Se full versjon : Strømsgodset - Start 23 September
Da er det snaue 2 uker til Drammentur, pris kr. 300,- for medlemmer og 400,- for ikke medlemmer. Regner med at bussen kjører kl. 11 fra rutebilen.
Gutta trenger vår støtte mer enn noen så meld deg på tur.
Send mail til tur@menigheden.no eller sms til 95 88 62 63
Jan Erik
Hvor mange påmeldte til nå?
Hvor mange påmeldte til nå?
Hele 7 på meldte søndag kveld og vi må være minimum 38 for å kjøre turen, så dette ser ikke lovende ut.
Benny effekten har ikke slått til på tur fronten ihvertfall.
Vi er en gjeng på 5-6 stykker, som vurderer om vi skal melde oss på...
Vi er en gjeng på 5-6 stykker, som vurderer om vi skal melde oss på...
Æ blir rett og slett oppgitt av folket og ikke bare deg neon men snart av samtlige bortsett fra noen få som alltid er ute i god tid (dere vet hvem dere er og skal ha kjempe kreditt for det), men nå ramler det inn med sms og mailer med folk som VURDERE å melde seg på og alle skal vente til fristen går ut på onsdag for å se om det blir tur eller ikke. Hva faen er det dere venter på??? At norsk tipping skal ringe å fortelle at dere har vunnet i Lotto så dere har råd til å reise på tur??? Hallo trekningen er ikke før på lørdag og vi reiser søndag morgen, fristen for å melde seg på tur er Onsdag innen kl. 12.00. Så dere rekker ikke Viking Lottoen heller...........
Hvis dere ikke har skjønt det før så må æ hamre det inn i skallen på alle sammen her og nå. Hvis alle som har tenkt seg på borte turer skal vente til fristen har gått ut så blir det aldri tur noen steder. Vi har fått tynt fristen for tilbakemelding til buss selskapet til det ytterste, dette har med at de må reservere/leie inn en buss(er) og få tak i sjåfør(er). Dette er ikke noe som ordnes over natta fordi vi sørlendinger er så uda ville helvete træge med å bestemme oss for om vi kanskje, mulig, skal tenke på det, skal høre om naboen gidder............... Så blir det ikke bedring fra nå av så blir fristen 7 dager før.
Husk også at alle vi som er med i Menigheden som enten som styre represrntant eller gruppeleder gjør dette frivilling og ikke kan være tilgjengelig 24/7 - Vi har både jobb/studier å kjerring/mann noen med og noen uten unger i tillegg.
I mitt tilfelle så har jeg ikke mulighet til å ta dette i arbeidstiden og har derfor hele tiden gitt beskjed at påmelding skal skje pr. sms eller mail. håper folket kan respektere det.
PS er fortsatt blid :) og i godt humør selv om det er mandag i morgen, men nå kokte det bare over og jeg måtte bare ha det ut :)
Vi ses i Drammen
AMEN
Jan Erik
Kenneth Storberget
16-09-2007, 21:17
Jan Erik, du glemte og skrive Amen etter den preken.
Er så enig så enig. Meld dere på turen da så at det blir noe tur, ikke bare verder og meld dere på. Vi klarte og støtte laget vårt i går og heie dem fram til seier, og nå trenger dem oss enda mere. Godset er et lag som også trenger poeng så at dem ikke ska havnepå kvalik eller nedrykk, så va f.. venter dere på. Vi burde jo fylt opp to busser på denne turen.
Morten Torjussen
16-09-2007, 21:37
Kom igjen og meld dere på.
Vi må få vist at vi kan stille mannsterke på bortebane også. 2 busser hadde vært perfekt. Det er mange der ute om "vurdere" å melde seg på. Hva kan Menigheden gjøre bedre for å få dere med? Jeg vil gjerne på turen. Før jeg kan melde meg på må jeg få fri fra jobb.
Så meld deg på turen.
Æ blir rett og slett oppgitt av folket og ikke bare deg neon men snart av samtlige bortsett fra noen få som alltid er ute i god tid (dere vet hvem dere er og skal ha kjempe kreditt for det), men nå ramler det inn med sms og mailer med folk som VURDERE å melde seg på og alle skal vente til fristen går ut på onsdag for å se om det blir tur eller ikke.
Kan kanskje si grunnen til at vi fortsatt vurderer det! VI er opprinnelig 4-5 stykker som pleier å fra på bortekamp. Vi pleier å komme i egen bil, å gjerne reise inn i god til før kampstart. Denne gangen, vet vi enda ikke om hvem, evt hvor mange som blir med...
Blir vi 6 eller fler, tar vi bussen. Blir vi ferre, regner jeg med det blir bil... Pleace, ikke kritiser oss for det...
