PDA

Se full versjon : Atle R Håland

kaptein
31-08-2007, 14:01
Drister meg til å lage en ny tråd om Håland siden det går visse rykter om han på en annen tråd.
Han har langtidskontrakt med Start så om RBK vil kjøpe han så går han ikke billig. Spørsmålet er hvor mye barteklubben vil betale for han.
Kan jo være det kommer bud på han fra RBK, eller kanskje LSK ikke vet jeg. Er det dristig å tro opp mot 10 millioner for han?????????
Såfall så kjøper vi Inge Andre for 3 og forsvaret er "summa sumatra" forsterket som Karsten ville sagt det. Og vi sitter igjen med 7 millioner til å kjøpe en ny spiss til neste seong.

Mr.Nor
31-08-2007, 14:09
Hadde jo en tråd om Atle Roar fra før da.. http://www.menigheden.no/vbforum/showthread.php?t=2086&highlight=Atle+Roar+H%E5land

Men håper ikke vi selger Håland..

Ø.K.P
31-08-2007, 14:11
Er det noe mer enn spekulasjoner?

rooland
31-08-2007, 14:15
Er det noe mer enn spekulasjoner?

Ingenting mer en spekulasjoner, å de spekulasjonene er ikke før etter sesongen, vi har akurat fått en spiller fra STABÆK på lån ut sesongen, en spiller som gjerne vil spille for oss grunnet familie og føleser!!
Så har vi en kvindøl uten føleser(MK?), som er lei...
Å stabæk kjenner til han sine fedrigheter....

mr.leipsland
31-08-2007, 14:25
Om Håland forsvinner må han erstattes før 2008, fortrinnsvis da av en stopper som kan delta i det oppbyggende spillet. Hverken Engedal eller Olsen er gode til å starte angrep.

The Rock
31-08-2007, 14:30
Om Håland forsvinner må han erstattes før 2008, fortrinnsvis da av en stopper som kan delta i det oppbyggende spillet. Hverken Engedal eller Olsen er gode til å starte angrep.

Håland er ikke spesielt god til å starte angrep. I de siste kampene i høst har han bara måka ballen opp og til høyre slik at den går ut over sidelinja.

Nå som IAO er kommet inn er det bare å benke Håland til han kommer på bedre tanker. Hvis Rævbk skal ha han bør de betale en 10 mill minst.

rooland
31-08-2007, 14:40
Håland tjener gode penger, IAO tjener ikke så gode penger...start håper på en byttehandel etter sesongen...
Kommer an på veldi mye...tippeliga, 1 div osv...

Sier vi helt tilfeldig at håland tjener 2,5 mill i året, og IAO tjener 1 mill...og vi bytter sitter start ijen med en god del penger på sparte lønsutgifter...

Og jeg vil si en bedre spiller...

Neon
31-08-2007, 14:46
start håper på en byttehandel etter sesongen...

Sikre kilder på dette også?

rooland
31-08-2007, 14:48
Sikre kilder på dette også?

......skål;)

kaptein
31-08-2007, 17:39
Mulig du har noe der Rooland. Ikke helt uasansynlig. Men jeg mener absolutt at Stabæk må betale noe i mellom uannsett Inge A har vært reserve i Stabæk en del nå mens Håland seinest i høst var høyaktuell for RBK.
Men som blir sagt kommer ann på status til start etter sesongen Håland er nok en velidg dyr spiller, og i en eventuell mellomsesong i 1 div må vi få ned lønnsutgiftene.

Blir sagt at Håland er en spiller som setter igang gode anngrep. Totalt uenig der Håland pelmer stortsett ballen på måfå. Iallefall virker det slik da det nesten aldri er en synlig adresse på ballene han sender.

Inge A er vel muligens ikke stort bedre husker ikke helt jeg. men han er en mer krafstopper med muskler en det Håland er.

