Se full versjon : Start - Rosenborg (kamptråd)
frankieboy
31-08-2007, 22:37
Etter VIF-kampen er det 2 ukers landslagspause før vi spiller vår tredje siste hjemmekamp for sesongen - og det mot CL-klare Rosenborg. Det blir definitivt tøft, men vi satser jo på å vinne vår første hjemmekamp siden seieren mot Sandefjord.
Det er flere spillere som er i faresonen for å miste denne kampen pga gule kort, og hos Start er følgende spillere 1 kort unna karantene:
* Ole Martin Årst
* Lars Martin Engedal
* Morten Hæstad (er jo ute resten av sesongen med skade)
* Kristofer Hæstad
* Jon Middtun Lie
* Ygor
Rosenborg spiller borte mot Strømsgodset lørdag, og følgende spillere må unngå kort hvis de vil spille på Sør Arena:
* Steffen Iversen
* Vidar Riseth
* Fredrik Stoor
* Aleksander Tettey
----------------------------------------------------
Ser gjerne at vi slipper Tettey og Iversen...
Vel, uansett så skal vi først vinne på Ullevaal!!
Ikke undervurder Vidar Riseth, han er kanskje en drittsekk men man ser hvor mye han er savnet når han ikke er der. Jeg vurderer RBK uten Riseth som ett dårligere lag enn uten Tettey.
frankieboy
01-09-2007, 11:01
Ja, slipper gjerne Vidar Riseth også..
Verdt å merke seg at Rosenborg skal spille borte mot Chelsea 3 dager etter denne kampen... Vet ikke om det påvirker laguttak noe da..
Ja, slipper gjerne Vidar Riseth også..
Verdt å merke seg at Rosenborg skal spille borte mot Chelsea 3 dager etter denne kampen... Vet ikke om det påvirker laguttak noe da..
Der sa du noe ganske interresant.. Hvor mye fokus er på den kampen hos RBK spillerne og Tørum..
Lars Olav Karlsen
01-09-2007, 11:54
De må vel ta en evaluering rundt hvilken kamp som blir viktigst sportslig og økonomisk. Hvis RBK fortsatt håper på medaljeplass og mener at det er veldig viktig så må de ta kampen mot Start seriøst, men hvis de greier og slå Chelsea betyr det at de kan greie hele gruppa, og det vil bety veldig mye på økonomien.
Annan_er_best
01-09-2007, 11:56
Det er klart at en viss påvirkning vil det ha at de skal møte Chelsea. Men selv ikke den mest optimistiske barten i trøndelag tror at Rosenborg greier å slå Chelsea.
Roy_Keane
01-09-2007, 12:27
bekymret for årst, ygor, og doffen spesielt, han får helt garantert kort mot enga, hadde ikke gjort noe å slippe stygge riseth, ivers, og forsåvidt tetty også, dog han er ikke så god folk vil ha det til.
Noen barter som er ute mot oss? :-)
Ifølge VG var det kun Dorsin som fikk gult kort på Rosenborg. Så svaret er nei
Lars Olav Karlsen
02-09-2007, 15:28
Nei, dessverre. Jeg så kampen i går og selv om Kvarme også helt klart skulle hatt gult kort så ville ikke det påvirket neste kamp uansett.
frankieboy
02-09-2007, 21:01
Start bør spille med dette laget:
K. Høie
S. Pedersen
I. A. Olsen
A. Håland
L.M. Engedal/K.Paulsen
F.Strømstad
Ygor /A. Annan
C. Kleiven
M. Borre
O.M. Årst
J.M. Lie
og NY TRENER!!!!!!!!!!!!!!!
Espen K G
02-09-2007, 21:07
Tildels enig med deg Frankieboy.
Ville derimot satt Kleiven på benken i begynnelsen. Ygor bak, Annan og Strømstad fremover på midten. Kleiven er deretter en som kan gå inn i midten foran, uavhengig av hvilken av de tre som byttes (Annan kan trekke bakover, dersom Ygor blir byttet).
Krysser fingrene for at Pedersen har fått seg en tur i badstua. Selv om han ikke er noen imponerende h.back, så har han vist mye bedre takter enn det vi så i dag :( IAO er jo også et alternativ på den siden, med Engedal/Håland i midten og Paulsen på venstre.
Blir "spennende" å se lagoppstillingen bak til denne kampen. Foran er det vel bankers dersom ingen blir skadet under trening.
