31-08-2007, 17:59
hoho...LOL!!!
The BIG hero AFFE, som alle kjenner til....
Du kjenner jo Affe?? lol
nei.......
At du gidder...
Pål Thorsen
31-08-2007, 18:04
nei.......
At du gidder...
Dakkars...
Kjetil Haugersveen
31-08-2007, 18:07
mest sannsynlig sikre kilder internt i start systemet.....
beklager at jeg betvilte kildene dine Roland
IAO, inge a olsen, IAO, inge a olsen, nesten ti år siden sist...
hadde nok gjort det samme;)
frankieboy
31-08-2007, 18:51
Ja, dette var strålende. Ingen bombe da, siden familien hans har flyttet til Kr.sand, og han ikke får spilletid i Stabæk. Håper ikke de priser han altfor høyt etter sesongen, for jeg tror sjansene er store for at Start vil gjøre overgangen permanent. Selvfølgelig går det i dass (som så mye annet) hvis vi rykker ned..
Som en annen sa så er vi nå klart styrket i forsvarsfireren med Steinar ut og Inge Andre inn!!!
frankieboy
01-09-2007, 10:54
http://www.tvbudstikka.no/tv/?play=N2t3zI
intervju med vår nye spiller..
Likte da han fikk spørsmål om det ikke var nedtur å gå fra medaljekamp med Stabæk til nedrykkskamp med Start, og han svarte at dette var noe han ønsket av hele hjertet!!
Velkommen hjem Inge Andre. Det er INGE(n) ANDRE jeg heller ønsket meg til Start før høstsesongen!! :-)
Måtte det bli for resten av karrieren....
Søndag1800
01-09-2007, 11:19
Velkommen hjem Inge André! Bra for begge parter dette her, måtte det bli ut karrieren.
Kan vi tro på denne sammensetningen av forsvaret resten av sesongen?
Ygor(Engedal)-----Olsen------Håland------Paulsen
Jeg vil heller ha Ygor på backplass på grunn av farten.. Engedal viste i forrige kamp at han har litt å gå på rent fartsmessig..
Pål Thorsen
01-09-2007, 11:36
Hvorfor vil du at Ygor skal spille i forsvar??
Morten Torjussen
01-09-2007, 15:49
Velkommen Inge Andre. En gammel Starter er alltid velkommen tilbake
Espen K G
01-09-2007, 16:35
Velkommen Inge Andre. En gammel Starter er alltid velkommen tilbakeGjelder det også Ohr og M. Johnsen (for å nevne to)? ;)
Ole Gilboe Hermansen
01-09-2007, 17:20
Da jeg leste papirutgaven av fvn stusset jeg over at vi ikke har fått førsteretten på kjøp etter utlån. Håper IAO blir lenge hos oss. Er Ohr velkommen tilbake? Usikker. Marius er velkommen hjem om han kommer. Forskjellen mellom Ohr og Marius er at Marius er sørlending. Derfor mener jeg det.
Velkommen Tilbake Til Ik Start Inge Andre Olsen..;)
Dette er HELT Klart en forsterkning..:p
Jiippi:icon_wink:
Supporteren
02-09-2007, 16:45
Syntes jeg så han rånet rundt i byen istad i en rød Porche. Ikke på benken mot Enga?
Rune Abrahamsen
02-09-2007, 17:37
Syntes jeg så han rånet rundt i byen istad i en rød Porche. Ikke på benken mot Enga?
Han er på benken sa de på TV2 nå.
Bente Mykland
02-09-2007, 17:37
Etter det TV2 Zebra sier,så sitter han på benken.
frankieboy
02-09-2007, 17:44
Det bør vel ikke ta så lang tid fra Kr.sand til Oslo i ei Porche..... Han er som ventet på benken!!
Han var absolutt med. Gjorde er meget bra jobb etter han ble byttet inn for en kstastrofalt svak Kristoffer Paulsen.
Godkjent kamp av Olsen dette, var god bakover og endelig en bsck som også prøvde å være med fremover på banen..
Velkommen tilbake...
En spiller vi burde ha sikkret oss før sesongen...feigt.
Bra idag som vi kjenner han.
benwright
02-09-2007, 23:48
Tipper mannen scorer et par mål for Start før sesongen er omme.
Tipper mannen scorer et par mål for Start før sesongen er omme.
Får inderlig håpe det.. Får bare ikke håpe han blir totalt hjernevasket av hobbyfilosofen vår men heller husker det Jan Jönsson har fortalt han i tiden i Stabæk..
