PDA

Se full versjon : Lyn - Start Lørdag 3. November

stallis
23-10-2007, 20:30
Påmeldingen til Lyn turen er i full gang og nå er det viktigere enn noen gang med vår støtte fra tribunen. Vi planlegger avreise på lørdag morgen slik at vi kan få noen timer i Oslo før kampen hvor de som ikke skal på Dubliner kan være med på en aktivitet. Hva dette blir er ikke helt klart enda, men vi har lyst til å få til ett eller annet med tanke på at det er mange under 18 og vi må da lage en eller annen form for aktivitet. Dette kan f.eks være tur til Holmenkollen, Teknisk museum mm. Er det noen som har forslag så er det bare å sende en mail til tur@menigheden.no . Det er tross alt dere som skal på tur ;)
I skrivende stund tirsdag kveld er det allerede 20 påmeldte til denne turen, pris for medlemmer er kr. 300,- ikke medlemmer kr. 400,- kamp billett kommer i tillegg og koster i følge billettservice kr. 150,- for voksen og kr. 80,- for barn. Bussen(ene) vil retunere til Kristiansand rett etter kampen.

BLI MED OG HJELP VÅRT KJÆRE IK START TIL FORNYET TIPPELIGA PLASS I 2008

MELD DEG PÅ NÅ TIL tur@menigheden eller sms 95 88 62 63

Hilsen en super nervøs tur sjef

Jan Erik

hærli-land
28-10-2007, 21:01
Dette blir den viktigste kampen på veldig lenge. Rykker vi ned mister vi endel nøkkelspillere og vi må begynne delvis på nytt.

ALLE MANN må kave seg til oslo får å støtte start under dette oppgjøret!

stallis
29-10-2007, 21:34
Mandag kveld er det kun 4 ledige plasser, skal det bli aktuelt å sette opp en buss til må det ramle inn påmeldinger det neste døgnet.

MOBLISERINGS FOLKENS DET ER DET SOM TRENGS NÅ MERE ENN NOEN GANG SÅ HVA I HEKKFJELL VENTER DU PÅ????

Ps. Hadde satt veldig pris på om noen tok ansvar og bestilte X antall Ambulanser med hjertestartere, tror det er mange som kan trenge hjelp på lørdags kvelden inkludert meg selv hvis dette går galt.

Jan Erik

Viskelæret
30-10-2007, 11:38
Har reist på endel bortekamper både denne sesongen og tidligere men helst i privat regi. Prøvde meg derfor på bussturen med Menigheden til Sandefjord.

Men FY FAEN for en skuffelse.....

Ikke noe quis, ikke no tippekonk, ikke no START-dvder og heller ikke no STARTsanger...

Og hørte dette ble etterlyst av andre supportere også men kunne ikke gjennomføres pga altfor STOR pågang av supportere på turen. Så konklusjonen er vell da at Menigheden kun ønsker "di faste" supporterene på tur for da blir det quis osv....

Så kan vi andre reise privat for da har vi regien på turen og får det ihverfall gøy.....GOD TUR!!!

Kenneth Storberget
30-10-2007, 11:44
Har reist på endel bortekamper både denne sesongen og tidligere men helst i privat regi. Prøvde meg derfor på bussturen med Menigheden til Sandefjord.

Ikke noe quis, ikke no tippekonk, ikke no START-dvder og heller ikke no STARTsanger...

Og hørte dette ble etterlyst av andre supportere også men kunne ikke gjennomføres pga altfor STOR pågang av supportere på turen. Så konklusjonen er vell da at Menigheden kun ønsker "di faste" supporterene på tur for da blir det quis osv....

Så kan vi andre reise privat for da har vi regien på turen og får det ihverfall gøy.....GOD TUR!!!

Kan opplyse deg om at det IKKE var Menigheden som hadde bussene til Sandefjord. Det var privat personer som hadde satt opp de bussene.
Ta heller å prøv deg på en tur med Menigheden før du klager.

Viskelæret
30-10-2007, 12:01
SKIEN.....MENTE TUREN TIL SKIEN.....

OG DEN VAR DET VELL MENIGHEDEN SOM ARRANGERTE....

For reiste privat til Sandefjord....og det kommer jeg til å fortsette med!!!