------------------------ Høie----------------------
---Pedersen------Olsen------ Håland------ Engedal---
--- Strømstad------------Ygor--------------Annan---
---Borre-------------------Årst-------------Hulsker---
Ang Pedersen - Ledelsen må sette laget foran eget ego.
Ang Hæstad – Forutsetter at han er skadet. Derfor skyves Annan ut som indreløper.
Ang Ygor – La han få en ærlig sjanse sentralt.
Ang V-back - Lie eller Paulsen er også alternativer, men dette er vårt svakeste punkt, og har vært det siden MJ ble solgt.
Store Tå
02-09-2007, 22:54
Jeg vil ha muskler mot RBK:
Høie
Olsen-Håland-Borgersen-Engedal
Ygor
Strømstad-Annan
Borre-Årst-Jesper Mathisen
Jeg vet RBK har kjappe kantspillere, men etter noen tøffe duelle mot Olsen og Borgersen satser jeg på at de holder seg på egen banehalvdel.
Nå er det slutt på å leke fotball!
Jeg vil ha muskler mot RBK:
Høie
Olsen-Håland-Borgersen-Engedal
Ygor
Strømstad-Annan
Borre-Årst-Jesper Mathisen
Jeg vet RBK har kjappe kantspillere, men etter noen tøffe duelle mot Olsen og Borgersen satser jeg på at de holder seg på egen banehalvdel.
Nå er det slutt på å leke fotball!
Jeg mener det er litt riski, å sette 4 stoppere, i alle posisjonene bak!
Paulsen er en kriger han å! HUSK! i dag var han skadet!
Espen K G
02-09-2007, 23:19
Paulsen er en kriger han å! HUSK! i dag var han skadet!Mener du da "Sånn som Doffen skadet" eller "Sånn som Pedersen skadet"?
Mener du da "Sånn som Doffen skadet" eller "Sånn som Pedersen skadet"?
Mener sånn som Paulsen skadet!
Espen K G
02-09-2007, 23:43
Regnet med at utelatelsen av ;) ikke ville føre til at du gikk glipp av humoren i spørsmålet, men sånn kan det gå. My bad.
Spm; når ble Paulsen skadet? Før kampen? Eller under kampen? Jeg mener ikke at han viste noe spill av klasse i det hele tatt i dag (langt unna for å være ærlig), så da håper jeg han var skadet før kampen slik at argumentet ditt holder.
Mener du da "Sånn som Doffen skadet" eller "Sånn som Pedersen skadet"?
Start sitt støtteapparat skjønner ikke skader.. De setter innpå en SKADET Doffen igjen men den "skadde" Pedersen sitter på tribunen, eller i sofaen.
monsivar
05-09-2007, 15:10
For nå er ikke bjørnebye her lenger.
Nå har Start 1 1/2 uke på seg for de møter rosenborg, og jeg tror wiggen bruker disse dagene godt og gir oss en etterlengtet seier
Kenneth Storberget
05-09-2007, 15:28
Kan vi håper på en reprise fra sølv sesongen og slå dem 5-2.
sven_kloster
05-09-2007, 15:45
4-2-3-1
Høie
Steinar Olsen Haaland Paulsen
Ygor Annan
Borre Fredrik Børrufsen
Årst
Ikke så dumt? :icon_biggrin:
Jeg har tro på at Wiggen kan greie å motivere spillerne til denne kampen, selv om det var han som var trener i 2003, begynner han tross alt å få endel erfaring, og han kjenner klubben godt. Og han gjorde det jo greit i fjor sommer, selv om jeg tror at det var endel tilfeldigheter der.
Men det blir nok en vanskelig kamp, Rbk er nok revansjesugne etter tapet mot godset, og må vinne denne kampen for å ha en sjanse til å fortsatt være med i gullkampen. Men jeg tar italiensk sammen med Hirschfeld, kanskje jeg kan tilby å ta eksamen for han mot at han slipper inn et par billige mål:)
Uansett... Gleder meg til første kamp uten Bingo!
Øh, tapte RævBK mot Godset? Ble det ikke 1-1 a?
Ok, dette er nok en kamp vi ikke kan tape..... Hvis vi er litt heldige er RævBK i Sjampingjongliga-hummør og har nedprioritert serien. Den vinner de jo ikke allikevel. Er jo nesten alltid slik at når de har gjort en bra kamp i CL, så går de på en skrell i serien. Håper nå dette gjentar seg!
