Se full versjon : Wiggens første laguttak
utlending
04-09-2007, 20:49
Litt langt fra Kristiansund til Uptown, så sitter her og spekulerer i stedet for...
Høie
Pedersen - Håland - Olsen - Paulsen
Ygor
Strømstad - ?? (Annan, Kleiven, Hardarson og Børufsen er alle aktuelle her)
Borre - Årst - Lie
Foretrekker Olsen foran Engedal fordi han er en bedre stopper, enkelt og greit. Engedal er bra, men Olsen er bedre. Pedersen er per dd. lagets beste høyreback, og Paulsen spiller venstre siden det ikke finnes alternativ.
Ygor må få sjansen der hvor han er best, og nå har han 2 uker på å bli vant til å spille der. Annan har ikke vært dårlig, men har heller ikke spillt så bra at han ikke kan bli erstattet.
Meget usikker hvem som skal in for Doffen. Annan kan takle så det svir, men jeg tror jeg ville satt in Børufsen pga. løpskraft, innsats og målteft.
De tre foran begynner å finne rytmen, og Wiggen har allerede jobbet en del med dem. Tror de bør fortsette.
Det første Wiggen gjorde i fjor var å "snu" midtbanen (selv om vi raskt vendte tilbake). Kanskje kan vi gjøre det samme, og få plass til Annan og Ygor bak Strømstad. Det er nok våre tre beste spillere med Doffen ute. Ellers er jeg enig på alle plasser.
kristiansand
04-09-2007, 21:06
Engedal på venste back er å foretrekke fremfor Paulsen.
Patrick Hansen
04-09-2007, 21:14
----------Høie-------------
Pedersen-Olsen-Håland-Engedal
----------Ygor----------------
Strømstad---------Annan
Borre-----Årst------Hulsker/Lie
Dette laget slipper ikke inn et eneste mål på død ball imot. Samtidig er det nok av spillere på banen som kan avgjøre i vår favør.
Roy_Keane
04-09-2007, 21:23
----------Høie-------------
Pedersen-Olsen-Håland-Engedal
----------Ygor----------------
Strømstad---------Annan
Borre-----Årst------Hulsker/Lie
Dette laget slipper ikke inn et eneste mål på død ball imot. Samtidig er det nok av spillere på banen som kan avgjøre i vår favør.
enig, bortsett fra at jeg vil ha børulfsen på venstre ving, og mulig lie som indreløper, han har jo en enorm løpskraft.
aljahnsen
04-09-2007, 21:28
Vil heller se denne;
Høie
Pedersen-Håland-Engedal-Olsen
-----------Ygor------------
Borre-----Annan---Strømstad
---Årst-Hulsker/Mathisen----
Altså en 4-1-3-2 formasjon
eller;
Høie
Borre-----Annan-Ygor---Lie
---------Strømstad---------
------Årst-Hulsker/Mathisen---
Jeg vil påpeke for oppdaterte hoder at sønnen til matta er under kniven og spiller til neste års oppkjøring:)
Håper inderlig vi kjører hardt på Olsen/Håland som stopperpar. Noe annet vil være fullstendig galskap. Dette er to spillere som har vært blant Norges aller beste i posisjonen (i perioder) de siste årene, og de utfyller hverandre glimrende. Olsen har nettopp den duellstyrken og fandeninvolskheten som har vært savnet med Borgersen ute, og er og blir en bedre stopper enn Engedal.
Veldig enig i at Engedal kan kjempe om venstrebacken, som han også har bekledd endel tidligere.
SteveY for engang skyld må jeg si at jeg er enig med deg, med SIB forblir vi uenig;)
ALI-Ikke Kristen
04-09-2007, 21:46
Jeg vil ha alle mann i angrep. Samme faen hvem. RBK skal definintivt sendes ute av gullkampen for godt.
