PDA

Se full versjon : Lyn - Start

Daryl
10-10-2007, 21:53
Hva skjer i Oslo den 4. November? Blir det noen vors og etterfest?

SilentBob
10-10-2007, 21:56
Vil kanskje tro at noen fra Menigheden Øst kan svare på dette. Lars Olav eller noen av dere der inne?

SilentB

stallis
10-10-2007, 22:11
Hva skjer i Oslo den 4. November? Blir det noen vors og etterfest?

Ikke godt å si, men den 3. November er det ihvertfall kamp mot sossene fra vestkanten på Tullevaal ;)

Daryl
10-10-2007, 22:15
Ikke godt å si, men den 3. November er det ihvertfall kamp mot sossene fra vestkanten på Tullevaal ;)

hehe... Sorry jeg snubla i kalenderen jeg:icon_eek: MEnte selvfølgelig den 3. ja. Vi er en gjeng fra Larvik som kommer til Oslo og vil være med på moroa.

Kenneth Storberget
10-10-2007, 22:18
4 november skjer det ikke noe spesielt, foruten og feire at jr guttan vinner jr NM.

Men 3 november regner jeg med at det kommer til og være fest på Dubliner og folk kommer vel til å gå samlet til T banen å kjøre den opp til Ullevaal stadion.
Når kamoen er ferdig og plassen er sikret så kommer det vel til og bli kjempe fest på Dubliner utover natten.

Buss fra Kristiansand kommer til og komme opp til Oslo i god tid før kampen, for dette er jo Lørdags kamp. Vi kommer til og kjøre direkte til Dubliner og ha det gøy der. Enten så tar vi bussen opp til stadion eller så tar vi banen sammen med øst folket. Etter kampen kommer bussen til og kjøre direkte ned til Kristiansand, regner med at bussen er i byen mellom 01.00-02.00 og da er det bare og ta siste ølen på byen før du gør hjem.
Når du da vokner på Søndag er det Jr. NM finale på Sør Arena og regner med at alle stiller opp der også.

Ole Gilboe Hermansen
11-10-2007, 07:06
Jeg som bor i Oslo kommer til å dra først til Dubliner, så med resten av gjengen opp til Ullevål og så til Dubliner for en fest.(Håper og tror jeg)

Lars Olav Karlsen
13-10-2007, 21:16
Hva som skjer etter kampen mot Lyn avhenger vel av resultatet ;)

Enten blir det fest på Dubliner, eller så blir det gravøl på Dubliner ;)