Notch Johnson
07-09-2007, 23:59
Rosenborg er absolutt et lag vi kan slå som Helge skriver.
...men jeg tror vi er avhengig at Høie har dagen mellom stengene.
Patrick Hansen
08-09-2007, 00:07
...og Årst i andre enden
4-2-3-1
Høie
Steinar Olsen Haaland Paulsen
Ygor Annan
Borre Fredrik Børrufsen
Årst
Ikke så dumt? :icon_biggrin:
Ikke så dumt nei :) Jeg vil imidlertid heller ha Midtun Lie på venstrekanten. Synes ikke Børrulfsen har prestert stort, etter hans fantastiske sessong innledning. Jeg så også u-21 kampen igår, hvor Børulfsen igjen var ganske anonym...
Det blir vel uansett ikke denne løsningen, da Wiggen har varslet en 442 variant. jeg tipper vi vil se følgende lag mot RBK:
pedersen-haaland-olsen-paulsen
borre-strømstad-annan/ygor-Lie
Årst-hulsker
ikke så verst det heller...
Blir ikke 4-2-3-1 veldig baktung?
Siden vi møter Rosenborg,en liten kuriositet eg fann..... :)
http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_content&task=view&id=128859&Itemid=1250&lang=no
frankieboy
09-09-2007, 19:11
Roar Strand mister kampen mot Start...
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162209
Fint med noen flere forfall nå fram mot denne kampen. Håper også at RBK "har gitt opp" serien, og istedet prioriterer å ta poeng mot Chelsea 3 dager senere..
Regner med full stadion - pga motstanderen, og Benny!!!
bergkamp
09-09-2007, 23:47
Blir det nok en ny mann på venstrebacken?
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=481008
Jeg håper på dette laget:
Høie
Pedersen - Olsen - Håland - Engedal
Borre - Strømstad - Ygor - Lie
Årst - Hulsker
Syns dette er et godt og offensivt lag med styrke og gode avsluttere.
Jeg har også lyst til å se Bruno finte ut Rosenborg mot slutten av kampen.
Annan_er_best
10-09-2007, 00:25
Blir det nok en ny mann på venstrebacken?
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=481008
Kanskje Ghanas trener har synes synd på Annan, som er en av de få som ikke har fått prøvd seg på venstreback hos Start.
BavarianStarter
10-09-2007, 01:30
RBK has Chelsea all over in their minds
RBK has lost hope for Seriegull
RBK sucks
Derfor slakter vi de.
Noen som tør tippe startelleveren til RBK-kampen? Spennende om det ligner på laget vi har sett tidligere i år eller om Benny komponerer noe helt nytt utifra det han ser på trening.
sven_kloster
10-09-2007, 10:10
Roar Strand spiller ikke mot oss hvertfall, pga strekk.
Supermann
10-09-2007, 10:55
Benny varsler hvertfall at han fortsetter med 4-3-3, tror nok det er det best for spillerne også - tror det kan være kronglete å skifte for mye.
Det er jo bare vif kampen av de fire siste kampene som var dårlig. Vi får håpe det blir litt mer uttelling med Benny på trenerbenken.
sven_kloster
10-09-2007, 14:25
Tettey muligens ute mot oss
kilde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162331
Skulle minst tro vi hadde en eller annen god karma med oss :icon_smile:
DMcCarty
10-09-2007, 15:27
Ja enig sven.
Det er påfallende at i de siste kampene så har en av de antatt beste spillerne på motstanderlaget vært ute.
Men fortsatt har vi ikke klart å kapre noen 3 poengere..
Får satse på at det snur mot RBK, trenger en god opplevelse nå.
aljahnsen
10-09-2007, 19:11
Tror på en spennende kamp mot RBK. Håper virkelig på en god hjemmeseier her, det hadde vært utrolig deilig :)
Kom igjen Start
mr.leipsland
14-09-2007, 13:48
Laget til Rosenborg:
Lars Hirschfeld
Fredrik Stoor - Christer Basma - Miika Koppinen - Mikael Dorsin
Marek Sapara - Vidar Riseth - Per Ciljan Skjelbred
Steffen Iversen - Yssouf Koné - Abdou Razack Traoré
Ingen overraskelser akkurat.
benwright
14-09-2007, 13:55
Skal vi spille 4-3-3 eller 4-4-2?
Vi terper visst på begge deler. Ikke godt å si.