Viskelæret
30-10-2007, 12:06

BEKLAGER BEKLAGER....MENTE TUREN TIL SKIEN!!!! Og har reist med Menigheden på tur mange mange ganger tidligere.....

jensiq
30-10-2007, 13:38
Der er jeg enig. Satt i en av minibussene der var det ikke dvd eller quis.
når man betaler så mye som man gjør, så forventer man å få det som blir sagt skal være. Heldigvis er jeg medlem så kan ikke klage så mye, men en av vennen min sa at det ikke holdt til forventnigene. (kanskje høye forventniger men.) 350 kroner er mye så jeg forstå henne godt.

Kenneth Storberget
30-10-2007, 14:41
Turen til Skien hadde vi ja.

Hvorfor det ikke var DVD på minibussene vet jeg ikke for jeg var ikke på noen av dem, men jeg hadde det hvertfall på min buss.
Hvis vi skulle hatt quis på alle bussene så måtte vi hatt nesten 200 penner, å det var det ikke noen som ville sponnse oss med og det er ikke gratis å kjøpe det.

Det var veldig mye folk på denne turen å jeg hørte ingen som klaget hos meg hvertfall, jeg synes vi hadde det bra på bussen.

Så må jeg si tusen takk til de frivillige på min buss som ville sette seg på mini buss.

Neon
30-10-2007, 14:42
Kanskje bedre å spørre her!

Får vi HELE nedre VG (Kortsiden) på Ullevaal??

Ser at bilettene koster 130,-

REBell
30-10-2007, 14:49
Kanskje bedre å spørre her!

Får vi HELE nedre VG (Kortsiden) på Ullevaal??

Ser at bilettene koster 130,-

De setter av hele nedre, men de justerer det etter hvor mange som kommer. Så man ikke skal stå så spredd. Har de gjort før hvertfall.

Neon
30-10-2007, 14:52
De setter av hele nedre, men de justerer det etter hvor mange som kommer. Så man ikke skal stå så spredd. Har de gjort før hvertfall.

Okey, så da er det bare å bestille på nedre VG da?
Ser at de har to bestillingsalternativer. Inng 13 og inng 16.
Samme hvilken jeg bestiller på altså?

stallis
30-10-2007, 15:23

Se lenger nede at du har endret det til Skien turen og den var det vi som kjørte.

Grunnen til at det ikke ble Quiz m.m var at påmeldingen til turen tok helt av og vi hadde ikke nok folk til å ta vare på alt og alle. Prioriteringen ble da å få flest folk til Skien for å støtte laget kontra å ha masse underholdning ombord.
Å organisere så mye folk er faktisk ganske krevende og det tar mye tid både av fritid og ikke minst av arbeidstiden på forhånd. Kan opplyse at til denne turen så hadde jeg over 550 sms + telefoner og mail.......

Minibussene ble bestilt på fredag ettermiddag og hadde folk holdt seg til påmeldings fristen kunne alle sittet i vanlige busser men det gikk ikke pga bestillings frister hos busselskapene. At mini bussene hadde DVD var jeg ikke klar over men det var i hvertfall mulighet for å kjøpe noe å drikke (ikke alkohol)
Ombord på hver buss så var det en såkalt "reiseleder" som kunne fått tak i meg hvis det var noe, å komme med klager 14 dager senere er vel i seneste laget ta det heller med en gang så hadde du fått vite grunnen med en gang i stedet for å irritere deg så lenge ;) men skjønner at noen ikke var 100% tilfreds, men husk at dette gjøres på frivillig basis og at det ikke er noe organisert reiseselskap som står bak turene, bli derfor heller med å hjelp. Vi har desverre kun 1 kropp og er kun utstyrt med 2 armer og 2 bein.

Turen til Lyn på lørdag blir det garantert Quiz og tippekonk + DVD (hvis den virker). I tillegg planlegger vi tur på fotball museet og kanskje en tur til Kollen for de som ønsker det. Fotball museet koster 50 kr. pr. person turen til kollen er gratis men om noen vil opp i tårnet så koster det noen kroner uten at jeg vet hvor mye akkurat nå.

Viskelæret
30-10-2007, 16:41
Takk for raskt og opp klarende svar.