StevieY, skrev feil beklager ... tror du ville tatt deg nær av det hehe
benwright
04-09-2007, 21:47
Enig med laget til dansken. Men Børufsen synes jeg bør få sjansen igjen.
Ja hvor er Børu blitt av?
Her spiller han rubbel og bit deretter forglemt benksliter.
SIB hadde mye for seg, skal innrømme det.
utlending
04-09-2007, 22:21
Ser at flere vil ha Engedal på venstrebacken, og tenkte litt på det selv. Valgte Paulsen fordi Engedal er best som stopper, og mangler litt fart og plasseringsevne på backen. Paulsen har mildt sagt vært litt opp og ned i år, men jeg tror han er litt tryggere på backen enn Lars Martin.
Olsen skal definitivt ikke spille venstreback. Høyre, kansje, men syns det er galskap å ikke kjøre ham som stopper sammen med Håland.
DMcCarty
04-09-2007, 22:22
Synes Kleiven skal få sjansen på den ledige indrelper rollen.
Har ikke blitt imponert av det annan har vist til nå. God innsats, men altfor mange støttepasninger og tversover.
Laget blir som følger:
Høie
Pedersen - Håland - Olsen - Paulsen\Engedal
Strømstad - Ygor - Kleiven
Borre - Årst - Lie
Om man velger Paulsen eller Engedal bør sees litt an mot hvem vi møter. Av og til er duellstyrken til engedal viktigere enn farta til paulsen..
Hulsker er etter min oppfatning ikke noe annet en ren backup for årst eller som spiss nr 2 på slutten av jevne kamper.
Børufsen som joker på kanten er også flott..
bergkamp
04-09-2007, 23:40
Høie
Annan - Ygor
Borre - Strømstad - Børufsen
Årst
Pål Thorsen
05-09-2007, 01:05
Vil heller se denne;
Høie
-----------Ygor------------
Borre-----Annan---Strømstad
---Årst-Hulsker/Mathisen----
Altså en 4-1-3-2 formasjon
eller;
Høie
Pedersen-Håland-Engedal-Olse
Borre-----Annan-Ygor---Lie
---------Strømstad---------
------Årst-Hulsker/Mathisen---
Hvis vi kan spille med 12 spillere støtter jeg forslag nr 2!
Per Christian Dversnes
05-09-2007, 01:07
Hulsker eller Mathisen tenker jeg han mente
Hulsker eller Mathisen tenker jeg han mente
Blir forsatt 12 spiller:P
Espen K G
05-09-2007, 01:10
Nope. Forslag nr 2 er en 4-4-1-2 formasjon. Er nok Annan/Ygor som er problemet der.
Jeg støtter også 12 mann. Ingen fra Menigheden møter opp på kampen, så bruker vi spiller nr 12 på banen i stedet! ;)
Hvis vi kan spille med 12 spillere støtter jeg forslag nr 2!
stiller meg bak det :D med 4-4-1-2 formasjon vinner vi uansett!
4-3-1-2 er bombesikkert.
........................HØIE
..PAULSEN...HÅLAND...ENGEDAL....IAO
.....STRØMSTAD...YGOR....KLVEIVEN
....BRUNO............ÅRST........BØRU
TROR OG HÅPER PÅ DETTE.
4-3-1-2 =Bombesikkert; menes med at det er det beste jeg vet om, men lite trolig at det skjer.
Blir nok 4-3-3.
Måtte bare presisere for Messi her hvis han kom innom.
Espen K G
05-09-2007, 01:23
4-3-1-2 er bombesikkert.
........................HØIE
..PAULSEN...HÅLAND...ENGEDAL....IAO
.....STRØMSTAD...YGOR....KLVEIVEN
....BRUNO............ÅRST........BØRU
TROR OG HÅPER PÅ DETTE.
Du kan nok bytte om på IAO og Engedal, samt skifte ut Paulsen, Kleiven, Bruno, og Børufsen, med henholdsvis Pedersen, Annan, Borre og Midtun Lie.
