Se full versjon : Pest eller kolera?
Alladin Sane
04-09-2007, 16:11
Jeg ser at det går et forventningens brus over forumet idet folk tror Bjørnebye er på vei ut av klubben.
Om Start sparker Bjørnebye nå, fire dager etter transferdeadline, syv fattige serierunder før slutt, etter at han og Svein Mathisen har rasert A-stallen til det ugjenkjennelige gjennom hele sommeren, så betyr vel bare det at de som sitter med den reelle makten i klubben har særdeles tungt for det. En ny trener burde vært ansatt mens det ennå var tid og handlingsrom.
Personlig er jeg skeptisk til å gjøre Stig Inge Bjørnebye til syndebukk. Det vil gjøre at resten av idiotene slipper for lett. Jeg skulle gjerne sett ham lede klubben ut sesongen. Direkte ned i Adecco. Mens Berlin redder Odd fra nedrykk og Nordlie fører LSK til gull. Slik at Soler, Mathisen og Bjørnebye måtte forholde seg til sine talentløse feilvalg, og forhåpentligvis tatt konsekvensen av dem.
Start kan aldri lykkes med den notorisk løgnaktige Svein Mathisen som sportsdirektør. Starts prestasjoner etter Solers inntreden har vært skandaløst svake om man vurderer hele perioden samlet, selv om Tom Nordlies tilstedeværelse får oss til å glemme alle de andre traurige sesongene.
Bjørnebye er bare toppen av isfjellet.
flaxxlodd
04-09-2007, 16:14
Fant du virkelig ikke en annen tråd ?
DayWalker
04-09-2007, 16:14
Et sted må man vel starte da? Tror det er å gape over for mye å skal fjerne flere på en gang.
Nå skriver jeg om å fjerne folk for jeg er 100% innstillt på at noe må gjøres og da vet jeg i hvilken del av isfjellet jeg ønsker å begynne.
Stig Hornnes
04-09-2007, 17:09
Jeg ser at det går et forventningens brus over forumet idet folk tror Bjørnebye er på vei ut av klubben.
Om Start sparker Bjørnebye nå, fire dager etter transferdeadline, syv fattige serierunder før slutt, etter at han og Svein Mathisen har rasert A-stallen til det ugjenkjennelige gjennom hele sommeren, så betyr vel bare det at de som sitter med den reelle makten i klubben har særdeles tungt for det. En ny trener burde vært ansatt mens det ennå var tid og handlingsrom.
Personlig er jeg skeptisk til å gjøre Stig Inge Bjørnebye til syndebukk. Det vil gjøre at resten av idiotene slipper for lett. Jeg skulle gjerne sett ham lede klubben ut sesongen. Direkte ned i Adecco. Mens Berlin redder Odd fra nedrykk og Nordlie fører LSK til gull. Slik at Soler, Mathisen og Bjørnebye måtte forholde seg til sine talentløse feilvalg, og forhåpentligvis tatt konsekvensen av dem.
Start kan aldri lykkes med den notorisk løgnaktige Svein Mathisen som sportsdirektør. Starts prestasjoner etter Solers inntreden har vært skandaløst svake om man vurderer hele perioden samlet, selv om Tom Nordlies tilstedeværelse får oss til å glemme alle de andre traurige sesongene.
Bjørnebye er bare toppen av isfjellet.
Jeg er veldig, veldig enig. Klubben er desverre velsignet med litt for mange som prøver å "leke butikk". At man har klart å rasere fundamentet som ble bygd opp fra 2003 og som peaket med sølvet i 2005, er en prestasjon. At klubben fikk en nedtur ifjor var ingen bombe, og sparkingen av Nordlie var en uungåelig hendelse slik jeg ser det. Men alt etterpå har vært en katastrofe, med ett unntak; at Skisland skal inn i administrasjonen. Med forbehold om at han faktisk kommer etter alt det som har skjedd.
Klubben trenger en skikkelig opprydding og de trenger skikkelig kompetanse. Inntrykket mitt er at klubben i størrelse skal være profesjonell, men i realiteten er langt fra eliteserienivå i forhold til administrasjon og styring.
Alladin er inne på noe viktig. Sparking av Bjørnebye løser ikke alt. Forhåpentligvis får det en positiv effekt på klubben, men det er mer grums. Mathisen bør være neste mann ut!
Likevel skåler jeg for at Bjørnebye ryker, forhåpentligvis som 1 av 2!
Sparkingen av Bjørnebye er det viktigste her og nå. Det kan gi klubben et kortsiktig, sportslig løft, som må til dersom vi skal ha noen mulighet til å redde plassen.
At det må ryddes og renskes ellers også er det liten tvil om, men det er kanskje bedre å gjøre dette utenom den sportslige sesongen.
Øyvind S.
04-09-2007, 18:35
Slapp av.
First we take Manhatten, then we take Berlin, sang Leonard Cohen. Matta blir neste ut.
Nå skal vi bare glede oss og feire... Og deretter bygge opp en SINNSYK ENTUSIASME fram mot RBK-kampen!!! :)
Kjetil Gjertsen
04-09-2007, 18:40
Slapp av.
First we take Manhatten, then we take Berlin, sang Leonard Cohen. Matta blir neste ut.
Nå skal vi bare glede oss og feire... Og deretter bygge opp en SINNSYK ENTUSIASME fram mot RBK-kampen!!! :)
Bärlin gjekk jo desverre i sommer...... :)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.