Kan kanskje si grunnen til at vi fortsatt vurderer det! VI er opprinnelig 4-5 stykker som pleier å fra på bortekamp. Vi pleier å komme i egen bil, å gjerne reise inn i god til før kampstart. Denne gangen, vet vi enda ikke om hvem, evt hvor mange som blir med...
Blir vi 6 eller fler, tar vi bussen. Blir vi ferre, regner jeg med det blir bil... Pleace, ikke kritiser oss for det...
Kritisere deg ikke, men det er bare så sinnsyk dårlig planlegging av folket. Det blir forventet av vi skal ha turprogrammet spikret og klart med priser og det hele før sesongen er i gang, så klarer ikke folk å planlegge selv mer enn 4 dager før kamp en gang..... Da har jeg lov til å bli oppgitt.
Og Neon, det er jo drit kjedelig å sitter 5 stk super trangt i en bil, eller? Meld dere heller på buss turen hvor du treffer 50 andre likesinnende som har det kult på tur i sammen.
Vi kjører START på DVD og CD, tippe konk og Quiz. De som vil ta seg noen øl får lov til det de andre får kjøpt kald brus om bord, i tillegg har vi pizza og film på returen (hvis ikke Bjarne har noen gode historier å fortelle)
Du kan bare innrømme at det ikke er like gøy i bilen din;)
Og ikke kom å si at det går fortere å kjøre selv, vi har Bjarne bussjåfør og han sitter på gasspedalen:)
Jan Erik
Jan Erik, Jeg er med, så nå er vi kanskje 8,håper at flere melder seg på turen,som Kenneth S skriver,gutta trenger oss enda mer i Drammen.Come on guys :icon_smile:
Jan Erik, Jeg er med, så nå er vi kanskje 8,håper at flere melder seg på turen,som Kenneth S skriver,gutta trenger oss enda mer i Drammen.Come on guys :icon_smile:
Da må du sende en sms eller mail til meg, se info i signaturen. Vi tar ikke påmeldingen her ;)
Kenneth Storberget
17-09-2007, 21:44
Nå er det jo viktigere en noen gang at man melder seg på turen. Godset tapte i dag og nå kan vi komme oss opp på sikker plass.
GUTTAN TRENGER ALL STØTTE DEM KAN FÅ PÅ SØNDAG.
Meld dere på så støtter vi laget.
Som dere ser inne på Menigheden Øst så kommer det er buss derfra,og da kan ikke vi være noe dårligere.
Jan Erik, hvor mange påmeldte til nå?
10 påmeldte tirsdag kveld så dette ser ikke lovende ut. trenger minimum 28 til innen kl. 12 i morgen.
Jan Erik
Rolling stones
18-09-2007, 23:35
10 påmeldte tirsdag kveld så dette ser ikke lovende ut. trenger minimum 28 til innen kl. 12 i morgen.
Jan Erik
Skjønner virkelig ikke hvorfor dere trenger 38 påmeldte for at det skal bli tur? Hvorfor kan dere ikke leie en minibuss eller noe så dere i hvertfall klarer å gjennomføre disse turene?
Blir jo helt feil når hver eneste tur blir avlyst? Da gidder naturligvis ikke folk å melde seg på tur og ordner seg heller på andre måter når aldri menigheden klarer å levere varen. Dere får heller subsidiere noen turer i starten så alle vet at hvis det settes opp tur, ja så blir det også tur!
Morten Torjussen
19-09-2007, 10:09
Nå er det under 2 timer til fristen for å melde seg på turen til Drammen, går ut. s\Synd at vi ikke klarer å samle sammen nok folk til å kjøre turen. Skulle ønske jeg kunne meldt meg på, men må jobbhttp://www.menigheden.no/vbforum/images/icons/icon9.gif...
Skjønner virkelig ikke hvorfor dere trenger 38 påmeldte for at det skal bli tur? Hvorfor kan dere ikke leie en minibuss eller noe så dere i hvertfall klarer å gjennomføre disse turene?
Blir jo helt feil når hver eneste tur blir avlyst? Da gidder naturligvis ikke folk å melde seg på tur og ordner seg heller på andre måter når aldri menigheden klarer å levere varen. Dere får heller subsidiere noen turer i starten så alle vet at hvis det settes opp tur, ja så blir det også tur!
Det som er helt feil er at folk har vist om disse datoene siden i vår og de ikke klarer å planlegge utifra det. Å leie en buss koster mye penger rundt ca 12.000 til denne turen (har ikke nøyaktig pris her siden jeg er på jobb), å leie en mini buss koster ca halvparten uten at jeg vet nøyaktig. Når jeg sier vi trenger 38 påmeldte så er det for at turen skal gå i null. Vi har nå 9 påmeldte til turen det er 2700,- i inntekt minus ca 12.000 i leie for buss. Det sier seg selv at dette ikke går, vi har desverre ikke så vannvittig mye penger at det gjør noe, eller rettere sagt ingen ting, så hvor jeg eventuelt skulle sendt en regning på ca 10.000 vet jeg ikke (kanskje du vil ta den?).