Tviler sterkt på at Wiggen (eller hvem det nå blir) omrokkerer noe stort foran neste kamp. Regner med at det blir satset på kontinuitet.
Håper på dette:
Høie
Pedersen - HÅland - Olsen - Paulsen
Strømstad - Ygor - Børrufsen
Borre - Årst - Bruno (I en nokså fri rolle. Tregner å gå litt på tvers etc)
Per Christian Dversnes
05-09-2007, 07:44
Blir forsatt 12 spiller:P
Haha,
ja herregud,
godt jeg la meg rett etter jeg skrev den posten :P
Annan_er_best
05-09-2007, 07:46
Dette laget vil jeg se:
Runar
Paulsen - Håland - Engedal - Olsen
Strømstad - Ygor - Annan
Borre - Årst - Hulsker
fishkillen
05-09-2007, 07:48
Enig med laget til dansken. Men Børufsen synes jeg bør få sjansen igjen.
ENDELIG en som mener at børufsen bør få tillitt igjen. Han er jo toppscorer så hvorfor ikke?
jeg har undra meg over det lenge. Håper han får spille. Da garanterer jeg mål.
Wiggen varsler endringer. Kanskje til og med formasjonsendring.
Jeg håper i det lengste. Etter 11 kamper uten seier har man f. ikke noe å tape på å prøve noe nytt!
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=161785
4-3-3
......…….....….......høie………..……..
Pedersen...håland...olsen....lie
...strømstad….ygor....annan….
...borre.........årst.....hulsker...
4-4-2
......……......….…...høie………....………..….
Pedersen…....håland…....olsen…...lie
Borre ….strømstad….ygor....kleiven
.........…..…årst...……....hulsker.………..
sven_kloster
05-09-2007, 18:26
4-2-3-1
Høie
Steinar Olsen Haaland Paulsen
Ygor Annan
Borre Fredrik Børrufsen
Årst
Positivt at Wiggen ser på mulig formasjonsendring!
Jeg tror det kan være en forløsende faktor offensivt, all den tid vi har slitt i hele år med å få nok spillere i boksen.
Er vel på tide at Rune kommer tilbake i mål, så vi får skikkelig fart på igangsettingene igjen: Nilssen, Pedersen,Olsen,Haaland,Engedal,Strømstad,Annan,Lie ,Borre,Årst,Hulsker. 4-3-3 så klart. Engedal har visst seg bra på kanten tidligere og Haaland og Olsen kan bli solide i midten.
Er vel på tide at Rune kommer tilbake i mål, så vi får skikkelig fart på igangsettingene igjen: Nilssen, Pedersen,Olsen,Haaland,Engedal,Strømstad,Annan,Lie ,Borre,Årst,Hulsker. 4-3-3 så klart. Engedal har visst seg bra på kanten tidligere og Haaland og Olsen kan bli solide i midten.
Vil IKKE har rune tilbake i mål,Høie spiller såpass bra for tiden så han kan de ikke sette ut
Litt langt fra Kristiansund til Uptown, så sitter her og spekulerer i stedet for...
Høie
Ygor
Strømstad - ?? (Annan, Kleiven, Hardarson og Børufsen er alle aktuelle her)
Borre - Årst - Lie
Foretrekker Olsen foran Engedal fordi han er en bedre stopper, enkelt og greit. Engedal er bra, men Olsen er bedre. Pedersen er per dd. lagets beste høyreback, og Paulsen spiller venstre siden det ikke finnes alternativ.
Ygor må få sjansen der hvor han er best, og nå har han 2 uker på å bli vant til å spille der. Annan har ikke vært dårlig, men har heller ikke spillt så bra at han ikke kan bli erstattet.
Meget usikker hvem som skal in for Doffen. Annan kan takle så det svir, men jeg tror jeg ville satt in Børufsen pga. løpskraft, innsats og målteft.
