PDA

Se full versjon : Strømsgodset - Start (kamptråd)

Sider : [1] 2

frankieboy
13-09-2007, 07:18
Om 10 dager så er vi klar for en av de første sjebnekampene i høst. Vi møter i løpet av kort tid, Strømsgodset, Sandefjord og Odd - alle på bortebane. Kampen mot Rosenborg til lørdag er viktig nok, men disse 3 kampene er enda viktigere!!!

Vel, jeg har kikket litt på kortsituasjonen, og funnet fram til hvem som er i faresonen når det gjelder gule kort. Da kan vi jo følge litt med på kampene denne helga og håpe at flere SIF-profiler må stå over..

Hos Start så må følgende spillere stå over denne kampen hvis de får gult mot Rosenborg til lørdag:
* Ole Martin Årst
* Lars Martin Engedal
* Kristofer Hæstad /Morten Hæstad (ingen av disse spiller)
* Jon Midttun Lie
* Ygor

Hos Strømsgodset må følgende spillere passe seg i den viktige kampen mot Aalesund på mandag:

* Peter Kovacs
* Alexander Aas
* Glenn Andersen
* Ronny Deila
* Christer George
* Keijo Huusko
* Trond Fredrik Ludvigsen

--

Flere navn her jeg kunne tenke meg å unngå neste søndag!!

Ole Gilboe Hermansen
13-09-2007, 09:24
Peter Kovacs, håper jeg vi ikke møter.

Kassa
13-09-2007, 09:47
Ser gjerne et gult kort på Kovacs, Aas og Ludvigsen...

Krs
15-09-2007, 22:17
Vinner vi mot SIF, er vi faktisk på sikker plass for første gang på lenge...

frankieboy
15-09-2007, 22:22
Vinner vi mot SIF, er vi faktisk på sikker plass for første gang på lenge...

Det er jo feil... Kommer helt an på resultatet til Strømsgodset i Aalesund. Taper de den og mot Start - ja DA går vi forbi!!

Uansett gledelig å se at vi ikke har noen karantener i denne kampen. Nå er det bare å håpe på mange gule kort i krigen i Aalesund...

Krs
15-09-2007, 22:25
Woooops... Vi hadde vist lørdagskamp ja...:icon_wink:

Aukland
16-09-2007, 00:17
Smakte utrooolig godt med seier!
Mot Strømsgodset vil jeg ha to endringer i startelleveren, som var veldig bra i dag. Paulsen var ikke på topp, jeg foretrekker Engedal på den backen. Ygor var heller ikke så veldig god, jeg vil heller ha Annans kreativitet på banen. Dermed blir laget mitt slik:

Høie
Pedersen, Håland, Olsen, Engedal
Borre, Annan, Strømstad, Børufsen
Hulsker, Årst

YgorNo1
16-09-2007, 11:29
Ygor ikke veldig god????
Han gjorde en veldig tung defensiv jobb som er hans egenlige jobb.
Han forsinket RBK ganske mye og trakk seg tilbake ofte når start satte fart og ble litt usynlig pga det.
lille_doffen idag på det defensive.
Nok om det.

Ingen kort ihvertfall idag som utgjør karantener.
4-4-2 er nok bedere en 4-3-3.
4-3-3 er ikke automatisk 3 spisser, men mere 4-5-1 under sibben ihvertfall.
Årst og Hulken er like, men utfylder hverandre godt i 4-4-2, SPM blir hva gjør vi når Doffen kommer tilbake?, i et 4-4-2.

Store Tå
16-09-2007, 13:25
Ingen grunn til å gjøre de store forandringene i et lag som endelig har vunnet. Behold 4-4-2.
Er enig i at Engedal kanskje er vår mest solide venstreback. Men dette må vurderes opp mot hvem Strømsgodset har som høyrekant. Blir det Trond Fredrik Ludvigsen, vil kanskje hurtigheten til Paulsen være gull verdt.

Synes vår høyreside var svært mye bedre enn venstresiden lørdag. Det kan skyldes Paulsen, men også at Børufsen ikke var like god som Borre. Men han var i hvert fall bedre enn Kleiven.

Tror jeg foretrekker en Jon Midtun Lie på venstrekanten hvis han er i form. Synes også Bruno kan være en aktuell kandidat som innbytter her, fremfor Kleiven. Det er jo også viktig at Bruno får spilletid for å beholde arbeidstillatelsen.

Usikker på Annan vs Ygor og Strømstad. Her får Benny finne på noe lurt...

Roy_Keane
16-09-2007, 13:40
jeg vil ha lie ned på venstre back, da han har fart, og løpskapasitet som en back trenger, og han er god offensivt også.
vil ha doffen og strømstad sentralt på midten. syntes ikke ygor var noe god i går, og annan og joey vet jeg ikke hva vi skal gjøre med, skal vi fortsette i 4-4-2 lukter det veldig sentral midtbane salg! hvem vet jeg ikke. bruno burde komme inn siste 20 for årst eller hulsker, da han har fart til å løpe bak duellen osv og finne på noe teknisk vidunderlig!

benwright
16-09-2007, 18:15
Bruno inn for Hulsker de siste 20 min, ja. Han ble merkverdig sliten.

Patrick Hansen
16-09-2007, 21:37
Dette er nøkkel kamp nummer 1 i kampen for å overleve i år. Påstår at hvis vi vinner denne er kontrakten sikret da de andre lagene i bunnen har et meget tøft program igjen og vil avgi poeng i fleng. vinner vi er vi sikret minimum kvalik tror jeg..

Giovanni
16-09-2007, 23:45
Smakte utrooolig godt med seier!
Mot Strømsgodset vil jeg ha to endringer i startelleveren, som var veldig bra i dag. Paulsen var ikke på topp, jeg foretrekker Engedal på den backen. Ygor var heller ikke så veldig god, jeg vil heller ha Annans kreativitet på banen. Dermed blir laget mitt slik:

Høie
Pedersen, Håland, Olsen, Engedal
Borre, Annan, Strømstad, Børufsen
Hulsker, Årst

hva skjer med innsikten din? Ygor var stortsett bra, litt pasningsfeil fortsatt, men defensivt jobbet han meget bra... kreativiteten har vi i Fredrik... når vi spiller med bare to sentralt på midten så trenger man en kraftkar... om ikke Ygor er en kraftkar i ordets rette forstand så er han det nærmeste vi kommer i dagens stall... annan-strømstad blir for tynt... da er det ikke nok tyngde defensivt

Aukland
16-09-2007, 23:54
hva skjer med innsikten din? Ygor var stortsett bra, litt pasningsfeil fortsatt, men defensivt jobbet han meget bra... kreativiteten har vi i Fredrik... når vi spiller med bare to sentralt på midten så trenger man en kraftkar... om ikke Ygor er en kraftkar i ordets rette forstand så er han det nærmeste vi kommer i dagens stall... annan-strømstad blir for tynt... da er det ikke nok tyngde defensivt

Ser nå at det nok blir for svakt på midten selv om jeg mener Annan har prestert bedre de siste kampene enn Ygor gjorde på lørdag.

gånåpå
17-09-2007, 09:03
Peter Kovacs, håper jeg vi ikke møter.

