PDA

Se full versjon : Start2-Åsane

Neon
24-09-2007, 15:05
Våre unge håpefulle spiller om en snau time, en viktig seriekamp mot Åsane på kristiansand stadion. Håper mange stiller. Regner med vi får se en del innslagg fra A-laget.

Møt opp!

stibere
24-09-2007, 16:06
1-0 stokkelien 8 minutt

Kassa
24-09-2007, 16:26
hvor følger dere kampen?

stibere
24-09-2007, 16:33
nettavisen live

stibere
24-09-2007, 16:35
1-1 36 minutt

Alfred berge scoret for åsane

Kassa
24-09-2007, 17:02
klønet, hvis vi ikke vinner denne. Bunnlaget i 2. divisjon

Stig Hornnes
24-09-2007, 17:42
2-1 til Start, Khalili i det 85de minutt!

BavarianStarter
24-09-2007, 17:47
Gå tilbake til Kristiansand Stadion Start1, synes alt som skjer der er mye bedre...

Unguttane våre viser at en fotballkamp går lengre enn 84 minuter...

Kassa
24-09-2007, 18:26
hvis noen var på kampen, hadde det vært knall med et lite referat...

Neon
24-09-2007, 18:42
Et kort lite kamprefferat:

Start åpnet best, med en scoring fra Stokkelien etter bare 8-10 minutter...

Etter scoringen tok Åsane mer og mer over, og scorte fortjent etter drøye halvtimen. Jevnt ut omgangen.

Etter pausen, kom spillerene ut med en helt ann lyst for å spille fotball, og Åsane begynnte å bli slitne.

Vi stod og stanget lenge, og som på A-laget, slet vi på siste tredjedelen.
Så kom Aram inn! Sjansene ble større og avsluttningene kom oftere.
Etter 85 minutter smalt det. Aram satt ballen i mål fra 14-15 meter, å jobben var gjort.

I førsteomgang, skuffet de fleste spillerene meg veldig. Men unntak av en!
En svart juvel, en Ghanesisk landslagsspiller. Nemlig Antonhy Annan!

Han brilierte hele kampen gjennom å beviste til de grader, at han har noe på A-laget å gjøre. Han var stabilisatoren selv, han vedte spillet som en gud, han hadde spenst som en kenguru og var starts KLART beste spiller gjennom hele kampen.

En solid kamp av gutta, som tilslutt vant fortjent...!

Kassa
24-09-2007, 18:58
knall neon!

Du glemte å nevne at Annan hadde teknikk som en slange ;)

Aukland
24-09-2007, 18:58
Et kort lite kamprefferat:

Start åpnet best, med en scoring fra Stokkelien etter bare 8-10 minutter...

Etter scoringen tok Åsane mer og mer over, og scorte fortjent etter drøye halvtimen. Jevnt ut omgangen.

Etter pausen, kom spillerene ut med en helt ann lyst for å spille fotball, og Åsane begynnte å bli slitne.

Vi stod og stanget lenge, og som på A-laget, slet vi på siste tredjedelen.
Så kom Aram inn! Sjansene ble større og avsluttningene kom oftere.
Etter 85 minutter smalt det. Aram satt ballen i mål fra 14-15 meter, å jobben var gjort.

I førsteomgang, skuffet de fleste spillerene meg veldig. Men unntak av en!
En svart juvel, en Ghanesisk landslagsspiller. Nemlig Antonhy Annan!

Han brilierte hele kampen gjennom å beviste til de grader, at han har noe på A-laget å gjøre. Han var stabilisatoren selv, han vedte spillet som en gud, han hadde spenst som en kenguru og var starts KLART beste spiller gjennom hele kampen.

En solid kamp av gutta, som tilslutt vant fortjent...!

Godt å høre! :) Nå må Annan spille på bekostning av Ygor neste kamp!

Alf Qaida
24-09-2007, 20:04
Og de som maser om Bruno inn på førstelaget, skulle vært der i dag. Uinspirert, hoftefeste, manglende fotballforståelse etc.. Jeg så bare andreomgangen, så mulig han var bedre i første. Men andre omgangen er noe av det dårligste jeg har sett av en a-lagsspiller på 2.laget til Start. Det var flaut å se hvor dårlig det går an å være.

Neon
24-09-2007, 20:21
Og de som maser om Bruno inn på førstelaget, skulle vært der i dag. Uinspirert, hoftefeste, manglende fotballforståelse etc.. Jeg så bare andreomgangen, så mulig han var bedre i første. Men andre omgangen er noe av det dårligste jeg har sett av en a-lagsspiller på 2.laget til Start. Det var flaut å se hvor dårlig det går an å være.

Veldig enig i at Bruno var dårlig idag! Vi har samtidig sett at han har potensiale, noe han dog ikke fikk ut i dag!

Bauer
25-09-2007, 12:25
Gå tilbake til Kristiansand Stadion Start1, synes alt som skjer der er mye bedre...

Unguttane våre viser at en fotballkamp går lengre enn 84 minuter...

Fy fanken, du er bra i norsk ! Klok?

BavarianStarter
25-09-2007, 14:14
Fy fanken, du er bra i norsk ! Klok?

Jeg forsøke bare å forstå alt dere skriver inn i forumet. Og jeg lærer norsk for to uken siden med et datamaskinprogramm som er veldig kul hehe

Neon
25-09-2007, 14:33
At Engedal får 6`er i fvn, er for meg HELT uforståelig!

Kolo
25-09-2007, 15:10
Du mener han var bedre eller verre?

Legger forøvrig merke til at Annan som blir så til de grader lovprist her, kun får ett poeng mer enn Bruno som blir slaktet.

Ikke lett å bli klok på ;)

Neon
25-09-2007, 15:13
Du mener han var bedre eller verre?

Legger forøvrig merke til at Annan som blir så til de grader lovprist her, kun får ett poeng mer enn Bruno som blir slaktet.

Ikke lett å bli klok på ;)

Engeldal, skulle hatt 4-5 (med tanke på nivået) Annan skulle hatt 7-8!

stibere
25-09-2007, 15:28
skal ikke alltid stole på fvn. de presterte jo å gi øvrebø terningkast 5.
skulle ikke vært mulig

Bauer
30-09-2007, 23:21
Jeg forsøke bare å forstå alt dere skriver inn i forumet. Og jeg lærer norsk for to uken siden med et datamaskinprogramm som er veldig kul hehe

Kom deg vekk fra PC'en, og ut i sola. :-)

Norsk er et dårlig språk, lær deg gresk!

Hva handlet denne tråden om?

Ø.K.P
01-10-2007, 12:42

Imponerende mann :) Bruker du Rosetta Stone?