Se full versjon : Bård W. vår nye trener
Ole Gilboe Hermansen
04-09-2007, 18:04
Håper du kan snu trenden Bård W.. Jeg har troen på deg. Du klarte det i fjor. Du har min støtte.
flaxxlodd
04-09-2007, 18:08
Han klarte det så absolutt ikke i 2003.
Heldigvis bare ut sesongen, vil jeg tro.
Stig Remnes
04-09-2007, 18:08
Håper du kan snu trenden Bård W.. Jeg har troen på deg. Du klarte det i fjor. Du har min støtte.
Ja det blir nok store endringer med Bård Wiggen som trener. Er det mulig ?
Tb4Ever
Bob Affe
04-09-2007, 18:11
Semb observert i byen
Ja det blir nok store endringer med Bård Wiggen som trener. Er det mulig ?
Tb4Ever
Han snudde det ifjor,ei naturlig løysing ut sesongen.
Aabrekk snudde det for VIF,han var også med under Myhre.
hærli-land
04-09-2007, 18:11
Morsomme er ,at nå som vi har fått det som vi vil, så skjer det som selvfølgelig måtte skje. Noen blir ALDRI fornøyd og må alltid klage, wiggen er MIDLERTIDIG trener. Alltid noen som aldri blir fornøyd, må si.. For et trist liv dere må ha.
Deilig å slippe SIB nå. Herlig.
Stig Remnes
04-09-2007, 18:12
Semb observert i byen
Hørte det jeg også.
Noe på gang ? Følg med på sporten i kveld. Har fra sikre kilder at det blir ansatt en ny trener i løpet av dagen.
Tb4Ever
Pål Thorsen
04-09-2007, 18:13
Bård Wiggen du er hjertelig velkommen som "caretaker"!
Dette skal vi klare!
Ole Gilboe Hermansen
04-09-2007, 18:14
Bård W. som midlertidig trener. Det var det jeg mente. Intressant med ryktene om Semb.
Semb er vel ofte i byen for å snakke med Wiggen om talentutvikling osv. Har sett de flere ganger de siste årene.
MEN:
Wiggen tok over en gjeng møkk, og la grunnlaget for videre suksess. Han har gjort en utrolig bra jobb de gangene han har tatt over. Vi må huske forutsetningene hans da han tok over, og åssen det gikk etterpå. Nordlie fikk en god start takket være forarbeidet.
OG:
Wiggen har vært der under JHH, islendingen, Nordlie og SIB. Han har sett hva som funker og hva som ikke funker. Og fra sidelinjen de siste kampene har det ikke vært tvil om hvem som har vært mest ivrig. Ingen kjenner Start så godt som han, og han har enormt med fotballkunnskaper.
Jeg er sikker på at ut sesongen så finnes ikke mer riktig mann enn Wiggen!
På sikt må det finnes en annen, tror heller ikke Wiggen er interessert i annet enn å ta over på kort sikt.
Øyvind S.
04-09-2007, 18:53
Tipper Bård Wiggen er hovedtrener under ett døgn. Og håper forsåvidt det også, selv om det er en stor opptur uansett.
Ole Gilboe Hermansen
04-09-2007, 18:56
Tipper Bård Wiggen er hovedtrener under ett døgn. Og håper forsåvidt det også, selv om det er en stor opptur uansett.
Vel Tv2 melder at han blir trener ut sesongen.
Store Tå
04-09-2007, 19:04
Jeg har alltid hatt sans for lojaliteten til Wiggen. Og i fjor sommer hadde han jo kjemperesultater.
Men spørs om ikke Nils Johan Semb har mer pondus. Jeg kunne godt tenke meg ham, med Wiggen som assistent.
sven_kloster
04-09-2007, 19:10
Jeg har sansen for Wiggen, men jeg er skeptisk tal at han skal lede laget UT sesongen, men skal gi ham all støtten jeg kan selvsagt :icon_razz:
gul_kamel
04-09-2007, 19:11
Wiggen kjenner Start ut og inn, dette kan bli bra!
Da mangler bare Bård B. som assistent.
Men har en mistanke om at Wiggen selv ikke ønsker å være hovedtrener lenger enn ut sesongen..
Rolf Gjerdsjø
04-09-2007, 19:19
Voksent gjort av SIB, og jeg vil ønske Wiggen hell og lykke. Jeg har personlig tro på at Wiggen kan gjøre en kjempejobb og han er i p.t. antakelig den beste til å redde stumpene. Dessuten tror jeg Wiggen kan være en god kandidat som hovedtrener på et permanent basis. Erfaring, både som trener generelt og i Start spesielt og tung fotballfaglig bakgrunn lover godt.
Bjørn Ove Norlan....
04-09-2007, 19:34
Holder på og slanke meg,men kl 18 dro jeg på butikken
og kjøpte:øl,brus og potetgull.
Kan ikke være kip på en dag som dette:)
Dette blir bra bård,nå fikk jeg trua igjen:)
sven_kloster
04-09-2007, 19:34
Voksent gjort av SIB, og jeg vil ønske Wiggen hell og lykke. Jeg har personlig tro på at Wiggen kan gjøre en kjempejobb og han er i p.t. antakelig den beste til å redde stumpene. Dessuten tror jeg Wiggen kan være en god kandidat som hovedtrener på et permanent basis. Erfaring, både som trener generelt og i Start spesielt og tung fotballfaglig bakgrunn lover godt.
voksent gjort? han påstår jo enda at han er treneren vår.
Wiggen har vist før at han slettes ikke duger som hovedtrener. Hat NULL tro på at han er noe bedere alternativ til å berge klubben fra nedrykk enn Bjørnebye selv. Håper inderlig dette er ytterst midlertidig (da tenker jeg timer, ikke dager).
Rolf Gjerdsjø
04-09-2007, 21:08
voksent gjort? han påstår jo enda at han er treneren vår.
Nja, så lenge han selv innser hvor landet ligger (som man kan få inntrykk av fra media) så er det voksent - ihvertfall i forhold til hva vi ellers har sett av SIB denne sesongen.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.