Men så lenge vi har Inge A Olsen så vil han ta ut han. Kovacs er jo bare god i lufta.

REBell
17-09-2007, 16:34
http://www.godset.no/Kampannonse/2007/Kampannonse_SIF-Start_20070923.jpg

:)

Kjetil Gjertsen
17-09-2007, 20:41
Keijo Huusko Ute mot oss. Dersom Rolf sine opplysninger stemmer:)

YgorNo1
17-09-2007, 20:51
Huusko er ute ja ...
Faen der scora AAFK helvete

Iver Mykland
17-09-2007, 20:53
JAAA:) AAFK vant:):)

YgorNo1
17-09-2007, 20:59
Jaja, da glapp U.
Men her kunne liksågodt Sif vunnet.
What Ever
Gleder meg til Livekamp på Søndag :)

steffn
17-09-2007, 21:14
Fint resultat for Start, og ikke minst litt av et kremmerhus av Aubyn.

Huusko ute mot Start etter gult kort. Hvem stepper inn for han?

kaptein
17-09-2007, 21:18
Hvor mange pleier å komme fra sør til Drammen mot Strømsgodset? Dette blir en nesten være eller ikke være kamp.

bestisør
17-09-2007, 21:19
Vår gamle helt, nå hatobjekt, Stian Ohr sier at Godset slår Start til helga. Måtte han ta feil.... Fytti så godt det hadde gjort med seier i Drammen på søndag.

Store Tå
17-09-2007, 21:21
Vet ikke om Huusko betyr så mye. I dag kom han inn for vår gamle "stjerne" Nyan. Antar Nyan starter mot Start.
(Skriver "stjerne" fordi han hadde et stort potensial da han var i Start, gjorde et hederlig forsøk uten å lykkes helt, antakeligvis på grunn av skader.)

mr.leipsland
17-09-2007, 21:25
Huusko kan vel knapt kalles noe tap for Godset. I beste fall er han høyst ordinær. Men vi må for all del ikke gi Winsnes like mye rom og plass som Aalesund. Var jo helt utrolig å se hvor god tid han fikk og da han han en god passningsfot.

Blir en skikkelig thriller dette her. Viktig å klare minst uavgjort!

DMcCarty
17-09-2007, 21:25
http://www.godset.no/Kampannonse/2007/Kampannonse_SIF-Start_20070923.jpg

Ser av annonsen til rolf at Godset feirer 100 år i år.
Dette var nytt for meg, vi får satse på at de kroner 100 årsesongen med kvalikk eller nedrykk..
Og forhåpentligvis husker start å markere han derre ungareren på dødball..

Visdomsord
17-09-2007, 21:28
Jeg tror jeg er enig i at Paulsen byttes mot Engedal og Ygor mot Annan eller kanskje Joey. Jeg syntes Ygor blir dårligere og dårligere selv om han ikke gjør like mye skade på midten.

Resultatet i Ålesund var OK. Kanskje U hadde vært bedre, men så lenge ikke SIF vant. Kan også være psykologisk vanskelig for SIF å få den smellen på slutten etter at de spilte en meget god kamp. Synd ikke Kovacs fikk gult. Han er deres desidert farligste spiller.

Et artig poeng er at SIF er liganes dårligste hjemmelag med kun 2 seire og 9 poeng på hjemmebane. I tillegg ligger de nederst på formtabellen med kun 1 poeng på sine siste 5 kamper. Mulig de nå opplever det Start har vært igjennom. La oss håpe det varer litt til.

Men som noen skrev at med seier regner de omtrent at det blir sikker plass er jo bare tull. Selv om Start har lettere motstandere igjen på papiret har Start så mange bortekamper og det er normalt værre en den vanskeligste hjemmekamp. Dessuten er det aldri lett på slutten å møte bunnlagene.

mr.leipsland
17-09-2007, 22:00
Det er litt forskjell på hva folk legger i uttrykket "sikker plass" da. Det brukes ofte bare om å inneha en tabellposisjon over kvalikplassen.

Vinner vi mot Godset er vi på sikker plass, men står selvsagt fortsatt i fare for å rykke ned.

YgorNo1
17-09-2007, 22:46
Det som er sikkert er at det blir kamp til siste runde....

Ygor blir nok ikke dårligere, men skal sant sies at han ikke har hatt sine vante posisjoner med midtstopper og T:O:M VBack.
Mener han var lille_doffen i det defensive på Lørdag jeg da.
Joey er nok et 3 valg.

Dødballer blir et stikkord for kampen i Drammen.
De har gode leggere og gode krigere.

frankieboy
17-09-2007, 23:39
Så på TV2 nå at Aalesund-fansen sang en utrolig bra sang til Stian Ohr:

"Alle rykker ned med Stian Ohr, alle rykker ned med Stian Ohr, alle rykker ned - alle rykker ned, alle rykker ned med Stian Ohr"

Får vi høre den til søndag?

Visdomsord
18-09-2007, 01:07
Sang de ikke Stian hor? Syntes det var det jeg hørte

kriskristoff
18-09-2007, 09:24
Så på TV2 nå at Aalesund-fansen sang en utrolig bra sang til Stian Ohr:

"Alle rykker ned med Stian Ohr, alle rykker ned med Stian Ohr, alle rykker ned - alle rykker ned, alle rykker ned med Stian Ohr"

Får vi høre den til søndag?

Tror det kan være dumt å synge dette på Ohr sin hjemmebane da dette kan tenne han enda mer... Tror heller vi må støtte laget vårt der borte istedenfor å rakke ned på våre tidligere spillere. Men hvis vi leder 0-4 så er det jo greit :)

monsivar
18-09-2007, 10:28
ser at noen har påpekt at sif er det dårligste hjemmelaget i ligaen, men nå er vel nesten start det dårligste bortelaget også. 1-3-5 på ni bortekamper er ikke allverdens.

Håper vi forbedrer vår statistikk til søndag. Pass på kovacs!!

