PDA

Se full versjon : Glem fadesen

Piren
23-09-2007, 21:23
Bare en ting å gjøre GLEM fadesen, full fokus på neste kamp resten av sessongen, da kan vi hvis vi er heldige berge kvallik plassen.
Vi har nok negativt fokus derforfor må vi bare drite i alle feil og fokusere på ren overlevelse
HEIA START

Morten Torjussen
23-09-2007, 22:23
sant at vi må fokusere på neste kamp, men når det samme gjentar seg kamp etter kamp kan vi ikke unngå være negative. vi kan ikke drite i alle feil som du sier. gjør vi det, rykker vi ihvertfall ned.

Piren
23-09-2007, 22:40
sant at vi må fokusere på neste kamp, men når det samme gjentar seg kamp etter kamp kan vi ikke unngå være negative. vi kan ikke drite i alle feil som du sier. gjør vi det, rykker vi ihvertfall ned.

I utgangspkt enig med deg. Men når situasjonen er som den er hjelper det ikke å miste fokus på seier. Begynner vi å sutre er jeg sikker på at vi taper/rykker ned.
Gi faen i det som har vært, vi hakke tid til å lære av dette.
Vi må bare vinne resten av kampene nå så går det vår vei.
Vis at vi støtter laget, i perioder har vi faen ikke vært mye god støtte ( skjønner folk er frustrrerte) men nå er SIB borte nå må vi forsøke å være positive

Hjelp til å være positiv i alle ledd, så får vi heller ta en "lofts opprydding " når sessongen er over

Fish
24-09-2007, 04:32
I denne stund hvor jeg mister matlysten av Starts forsvarsspill og er nær ved å gnage av meg armen og andre lemmer i rein fortvilelse, er jeg langt på vei enig med deg, Piren. Man må bare gi faen! Rettere sagt: Man må bare manipulere seg selv til å gi faen. Og (nok en gang) se framover. For med Godset-tapet kom den særs ugreie alt-er-bare-ræva-følelsen brått tilbake, og dermed de dystreste og mest nedbrytende nedrykkstankene. Og når det er så ille, ja da må man rett og slett trykke på følelsesregisterets av-knapp og redde stumpene. De stygt sårede supporter-stumpene. Litt som når PC-en henger seg opp gjentatte ganger og ingenting virker. Du er så forbanna at du har lyst å hive den i veggen....men du må samtidig videre med arbeidet. Hva gjør du? Som enhver helpdesk litt overbærende ville rådet deg til:

Klikk Start(!) og Avslutt og slå maskinen på igjen. Den funker igjen. Det er antageligvis noe galt med maskinen, men den fungerer og du kommer deg videre.

Du trøster deg så med at Start har overrasket deg før og levert praktkamper i 90 minutter når du minst har ventet det. Det er en stund siden sist, men det har faktisk skjedd. Med denne erkjennelsen i bakhodet manipulerer du deg sjøl til å tro at Start kan gruse alle de gjenværende motstanderne denne sesongen og spille i Tippeliga-fotball også i 2008. For spillerne må jo lære av denne kampen....og de 12-13 andre lignende kampene tidligere i år....og heve seg? De må da ville sitt eget beste..? Joooda, klart de vil...eller..? Jovisst!! Det vil de. Også håper du på det beste og holder dine porøse tippeligadrømmer levende i en uke til.

For det kan jo faktisk være at vi vinner neste kamp.

Jeg melder meg ut av forumet noen dager for å pleie mine supporterfølelser i "ensomhet". Gi dem litt førstehjelp bl.a. ved hjelp av ovennevnte metode i et håp om å bygge dem opp så de står av seg sjøl igjen.

Lykke til med egenterapien, Start-fans. Hvordan du nå enn velger å utføre den.

Bill.mrk.: "Selvmedlidende og fortvilet, men ikke troløs".