De tre foran begynner å finne rytmen, og Wiggen har allerede jobbet en del med dem. Tror de bør fortsette.
Lurte å prøve en diamant formasjon tror jeg
Vil IKKE har rune tilbake i mål,Høie spiller såpass bra for tiden så han kan de ikke sette ut
Vi har ikke en seier med Høie i mål... Wiggen er mer lik Nordlie når det gjelder 4-3-3, dvs. ballen kjapt fremover, der er Rune bedre en Kenneth. Kenneth har stått bra, men han har vel sluppet inn en del mål han også, hjelper ikke med en klasseredning av og til når vi ikke vinner.
Vi har ikke en seier med Høie i mål... Wiggen er mer lik Nordlie når det gjelder 4-3-3, dvs. ballen kjapt fremover, der er Rune bedre en Kenneth. Kenneth har stått bra, men han har vel sluppet inn en del mål han også, hjelper ikke med en klasseredning av og til når vi ikke vinner.
Ingen grunn til å sette ut høie,han har spilt bra.. Bedre keeper enn rune
Rune Abrahamsen
05-09-2007, 20:37
Hva er vitsen i å ha en keeper som bare er god med bena, ingen rekkevidde, pinglete i feltet og uten klasseredninger? Høie må stå videre, han har ikke spillt seg ut av laget.
Jeg er av den oppfatning at midtforsvaret har mye å si i valget av keeper.
Skal en keeper fungere optimalt MÅ han fungere sammen med midtforsvaret både i tankegang og spillemessig.
Det er vel den plassen jeg er mest spent på!
Rune Abrahamsen
05-09-2007, 21:02
Og for at forsvaret skal fungere må midtbanen fungere, og for at midtbanen skal fungere så må forsvaret og angrepet fungere. Altså hele laget må fungere;)
Og for at forsvaret skal fungere må midtbanen fungere, og for at midtbanen skal fungere så må forsvaret og angrepet fungere. Altså hele laget må fungere;)
Spesielt keeper og midtstoppere, posisjonering, snakke, kontringer og slike situasjoner som medfører kjappe avgjørelse på sjanser imot. Man må da vite hva de andre tenker uten at det blir sagt.
Rune Abrahamsen
05-09-2007, 21:12
Spesielt keeper og midtstoppere, posisjonering, snakke, kontringer og slike situasjoner som medfører kjappe avgjørelse på sjanser imot. Man må da vite hva de andre tenker uten at det blir sagt.
Altså relasjoner og det gjelder jo over hele linja. Både i angrep og forsvar. Uten relasjoner blir det skjebnensvangert om det er foran eller bak på banen tankene ikke er sammenkoblet. Men er enig at forsvar og keeper må fungere sammen, når forsvaret ikke slipper inn mål så har vi en sjans til å vinne en kamp. Blir spennende å se hvordan han komponerer laget.
Øyvind S.
05-09-2007, 21:51
Nå har vi vel alle fortsatt et lite håp om at dette ikke blir Wiggen sitt laguttak.
Men, gitt at han er skadefri og rimelig i form igjen, er det ikke bare å få kasta inn Borgersen så fort som mulig?
Da blir backrekka:
Pedersen - Håland - Borgersen - I.A.Olsen
Da skal det ikke stå på rutine, duell- og hodestyrke hvertfall..
Da blir backrekka:
Pedersen - Håland - Borgersen - I.A.Olsen
Hvorfor skal Inge Andre Olsen spille venstreback da? Er det noe han har spilt fast i andre klubber?
Vi har ikke en seier med Høie i mål....hva er det for noe snakk?
Så du det fine forsvarspillet mot VIF, akkurat likt gutter14.
Jeg setter heller lyset på at han har ikke gjordt noen form for avgjørende tabber, stått mere el mindre ok i mål.
Olsen må jo brukes sentralt
MÅ ikke men det er vel en stor fordel ja.