Ser at det ble spilt 4-3-3 på trening med Strømstad-Annan-Ygor på midtbanen. Interessant! :)
frankieboy
14-09-2007, 19:27
Fevennen tror dette blir laget (4-4-2):
Høie
S.Pedersen
I.A.Olsen
A.R.Håland
K.Paulsen
M. Borre
Ygor
F. Strømstad
E.Børufsen
B. Hulsker
O.M.Årst
Det er en spennende oppstilling det. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til å gå på Start-kamp!!!
Spm er om det bli vanskligere for gutta å gå over til 4-4-2,.. 7 kamper gjenstående.
Jeg vet ikke hva det vil bety men lufter tanken alikevel.
Gleder meg stort til kampen, tror vi kan ta RBK og at det blir 1-2 måls seier men håper på rbk slakt.
Lars Petter Stendal
14-09-2007, 21:49
hadde ikke skada med 3 poeng nå... håper på mange folk hvertfall..
Fevennen tror dette blir laget (4-4-2):
Høie
S.Pedersen
I.A.Olsen
A.R.Håland
K.Paulsen
M. Borre
Ygor
F. Strømstad
E.Børufsen
B. Hulsker
O.M.Årst
Det er en spennende oppstilling det. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til å gå på Start-kamp!!!
Lukter svidd av denne oppstillingen! Gleder meg noe vilt til i morra! :D
Bente Mykland
15-09-2007, 01:16
GLEDER meg enormt til kampen.
Skal på Kråka for å få en skikkelig GOD FOTBALLSTEMNING:p
Går ikke denne kampen på TV?! kan ikke finne den i programmet.. krise!
Når er avspark? skulle gjerne vært på sørlandet idag gitt :( HEIA START!!!!!
MrKokken
15-09-2007, 09:00
Kampen går på TV2 Sport.
Ole Gilboe Hermansen
15-09-2007, 09:13
I dag er jeg spent og jeg gleder meg veldig. Hadde vært ok med en reprise på 5-2 seiern vi hadde mot RBK.
Hei Fonzie, hvis du ikke har tv2 sport,(og bor i Oslo) sendes alle kampene på "Highbury", i Sorgenfrigt.
Bor i Oslo, så samles "Vi" på The Dubliners.
I dag er jeg spent og jeg gleder meg veldig. Hadde vært ok med en reprise på 5-2 seiern vi hadde mot RBK.
Enig, så enig...
Minimale forventninger og skyhøye forhåpninger. Dette blir spennende!
God Kamp!
DMcCarty
15-09-2007, 10:38
Var inne å sjekket billettstatus..
Er i overkant av 2000 salgbare billetter igjen, så får vi se å mange sponsorer, viper og sesongkortinnehavere som kommer..
Patrick Hansen
15-09-2007, 11:06
vi lands forviste må se kampen på nett tv.. uuuhhæææ uuuhhæææ
Men herregud å jeg gleder meg.. 3 poeng mot barte laget i dag
Sitter på jobb her, å klarer faen ikke å konsentrere meg!
Er skikkelig nervøs nå! Bare tenk hvordan følelsen hadde vært foran en evt kvalikk! Huff a mæ!
Tipper det går bra da! 3-1 tæ de gule
Roy Eriksen
15-09-2007, 11:32
Sitter på jobb her, å klarer faen ikke å konsentrere meg!
Er skikkelig nervøs nå! Bare tenk hvordan følelsen hadde vært foran en evt kvalikk! Huff a mæ!
Tipper det går bra da! 3-1 tæ de gule
Det er bare 7,5 timer til storkampen. Gleder meg veldig.. tipper 2-1
HYSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Gleder meg som en Drittunge!
Ole Gilboe Hermansen
15-09-2007, 11:54
Min drøm er at jeg kan slappe av det siste kvartere i forvisning om at vi ikke kan tape poeng. Det vil si at vi leder klart. Er lei av å måtte være nervøs de siste minuttene.
Min drøm er at jeg kan slappe av det siste kvartere i forvisning om at vi ikke kan tape poeng. Det vil si at vi leder klart. Er lei av å måtte være nervøs de siste minuttene.
Min drøm er at: Overkjørt av gult og svart, runger over stadion.
Lenge sia sist det nå!
Roy Eriksen
15-09-2007, 12:10
Da må de gutter å lage to mål før pause. Slik blir det lettere å kontrolle over de barten-gutter. liker ikke 1-0 før pause. Håper at Benny er den streng over de gutter idag.