Besserwisser
18-09-2007, 10:32

Jeg liker sangen, men mener vi egentlig bør holde oss for gode til å disse en so tidligere hjalp oss. Anyways mener jeg Ygor er selvskreven på laget. Han har en defensiv kapasitet som overgår Doffen, men som ikke er like synlig grunnet at han beveger seg mer i forkant enn å takle - minner en god del om Gilberto i Arsenal, uten at han er like god selvsagt. Er usikker på Paulsen ettersom han har klare mangler på venstreback. Men det kan være at de to tingene han virkelig har kan være gull verdt mot godset - fart mot Ohr og spenst mot alt som kommer i retning av Kovacs. Enig med flere her i at Bruno bør få tid med mindre han er skadet, om ikke annet så vi er sikret at han kan videreutvikle seg for oss til neste sesong(arbeidstillatelse). Selv om Godset ble ranet i går er de for dårlige for tippeligaen tror jeg. Blir seier igjen.

Lars Olav Karlsen
18-09-2007, 11:00
Tror det kan være dumt å synge dette på Ohr sin hjemmebane da dette kan tenne han enda mer... Tror heller vi må støtte laget vårt der borte istedenfor å rakke ned på våre tidligere spillere. Men hvis vi leder 0-4 så er det jo greit :)

Du har et veldig godt poeng der. Jeg ble litt fortvilet over at folk på Menighedens felt begynte og skjelle ut Iversen for dårlig spill da han gikk til pause. Jeg har pratet med Iversen mange ganger og vet at han elsker den typen hetsing fordi det tenner han. Et godt eksempel er landskampen her i sommer, da var det en publikummer som tente på alle plugger da Iversen var på vei ut og skjelte han ut etter noter, og Iversen flirte og avsluttet kampen med og score mål.

bosve
18-09-2007, 12:37
Dette er en viktig kamp. Slår vi godset er vi på sikker grund og foran godset. Taper vi er vi 6 poeng etter godset. Godset er også en av de dårligse lagene vi har igjen, ergo en kamp vi må vinne. Godset er vel også en av lagene som har tatt minst poeng hjemme. Alle husker vel hvor overlegne vi var i banespillet på Sør Arena der vi tapte for Kovacs.

Roy Eriksen
18-09-2007, 13:11
Blir nervøs siden han kovacs er kjempeflink med dødsball. Håper at han melder forfall i løpet av uke. Ellers må start-gutter passe gost på han.
Hvis vi vinner 3-2 mot dem. Da er vi sikker plass foreløpig.

Lars Olav Karlsen
18-09-2007, 13:49
Hvis vi vinner 3-2 mot dem. Da er vi sikker plass foreløpig.

Uansett hvor mye vi vinner mot dem så er vi på sikker plass.

aljahnsen
18-09-2007, 15:46
Vi må demme opp for Stian Ogr og Kovacs. Klarer vi det og får til eget spill så tror jeg på seier. Kom igjen Start :)

Renie
18-09-2007, 19:52
Pokker. Nå begynner æ få lyst til å dra på kamp på søndag også.

Ole Gilboe Hermansen
18-09-2007, 20:57
Pokker. Nå begynner æ få lyst til å dra på kamp på søndag også.

Pokker?
Er du supporter og har mulighet til å dra på kamp, så gjør du det.

Renie
18-09-2007, 21:21
problemet er vel mere at æ skal på kamp på lørdagen også, og det er ikke sikkert at æ har mulighet til overnatta i oslo i helga.

Fish
19-09-2007, 03:48
Håper og tror det kommer til å bli MANGE av oss på Godset-kampen: Flere hundre fra Oslo, og forhåpentligvis ditto fra Kristiansand. Vinner vi, er vi på 11. - og dermed sikker plass. Og det er intet annet enn fantastisk når vi tenker på hvor drit elendige vi har vært i hele år - og helt til nylig. Om snaut 5 dager skal vi kun kikke oppover tabellen. Full innsats på banen og på tribunen! Vi satser på en reprise av kvallikkampen i -99! (og at Espen Johnsen spiller langt dårligere enn da...)

ALLE MANN TIL DRAMMEN ! ! !

Espen K G
19-09-2007, 07:13
Vi satser på en reprise av kvallikkampen i -99! (og at Espen Johnsen spiller langt dårligere enn da...)Men tipset ditt til kampen er 0-0? Hmmmm.... ;)

Fish
19-09-2007, 12:03
Venta på den.. Tipping = hjerne og ikke hjerte. Godset borte nå lukter uavgjort. Men massivt publikumsoppmøte kan bikke det over til en B.

Jeg fikk forresten rett på lørdag... :-)

steffn
19-09-2007, 14:35
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article90318.ece

Strømstad muligens ute mot Godset.

Surt, men godeste Fredrik har ikke vært i superform i år, desverre.

Ser vi Ygor og Annan i tospann på midten hvis Benny fortsetter med 4-4-2?

Hva med 4-3-3?

Ø.K.P
19-09-2007, 16:47
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article90318.ece

Strømstad muligens ute mot Godset.

Surt, men godeste Fredrik har ikke vært i superform i år, desverre.

Ser vi Ygor og Annan i tospann på midten hvis Benny fortsetter med 4-4-2?

Hva med 4-3-3?

Strømstad, Doffen, Fevang og Midtun-Lie ute. Ikke så mange indreløpere å ta av. Blir nok 4-4-2.

Alladin Sane
19-09-2007, 16:52
Tror det er en stor fordel for Start om Strømstad må stå over mot Godset.

Han var svært svak mot RBK og Start var heldige som ikke mistet poeng pga Strømstads svake markeringsspill, halvhjertede returløp og unødvendige frispark. Offensivt har det manglet mye i hele år, men som del av en duo sentralt blir kravene til defensive kraft enda større enn som indreløper, og der er Strømstad for svak. Samtidig er Strømstad Starts største stjerne, og en vanskelig mann å vrake for en ny trener uten kjenskap til laget.

Kampen mot Godset blir krig. Det gjelder å tette igjen bak, slå tidlig opp på Årst og Hulsker og la Borre og Børuf løpe som bikkjer på kantene. Dette fordrer duellstyrke sentralt på midten, og i 4-4-2 er nok både Joey og Annan betydelig bedre enn Strømstad slik formen hans har vært denne sesongen.

Fredrik Strømstad har ingen fysiske forutsetninger for å være en bra fotballspiller, og er avhengig av å være i form for å holde eliteserieklasse. Alle vet hvilket potensial han har, og han var Starts beste spiller i den gylne august måned i fjor, men bortsett fra dette har det vært lite å glede seg over fra den kanten de siste par sesongene. I år har han i mine øyne ennå tilgode å spille en virkelig bra kamp, og mye tyder på at karrieren hans er på nedadgående. Dessverre.

stallis
19-09-2007, 16:55
Vi er innvitert til Sir Winston Bar i Tollbugt. 4 til søndag. Puben ligger 50 meter fra jernbanestasjonen og 300 meter fra Stadion. Prisen for en 0,5 l kr. 51. Ta gjerne med Start effekter er meldingen derfra :)

Vi ses i Drammen ;)

winzip
19-09-2007, 21:38
Vi reiser hvertfall ned med bil privat, så mulig vi prøver å finne frem til denne baren, kanskje det blir noen små øl før kamp..

håper vi blir mange på bortefeltet, noen flere fra krsand som har tenkt seg på kampen?

stallis
19-09-2007, 22:18
Sjekk tur tråden for info om billetter og plassering

Jan Erik

Visdomsord
20-09-2007, 01:03
ser at noen har påpekt at sif er det dårligste hjemmelaget i ligaen, men nå er vel nesten start det dårligste bortelaget også. 1-3-5 på ni bortekamper er ikke allverdens.