Vi har i år kjørt 3 turer til Fredrikstad, Lillestrøm og Viking, sistnevnte kjørte vi 2 busser. På Lillestrøm turen kjørte vi under halv buss så dette var et stort taps prosjekt. Til Stabæk og Vålerenga var det henholdsvis 3 og 5 på meldte så jeg skulle sikkert ha ringt til Avis og leid bil for disse!!!
Å si at Menigheden aldri klarer å levere varen får stå for din regning, istedet for å kritisere alle oss som legger ned mye arbeid på frivillig basis bak et tastatur bør du heller stille opp og hjelpe til hvis du ikke er fornøyd.
Jan Erik
Lars Olav Karlsen
19-09-2007, 13:23
Å si at Menigheden aldri klarer å levere varen får stå for din regning, istedet for å kritisere alle oss som legger ned mye arbeid på frivillig basis bak et tastatur bør du heller stille opp og hjelpe til hvis du ikke er fornøyd.
Rolling Stone er en av de som er med og organiserer turer her ifra Oslo, og merkelig nok er det lettere og gjennomføre turer ifra Oslo en det er ifra Kristiansand. Det overrasker meg stort med tanke på hvor utrolig mange flere potensielle tur deltakere det er i Kristiansand.
Noen ganger har vi satt opp buss og andre ganger har vi leid minibuss. Jeg vet at det gjøres en stor jobb i Menigheden for å prøve og få disse bussturene til å gå og jeg er direkte overrasket over at det ikke går. Jeg tørr ikke si hva som er grunnen, men oppfordrer heller folk til å kommentere hva de mener kunne vært gjort bedre eller annerledes for å få dette til.
#15-JohnsenFan
19-09-2007, 13:24
Det som er helt feil er at folk har vist om disse datoene siden i vår og de ikke klarer å planlegge utifra det. Å leie en buss koster mye penger rundt ca 12.000 til denne turen (har ikke nøyaktig pris her siden jeg er på jobb), å leie en mini buss koster ca halvparten uten at jeg vet nøyaktig. Når jeg sier vi trenger 38 påmeldte så er det for at turen skal gå i null. Vi har nå 9 påmeldte til turen det er 2700,- i inntekt minus ca 12.000 i leie for buss. Det sier seg selv at dette ikke går, vi har desverre ikke så vannvittig mye penger at det gjør noe, eller rettere sagt ingen ting, så hvor jeg eventuelt skulle sendt en regning på ca 10.000 vet jeg ikke (kanskje du vil ta den?).
Vi har i år kjørt 3 turer til Fredrikstad, Lillestrøm og Viking, sistnevnte kjørte vi 2 busser. På Lillestrøm turen kjørte vi under halv buss så dette var et stort taps prosjekt. Til Stabæk og Vålerenga var det henholdsvis 3 og 5 på meldte så jeg skulle sikkert ha ringt til Avis og leid bil for disse!!!
Jan Erik
Jeg meldte på 3 personer til Drammen-turen i går, men vet ikke om jeg gjorde det riktig. Fikk ikke skrevet på medlemsnr, og mobilnr. Skal jeg sende en ny en?
Jeg er i Oslo i helga så tar Drammen på vei hjem! Men synd det ikke blir noen tur når reiseavstanden er som den er...
Jeg meldte på 3 personer til Drammen-turen i går, men vet ikke om jeg gjorde det riktig. Fikk ikke skrevet på medlemsnr, og mobilnr. Skal jeg sende en ny en?
Send meg telefon nr. så jeg kan få tak i dere, ellers så var alt i orden :) Men har ikke fått gått gjennom mailen enda.
Vi er innvitert til Sir Winston Bar i Tollbugt. 4 til søndag. Puben ligger 50 meter fra jernbanestasjonen og 300 meter fra Stadion. Prisen for en 0,5 l kr. 51. Ta gjerne med Start effekter er meldingen derfra :)
Vi ses i Drammen ;)
Rolling Stone er en av de som er med og organiserer turer her ifra Oslo, og merkelig nok er det lettere og gjennomføre turer ifra Oslo en det er ifra Kristiansand. Det overrasker meg stort med tanke på hvor utrolig mange flere potensielle tur deltakere det er i Kristiansand.
Noen ganger har vi satt opp buss og andre ganger har vi leid minibuss. Jeg vet at det gjøres en stor jobb i Menigheden for å prøve og få disse bussturene til å gå og jeg er direkte overrasket over at det ikke går. Jeg tørr ikke si hva som er grunnen, men oppfordrer heller folk til å kommentere hva de mener kunne vært gjort bedre eller annerledes for å få dette til.