Henrik Isaksen
15-09-2007, 12:14
Vi bør være mer motivert for å ta 3 poeng med kniven på strupen og det der. Jeg tror vi må sette 3 mål for å vinne... Uansett om det blir ett, to eller tre så håper jeg gutta klarer å stå løpet ut i kveld...
I dag må de bare gi alt og ta Rosenborg på vilje!
Per Christian Dversnes
15-09-2007, 13:23
kråååååååååågaaaaaaa!!
Tørsten tærer i meg, og nervene er i høyspenn!
Et par timer til på jobb før CB's edle dråper lesker mitt indre,
dette kan bli en fantastisk dag :D
Store Tå
15-09-2007, 19:09
Tror på Hulsker-mål i dag.
Store Tå
15-09-2007, 19:13
Da er Hulsker i gang!!!!!!!!!!!!!!!
BavarianStarter
15-09-2007, 19:17
Og da er Dorsin in gang....
Men jeg tror at Start vinner det. Lagoppstilling synes jeg er helt god idag.
Gøy å se Hulsker i den formen han er nå,banens gigant i 1.omgang
Store Tå
15-09-2007, 19:55
Synes det var mye bra i første omgang.
Årst og Olsen giganter i luften.
Synes også Børufsen viser enorm fysikk. Hvis han fortsetter utviklingen et par år, blir han fantastisk.
Borre viser også at han kan bli en nøkkelspiller.
Og Hulsker er hittil banens beste.
BavarianStarter
15-09-2007, 20:01
Deilig å høre at Hulsker er i form!
Hey ho Let´s go
æ syns de skal score ett par mål til nu i løpet av andre.
Store Tå
15-09-2007, 20:18
Nå vil jeg ha inn Annan for Ygor.
utlending
15-09-2007, 20:21
Kleiven in for Børufsen - godt å se at Benny også tørr å satse ungt!
Jada, endelig spisser som scorer! Skulle bare Årst satt den gigantisk andresjansen også! 2-1!
20 nervepirrende minutter igjen
Store Tå
15-09-2007, 20:28
Hører dere Menigheden!
Hører dere Menigheden!
Utrolig bra!
Dette er alt for spennede, la det holde inn!
utlending
15-09-2007, 20:49
3 min. tilegg - la det holde!!!
utlending
15-09-2007, 20:53
JAAAAA!!!! Det er deilig!
Tusen takk til hele Start og Menigheden.
Deilig med 3 poeng:D
SÅ utrolig deilig! Midtforsvaret, spissene, Benny, alle sammen, for en fantastisk innsats!
En ting er i alle fall sikkert, navnet Hulsker er i alle fall ikke forbundet med noe negativt mer!
Besserwisser
15-09-2007, 20:56
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Spiser i meg ordene angående hentingen av Hulsker. Eneste nedturen er at dette ikke skjedde under SIB. Men bå tror jeg vi er i boks "!!!!!!!!!!!!!!!
Litt rørende å se Benny i intervju nå, han vil ikke ha æren, men sier heller at reporteren burde ha snakket med Bård, det var han som la taktikken ble det sagt.
Stort, og sterkt! Go benny!!!!!!!!!
Litt rørende å se Benny i intervju nå, han vil ikke ha æren, men sier heller at reporteren burde ha snakket med Bård, det var han som la taktikken ble det sagt.
Fik det med meg,stort av Benny
utlending
15-09-2007, 21:25
Mange RBK-supportere på jobben - skal ha på meg Start-skjorta på mandag :D
stålbein
15-09-2007, 21:31
det æ heilt utrolig!!!!!! i løbe a 2 uger har vi Start fans fått noe å juble over, avgangen te han kødden vi ikke sier navnet på, Benny sin ankomst te Sørlandet(en mann som forresten ikke tar på sæ æren for 3 poeng men gir æren til andre) og sist men ikke minst, en etterlengta 3 poenger mot RBK!!!
stålbein
15-09-2007, 21:34
Mange RBK-supportere på jobben - skal ha på meg Start-skjorta på mandag :D
jobber på Gjøvk jeg, der er det RBK og VIF supportere, æ ska gå me STart genseren kun for å vise at vi er tilbake, og at vi æ farlige!
Reservesamen
15-09-2007, 21:49
veldig godt tippa....