Store Tå
31-08-2007, 17:51
Du må gjerne skåle Rooland. i likhet med andre Start-fans har du hatt en god dag i dag.

Men dagen er ikke ferdig. Håper Start beholder spillerne i førsteelleveren ut dagen.

Sjansen for å beholde Håland øker vel nå som RBK går for Prödl.

Noen som vet hvordan IAO er som høyreback?

rooland
31-08-2007, 17:59
Vet, dagen er ikke over, men helg blir det uansett;)
IAO spilte jo høyreback i tiden han spillte i start, så synes det er merkelig at de ikke lar steinar gå nå som IAO er klar...

Steinar, (Bård), engedal, håland, Ygor, paulsen, IAO, (Pepa), (Midtun), synes det holder med forsvarere....

kaptein
31-08-2007, 17:59
Mener å huske at Inge A spilte H back da han var i Start.

Tarune
31-08-2007, 18:01
Vet, dagen er ikke over, men helg blir det uansett;)
IAO spilte jo høyreback i tiden han spillte i start, så synes det er merkelig at de ikke lar steinar gå nå som IAO er klar...

Steinar, (Bård), engedal, håland, Ygor, paulsen, IAO, (Pepa), (Midtun), synes det holder med forsvarere....

Mulig det er en skjult klausul fra Stabæk sin side at vi ikke får lov å la Steinar gå til LSK som kjemper om gull sammen med stabæk.

Pål Thorsen
31-08-2007, 18:02
Håland tjener gode penger, IAO tjener ikke så gode penger...start håper på en byttehandel etter sesongen...

Sier vi helt tilfeldig at håland tjener 2,5 mill i året, og IAO tjener 1 mill...og vi bytter sitter start ijen med en god del penger på sparte lønsutgifter...

Og jeg vil si en bedre spiller...

Tviler på at lønnsnivået er så veldig forskjellig!!

Store Tå
31-08-2007, 18:04
Mulig det er en skjult klausul fra Stabæk sin side at vi ikke får lov å la Steinar gå til LSK som kjemper om gull sammen med stabæk.

Det var en aldeles utmerket teori en fredag ettermiddag.
Kanskje vi skulle tipse Fjørtoft om dette?
Hmm.
Kanskje du er Fjørtoft?

Tarune
31-08-2007, 18:08
Det var en aldeles utmerket teori en fredag ettermiddag.
Kanskje vi skulle tipse Fjørtoft om dette?
Hmm.
Kanskje du er Fjørtoft?

Ja, jeg er Fjørtoft, og styremedlem i menighedn. i tillegg til at jeg er administrator her inne. Jepp, jeg er Fjørtoft.

rooland
31-08-2007, 18:43
Tviler på at lønnsnivået er så veldig forskjellig!!

veldi så kjepphøye vi var idag???
Atle tjener 1 mill i året+ 130.000 i mnd

IAO tjener 80.000 i mnd...

begynn å regn...

rooland
31-08-2007, 18:44
Ja, jeg er Fjørtoft, og styremedlem i menighedn. i tillegg til at jeg er administrator her inne. Jepp, jeg er Fjørtoft.

hehe....LOL

stinger2
31-08-2007, 21:03
Rosenborg er desperat etter en forsvarspiller. mulig de prøver seg på Atle Roar i et siste forsøk.

Pål Thorsen
31-08-2007, 22:13
Da mister vi nok ham om de gjør det!

frankieboy
31-08-2007, 22:18
Lurer på hva Stig Inge hadde gjort om Atle Roar skrev kontrakt med RBK som gjelder fra og med etter sesongen....
Hadde han også blitt kastet på tribunen??

Patrick Hansen
31-08-2007, 22:33
Lurer på hva Stig Inge hadde gjort om Atle Roar skrev kontrakt med RBK som gjelder fra og med etter sesongen....
Hadde han også blitt kastet på tribunen??

Meg bekjent så har han kontrakt ut 2010... så da blir det noen sesonger på tribunen.. hehe