Se full versjon : Pressekonferansen
Øyvind S.
05-09-2007, 10:45
Pressekonferansen er akkurat ferdig.
Den avslørte vel mer enn noe annet at ledelsen i Start har framstått som en eneste stor vennegjeng. Det i seg selv kan jo være positivt, men i dette tilfellet har det utvilsomt gått på svært stor bekostning av integriteten, profesjonaliteten, og ikke minst det sportslige.
Vi fikk se en Bjørnebye som har én veldig god evne. Han prater på en måte som gjør at man kan forledes til å tro at her snakker en drivende dyktig leder. Om ikke annet er det et svært interessant studium i seg selv.
Bjørnebye er ferdig i Start, og han får stake ut sin kurs videre. Jeg står for hvert ord jeg har ment om han som trener og leder de siste månedene. Men nå skal jeg la det ligge. Jeg var en ekstremt glad mann i går. Denne pressekonferansen sa oss at vi om mulig faktisk bør være enda mer glad for at Start har avsluttet dette kapittelet.
Nå gjelder det bare å glemme kapittelet, og sette all fokus inn på å bygge opp entusiasme i spillergruppe og publikum. Forholdene ligger til rette!
Ole Gilboe Hermansen
05-09-2007, 10:47
Meget bra skrevet. Nå må vi se fremover.
Morten Torjussen
05-09-2007, 11:03
Menigheden TV kommer med video fra pressekonferansen i løpet av dagen.
ALI-Ikke Kristen
05-09-2007, 18:20
1000 kroners spørsmål:
Hvor er Soler?
England og Spania nevnes, kommer imorra ble det sagt idag...
England og Spania nevnes, kommer imorra ble det sagt idag...
Nye spillere med tanke på neste sesong??
Ny trener?
er jo spillefri en stund nå så det passet jo greit
Notch Johnson
05-09-2007, 18:41
Soler starter vel som agent igjen når han blir klubbløs i løpet av året?
Han har jo også Tv3 og falle tilbake på sammen med den rasende festlige Fjørtoft i det berømte reklameprogrammet med litt fotball innimellom.
Han burde vært på pressekonferansen.
Når Soler blir klubbløs? Hallo?
Har du sett en mer engasjert mann i Start noensinne???
Soler bygger tydelig hele livet sitt på Start og kommer garantert ikke til å selge seg ut.
Mannen må vel få lov å reise på ferie uten at det spekuleres.
MrKokken
05-09-2007, 18:49
Mannen må vel få lov å reise på ferie uten at det spekuleres.
Her spekuleres det både høyt og lavt, om stort og smått, i tide og utide.
Mon tro om noen fra forumet bør prøve seg på børsen snart?
Ole Gilboe Hermansen
05-09-2007, 18:50
Som det ble sagt på presskonferansen hadde man kontakt med Erik på telefon i prossesen, men det finnes da andre som jobber i klubben. Erik trenger ikke å være med på allt. For de av dere som til stadighet nevner at Erik og Ernst skal forlate oss: Har dere sikre kilder på det?
Med tanke på at Wiggen ble forfremmet for noen uker siden så har nok denne prosessen gått en stund.
Solèr har garantert vært mer en nok aktiv her.
Morten Torjussen
05-09-2007, 19:39
Men Soler har jo sagt "jeg går før Bjørnebye" og det ikke få ganger, tvert i mot. Men Soler kom vel til fornuft til slutt.
Og...
Video fra dagens pressekonferanse kan ses her (http://www.menigheden.no/index.php?option=com_content&task=view&id=144&Itemid=1)
ALI-Ikke Kristen
05-09-2007, 19:56
Men Soler har jo sagt "jeg går før Bjørnebye" og det ikke få ganger, tvert i mot. Men Soler kom vel til fornuft til slutt.
Spørsmålet er om han holder ord? Litt spent på akkurat det, men for å understreke:
JEG ØNSKER IKKE SOLER VEKK.
Øyvind S.
05-09-2007, 20:08
For de av dere som til stadighet nevner at Erik og Ernst skal forlate oss: Har dere sikre kilder på det?
Ja.
En som kaller seg messi.. ;)
Disse sikre kildene til Messi sa også at Svein Hansen skulle trene Start.
Vi skal de jo lete etter nye trener nå, så det kan jo skje :) hehe
Morten Torjussen
05-09-2007, 21:02
Sitat:
Opprinnelig skrevet av kaptein http://www.menigheden.no/vbforum/images/styles/blackyellow/buttons/viewpost.gif (http://www.menigheden.no/vbforum/showthread.php?p=152170#post152170)
Vi skal de jo lete etter nye trener nå, så det kan jo skje :) hehe
Never going to happenhttp://www.menigheden.no/vbforum/images/icons/icon10.gif
Rolling stones
05-09-2007, 21:10
Må innrømme jeg blir ganske så provosert når enkelte her inne ønsker Soler ut av døra, ja da mister jeg den siste respekt for enkelte!