Håper vi forbedrer vår statistikk til søndag. Pass på kovacs!!

Ja men vi er ikke dårligst på bortebane. At SIF er dårligste hjemmelag er jo et meget viktig poeng som viser at vi statistisk står ovenfor et lettere bortelag enn de andre.

Tusse
20-09-2007, 11:10
En liten syrlig bemerkelse til alle skadene. Tilfeldig eller snodig at skadene begynner å ta seg opp igjen nå som det medisinske apparatet er tilbake etter "permisjon"?

Helge
21-09-2007, 12:22
Kristoffer Paulsen...Hm, flere enn meg som tenker at det er på tide han får en hvil eller? Har vel ikke imponert så veldig i det siste. NB; Jeg fikk ikke sett RBK kampen, så det kan jo hende han var suveren der.

Men vi har kanskje ikke noe fullverdige erstattere der heller?

Besserwisser
21-09-2007, 12:26
Tror det er en stor fordel for Start om Strømstad må stå over mot Godset.

Da liker du kanskje ikke denne http://fotball.fvn.no/eliteserien/article90460.ece

Kassa
21-09-2007, 12:28
Kristoffer Paulsen...Hm, flere enn meg som tenker at det er på tide han får en hvil eller? Har vel ikke imponert så veldig i det siste. NB; Jeg fikk ikke sett RBK kampen, så det kan jo hende han var suveren der.

Han var relativt stødig defensitvt mot RBK, men passningsspillet må være det værste han har prestert i år. Det sier ikke så rent lite.

Jeg hadde gjerne sett engedal på v.back, av mangel på bedre alternativer..

bosve
21-09-2007, 13:46
Bra at vi nå har Olsen bak der i alle fall. Føler ikke at Kovacs er like truende med Olsen bak der. Inge Andre Olsen og Håland føler jeg er blant de bedre stopperne i tippeligaen.

Aukland
21-09-2007, 17:43

Han har vært svak i det siste, og var Starts verste mot RBK. I den kampen var pasningskvaliteten hans alt for lav! Jeg syns Engedal bør inn på venstreback mot Strømsgodset. Han har duellstyrke og er passelig brutal mot Kovacs og gjengen. Paulsen har jo hurtighet, men jeg foretrekker Engedal.

ALI-Ikke Kristen
21-09-2007, 17:53
Ikke misforstå Engedal er en dyktig duell spiller, men mot farten til Stian Ohr har han lite å by på. KP har den nødvendige farten, og bør spille etter min mening.

frankieboy
21-09-2007, 19:52
Så glimtene på TV Sør fra Start - Strømgsgodset i vår, og ser iallefall på det andre målet at Ygor er langt i fra Kovacs der han får heade uforstyrret i mål. Heldigvis er Ygor flyttet framover, og Inge Andre Olsen har kommet inn. Føler meg utrolig mye mer trygg nå.
Mulig også Bård får spille litt. Han er også en bra mann til å ta ut Kovacs..

Uansett - en ufattelig viktig kamp som vi ikke kan tape. Uavgjort er okei, selv om seier vil være det aller beste!!!

Sømme66
21-09-2007, 21:19
Denne Kampen Er UTROLIG viktig ja, Kan Ikke TAPE denne kampen...:icon_idea:
Men har en GOD følese OGSÅ foran denne kampen som ALLTID:p

YgorNo1
22-09-2007, 13:02
Kiler i magen nå, hoppast vi vinner.
Godt å ha med Fredrik, spiller mest sansynlig fra start og det trenger vi.
Håper Borre og Hulsker fortsetter slik de var mot RBK. Borre har vært mye opp og ned, mannen som aldri hadde spilt en dårlig kamp på lenge eller vært nevneverdig skadet.
Skjerpe dødballer, SIFs våpen nr 1.

Lykketil gutta`

Neon
22-09-2007, 14:04
Bilettene er bestilt, bilen er vasket, det samme er drakten, og vi er klarre for kamp!

Dette blir årets til nå viktigste kamp. Håper mange tar turen! Støtt gutta!

Vi trenger 3 poenge!

frankieboy
22-09-2007, 16:54
Bilettene er bestilt, bilen er vasket, det samme er drakten, og vi er klarre for kamp!!

Godt at du har fått vaska bilen... ;-)

Ja, dette blir en utrolig viktig kamp. Det aller viktigste er at vi unngår tap, slik at SIF reiser fra oss. Men seier vil bety enormt, og klarer vi det, er jeg helt sikker på at vi klarer oss!!!!

Det er dog minst like viktig at ikke Sandefjord og Odd overrasker i Bergen og Trondheim. De MÅ tape!!!

Sømme66
22-09-2007, 19:53
Noen som vet Billet-prisen på bortefeltet...?
:icon_cool:

Neon
22-09-2007, 20:09
Noen som vet Billet-prisen på bortefeltet...?
:icon_cool:

150 kr i klokkesvingen (Åkeren bak mål) 200 på H (Mix felt) og 240 på g (Mix felt)
Vi skal på G...

Sømme66
22-09-2007, 20:17
Ok Ok..:)
Takker for svar..:)

Øyvind S.
22-09-2007, 20:28
Jeg håper på følgende forsvarsfirer:

Pedersen - Borgis - Håland - I.A.Olsen

Ingen tvil om at Inge Andre er Starts beste midtstopper nå. Men jeg tror heller ikke det er noen tvil om at han er Starts beste venstreback akkurat nå (selv om han vel knapt har spilt der!).

Spørsmålet blir derfor hvorvidt avstanden er størst mellom Olsen og Borgis som midtstopper, eller mellom Olsen og Engedal/Paulsen som venstreback. Jeg tror klart på sistnevnte, i tillegg vil det jo være enormt å ha både Olsen og Borgis på banen med tanke på dødballene.

Borre som server, og Borgis, Olsen, Årst, Hulsker og Pedersen inne i feltet - da begynner det å lukte våren 2005 på dødballene for meg!

(Forresten, et sentralt spørsmål i denne forbindelse;
Er Borgis 100% kampklar??)

På midtbanen er jeg enig med flere her at det neppe er noen krise om Strømstad må stå over, med den formen han har vist i det siste.

