PDA

Se full versjon : Kom til Dubliner torsdag 27.september

Ole Gilboe Hermansen
26-09-2007, 06:54
Noen av oss i Menigheden Øst skal møtes på Dubliner(vår pub) rundt klokken 18-19 på torsdag 27.september for å forbrede turen til Sandefjord. Vi tenkte vi skulle forbrede sanger, kanskje lage quis til bussturen nedover, kanskje plakter for å vise at vi støtter laget vårt. Vi er åpne for forslag. Om du har mulighet, så håper jeg vi sees på Dubliner torsdag.

Stian
26-09-2007, 12:13
Jeg stiller garantert torsdag. Er på dubliner fra 18 og utover. Nå skal vi virkelig vise oss fram og heie fram laget våres til 3 poeng i Sandefjord!
Dette blir moro!

IK Start til æ dør!

Lars Olav Karlsen
26-09-2007, 23:03
Noen av oss i Menigheden Øst skal møtes på Dubliner(vår pub) rundt klokken 18-19 på torsdag 27.september for å forbrede turen til Sandefjord. Vi tenkte vi skulle forbrede sanger, kanskje lage quis til bussturen nedover, kanskje plakter for å vise at vi støtter laget vårt. Vi er åpne for forslag. Om du har mulighet, så håper jeg vi sees på Dubliner torsdag.

Jeg kommer jeg også :)

Men vi trenger ikke og tenke på selve bussturen og slike ting som Quiz, det har selvfølgelig vi som arrangerer turen tenkt på allerede ;)

REBell
26-09-2007, 23:55
Jeg kommer jeg også :)

Men vi trenger ikke og tenke på selve bussturen og slike ting som Quiz, det har selvfølgelig vi som arrangerer turen tenkt på allerede ;)

Booket flybilletter så stiller for å lage quiz...... :)

Lars Olav Karlsen
27-09-2007, 09:25
Booket flybilletter så stiller for å lage quiz...... :)

Du fleiper vel ikke av oss for å engasjere oss vel ;)

Kenneth Storberget
27-09-2007, 09:27
Du fleiper vel ikke av oss for å engasjere oss vel ;)

Rolf er i Oslo så du ska ikke se bort ifra at han dukker opp.

Lars Olav Karlsen
27-09-2007, 10:09
Rolf er i Oslo så du ska ikke se bort ifra at han dukker opp.

Det høres veldig bra ut. Alle andre som er i Oslo er hjertelig velkomne :)