Hvor i helvete hadde Start vært uten Soler og Ernst?
Herregud hva disse 2 menneskene har klart på kort tid.. Ifra å være en teknisk konkurs klubb med strake veien mot en ubetydelighet i norsk fotball alla MK til å bli en 100 millionersklubb med et av norge og nordens desidert flotteste stadioner til flere hundre millioner kroner! En administrasjon, fasiliteter og ressurser som var lysår ifra dagens nivå bare for 4 år siden!
Samme faen hvor dårlig det har godt i år, og at Bjørnebye viste seg å være et feil valg for klubben, så har klubben virkelig vist muskler gjennom å handle spillere for over 20 millioner.. Herregud, jeg tror jeg hadde blitt tatt for å være idiot om jeg hadde fortalt det til noen for bare 2-3 år siden...
Har klart det kunststykke å få med en av norges desidert rikeste mennesker (rasmussen) som ikke har tatt i Start med en jerntang tidligere.. Joda, han har fått muligheter også til å tjene penger i eiendommer gjennom sitt engasjement i Start, men også det TAKKET være Soler og Ravnaas!
Klubben har vært og er fortsatt 100% avhengige av Soler sitt engasjement for at vi skal fortsette mot målet om om ble en betydelighet i norsk fotball..
En stor TAKK til Soler og hans medspillere for at vi tross alt er der vi er i dag!
Må innrømme jeg blir ganske så provosert når enkelte her inne ønsker Soler ut av døra, ja da mister jeg den siste respekt for enkelte!
Herregud hva disse 2 menneskene har klart på kort tid.. Ifra å være en teknisk konkurs klubb med strake veien mot en ubetydelighet i norsk fotball alla MK til å bli en 100 millionersklubb med et av norge og nordens desidert flotteste stadioner til flere hundre millioner kroner! En administrasjon, fasiliteter og ressurser som var lysår ifra dagens nivå bare for 4 år siden!
Samme faen hvor dårlig det har godt i år, og at Bjørnebye viste seg å være et feil valg for klubben, så har klubben virkelig vist muskler gjennom å handle spillere for over 20 millioner.. Herregud, jeg tror jeg hadde blitt tatt for å være idiot om jeg hadde fortalt det til noen for bare 2-3 år siden...
Har klart det kunststykke å få med en av norges desidert rikeste mennesker (rasmussen) som ikke har tatt i Start med en jerntang tidligere.. Joda, han har fått muligheter også til å tjene penger i eiendommer gjennom sitt engasjement i Start, men også det TAKKET være Soler og Ravnaas!
Klubben har vært og er fortsatt 100% avhengige av Soler sitt engasjement for at vi skal fortsette mot målet om om ble en betydelighet i norsk fotball..
En stor TAKK til Soler og hans medspillere for at vi tross alt er der vi er i dag!
Støttes 100%!
Her er jeg helt enig med Rolling Stones.
Hadde det ikke vært for Soler og Ravnås hadde MK vært den ledende klubben på Sørlandet. Det de to har klart er en prestasjon. Vi er heldig som har et så fotballfaglig sterkt styre.
Støtter Rolling Stones. På tide å løfte blikket. Vi skal videre frem, hente premier hjem.....
Solers betydning er udiskutabel. Om han gjør et og annet merkelig innimellom, så kan man aldri ta fra ham Sør Arena, et monument! Vår fremtid.
Rune Abrahamsen
05-09-2007, 21:28
Soler Arena.
Enig med dere, hvor hadde vi vært uten Soler?
Ole Gilboe Hermansen
05-09-2007, 21:52
Erik og Ernst skylder vi en stor takk.
Patrick Hansen
06-09-2007, 00:04
Som jeg skulle skrevet det selv .
Nå må vi ''løfte'' dem som har gitt oss muligheten til å følge Start på denne oppturen ( riktignok en dyp bølgedal nå, med den kommer vi opp av)
Hva med bannere til Ravnås & Soler, slik at det også føler den støtte de fortjener,, Spillerene vil se dette som en trygghet i det arbeidet de legger ned i på banen,
har stor respekt for den jobben Soler/Ravnås har gjort, og håper endelig vi er ferdig med det ''hylekoret'' som har vært i klubben, blandt supportere g i media,, Se hvordan de takler motgang,, soler vi enda bli Nordens beste klubb,, det handler om visjoner og å tro på noe,, og her burde da menigheden kunne bidra, når det handler om tro !! ;-)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.