Ygor overbeviser heller ikke stort, men man bør vel muligens la ham spille seg litt varm på den plassen all den tid det ikke er lang kø med bedre alternativer.

Annan synes jeg bør være førstevalget sentralt uansett skadesituasjon. Med Strømmis ute håper jeg på:

Borre - Annan - Ygor - Midttun Lie

Framme gir vel seg selv etter forrige kamp.

Hulsker er en guru! ;)

YgorNo1
22-09-2007, 21:10
Lie er ihvertfall garantert ikke med, strømstad stiller nok fra starten.
Borgersen var vel på bytterbenken forrige kamp, godt å se han t bage.
Men han er garantert ikke i match form...han kan settes inn.

Blir(Nok)

...........................Høie
..Pedersen....Håland......IAO....Paulsen
...Borre...Strømstad/Annan..Ygor...Børu
............Årst.............Hulsker

benwright
22-09-2007, 21:48
Så utrolig viktig kamp i morgen! Stå på gutta!!

Mr.Nor
22-09-2007, 21:53
Vi må ta poeng fra TL's dårligste hjemmelag..

winzip
22-09-2007, 23:08
Skal menigheden stå /sitte på felt G eller klokke svingen (vet ikke om dette er det samme), men Neon skrev at "vi skal sitte på G" og der koster det 240kr...
Men så var jeg inne på hjemmesiden til godset og der stod det at bortesupporter skal stå i klokkesvingen hvor det koster 140 kr trur jeg det stod... hva er det som stemmer her ?
vil ikke kjøpe plasser på feil sted, vil jo stå med menigheden...

Neon
22-09-2007, 23:25
Skal menigheden stå /sitte på felt G eller klokke svingen (vet ikke om dette er det samme), men Neon skrev at "vi skal sitte på G" og der koster det 240kr...
Men så var jeg inne på hjemmesiden til godset og der stod det at bortesupporter skal stå i klokkesvingen hvor det koster 140 kr trur jeg det stod... hva er det som stemmer her ?
vil ikke kjøpe plasser på feil sted, vil jo stå med menigheden...

Bortefeltet, er klokkesvingen, å det er nok her de fleste gule kommer til å stå, med siden disse plassene, er HÅPLØST dårlige, er det endel som velger å kjøpe på G eller H feltet, får å få sett kampen.

Disse feltene er såkaldte Mix-felt, der både hjemme og borte supportere sitter/står.

Jeg vet om 20 ca som har kjøpt på G

winzip
22-09-2007, 23:32
Da skjønner jeg :) takk for forklaring :)

aljahnsen
22-09-2007, 23:33
Skulle ønsket at kampen startet åtte, da hadde jeg rekket kampen. Jobber til fire. Er det noen samling på kråga eller uptown imorgen til kampen?

Imorgen skal vi banke Godset ;)

YgorNo1
23-09-2007, 01:16
Ang klokkesvingen..nå får jeg her bekreftet det jeg fikk høre av enga-supportere at den svingen stinker kumøkk.
Er den helt jævlig, er gamle grass svingen på kristiansand stadion bedere ?
Tar på meg felleskjøpet dress og slagstøvler ihvertfall;)

Neon
23-09-2007, 01:18
Ang klokkesvingen..nå får jeg her bekreftet det jeg fikk høre av enga-supportere at den svingen stinker kumøkk.
Er den helt jævlig, er gamle grass svingen på kristiansand stadion bedere ?
Tar på meg felleskjøpet dress og slagstøvler ihvertfall;)

Den er helt forferdelig ja! Mye verre enn åkeren på stadion. Her er det nesten helt rett, så man MÅ stå foran får å se noe! Å om det regner, så blir det gjørmebad!

YgorNo1
23-09-2007, 03:19
Så det er ikke helling engang? slik at man kan se .... hmm
Så grusomt da...rett og slett møkk.
Vi må slå dette traktor laget .

Kenneth Storberget
23-09-2007, 09:18
Nå er det 7 grader og lettskyet i Drammen, så det ser ikke ut som om det blir noe gjørmebad i klokke svingen. Men man vet ja aldrig, det kan jo snu.

frankieboy
23-09-2007, 10:36
Før-kampen-innlegg fra GU:

http://www.godsetunionen.com/nyheter_cms/2007/september/parykker__julius__sabeltann_og_andre_daarlige_folk _/55

YgorNo1
23-09-2007, 10:58
Idag får godset en avsporing og det blir krise i drammen.

Lloyd-SDC
23-09-2007, 12:14
GU har ikke så veldig tro på dere på tribunen i dag

"Tribunekampen blir ikke spennende, til det er GodsetUnionen for dyktige. Vi ønsker imidlertid så mange som mulig av Tufte-Lars Olavs barmy army og de søde klovnejentene med parykk og ansiktsmaling velkommen til vår by. GU leverte på Sør Arena og dere er velkommen til å gjøre et forsøk i Drammen"

kriskristoff
23-09-2007, 14:08
Har tro på 0-1 til start, at det blir krig på slutten... Der IAO blir BB

steffn
23-09-2007, 15:52
Stille her altså. Hadde sett for meg mer aktivitet enn dette.

Er alle på vei til Drammen kanskje?

Stille før stormen...

Øyvind S.
23-09-2007, 16:32
Er vel et godt tegn at det er stille her nå... Selv er jeg snart på vei til UpTown.

Mr.Nor
23-09-2007, 17:04
NÅ BRAKER DET LØS... (her altså...)

benwright
23-09-2007, 17:12
Hvor skal dere se kampen?

kriskristoff
23-09-2007, 17:47
NÅ BRAKER DET LØS... (her altså...)

BRAAAAK! Noen som sjekka ut http://www.youtube.com/watch?v=F6-n5CpUTSs

Mr.Nor
23-09-2007, 17:54
Oi det er sogndalmannen som kommenterer.. Heldigvis er det ikke mr.molde

Kassa
23-09-2007, 18:07
er det flere enn meg som har problemer med tv2sumo?

frankieboy
23-09-2007, 18:09
ja, jeg og... og det IRRITERER NOE SYKT

Bauer
23-09-2007, 18:11
hva skjer med SUMO?????????????

TroNnY
23-09-2007, 18:11
meg og. blir så forbanna

Mr.Nor
23-09-2007, 18:12
meg og. blir så forbanna

Jævla TV2!!!

zFp
samme problemet hos meg:S

Kassa
piss! Årets viktigste kamp, og så svigter sumo. FASAN

Patrick Hansen
Sumo suger.. klikker for meg snart

TroNnY
23-09-2007, 18:13
håper de får ordna opp i dette så for som mulig. blir dyrt for de dette

Mr.Nor
23-09-2007, 18:17
er ingen som tilfeldigvis har en mms stream til kampen da?