Kenneth Storberget
15-09-2007, 22:04
Sinnsykt deilig med 3 poeng i dag. Nå ser jeg hvertfall lyset i tunellen.... Fortsett med dette spillet så er vi sikret plass neste år også...
Morten Torjussen
15-09-2007, 22:06
jjjaaaaaaaaaaaaaaaa dette var saå godt. stemninga var helt fantastisk i dag. vi kommer med video etterhvert
Dagens spillere var slik jeg så det i kronologisk rekkefølge 1.Hulsker 2.IAO 3.Årst 4. Håland 5. Høie.
Disse stod virkelig frem i dag! IAO og Hulsker må vi sikre oss før neste sesong!
Kenneth Storberget
15-09-2007, 22:17
Eppo var jo på ferie så jeg synes vi må sende et takk til forsangerne i dag også. Veldig bra jobb.
Kansje vi vant for at vi har byttet både trener og forsangere.. ;)
Store Tå
15-09-2007, 22:21
Stort sett enig med Messi her, i hvert fall ang. de tre første.
Men vil også trekke frem Borre som hadde én assist, flere gode løp, noen viktige brudd og en svært god dødballfot.
Tror vi skal være romslige nok til å innrømme at en del av kjøpene til SIB ikke har vært så ille, eller hva?
Rolf Gjerdsjø
15-09-2007, 22:22
Dette var utrolig deilig, og den mest velsmakende seieren denne sesongen. Ikke verst at det nettopp var RBK det ser ut som det snur mot.
Benny virker som riktig mann for jobben, og dersom Start overlever nå foreslår jeg en statue av Lennartson utenfor Sør Arena! :icon_biggrin:
elektriskt. fortjent. og SÅ SYYKT DEILIG!!! Endelig er vi tilbake!!!
Øyvind S.
15-09-2007, 22:48
Ser at alle er ute og feirer, det skulle jo kokt her nå!! Er vel bare oss med barn som blir vekket kl. 0530 imorgen som reiste hjem fra Sør Arena.. ;)
Utrolig deilig!! Er enig med mange av spillervurderingene her. Hulsker, ja jeg må virkelig bite i meg noen ord der.. Han er jo dessuten utrolig mye bedre i lufta enn jeg ante! Passet perfekt med Årst på topp.
Hulsker og også min Man og the match, med Årst, Borre deretter. Olsen, Høie, Håland og Pedersen også solide.
For å være litt realistisk, så ser man at spillerne ikke er i toppform. Men det var det utrolig gøy å se et Start-lag med struktur i angrepsspillet igjen!! Dessuten var det jo farlig på mange av dødballene!! Mer enn det må jeg ikke skrive, for da kommer Matta og tar meg.. ;) Grattis alle!!
Millonarios
15-09-2007, 22:58
Dagens spillere var slik jeg så det i kronologisk rekkefølge 1.Hulsker 2.IAO 3.Årst 4. Håland 5. Høie.
1. Borre. 2. Hulsker 3. IAO. 4. Årst 5. Håland
Spillet til Borre gjør slik at jeg er på nippet til å akseptere salget av Valencia, min desidert største yndlingsspiller i flere år. Hurtigheten hans er enorm, har som regel presise innlegg, aggressiv i pressleddet og han har en spillestil som er relativ enkel - ikke like teknisk begavet som Alex, heller ikke like god en-mot-en, men det blir nesten alltid farligheter ut av det. Veldig lett å like.
frankieboy
15-09-2007, 23:07
Her kan dere se noen intervjuer av RBK-ere etter kampen!!
http://www.rbk.no/incoming/article90018.ece
Bård Larsen
15-09-2007, 23:11
Den satt i sikringsboksen, gitt! Deilig at vi slo RBK når vi først skulle vinne. Hadde en følelse av at det skulle gå veien. Benny virker som en trener med ro og erfaring. Kan være redningen, men det skal holde hardt! Fingers crossed!!!! Orker ikke mere skuffelser nå, så jeg velger å være en optimistisk pessimist......
Noen av bildene fra kampen er ute:
http://menigheden.proweb.no/custom_picture_gallery.asp
Kommer flere fra fotograf nr. 2 etterhvert!