IAO må bare fåes til klubben ellers har Erik og coco får solkrem i øya
Supporteren
05-09-2007, 23:58
Inn med Borgersen, så er jeg fornøyd uansett hvordan det ellers blir på laget.
Inn med Borgersen, så er jeg fornøyd uansett hvordan det ellers blir på laget.
er han spilleklar da? var han ikke skadet? Eller er det enda ett påfunn av SIB? :)
Lars Olav Karlsen
06-09-2007, 01:16
er han spilleklar da? var han ikke skadet? Eller er det enda ett påfunn av SIB? :)
Nei, den var faktisk ikke jug, har pratet med han selv ;)
Øyvind S.
06-09-2007, 07:14
Poenget med Olsen på backen var å få den beste totalen, selv om Olsen selvsagt er best som midtstopper.
Hvis Borgis er skadet er det jo bare å få ham inn som hovedtrener. Har et håp om at det blir offentliggjort i dag, dersom ikke de har fått napp på Semb (eller hvem nå de har snakket med, ikke vet jeg).
Hvis ikke Svein Hansen plutselig dukker opp da Messi? ;)
Per Christian Dversnes
06-09-2007, 09:20
Høie
Borre - Santiago - Annan - Midttun Lie
Årst - Hulsker
Espen K G
06-09-2007, 09:25
Og Fredrik er hvor sa du?
Høie
Borre - Santiago - Annan - Midttun Lie
Årst - Hulsker
Satser på ca det samme. MEN! ikke Annan! Her skal strømstad inn!
Og er litt i tvil om JML. Kanskje bedre å bruke Børufsen, men vet ikke hvordan statusen er på han enda da men.
Satser på ca det samme. MEN! ikke Annan! Her skal strømstad inn!
Og er litt i tvil om JML. Kanskje bedre å bruke Børufsen, men vet ikke hvordan statusen er på han enda da men.
Er ikke så lett å sette sammen en firer på midtbanen. Synes det er synd å sette ut Annan! En annen versjon er jo:
Strømstad - Ygor - Annan - Midtun Lie
Strømstad har spilt bra i den posisjonen på landslaget.
I en 4-4-2 vil jeg har Borre og Årst på topp.
Borre har spilt spiss i det systemet før og utfyller Årst bra.
I en 4-4-2 vil jeg har Borre og Årst på topp.
Borre har spilt spiss i det systemet før og utfyller Årst bra.
Men minuset er at Borre ikke har kvaliteten til å drible vekk spillerene. Så mener han blir for statisk i feltet. Han er lissom bare der hvis han er i den posisjonen. Desverre.
Stemmer for dette laget:
peder- atle- IAO- Engedal
Paulsen- fredrik- Ygor- Hulsker
årst- borre
Slagkraftig lag til å vinne krigen....
Jeg tror også Paulsen eller Joey får en midtbanerolle oppe i dette :)
Alf Qaida
06-09-2007, 10:50
Ut i fra hva Wiggen gjorde i fjor, så snudde han midtbanen i 4-3-3. Spillermaterialet er litt annerledes nå enn i fjor, og det kan faktisk tenkes at han dermed kjører 4-4-2. Men har egentlig mest tro på denne:
Høie
Pedersen - Håland - Olsen - Engedal
Ygor - Strømstad - Annan
Borre - Årst - Lie
"Jeg er egentlig en 4-3-3-mann, men vi må snu alle steiner nå. Vi har spilt OK i den formasjonen, men ikke fått full uttelling" sier han i Agderposten i dag, uten at han vil si hvilken annen formasjon det er snakk om.
Per Christian Dversnes
06-09-2007, 11:03
Jeg utelot Strømstad fra mitt forslag,
fordi jeg syntes han skaper altfor mye farlige situasjoner imot oss.
Gang på gang blir pasningene hans brutt og motstander kommer fossende.