Avstad og tid er avgjørende faktorer her ;)
Hvordan får vi som tar egen bil tak i biletter??
Hvordan får vi som tar egen bil tak i biletter??
på stadion
på stadion
Takker bukker, nikker og neier!
Turen er avlyst pga for få påmeldte.
Info ang. billetter og plassering:
Menigheden har plasser i den ene svingen bak mål, billetter fås kjøpt i inngangen. Tror det skal være nok plasser her da dette nesten er et jorde!!
Se bilde av stadion her http://www.godset.no/oversikt.asp
Har snakket med en bekjent som bor der inne og det er vist forferdelige plasser.
Ellers er felt G og H mix tribuner for de som vil sitte og se godt, dette er de 2 feltene nærmest borte feltet på høyre side når en ser utover banene. Billetter til disse feltene kan bestilles her http://sg.www2.dk/sections.php?dbs=ts2_sg&weblink=http://sg.www2.dk&ID=50&strID=422&MID=1&check=&dropid=
Ellers er vi som sagt tidligere innvitert til Sir Winston Bar i Tollbugt. 4 så kanskje dette blir plassen vår?
Ses i Drammen
Jan Erik
Utrolig kjedelig at turen blir avlyst, nesten flaut på Startfans vegne.. Trodde optimismen var tilbake, men tydeligvis ikke heilt..!
Jan Erik, du jobber utrolig bra med turer - stå på videre selv om responsen er alt for dårlig. Thumbs up!
utrolig kjedelig at turen er avlyst, må kjøre inn nå:icon_mad: Enig med Simen H at Jan Erik jobber utrolig bra med turer. Stå på videre
Lars Olav Karlsen
19-09-2007, 22:09
Avstad og tid er avgjørende faktorer her ;)
Ja, i forbindelse med akkurat denne kampen her er det klart lengre for sørlendinger som bor på sørlandet en for oss som bor i Oslo, men generelt har vi hatt mange turer ifra Oslo.
... og det mangler jo som sagt ikke på folk som skal reise på kampen. Det er bare og telle over alle bortesupporterne til helgen, problemet er og få de med på bussen.
Er det mange som skal ta turen bortover?
Hvor skal dere evt sitte/stå? på Jordet bak målet, eller på felt G/H ???
Vi som reiser sammen, har ikke helt bestemt oss enda.. Gidder liksom ikke være de eneste bak målet :)
Er det mange som skal ta turen bortover?
Hvor skal dere evt sitte/stå? på Jordet bak målet, eller på felt G/H ???
Vi som reiser sammen, har ikke helt bestemt oss enda.. Gidder liksom ikke være de eneste bak målet :)
Har selv kjøpt billett til felt G, en ser vist skikkelig dårlig på kortsiden siden det er relativt flatt der. Billetter til felt G/H selges på billettservice.
Fasitsetteren
22-09-2007, 11:26
Hva ligger prisene på på de aktuelle feltene?
Søndag1800
22-09-2007, 11:48
Håper mange tar turen! En ekstremt viktig kamp der gutta trenger støtte. Års/Hulsker på topp vil stå for underholdningen.
Slår vi godset er vi på sikker plass!
Har selv kjøpt billett til felt G, en ser vist skikkelig dårlig på kortsiden siden det er relativt flatt der. Billetter til felt G/H selges på billettservice.
Jeg finner ikke de bilettene på billettservice... Link?
Jeg finner ikke de bilettene på billettservice... Link?
http://sg.www2.dk/
http://sg.www2.dk/
Har funnet det, men hva gjør jeg så???
Edit: Fant det ut! Vi Endte også opp på G-punktet... :)
Fasitsetteren
22-09-2007, 14:36
Bestill i Klokkesvingen heller og vær med å syng.
150,-
Espen K G
22-09-2007, 18:36
Jeg kjører også bil oppover fra Tønsberg. Regner med at det ikke er nødvendig å bestille på forhånd til klokkesvingen? Planen min er i hvert fall å møte opp og kjøpe billett der og da.
Hvor tidlig møter Menigheden på Marienlyst?
Bestill i Klokkesvingen heller og vær med å syng.
150,-
Vil gjerne se kampen vi! Vi blir 5 stk.
Fasitsetteren
23-09-2007, 03:48
Kampen kan du se på TV. Reiser du på bortekamp skal du synge!
Kampen kan du se på TV. Reiser du på bortekamp skal du synge!
Blir nok litt sang på G å, tenker æ....
Tror det blir en del der.
Hvet ikke hvordan det er med deg, men vi vil gjerne se de vi synger for å.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.