Se full versjon : Kom til Dubliner torsdag 27.september
Ole Gilboe Hermansen
26-09-2007, 06:54
Noen av oss i Menigheden Øst skal møtes på Dubliner(vår pub) rundt klokken 18-19 på torsdag 27.september for å forbrede turen til Sandefjord. Vi tenkte vi skulle forbrede sanger, kanskje lage quis til bussturen nedover, kanskje plakter for å vise at vi støtter laget vårt. Vi er åpne for forslag. Om du har mulighet, så håper jeg vi sees på Dubliner torsdag.
Jeg stiller garantert torsdag. Er på dubliner fra 18 og utover. Nå skal vi virkelig vise oss fram og heie fram laget våres til 3 poeng i Sandefjord!
Dette blir moro!
IK Start til æ dør!
Lars Olav Karlsen
26-09-2007, 23:03
Noen av oss i Menigheden Øst skal møtes på Dubliner(vår pub) rundt klokken 18-19 på torsdag 27.september for å forbrede turen til Sandefjord. Vi tenkte vi skulle forbrede sanger, kanskje lage quis til bussturen nedover, kanskje plakter for å vise at vi støtter laget vårt. Vi er åpne for forslag. Om du har mulighet, så håper jeg vi sees på Dubliner torsdag.
Jeg kommer jeg også :)
Men vi trenger ikke og tenke på selve bussturen og slike ting som Quiz, det har selvfølgelig vi som arrangerer turen tenkt på allerede ;)
Jeg kommer jeg også :)
Men vi trenger ikke og tenke på selve bussturen og slike ting som Quiz, det har selvfølgelig vi som arrangerer turen tenkt på allerede ;)
Booket flybilletter så stiller for å lage quiz...... :)
Lars Olav Karlsen
27-09-2007, 09:25
Booket flybilletter så stiller for å lage quiz...... :)
Du fleiper vel ikke av oss for å engasjere oss vel ;)
Kenneth Storberget
27-09-2007, 09:27
Du fleiper vel ikke av oss for å engasjere oss vel ;)
Rolf er i Oslo så du ska ikke se bort ifra at han dukker opp.
Lars Olav Karlsen
27-09-2007, 10:09
Rolf er i Oslo så du ska ikke se bort ifra at han dukker opp.
Det høres veldig bra ut. Alle andre som er i Oslo er hjertelig velkomne :)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.