Og Inge Andre ;IKKE hør på det han sleipe fyren med alle følelsene snakker om. Kast deg inn i duellene, ikke bry deg om relasjonene du eventuelt får til den andre spilleren om han får vondt.
IAO gjorde en god kamp, men for en skandale å gi ham drakt nr 9. Hvis han flyttes inn i midtforsvaret, har vi nr 9 og 10 som midtstoppere:icon_sad: .
Trodde Bjørnebye hadde spilt lenge nok i England til å få med seg at nr 9 skal være spissen på laget. At Håland har nr 10 har jeg gitt opp å klage på.
Da jeg leste papirutgaven av fvn stusset jeg over at vi ikke har fått førsteretten på kjøp etter utlån.
Han havner vel på tribunen når SIB hører om dette. :icon_rolleyes:
IAO gjorde en god kamp, men for en skandale å gi ham drakt nr 9. Hvis han flyttes inn i midtforsvaret, har vi nr 9 og 10 som midtstoppere:icon_sad: .
Trodde Bjørnebye hadde spilt lenge nok i England til å få med seg at nr 9 skal være spissen på laget. At Håland har nr 10 har jeg gitt opp å klage på.
Er nok bare frem til neste år så overtar han drakta til Steinar P
benwright
03-09-2007, 10:22
Draktnummer 9 bør vel gå til Årst
Kjetil N
03-09-2007, 10:54
Årst må selvsagt ha 9.
Og Olsen skal holde seg langt borte fra Pedersen-drakta hvis han skal spille høyreback. Når det er sagt blir han vel kanskje spillende på stopperplassen. Da går nr 4 bra.
K
Håper at Inge Andrè er Startspiller utover denne sesongen! Var utrolig viktig i dag!
Store Tå
15-09-2007, 22:15
Han og Hulsker var Starts beste i dag.
Uvanlig å se Håland bli stilt slik i skyggen av makkeren sin. Olsen var på rett plass i nesten alle hodedueller, og for meg så det ut som han dirigerte både forsvaret og keeper, mens Håland var den som hadde kommunikasjonen med midtbanen og Årst.
Forhåpentligvis er dette en god arbeidsdeling. Håland ville sikkert vært mer aktiv hvis Start hadde presset høyere og RBK hadde fått flere kontringer.
Potensialet til dette stopperparet er i hvert fall enormt. Det er bare to år siden Håland og Borgersen var på landslaget. Tror Håland og Olsen kan bli enda bedre!
IAO var fantastisk i dag... enkelt og greit...
Ole Gilboe Hermansen
16-09-2007, 00:09
IAO gjorde en fantastisk jobb i dag.
Håper Styret ser hva IAO står for å henter han på permanent basis.
Jeg har etterlyst han i 2 år nå .
Pål Thorsen
16-09-2007, 03:42
Ikke 100% bekrefta, men jobbes på spreng for å hente han innen sommervinduet stenger!!!!
En meget god signering.......
Rooland ikke det at jeg har noe med dette!
Men jeg har snakket med "kilden" din og han sa jeg måtte kødde litt med deg!
Er full nå og det passer jo godt!
Føler du kilden din er pålitelig?
For det hadde ikke jeg gjort!!??
Hehe morsomt at jeg faktisk kjenner kilden din da!!
Ps! Kan jeg gjøre ett innskudd?? LOL!
Eller jeg er kanskje kunde allerede??
Håper du tar ann??
Start hentet midtstopper Inge André Olsen på lån fra Stabæk i sommer. Mathisen vil gjerne beholde sørlendingen.
- Jeg vil ha Inge André til han er 60 år, ler Mathisen.
Olsen selv vil ikke ha noe snakk om fremtiden.
- He he. Så han sier det ja. Det er jo hyggelig. Men nå har jeg fullt fokus på å hjelpe Start å overleve.
- Jeg har fått en fantastisk start her i Kristiansand, og stusset ikke et sekund da jeg fikk forespørselen fra Start, smiler han.
Olsen har tre år igjen av kontrakten på Nadderud.
- Jeg er sørlending og har alltid hatt et hjerte for Start. Nå skal vi vinne krigen og overleve i Tippeligaen, sier han.
Fra: http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article1337375.ece
Kan bli dyrt å hente både IAO og Hulsker.
Ja det kan bli dyrt, men vi må huske på at ingen av de er faste på sine lag. Og om de ønsker seg bort så blir nok klubbene enige vil jeg tro.
