Se full versjon : Sesongkort
Vi har nesten solgt 50 sesongkort til medlemmer av supporterklubben.
Til dere som har betalt til supporterklubben kan jeg si at pengene nå
er oversendt Start sammen med navn og adresser.
De vil nå sende ut sesonkortene så fort de er ferdig.
Ellers oppfordrer jeg alle som skal på stadion neste sesong til å
kjøpe sesongkort i Starthallen.
Jo flere sesongkort vi har kjøpt på forhånd, jo flere fordeler har vi mulighet til å få. Dette gjelder egen kiosk, toaletter etc.
Pga ikke penger tilgjengelig har jeg ikke fått betalt medlemsskapet i Menigheden enda. Jeg hadde nemlig tenkt å kjøpe sesongkort i samme slengen. Må jeg nå kjøpe dette i Starthallen, og betale Menigheden kun for årsmedlemsskap, eller kan dette tas i en smekk fremdeles?
Har du ikke anledning til å kjøpe årskort i Starthallen kan du betale årskort og medlemskap til supporterklubben.
Men siden dette medfører ekstra arbeid etc er det enklere for vår del om personer som har anledning betaler medlemskap hos oss og kjøper årskort i Starthallen.
Ikke noe problem for meg å kjøpe i Start-hallen. Jeg er så å si nærmeste nabo:)
Søndag1800
27-02-2005, 14:04
Blir deilig å slippe den forbanna køa i 25 graders varme "helvete" på stadion. Noen flere som gleder seg til å spasere rett inn mellom portene?
-Kanaribank i sesongstarten-
Deilig med årskort! Det er virkelig da fotballen kan nytes! Lange køer er ikke noe for meg!
Søndag1800
03-03-2005, 21:12
Skal se det virkelig blir gull verdt med sesongkort nå. Ser at vår andre hjemmekamp spilles etter 2 strake bortekamper, OG det er mot Viking! Er sikker på at det vil bli stående forbanna sjeler utenfor Stadion, med sjegget i postkassa. Samba!
Men det jeg egentlig lurte på var om NFF har bestemt publikum kapasiteten for året?
Håper det blir flere smekkfulle kamper i år ja, så de skjønner at kapasiteten på en ny stadion ikke kan være lusne 10 000! Jeg tror NFF har sagt det er opp til brannvesenet og politiet å bestemme hvor mange de vil slippe inn på stadion, men de skal ha satt et tak på 10 000 maks. Tror det var slik det var.....
Prisen for 1 sesonkort er 1100 kroner.
En enkeltbillett er kroner 110.
tar jeg bare med meg betalt Menighed giro til Start hallen og kjøper supporter årskortet til 1100?? (kanskje et dumt spm... takker for svar)
mr.leipsland
06-03-2005, 22:38
Bare å gå i hallen og betale (de tar kort). Du trenger ikke ta med deg betalt giro da navnene blir kontrollert før sesongkorta sendes ut.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.