Men kommer formen, er han selvskreven.
4-4-2 (Diamant)
Høie
Paulsen - Håland - Olsen - Engedal
Ygor
Borre Hulsker
Strømstad
Årst-Bruno
Supporteren
06-09-2007, 13:53
Skjønner ikke hvorfor du vil ha Paulsen på høyreback fremfor Pedersen, beviste han noe mot VIF som ingen andre så?
Står forresten i FVN at Wiggen vil ha inn Bård Borgersen, og spille diamantformasjon.
Skjønner ikke hvorfor du vil ha Paulsen på høyreback fremfor Pedersen, beviste han noe mot VIF som ingen andre så?
Står forresten i FVN at Wiggen vil ha inn Bård Borgersen, og spille diamantformasjon.
Jeg vil har ha Paulsen på høyrebacken, fordi jeg mener han er det beste alternativet der! Pedersen VET at han kommer til å spille TL også neste sesong.
Paulsen er vår fremtidige høyreback, å jeg vil gi han plassen allerede i dag, Selvfølgelig skal man ha konkuranse på plassene, så om Pedersen ofrer mer, å viser mer innsats, skal han ha plassen.
Diamantformasjon, er noe jeg liker veldig godt, å Ygor som det deffansive ankeret, ville vært perfekt.
Vurderte faktisk også å sette strømstad ut av laget. Det med tanke på prestasjonene hans i de siste kampene.
Dette er min mening, å mitt lag, så slapp helt av! HUSK: Jeg er ikke Wiggen!
utlending
06-09-2007, 20:27
Hvis det blir 4-4-2 diamant, håper jeg på dette:
Høie
Ygor
Borre - Børufsen
Strømstad
Årst - Bruno/Hulsker
Jeg tror en flat firer på midten er å foretrekke fremfor diamant. Den er enklere og litt mindre avhengig av å ha "riktige" ferdigheter på plassene. Ygor og Annan vil være klare valg som "anker", men jeg er ikke sikker på om Strømstad passer i en offensiv rolle....
Jeg ser ikke noen grunn til at Strømstad/Hæstad automatisk skulle få noe spilletid.
Annan_er_best
06-09-2007, 21:28
Her er laguttaket mitt:
Runar
Paulsen - Håland - Engedal - Olsen
Strømstad - Ygor - Annan - Borre
Årst - Hulsker/Bruno
Jeg ser for meg at Strømstad kan trekke innover og framover noe, og Paulsen komme på en del raid framover langs kanten. Ygor og Håland får hovedansvaret med å rydde opp defensivt når Paulsen er på raid.
aljahnsen
06-09-2007, 21:49
Blir spennende å se om Bruno blir brukt mye fremover. Tror vi kan få mye mer glede av han i denne formasjonen.
4-4-2 (Diamant)
Høie
Paulsen - Håland - Olsen - Engedal
Ygor
Borre Hulsker
Strømstad
Årst-Bruno
Alt for offensivt med de to kantene, i tillegg til Strømstad fremskutt.
Skjønner ikke hvorfor vi skal spille noen diamant i det hele tatt. Strømstad er ikke så bra i en slik offensiv rolle. Han er ikke akkurat noen Totti; han er lite målfarlig og har i det hele tatt kvaliteter som passer bedre lenger tilbake.
En flat firer med Strømstad/Ygor sentralt (evt. Annan), og Borre på høyre og Lie/Børufsen på venstre vil være å foretrekke dersom vi skal spille 4-4-2. Så blir det Årst på topp med Hulsker eller Bruno.
Alt for offensivt med de to kantene, i tillegg til Strømstad fremskutt.
Skjønner ikke hvorfor vi skal spille noen diamant i det hele tatt. Strømstad er ikke så bra i en slik offensiv rolle. Han er ikke akkurat noen Totti; han er lite målfarlig og har i det hele tatt kvaliteter som passer bedre lenger tilbake.