Kan bli dyrt å hente både IAO og Hulsker. Dette er penger man faktisk MÅ ut med for å holde seg oppe!! Håper sponsorer og styremedlemene ser at her må pengene på bordet. Disse 2 innleide folkene er uvurderlige. Skal sis at jeg er egentlig skeptisk til Hulsker pga hans tidligere historie. Men slik jeg oppserverer det så er egentlig Hulsker blitt voksen faktisk! Så jeg ville gått for å ha han fast på laget ja.
SEF, disse ihvertfall IAO må signeres uansett.
Hva man kan få igjen for å satse kan være GULL vært.
Han er elsket og hatet... Keane i Manu var på sett og vis det samme i sin tid.
Inge Andre Olsen etterlyste jeg her på forumet for godt over ett år siden, så jeg er overlykkelig over at han nå i førsteomgang er leid inn i hvert fall. Han er en autoritet med pondus på banen. Det lyser vinnervilje og selvsikkerhet, noe som garantert smitter over på de andre. KJØP ham, selv om han blir dyr! IAO kan (vil) få en heltestatus i Kristiansand som han aldri vil få i Bærum, og Start er også en mer attraktiv klubb enn Stabæk. Om vi klarer å holde oss denne sesongen og i tillegg beholder Benny, ser jeg svært lyst på fortsettelsen. Det tror jeg Inge Andre også gjør.
Hulsker har da aldri hatt problemer internt i klubbene han har spilt for? Forstår ikke hvorfor folk har vært skeptiske til han skal spille for Start. David Nielsen var da langt mindre sympatisk på banen enn Hulsker var da han spilte i Norge sist gang! Bernt kom kanskje med et par klysete kommentarer en gang for lenge siden, men det er også det. Han gir alt for klubbene han spiller for - han spiller for laget - ikke for sitt eget ego. Noen som husker da han gråt på tv-skjermen etter å ha bommet på en sjanse som førte til at RBK tok seriegull i stedet for VIF? Han tok det virkelig innover seg. Nielsen derimot spilte først og fremst for seg selv, og ga faen i hvor mange gule kort han fikk. Kortsankingen underbygget kun bildet han hadde av seg selv som en tøffing. Om det direkte gikk utover klubben at han ble suspendert halve året, det virket ikke å være så viktig.
All kreditt til Stig Inge som hentet inn tre spillere med hår på brystet, menn som står frem når det butter i mot. Det er akkurat det laget trengte.
Kan bli dyrt å hente både IAO og Hulsker.
Hulsker sier vel til VG idag at han ikke forventer å bli i Kr.sand uansett hva som skjer. Om jeg husker rett...
Dog tar vi Hulsker praten i egen tråd!
Ole Gilboe Hermansen
16-09-2007, 17:59
Jeg mener vi bør strekke oss langt for å beholde IAO, om han fortsetter slik han gjorde i går.
Oterslynge
17-09-2007, 12:12
Markedsverdien hans ligger på rundt 3-5 millioner (han har en 4 års kontrakt med Stabæk). Hvis vi klarer oss i TL, er dette en investering som lett kan forsvares.
Morten Torjussen
17-09-2007, 13:24
I.A.Olsen håper jeg vi ser i Start også neste år i Tippeligaen;) En mann Start trenger.
Hadde vært en utrolig signering om vi hadde klart å løst han fra Stabæk kontrakten og signert han, kunne tenkt mæ en 2 eller 3 års kontrakt..:)
Vi får håpe at IAO vil hjem og at ledelsen i Stabæk forstår det. Ragvald Soma og Raimond Kvisvik var uvurderlige spillere for Brann, men fikk gå på grunn av familesituasjonen fikk de lov til å dra, dog for en del millioner!
frankieboy
23-09-2007, 08:13
Mitt tips er at Start kjøper Inge Andre for noen millioner... Tror Stabæk "lar han gå" pga lang og tro tjeneste og pga familien til IAO har flyttet sørover..
Her må Start bla opp, men det er det verdt!!
Morten Torjussen
23-09-2007, 16:06
Godt mulig at det skjer slik du tror frankieboy. Absolutt verdt det. Olsen gjør nok en god kamp i dag mot Godset og tar ut Kovacs http://www.menigheden.no/vbforum/images/icons/icon10.gif
Søndag1800
06-10-2007, 22:14
Og igjen en veldig bra kamp av Olsen. Er enorm i lufta og kriger som om det stod om livet!