Morten Torjussen
15-09-2007, 23:47
Intervjuer ligger ute.
http://www.menigheden.no/index.php?option=com_content&task=view&id=151&Itemid=1
Stillingen var vel strengt tatt 2-1 til slutt, ikke 3-0? :)
Morten Torjussen
15-09-2007, 23:50
Stillingen var vel strengt tatt 2-1 til slutt, ikke 3-0? :)
jepp;) jeg forberedte saken før kampen idag. så satset på seier hehe
Ole Gilboe Hermansen
16-09-2007, 00:05
Dette c\var fantastisk deilig. Np blir det fest hele neste uke.. Genialt å la Bernt og Ole Martin spille sammen.
Besserwisser
16-09-2007, 00:21
I mine øyne sikret vi tilstedeværelsen for all fremtid i Tippeligaen i kveld. Denne festen skyldes tragikomisk nok direkte verken SIB, Benny, men kanjske Menigheden, flaks og spillerne selv. I løpet av en sesong med maksimal utur kombonert med sitiuasjoner som de fleste av oss direkte misliker så har vi for en gangs skyld i hver fall klart å snu ting til det positive, Det mest positive i denne kampen slik jeg ser det er at spillerne viser at de trives. Pluss Hulsker som jeg svelger kameler for at jeg var i mot, men etter at han fikk gult kort fori han kun var Hulsker så er han på vei til å bli en yndling. Anyways heis Start, og Messi - dine kilder suger:)
Dette smakte utrolig godt! :D Jeg var så nervøs på slutten at jeg fryktet for min egen helsetilstand! ;) Hulsker var banens beste, han må vi beholde i flere år! Inge André Olsen var også veldig god, han klarer å beholde roen og sende gode pasninger selv når han er presset. Årst kjempet som vanlig utrettelig. Lagoppstillingen og taktikken var genial, all ære til Benny og Wiggen!
benwright
16-09-2007, 00:27
Utrolig herlig! Spilte bra i dag.
Ole Gilboe Hermansen
16-09-2007, 00:34
Her kan dere se noen intervjuer av RBK-ere etter kampen!!
http://www.rbk.no/incoming/article90018.ece
Det mest intressante med de intervjuene der ,var å se håret til intervjuern som til stadighet dukket opp i hjøren av skjermen.
Det var ikke hår, det var marsvinet til Riseth hehehehehe
Meget bra.
Men som den kritikeren jeg er så så jeg mye av det samme, mye bra spill men mye slurv bakover som kunne ha straffet seg.
Paulsen fortsatt et stort ? i flere situasjoner, relativt god duellvinner.
SP er fortsatt i gang med WR i rygging...så ut som han var på vei ut på tribunen igjen ;)
Deler av 1 omg så ut som om vi hadde gitt opp.
Men vi skal ta med oss seieren som en seier og glede oss over det.
4-4-2 er en meget god ide.Da får vi 2 spisser i stede for 1 med 4-3-3 slik det har fortont seg i det siste.
Endelig er SørArena vår igjen.
Besserwisser
16-09-2007, 01:23
Sier bare; IAO og Håland er det komplette par. Årst og Hulser er så overraskende positivt at det virker genialt- På tide å hylle Mathisen for signeringene - Med lang signering på Olsen har jeg troen på at vi får beholde Håland. Og om ikk Hulsker blir får vi kjøpe Abiodun:p
Uansett: Dette fortjente vi alle sammen - selv om en del av oss i beste fall har opptrådt som noen forbanna drittunger, la oss håpe at disse ikke får stor makt uavhengig av hva de måtte finne på her i liver.
Søndag1800
16-09-2007, 02:47
HERLIG!!!!!!!
Helt fantastisk dette her, vi har ventet lenge, og det er godt å se at våre nye rekrutter tar ansvar. Hulsker var ENORM, det samme var Olsen og Årst. Fortsett drillingen i 4-4-2 systemet!
Noen av bildene fra kampen er ute:
http://menigheden.proweb.no/custom_picture_gallery.asp
Kommer flere fra fotograf nr. 2 etterhvert!
Øh..... vel, ja bilder ja. Hm..... Det har seg slik at av en eller annen grunn ble bildene ikke noe av, kanskje fordi de ble slettet da jeg skulle slette ett bilde fra minne brikken, da valgte jeg feil knapp, og vips så var alle bildene borte
HEIA JARLE!
Shit au!
hah.. haha.... hahahahaha! JARLE! Og jeg som gledet meg så til å se når Hulsker kom mot Menigheden etter kampslutt og tok helt av..