En flat firer med Strømstad/Ygor sentralt (evt. Annan), og Borre på høyre og Lie/Børufsen på venstre vil være å foretrekke dersom vi skal spille 4-4-2. Så blir det Årst på topp med Hulsker eller Bruno.
Jeg mener du trekker litt for raske konklusjoner her!
Folk var også VELDIG skeptiske, når Hareide valgte å bruke Strømstad i en hørekant rolle på landslaget! Han slo til fra første kamp!
Strømstad, er en veldig annvennelig spiller, med et godt øye fro spillet...!
Med tanke på kantene, er det mulig du har rett. Dog, mener jeg Hulsker er en spiller, som kan fungere veldig bra også deffensivt. Han er en skikkelig duellspiller, som også er flink til å holde på ballen.
Hans innsats, kan være særs viktig på kontringer imot!
-Neon-
Appropos Strømstad, så han moret seg med lommeboktrixet på flyplassen idag.
Trodde jeg skulle dø av latter, den mannen så ut til å ikke være preget av SIBs avgang.
Appropos Strømstad, så han moret seg med lommeboktrixet på flyplassen idag.
Trodde jeg skulle dø av latter, den mannen så ut til å ikke være preget av SIBs avgang.
Lo også godt av den! Den gutten har humor!
Notch Johnson
07-09-2007, 00:26
Hvorfor vil alle ha Ygor på laget? Hva har han gjort i år? og hvorfor skal han plutselig lykkes på midtbanen?
Han er og blir et bomkjøp, og selv om han kosta over 10mill, så er det ikke prislappen som skal gi han klippekort, men prestasjonene på banen.
Høie
Pedersen Håland Olsen Paulsen
Borre Strømstad Annan Midthun Lie
Årst Toppscorer Børufsen
Disse 11 slår Ræv BK.
Hvorfor vil alle ha Ygor på laget? Hva har han gjort i år? og hvorfor skal han plutselig lykkes på midtbanen?
Ygor, er en klassespiller, noe han har vist ved flere annledninger i år!
Ygor har vært fast innventar på Vasco da gamas midtbane, som kaptein!
Klart han har noe i start å gjøre!
Notch Johnson
07-09-2007, 00:42
Ygor, er en klassespiller, noe han har vist ved flere annledninger i år!
Ygor har vært fast innventar på Vasco da gamas midtbane, som kaptein!
Klart han har noe i start å gjøre!
Ærlig talt, har du sett noen kamper i år???
Argumentene dine henger jo ikke på greip!
"Ygor har vært fast innventar på Vasco da gamas midtbane, som kaptein!"
Hva i huleste har dette med prestasjonene han gjør i Start å gjøre???
Du vil jo ikke ha Steinar Pedersen på laget, og han har jo VUNNET CHAMPIONS LEAGUE!!!!
Herregud......!
Notch Johnson
07-09-2007, 00:50
....og forresten så kunne jeg skrevet en lang avhandling om tabbene Start gjorde med signeringen av Ygor og Bruno, men da hadde vel Rolf Eivind kasta meg ut av forumet, for dette er sterke saker som ikke fevennen vil skrive om engang.
Heia Start!
Du vil jo ikke ha Steinar Pedersen på laget, og han har jo VUNNET CHAMPIONS LEAGUE!!!!
Herregud......!
Ja! Jeg har sett kamper i år! alle sammen! Mange ganger!
Han var starts beste i runde: 2-5-6-9-11-13 og 15!
Å husk! Han har enda ikke blitt brukt i riktig posisjon på banen. Det er derfor jeg også nevner at han har spillt fast i favorittposisjonen sin på Vasco!
Herregud......!Ja det er mye uforståelig som skrives her inne. Hans prestasjoner i Vasco da gama er vel ikke noe stort argument for å gi han plass i start 11'eren.
Notch Johnson
07-09-2007, 00:57
Feil.