Kassa
23-09-2007, 18:17
Det ser ut til at start har fått en fin start. Bare så forbaska dårlig at jeg ikke får gleden av å se det!

Store Tå
23-09-2007, 18:18
Der skulle Kovacs hatt rødt kort!!!!!!!!!!

Mr.Nor
23-09-2007, 18:18
Der skulle Kovacs hatt rødt kort!!!!!!!!!!

Hva skjedde??

skvik
23-09-2007, 18:19
Kom igjen, TV2 SUMO!!!!! Skandale!

TroNnY
23-09-2007, 18:20
godt at sumo gjør det sånn at vi kan betale før det klikker hvertfall. håper det går bra med IAO.

Store Tå
23-09-2007, 18:21
Kovacs hoppet opp i duell med IAO. Brukte albuen. IAO måtte ha behandling. Kanskje det skjedde noe med kjeven. Men der er Olsen tilbake, så det var nok bare hjernerystelse.

1-0!!!!!!

frankieboy
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

ÅRST!!!!

benwright
årst!!!!!!!

TroNnY
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

zFp
23-09-2007, 18:22
jaaaaaaaaadaaaaa!! Årst

Mr.Nor
Jaaaaaaaaaaaaaaaa årst

Kassa
Det ser ut til at start har fått en fin start. Bare så forbaska dårlig at jeg ikke får gleden av å se det!

ååååååååååååårrrrrrrrssssssst
yes

frankieboy
23-09-2007, 18:23
hører på kampen på www.radiokristiansand.no

Men TV2 skal få hørt dette!!!!!

DRITT!!

Patrick Hansen
0-1 årst deilig

Aukland
Du er vår redning, ÅRST! :D

Store Tå
23-09-2007, 18:24
TV2 funker fint for meg.
http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=2220

Mr.Nor
23-09-2007, 18:24
hører på kampen på www.radiokristiansand.no

Men TV2 skal få hørt dette!!!!!

DRITT!!

takker.. er da i allefall noe som fungerer..

skvik
23-09-2007, 18:28
TV2 funker fint for meg.
http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=2220

Hvilket abonnement har du? Kan de ha noe å gjøre med det? Jeg har Ventelo og sliter med SUMO.

zFp
23-09-2007, 18:29
høres ut som vi nærmer oss 2-0

Aukland
23-09-2007, 18:31
Hadde vært utrolig gøy om Johnsen tabbet seg skikkelig ut i denne kampen! :icon_lol:

Espen K G
23-09-2007, 18:31
Høres ut som om Start styrer kampen...men SUMO-faen!
Skulle ha vært på kampen men fikk ikke mulighet så dette skulle være trøsten min. Fuck!!

PS: NextGenTel abbbonement. Funker ikke :(

Bauer
23-09-2007, 18:32
telenor.. funker ikke !

Mr.Nor
23-09-2007, 18:32
Hvilket abonnement har du? Kan de ha noe å gjøre med det? Jeg har Ventelo og sliter med SUMO.

Kommer an på hvor tidlig du logget inn på tv2 sumo..

zFp
23-09-2007, 18:33
herregud blir jo nervevrak av og høre på radioen da=P

Store Tå
23-09-2007, 18:34

NextGenTel. Månedabonnement hos Sumo.

frankieboy
23-09-2007, 18:35
NextGenTel. Månedabonnement hos Sumo.

Jeg har også det, men får ikke inn en dritt

petrucci
23-09-2007, 18:36
Forbanna sumo

TroNnY
Har også NextGentel. Når sendinga skulle begynne så låste det seg. morro..
Faen..

Store Tå
Kan trøste dere med at Strømstad ser ut til å nærme seg formen.

Espen K G
Har fått inn deler av websidene hos Sumo tidligere, men nå er det helt slutt. Aaargh!!!
Morro å høre på derimot ;)

Enos
23-09-2007, 18:37
Er det noen som har mms-linken?

Aukland
23-09-2007, 18:38
herregud blir jo nervevrak av og høre på radioen da=P

Det kan du si! :shock:

Kassa
23-09-2007, 18:38
Har fått inn deler av websidene hos Sumo tidligere, men nå er det helt slutt. Aaargh!!!
Morro å høre på derimot ;)

Det samme for meg

35 Morsom omgang så langt. Spillet vaier frem og tilbake mellom de to keeperne.

Tusen takk SUMO - SUGER!

Mr.Nor
23-09-2007, 18:39
Tekniske problemer
23.09.2007 18:15:10

Sumo er for øyeblikket nede

Det er for øyeblikket store tekniske problemer med Sumo. Teknisk avdeling jobber med saken.

http://webtvsupport.tv2.no/index.php?_m=news&_a=viewnews&newsid=40

Espen K G
23-09-2007, 18:40
La oss håpe de får fikset det før 2. begynner. Høres ut som om denne kampen er verdt mange penger for å få sett!! :D

Mr.Nor
23-09-2007, 18:43
Nå kommer jeg sakte men sikkert inn på sumo.. Siiiiirup

skvik
23-09-2007, 18:43
Kikker litt på VG Live. Osman Nyan er ute med skade, ser jeg. Tøft å spille mot gamlelaget.

Mr.Nor
23-09-2007, 18:44
Espen trives i Drammen.. Faen..

frankieboy
23-09-2007, 18:45
2-0!!!!!!!!!!!!!
årst!!!!!!!!!!!!!!!!!

Espen K G
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

zFp
jaaaaaaaaaaaaaaaa!!

skvik
JAAAAAAAAAAAAAAA! Årst 0-2!!!!!!!!!!

TroNnY
Jaaaaaaaa. årst Igjen!!!

frankieboy
Fantastiske ÅRST!!!

Verdt hver eneste krone!!!!!!

Store Tå
Fantastiske Årst!
Redder plassen vår på egen hånd!

Simen
23-09-2007, 18:46
ÅJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

og ÅJAAAAA SOM JEG HATER TV2

ALI-Ikke Kristen
OLeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oleeeeeeeeeeeeeeeeeee Årst

Gerrard
Jaaaaaaaaaaaaaaaaas

BavarianStarter
Jaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

Morten Torjussen
jjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mr.Nor
åårst!!!!!!

BavarianStarter
23-09-2007, 18:47
Oh jeg elsker denne mannen!!

mr.leipsland
Pause, vi er 45 minutt fra nirvana :)

Kassa
så fobanna, forbanna. Piss!!

Espen K G
23-09-2007, 18:48
Fra 100% fotball / fvn.no:
"+2 De tilreisende Start-supporterne synger "rykker ned". Kanskje litt vel tidlig ute der, sørlendingene."
HAHAHAHA!