"Inge Andre han er gul, han er gul, han er gul, Inge Andre han er gul, hater Stabæk" :P
frankieboy
06-10-2007, 22:24
Og igjen en veldig bra kamp av Olsen. Er enorm i lufta og kriger som om det stod om livet!
"Inge Andre han er gul, han er gul, han er gul, Inge Andre han er gul, hater Stabæk" :P
hvis det skulle være et forslag til en sang, så var det et svært dårlig forsøk. Selv om Inge Andre nå er Start-spiller, så er jeg sikker på at mye av hans hjerte ligger i Stabæk. Han er fremdeles Stabæks eiendom, og muligheten er tilstede for at han spiller der neste sesong. Så å bruke hater Stabæk - nei det blir skivebom!
Ellers enig i at Inge Andre har vært uvurderlig for Start siden han kom tilbake, og vi bør strekke oss svært langt for å få kjøpt han ut av kontrakten med Stabæk!!!
Han og Atle Roar utfyller hverandre glimrende!!
Søndag1800
06-10-2007, 22:28
Hehe for å si det sånn: det var IKKE ett forsøk på en sang i det hele tatt.. Selvsagt en fullstendig fleipete strofe..
Selvsagt har han hatt det bra i Stabæk. Klubben har vist ham tillit, og han har levert. Tror nok desverre han kan bli for dyr for oss, men vi skal iallfall prøve.
frankieboy
06-10-2007, 22:41
Jeg tror faktisk at Stabæk viser litt "storsinn" og lar IAO gå for en rimelig prislapp. De vet at Inge Andre sin familie har flyttet til Sørlandet, og han har ikke vært med noe særlig i år - så jeg tror de lar han gå. Tipper vi får han for 3-4 mill... noe han så absolutt er verdt!! Men dette er jo bare ren gjetting, men jeg tror absolutt at Inge Andre er Start-spiller også i 2008 - vel og merke hvis vi er i tippeligaen!!
Stabæk følger nok med IAOs storspill og vil nok prise han høyt.
Føler meg relativ sikker på at IAO blir... Familien, har bosatt seg i krsand, han har stor respekt i Bærum og han er en ekte sørlandsgutt. Så om han ønsker selv, tror jeg han blir. Tipper Stabæk krever en 3-4 mill, noe jeg håper start godtar..
IAO har vært 100% fullstendig konge. Utrolig moro!
Ole Gilboe Hermansen
07-10-2007, 08:14
IAO er konge ja. Et meget bra lån. Håper vi får beholde han.
Ole Gilboe Hermansen
18-10-2007, 19:10
Nå som det er avklart rundt Bernt, kan vi snart håpe på en avtale med IAO også?
Nå som det er avklart rundt Bernt, kan vi snart håpe på en avtale med IAO også?
Satser på det ;)
Da brukte vi ikke mange penger på Bernt Nicolai Hulsker, kansje vi får IAO også til fornuftig pris!
Jeg er sikker på at IAO er en het kandidat.
Men stabæk vil nok ikke gå i forhandlinger i serieinnspurten
SilentBob
19-10-2007, 09:53
En bedugget utgave av undertegnede traff IAO på 7/11 på lørdag. Da nekta han å garantere at han ble. Men det er kanskje ikke så rart heller. Satser på at han blir okke som.
SilentB
Lars Olav Karlsen
19-10-2007, 10:29
En bedugget utgave av undertegnede traff IAO på 7/11 på lørdag. Da nekta han å garantere at han ble. Men det er kanskje ikke så rart heller. Satser på at han blir okke som.
Så lenge ingen kontrakter er signert kan en vel ikke garantere noen ting, men som du sier så må vi håpe på det.
Men problemet er vel Stabæk her. Ser ikke for meg at de gir han fra seg så lett.
Pål Thorsen
19-10-2007, 15:35
Tviler på at en løsning der IAO må pendle mellom Oslo og Kr.sand er en særlig gunstig løsning for begge parter.
Og IAO vil nok innerst inne være nærme familien , så jeg tviler sterkt på at Stabæk vil forlange alt for mye for ham!
Det er jo mange faktorer som må taes hensyn til!
Jeg velger å tro at IAO er Start spiller neste sesong!
Besserwisser
20-10-2007, 04:18
Er sikker på at IAO blir, men tror det vil koste oss prisen av minst en back, men vel anvendt da laget vårt er kyllinger bakover. Tror Paulsen og M. Hæstad begge kan bli habile backer til neste sesong med det stopperparet. Synd for Engedal, men han minner meg på en måte om Sonderos i Arsenal - power and no play!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.