Han startet sentralt på midten i en hjemmekamp på Sør Arena. Husker ikke mot hvem, men han imponerte slettes ikke.
Det holder ikke å kunne dempe en ball fra 40 meters høyde og slå baller på tvers og på langs.
Jeg har enda tilgode å se noe kreativt fra den mannen.
Ja det er mye uforståelig som skrives her inne. Hans prestasjoner i Vasco da gama er vel ikke noe stort argument for å gi han plass i start 11'eren.
Det er ikke nødvending vis ikke et argument for å gi han en førsteellever plass, men det viser at han har et stort potensiale i den posisjonen, han enda ikke er benyttet i!
Man kan ikke klandre Ygor for dårlige prestajoner, når han ikke presterer på feil posisjoner! Han har tatt utfordringen som en mann. Ikke beggynt å grine, å byttet klubb om andre. (les Bärlin)
Notch Johnson
07-09-2007, 16:28
Det er ikke nødvending vis ikke et argument for å gi han en førsteellever plass, men det viser at han har et stort potensiale i den posisjonen, han enda ikke er benyttet i!
Man kan ikke klandre Ygor for dårlige prestajoner, når han ikke presterer på feil posisjoner! Han har tatt utfordringen som en mann. Ikke beggynt å grine, å byttet klubb om andre. (les Bärlin)
Hvis Ygor hadde vært så fantastisk så hadde han danket ut Bjarte Lunde Aarsheim og Joey Hardarsson tidligere i år.
Eller synes du disse to har prestert så fantastisk?
Det er bare Godset som har scora færre mål enn oss, og forsvaret har sluppet inn en haug med drittmål.
Hvis Ygor var stjerne på midtbanen, så kunne man enkelt trukket inn Steinar Pedersen i midtforsvaret i steden for Ygor.
Det er riktig at han ikke har begynt å grine eller byttet klubb, men hvor mange andre steder kan han få rundt 5 mill i året for disse prestasjonene?
Dette er litt forvirrende.
Gang på gang har Ygor tapt hode dueller som har kostet.
I går sa wiggen at vi må må ta hensyn til hvilken motstander vi møter, tanke på hvem vi plasserer hvor. Forsvaret ble nevnt.
Har Wiggen hatt munnkurv!! Fordi det er innlysende at SIB og coco hadde trengt å bli informert om spiller disposisjoner,.. og å sette Ygor til å passe på Hoås i FFK er jo rene vannvidd.
Ygor har da jevnt over klart seg bra, og vist at han er en meget god fotballspiller. Han har en enorm svakhet i markeringsspillet, som kommer tydelig frem når han spiller midtstopper, men at det bor mye fotball i gutten kan ingen være i tvil om. Synd at han aldri har fått sjansen i en posisjon han behersker.
frankieboy
08-09-2007, 08:09
Jeg tror også at Ygor vil klare seg mye bedre på midtbanen enn i forsvaret, MEN som sentral midtbanespiller, så vil han også få oppgaver ved defensiv dødball - og da kan han ikke markere så dårlig som han har gjort i det siste!!!
Håper at han bare blir bedre og bedre - slik som Alanzinho. Han var veldig dårlig den første sesongen i Stabæk, men vi vet alle hva han har fått til i år..
og han kom fra en ukjent klubb i Brasil, mens Ygor har spilt på, og vært kaptein, på et av de beste lagene i Brasil.
Jeg tror han har MYE mere inne, men at vi kanskje må vente til neste år virkelig får se hva han kan...
FRA NÅ AV;
BENNYS FØRSTE LAGUTTAK:)
Wiggen varslet 4-4-2.
Hva er Bennys visjon egentlig?
Kenneth Storberget
08-09-2007, 22:24
Ja det er vel noe vi får vite på Mandag når han kommer opp her fra Le Paris city.
Ny tråd, denne stenges :)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.