Roy Eriksen
23-09-2007, 18:49
Utrolig bra. Start leder 2-0. Nå pause. Start er best i 1 omgang. Det blir spennende hvordan de er i 2. omgang. For deilig.

Aukland
23-09-2007, 18:50
FANTASTISK! Rett og slett! Bare et måls ledelse hadde vært nervøst...

hærli-land
23-09-2007, 18:51
Og fagermo som mener godstet styrer kampen.. Jeg sier meg dels uenig, vi er giftige idag gutter!

ALI-Ikke Kristen
23-09-2007, 18:51
Hva har skjedd med laget?

gånåpå
23-09-2007, 18:52
Fler som ikke kommer inn på tv2sport på nett?

Får jo ikke sett scoringan..!

Roy Eriksen
23-09-2007, 18:52

Hos oss er det ikke problem med nett. klikk omigjen. så kommer du inn

Mr.Nor
23-09-2007, 18:53

Har du lest noen av de andre innleggene her? :p

Mr.Nor
23-09-2007, 18:53
Hos oss er det ikke problem med nett. klikk omigjen. så kommer du inn

Når logget du inn på kampen da?

Roy Eriksen
23-09-2007, 18:54
Når logget du inn på kampen da?

kvart på seks

Mr.Nor
23-09-2007, 18:56
kvart på seks

Det er der problemet ligger hos oss som ikke kommer inn nå..Vi prøvde sannsyneligvis å logge på etter problemene oppstod.. Logger du av kampen igjen nå kommer du meget sannsyneligvis ikke inn igjen.. TV2 informerer om at de har tekniske problemer.. Men du kan jo prøve å se åssen det går.. hehe om du tør vel og merke.. :p

Roy Eriksen
23-09-2007, 18:57
Det er der problemet ligger hos oss som ikke kommer inn nå.. Logger du av kampen igjen nå kommer du meget sannsyneligvis ikke inn igjen.. TV2 informerer om at de har tekniske problemer.. Men du kan jo prøve å se åssen det går.. hehe om du tør vel og merke.. :p

Glem det. hehehe jeg lar den stå. den er på bærbar pc, mens jeg skriver her vanlig pc.

mr.leipsland
23-09-2007, 18:58
Ganske uvant å lese dette på livereferater:

"Start leder 2-0 ved pause her i Drammen. Kampen har vært jevn og fylt av høyt tempo og høy intensitet. Bortelaget er ganske mye farligere i det siste leddet, og det er det som har vært utslagsgivende så langt. Spillet ellers på banen har vært relativt like godt fra begge lag."

Ø.K.P
23-09-2007, 18:59
Sært. Sumo har funket helt fint her også.

Nå begynner det å løsne! :D

benwright
23-09-2007, 19:04
Hva er linken til Godset - Start på sumo?

frankieboy
23-09-2007, 19:06
De sa på TV2 nå at det var store problemer med Sumo...

YESS

Straffe til Brann

1-0!!! M. Andresen

ALI-Ikke Kristen
TIL-Lyn 1-0
Brann-Odd 1-0

Mr.Nor
Jaaaaa Martin!!!!

ALI-Ikke Kristen
23-09-2007, 19:10
Songdal-MK 1-2 Ikke dumt

Store Tå
23-09-2007, 19:11
Nå heier vi på Rosenborg!!:icon_rolleyes:

Bauer
23-09-2007, 19:12
og brann.

og tromsø

Store Tå
23-09-2007, 19:14
Er det flere enn meg som vil ha inn Bruno for Børufsen så fort som mulig?
Brunø bør få sjansen, og Børre nærmer seg rødt kort...

Mr.Nor
23-09-2007, 19:15
og brann.

og tromsø

Start også eller?

Mr.Nor
23-09-2007, 19:16
Roar Strand!!!

frankieboy
YESSS

Rosenborg

Alt går vår vei

ALI-Ikke Kristen
Nå heier vi på Rosenborg!!:icon_rolleyes:

Bønnhørt :)

zFp
jada, Strand og Rosenborg leder over Sandefjord!!

BavarianStarter
Det skal bli en deilig dag. Start i ledelsen, Odd og Lyn ..... haha Og nå scorer også RBK - Heia!!

skvik
23-09-2007, 19:18
Bønnhørt :)

Enig! (Artig kommentar, med nick'et ditt :-))

Bauer
23-09-2007, 19:20
Noen som har fått bilde på sumo? Jeg sliter ennu.. Tips? Råd? Vink ?

benwright
23-09-2007, 19:22
Noen som bruker livesport247.com?

Espen K G
Noen som har fått bilde på sumo? Jeg sliter ennu.. Tips? Råd? Vink ?
Tips; GLEM DET! ;) Jeg har gitt opp og støtter meg til radioen (dessverre)

frankieboy
2-0 til Tromsø!!!

Flott

Bauer
23-09-2007, 19:25
Tips; GLEM DET! ;) Jeg har gitt opp og støtter meg til radioen (dessverre)

Tusen takk :-)

eksil
23-09-2007, 19:25
Litt skeptisk til dette, virker som om kampen har droppet ganske godt ned i tempo, samtidig virker det som om det er Strømsgodset som har hatt flest sjangser, og naturlig nok er de som er mest intressert i å få til noe spill.

Heldigvis har vi en erfaren forsvarsrekke, Pedersen, Håland og Olsen er jo rimelig solide alle sammen. Få inn Borgersen og Bruno de siste 20 minuttene nå, så kan vi se hva som skjer!

frankieboy
23-09-2007, 19:26
Brann - Odd 2-0!!

for en dag!!!!

Aukland
23-09-2007, 19:26
2-0 til Brann! Alt går Starts vei i dag! :icon_lol:

mr.leipsland
23-09-2007, 19:27
Faen! Nå blir det nerver

benwright
1-2.. helvete!

Mr.Nor
HOR faens HOR!!

frankieboy
Nei Nei Nei

1-2

TroNnY
ikke sprekk nå

Gerrard
det var offside

Espen K G
23-09-2007, 19:28
Hrmph! Dette kan vi IKKE miste! Aaargh! Og det virker som det er helt mot spillets gang. Krysser fingrer og tær!

frankieboy
23-09-2007, 19:28
Brann - Odd 3-0

Store Tå
23-09-2007, 19:31
Tror vi trenger et mål til...

BavarianStarter
23-09-2007, 19:32
Time to prove we can stand the pressure! This team is different than the team 3 weeks ago! Heia Start

frankieboy
23-09-2007, 19:34
Lyn reduserte mot TIL...

Kom igjen - la oss få hattrick av Årst!!

mr.leipsland
23-09-2007, 19:35
liker ikke helt denne utviklinga...

Mr.Nor
der var jeg sikker på at de scorte

TroNnY
å herregud. vi må skjerpe oss

zFp
Høres jo absolutt ikke bra ut akuratt nå.....