Finnes det null niks nada måter å få tilbake bildene? :P
hah.. haha.... hahahahaha! JARLE! Og jeg som gledet meg så til å se når Hulsker kom mot Menigheden etter kampslutt og tok helt av..
Finnes det null niks nada måter å få tilbake bildene? :P
Er redd det tåget er gått.
Men bra at du fikk lagt inn så mange bilder da;)
-SNX-
Jo ja. Men har hatt på en feil innstilling tror jeg, eller bare usedvanlig ustø i hendene, for måtte slette 200 av 320 bilder ca som var ubrukelige :P ikke helt på topp nei :P
Brann til eg dør
16-09-2007, 10:50
Vil bare gratulere dere med en solid gjennomført kamp, både på tribunen og på banen.
Det gjorde vel ikke noe for dere at RBK fikk 0 flere poeng :)
Erase all trykket du nok på hehehehe
Nå har kampen fått litt søvn, og det jeg sitter igjen med er gleden, spirrritten, innsatsen som lag og enkeltspillere, gjennom_førte i går.
Dernest gleden og innsatsen på tribunen.
Gjevnspillt kamp, mye som før men nå med folk fremover og god styring fra benken.
Og ingen kort til besvær..
kristiansand
16-09-2007, 11:50
Satser på Engedal på venstrebacken neste kamp. Paulsen sliter enormt med de enkleste pasninger.
Kleiven var usynlig etter at han kom inn for en hardt arbeidene Børufsen.
Hulsker og Olsen var banens enere. Ygor fortsatt langt igjen til det jeg håper han er god for.
denne kampen viser det jeg har ment i over 6 mnd nå.!!! 4-4-2 er systemet for laget!!! Gud å hærlig det er å ha rett!!! :D:D Publikum var helt ekstatiske i dag. Hærlig å se alle reise seg opp de siste minuttene!
Søndag1800
16-09-2007, 13:00
Helt fantastisk kamp! Nå må bare Enga og Stabæk slå Sandefjord og Odd i dag.
Forresten, filmet Menigheden noe i går? Og kommer det ut på nett?
Roy_Keane
16-09-2007, 13:36
vet ikke hvor lenge jeg har snakket om 4-4-2, men det er lenge.
deilig å se at min filosofi lykkes til det fulle og det hele :D
fantastisk stemning i går etter 2-1 målet, og siste min så reiste mine kropshår seg nesten altså.
fantastisk.
Roy Eriksen
16-09-2007, 13:37
Fy fa... for herlig igår. Ja jeg hadde tippet rett 2-1. Håper at 4-4-2 skal vi ha i fremtiden. Eneste er jeg ikke fornøyd med forsvar. Håper at de gjør mye bedre når vi møter Strømsgodset (min tidligere hjem).
For herlig syn igår når mange folk sto og klapper hele tida etter slutten. Synd at FVN tok ikke mange bilder som vi sto der ca 15-20 min etter slutten.
Takk Benny, Bård og start-gutter. Nå kan vi slå alle fra nå.
Roy Eriksen
16-09-2007, 13:48
Eneste ble jeg sjokk at det var ikke mange kjernen-supporter igår på sør Arena. ca 175 til 250 personer der. Vet at det er mange fra Trondheim bor her pga Hia-skole. Men likevel er det dårlig oppmøte fra Kjernen-supporter
Kan da aldri ha vært så mange som opp mot 200 der? Og hvis det i det hele tatt var noen tilreisende, så var ikke det mange nei.. tipper nok de sparer penga til bortekamp mot Chelsea!
Bjørn Ove Norlan....
16-09-2007, 13:58
Akkurat nå begynner 2 omgang i reprise fra i går:)på tv2 sport
Ole Gilboe Hermansen
16-09-2007, 18:01
Må si jeg gleder meg til jobben i morgen. Mange RBK-supportere der. Seieren var veldig viktig for alle rundt klubben.
Så, når IK Start klarer noe Chelsea ikke klarer, dvs å vinne mot Rosenborg, betyr vel det at vi da er bedre enn Chelsea? Isåfall går Start om et par år (når vi har vunnet serien) en spennende tid i møte, spørsmålet er egentlig bare hvilket system vi kommer til å kjøre når vi vinner Champions League-finalen.
Jeg satser på 4-4-2.
Hehe, HELT klart!! Vi slo RBK, Chelsky klarte kun uavgjort ERGO Start er BEDRE enn Chelsky! Rein Erasmus Montaus logikk i dettA!!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.