Søndag1800
30-10-2007, 18:09
Da er det bare å bestille tur til sesongens DESIDERT viktigste kamp.

Som vi alle er smertelig klar over: taper vi denne og Odd vinner, kan vi vinke "hadebra" til halve stallen vår, og vi er tilbake til hvor vi var på slutten av 90 tallet

Samt vise resten av sørlandet at vi supportere (ikke minst menigheden) er i ferd med å gjøre den beste sesongen med tanke på oppmøte på bortebane.
ALLE MANN TIL OSLO, dette blir viktigere enn liv og død!!

Sømme66
30-10-2007, 18:59
Har meldt meg på denne Turen til Lyn men var dessverre litt sein og det var full booket, men kommer på og blir med bussen hvis det blir leid inn en ekstra buss..:icon_razz:

Åssen ligger den ann med en 2.buss..?

Lynet
30-10-2007, 19:01
Jeg holder meg vekke. Gutta har tapt alle bortekamper jeg har vært på i år. Jeg tror det snur om jeg holder meg vekke!

Alt skal forsøkes for å redde plassen!

(Har uansett ikke anledning til å reise denne helga)

stallis
30-10-2007, 19:50
Første bussen er full men vi tar i mot påmeldinger med forbehold om å klare å fylle en til. Skal vi ha flere busser er det viktig at folket får ut fingeren NÅ det går ikke an å bestille flere busser fredag kveld fordi noen er så uta ville helvet træge.

MOBLISEIRING FOLKENS

Foreløpig er det 3 påmeldte på en eventuell buss nr. 2 og vi trenger rund 30 til får å få dette til.

Jan Erik

Sømme66
30-10-2007, 20:15
Er det ikke mulig for en minibuss da..?

REBell
30-10-2007, 23:28
Er det ikke mulig for en minibuss da..?

Det er langt i minibuss uten toalett til Oslo :) Det er liksom minuset der.
Men kanskje vi bør sette opp en bilbørs her. De som har ledige plasser og ønsker andre på.

stallis
30-10-2007, 23:39
Da har vi tatt en sjef avgjørelse på å kjøre 2 busser selv om det ikke er nok påmeldte, så nå er det opp til dere å fylle opp. Tirsdag kveld har vi 30 ledige plasser.

MELD DERE PÅ NÅ

Jan Erik

stallis
31-10-2007, 13:19
Det ramler inn med påmeldinger og det er i skrivende stund kun 20 plasser igjen. Vi kjører 2 busser innover, 1 for de over 18 og 1 for de under 18.

Jan Erik

Morten Torjussen
31-10-2007, 14:23
Veldig bra at så mange reiser til Oslo. Vi skal vinne kampen på banen og tribunen.

Skulle gjerne vært med men har ikke nerver til dette. Tviler jeg ser kampen i det hele tatt.

Men de av dere som reiser. Lag et helsikkes liv der bortehttp://www.menigheden.no/vbforum/images/icons/icon14.gif

Kenneth Storberget
31-10-2007, 14:58
Veldig bra at så mange reiser til Oslo. Vi skal vinne kampen på banen og tribunen.

Skulle gjerne vært med men har ikke nerver til dette. Tviler jeg ser kampen i det hele tatt.

Men de av dere som reiser. Lag et helsikkes liv der bortehttp://www.menigheden.no/vbforum/images/icons/icon14.gif

Klart du ska være med, hvem ska ellers filme denne turen?

Meld deg på nå å være med til Oslo, jeg må kansje være hjemme med barn så det er ikke sikkert jeg kan ta bilder og filme.
Ska jeg be Jan Erik sette deg opp på listen?

stallis
31-10-2007, 15:19
Klart du ska være med, hvem ska ellers filme denne turen?

Meld deg på nå å være med til Oslo, jeg må kansje være hjemme med barn så det er ikke sikkert jeg kan ta bilder og filme.
Ska jeg be Jan Erik sette deg opp på listen?

Du har bare å være med du også, få alle de dårlige naboene dine til å være barnevakt ;)

Og Morten du er notert, finn frem kamraet og en tom film så er du klar :)

På hver kamp, vi stiller opp...........

stallis
31-10-2007, 18:43
Onsdag kl. 17.30 er det kun 13 plasser igjen så har du ikke meldt deg på er det virkelig på tide å gjøre det nå. Det blir ikke satt opp flere busser da det ikke er flere busser å få tak i.