Seven
Aaarf Nervøs Ja!

Mr.Nor
23-09-2007, 19:36
FAEN TA TV2.. Ta fra oss dette dramaet..

Gerrard
23-09-2007, 19:36
Nå er det nerver

Seven
23-09-2007, 19:37
FAEN TA TV2.. Ta fra oss dette dramaet..

Synes "radiomannen" gjør en god jobb med å gjøre det spennende jeg :)

TroNnY
23-09-2007, 19:38
farlig å sitte å høre på dette. håper hjertet holder.

Mr.Nor
23-09-2007, 19:38
Synes "radiomannen" gjør en god jobb med å gjøre det spennende jeg :)

Jojo.. for all del han gjør en kjempekamp.. men dette er en kamp jeg ville ha sett.. Der scora rbk heldigvis..

Espen K G
23-09-2007, 19:39
Synes "radiomannen" gjør en god jobb med å gjøre det spennende jeg :)For min del kan han gjerne holde kjeft i et kvarter, noe som ville indikert en kjedelig kamp og sikring av seier til Start :)

frankieboy
BRA HØIE!!!!

bra av RBK også...

Store Tå
hadde sett stygt ut uten Årst og IAO...

zFp
Bjørnebye må jo ha trent laget forferdelig dårligt, virker som de altid er tomme for krefter de siste 20minutene

frankieboy
23-09-2007, 19:43
Drittttttttttttttttttttttttt

mr.leipsland
23-09-2007, 19:43
Er det mulig? HELVETE

Aukland
23-09-2007, 19:44
Faen Faen Faen!

Mr.Nor
helve............TEEEEEEEE

Espen K G
Faen! Det skal ikke være mulig :(

Store Tå
Jaja. Nå får vi hevne poengene de røvet fra oss i vår.

zFp
ja nå taper vi vell

frankieboy
Nå taper vi!!!

Gerrard
bæsj bæsj bæsj

TroNnY
23-09-2007, 19:45
får satse på en omvendt reprise fra sør arena, sånn at vi scorer på slutten. 3 mål av årst

BavarianStarter
23-09-2007, 19:47
Brann utlinger i sluttminutene
Tromsö utlinger i sluttsekundene
Godset utlinger i sluttminutene...

Vi tapet 6 poengene der... FAEN DA!

Aukland
23-09-2007, 19:48
HELVETE! Er det mulig?

Mr.Nor
Brann utlinger i sluttminutene
Tromsö utlinger i sluttsekundene
Godset utlinger i sluttminutene...

Vi tapet 6 poengene der... FAEN DA!

Straffe.. ........................

frankieboy
Dommertabbe!!!!

Ivar Hoff hadde ikke dømt straffe sier han

TroNnY
helvete var det som manglet

Store Tå
Joey gjorde da ikke noe galt!!!

Patrick Hansen
23-09-2007, 19:49
tror vi trenger 2.. æ spyr.. slippe inn 3 mpl på de siste 20 min

TroNnY
23-09-2007, 19:49
fint å tenke på at det var mulig offside på 1-2 og feilaktig straffe på 3-2

frankieboy
23-09-2007, 19:50
Øvrebø sender oss ned....

Lars Petter Stendal
FAEN.. dette kalles "deja vu"

Mr.Nor
å der var tv2 sitt web tv oppe igjen.. SAAAAAATAN

Mr. K
fint å tenke på at det var mulig offside på 1-2 og feilaktig straffe på 3-2

Jaha? Vi taper jo kampen..Dommeren som har dømt..
Helvete!

BavarianStarter
23-09-2007, 19:51
When you need 4 goals to beat Godset you are doing something kjempegalt... It doesn´t get uglier than today

kaptein
23-09-2007, 19:52
Faen faen faen. Men det er kun oss selv som eventuelt se3nder oss ned. Bjørnebye fitta har trent laget til norges dårligste kondisjonsmessige den korte tiden han var her. matta kan spy ut eder å galle, men det er ikke noe tilfeldighet at vi taper poeng på slutten slik.
Vi var Norges best trente lag under diktator Nordlie. Men er nå det dårligste.
Bjørnebye brenn i helvete. beklager det siste men er fly forbanna nå.

Aukland
Fins det ikke en eneste dommer som kan la tvilen komme tiltalte til gode? Har de en liten følelse av at noe skjer, dømmer de straffe! Videodømming NÅ!

Giovanni
om det var offside eller straffe kan være akkurat det samme... når de klarer å falle så totalt sammen så kan de rykke ned for min del... helt tydelig at de ikke vil blø for drakta... overbetalte drittunger...

Espen K G
23-09-2007, 19:53
"Radiomannen" sier det best: POKKER!
Nå blir det tungt! :(

Roy_Keane
fy faen i helvete altså.

syntes benny er feig som ikke har byttet bruno mot hulsker for lenge siden, hulsker har ikke gjort en dritt siste 25 min.

når man slipper inn 3 mål mot et nedrykkslag på en omgang, så fortjener vi faen med å rykke ned. helvete heller altså.

dra til helvete hele start altså.

TurboTim Birgersson
FAEN!:icon_frown:

Morten Torjussen
ååååååååå åssen går det ann å surre bort en 2-0 ledelse.. helvete

Seven
23-09-2007, 19:54
Der var Sumo oppe ja, fikk med meg Godset-jubelen. Heh, festlig...

Supermann
23-09-2007, 19:55
Fy faen for en jævla drittdommer - offside på et mål og et jævlig billig straffespark på overtid.

Kovacs skulle jo vært utvist for albubruk også, men fikk jo ingenting.

Morten Torjussen
23-09-2007, 19:55
nok en gang et bevis på at vi ikke holder 90 min vi holder 60 min, no more. vi skal være glade for at odd og sandefjord tapte blir så lei meg

Pål Thorsen
23-09-2007, 19:56
Det er helt utrolig at vi kan tape dette!! godset spilte faen ikke bra en gang i andre omgang!
Start var bare så jævla mye dårligere!!

Steinar P dreit seg jo ut hele tiden i andre!!

Trekker alt for mye inn i midten!!

Nei alt i alt det verste jeg har sett av Start til nå i år!!

Tarune
23-09-2007, 19:56
Det skal faen ikke gå an. Vi takler ikke å lede en fotballkamp lenger. Vi blir for nervøse og slipper de til. 2-0 er den farligste ledelsen en kan prøve å ro i land som vi gjorde i dag. Vi må trykke på fra start og sette vårt preg på andre omgang, det klarer vi ikke og vi taper for ett lag som har ett større ønske å beholde plassen enn vi gjør. Det så rett og slett ikke ut som vi ville vinne denne kampen. HELDIGVIS taper både odd og sandefjord i dag.