Jan Erik

Roy Eriksen
31-10-2007, 22:05
Hei. Ja hvilken inngang skal dere til Ullevål stadionen? Vi tre har tenkt å ta tur til ullevål etter demonstrasjon fra youngstorget til stortinget. Vi har ikke lyst å stå sammen med de lyn-supporter..

stallis
31-10-2007, 23:11
Hei. Ja hvilken inngang skal dere til Ullevål stadionen? Vi tre har tenkt å ta tur til ullevål etter demonstrasjon fra youngstorget til stortinget. Vi har ikke lyst å stå sammen med de lyn-supporter..

VG svingen nedre del, billette selges utenfor ved inngang 13 og 16

aljahnsen
01-11-2007, 11:02
Når skal vi møte opp? Når går bussen?

Gleder meg til tur, men jeg er nervøs.

stallis
01-11-2007, 12:42
Når skal vi møte opp? Når går bussen?

Gleder meg til tur, men jeg er nervøs.

kommer info på sms i ettemiddag, må bare komme meg hjem fra jobb først.

stallis
01-11-2007, 21:42
Pga. problemer med å få tak i vanlige busser har vi fått en dobbeldekker til turen. Torsdag kveld er det ingen ledige plasser så har du ikke meldt deg på er det for sent.

Vi kjører fra rutebilen kl. 9, tar opp folk på Hydro i Lillesand og Statoil i Grimstad.
Når vi kommer til Oslo så stopper vi ved Dubliner og slipper av de som er gamle nok til det, de som går av der tar t-banen til Ullevaal sammen med de fra Menigheden Øst. De andre som ønsker det blir med på tur Holmenkollen og omvisning på fotballmuseet på Ullevaal før kampen. (denne turen er inkl. i prisen)

Plassering på Ullevaal er VG svingen nedre del, billetter kjøpes ved inngangen. 130 for voksen og 80 for barn.

Etter kampen er det retur til Kristiansand, vi stopper i Bærum og henter pizza (bestilles på turen inn) før vi kjører videre. Vi tar nødvendige stopp underveis og regner med å være hjemme til rundt kl. 2.

Pris for medlemmer kr. 300,- ikke medlemer kr. 400,- pluss kampbillett.

Jan Erik

Simen
01-11-2007, 21:49
Jan Erik - igjen - glimrende jobba!!

Søndag1800
01-11-2007, 22:36
Slenger meg på den. Veldig bra jobbet i hele år Jan Erik!

stallis
01-11-2007, 23:58
Takker for det :)

Fasitsetteren
02-11-2007, 23:12
Hva skjer med de under 18? Blir det kollen og museum?

Edit: Jeg bare spør generelt sett altså :icon_wink:

stallis
03-11-2007, 00:24
Hva skjer med de under 18? Blir det kollen og museum?

Edit: Jeg bare spør generelt sett altså :icon_wink:

Det satser vi på, kommer info på bussen i morra :)

Tarune
03-11-2007, 21:18
god tur hjem gutter og jenter. dere lagde sykt trøkk i dag, takk for det, skulle nesten tro vi var på hjemmebane. ikke deres skyld at vi rykker ned i alle fall.

Kenneth Storberget
04-11-2007, 11:55
Takk for det Tarune, det ble en litt lengre tur hjem en va vi trodde.

Men ellers så har jeg lyst å takk alle som var med på bussen opp til Oslo, desverre så fikk vi ikke takk i flere busser for alle var utleid, men vi kunne ha fylt opp en buss til.
Nå er det jo bare vente å se om det blir så gøye turer til Alta (kaprer et fly), Trysil (lang weekend i fjellet med ski) og Moss (party på båten Sandefjord-Strömstad). Men det er jo lenge til da.

Men på vegne av meg og Jan Erik, TUSEN TAKK TIL ALLE SOM STILTE PÅ BUSS TUREN.

Morten Torjussen
08-11-2007, 22:41
Bilder fra turen kan ses her. (http://menigheden.proweb.no/custom_picture_gallery.asp?folderid=129&slim=true)