Se full versjon : RBK-Fredrikstad
For en kamp! Også det beste var at Frdrikstad vant over RBK. Det er alltid gøy når Rosenborg taper. En 1-0 seier over de er sterkt. Men FFK hadde veldig mye flaks. Det var liksom om å få ballen vekk når RBK var i angrep.
To spillere jeg vil gi ros til:
Daniel Braathen og FFK keeper Sørlie. (husker ikke fornavnet)
Daniel Braathen var i toppform og Sørlie reddet så mange baller at selvtilliten ble helt på topp.
Det var en gøy TV-sendt kamp å se på.
Ufortjent RBK seier, men nå er Start på topp! :D
Daniel braaten var gøy å se på, merkelig at ikke RBK klarte å score.
Stor kamp av sørlie!
frankieboy
24-04-2005, 22:48
oddsen på at Per Joar Hansen får sparken i RBK kan ikke være høy nå..
De har tatt 4 poeng mot 3 nedrykkskandidater.. Mot Aafk var de heldige som utlignet så sent... mot B/G burde de vel tapt og tap hjemme mot FFK i dag.. Nei dette ser kke bra ut for Hansen....
Reservesamen
25-04-2005, 00:10
Synes ikke Braathen var så god. han gikk seg fast gang på gang. Visst er han god. Teknik, fart og dribbleferdighetene gjør han til en spennende spiller, men det kan bli litt mye. Få han mere disiplinert, og han kan kanskje gi Alex kamp om plassen på landslaget...... :wink:
Braaten er en liten snørrevalp enda.... Tror ikke den gutten kommer til å bli stabil!!!
Alex for Norge!!!
Det var gøy å se på rbk spillerene.... de ble veldig frustrerte... holdt på å le meg i hjel.... :lol: :lol:
Når Braaten er på sitt beste noe som han viste ved et par annledninger i kampen er han på et høyt internasjonalt nivå vil jeg påstå, ingen andre i Norge har så gedigent potensial som han.
Men som sagt han må bli mer stabil, men jeg har tro på at han kommer til å bli det i denne sesongen.
Og jeg synes det var merkelig at de tok ut Daniel, for det er en spiller som kan avgjøre kamper. Men men..
Jeg er bare glad for at han er Norsk og kanskje spiller mot Italia :D
Uansett tipper jeg Per joar Hansen sparkes hvis det blir nok et tap neste runde og da blir det duket for gammle Mr. Eggen!
Alf Qaida
25-04-2005, 09:48
Til dere som er lei av RBK dominans i toppen av Tippeligaen, så håper jeg ikkje dere tror at det er Start som skal ta over? Ihverfall ikkje i år. Er det bare jeg som er realist her?!? Og at en antatt dumpekandidat slår RBK er vel ikkje bra for oss? Hold nå for all del beina planta på bakken!
Og de som håper Perry får sparken, vil jeg bare minne dere på kontrakten til Tom Nordlie, der det faktisk står at han kan gå til RBK. Og viss RBK fortsetter å gjøre det dårlig, og Start gjør alle forhåndstips til skamme, så er det vel ikkje usannsynlig at Nordlie er en het kandidat til trenerjobben i RBK. Og det ønsker ihvertfall ikkje jeg!!
Til dere som er lei av RBK dominans i toppen av Tippeligaen, så håper jeg ikkje dere tror at det er Start som skal ta over? Ihverfall ikkje i år. Er det bare jeg som er realist her?!? Og at en antatt dumpekandidat slår RBK er vel ikkje bra for oss? Hold nå for all del beina planta på bakken!
Og de som håper Perry får sparken, vil jeg bare minne dere på kontrakten til Tom Nordlie, der det faktisk står at han kan gå til RBK. Og viss RBK fortsetter å gjøre det dårlig, og Start gjør alle forhåndstips til skamme, så er det vel ikkje usannsynlig at Nordlie er en het kandidat til trenerjobben i RBK. Og det ønsker ihvertfall ikkje jeg!!
Jeg er enig i mye av det du sier. Aalesund og Fredrikstad har fått en pangstart på sesongen, og det er alt annet enn positivt for vår del. Glim og Molde peker seg ut som to dumpekandidater, men skulle helst sett at Aalesund og FFK også lå helt nede i sumpa. Vi har per dags dato 7 poeng ned til direkte nedrykk, og jeg tror det er lettere å øke en slik luke, enn det er å lukke den, for Molde og Glimt.
Selv om folk er storfornøyde med at FFK slo RBK, så er nok ikke det fordi vi topper tabellen og da må topplagene tape. Det er heller fordi det de 10 siste årene har blitt jublet på alle norske stadioner, bortsett fra Lerkendal, når RBK har tapt poeng. Folk er lei av laget som har tatt 13 seriegull på rad. Forståelig nok, det er jo ikke bra for Norsk fotball!
Perry sitter nok trygt i RBK, akkurat som Nordlie sitter trygt i Start...
Rosenborg ligger tross alt bare 3 poeng unna toppen.
Når dette er sagt, så bør vi passe oss for å sikte for høyt. Vi bør være glade når antatt bunnlag taper poeng. Jo fortere vi sikrer plassen, jo artigere sesong får vi!
Reservesamen
25-04-2005, 17:54
Perry sitter nok trygt i RBK, akkurat som Nordlie sitter trygt i Start...
Rosenborg ligger tross alt bare 3 poeng unna toppen.
Perry sitter nok ikke trygt i Rbk. Med et par dårlige kamper til, tror jeg det er duket for gamlefar sjøl, og RBK kruser inn til nok et mesterskap.
De viste jo allerede i fjor at det å ikke vinne serien før siste serierunde var grunn nok til å få sparken som trener i rbk....
Det er kun spilt tre kamper av årets sesong. Det skal nok mer til for at panikken skal spre seg i RBK. Men at de er heldig og slår Glimt etter elendig spill, og uka etter blir slått av FFK fordi de ikke makter å utnytte sjansene vitner om et ustabilt lag. Trønderne har nok smilt bredere før ja...
Men sesongen er lang og selv RBK kan ikke lenger forvente å kruse inn til nytt seriegull, årets serie blir rekordjevn, og det vet nok også sjefene på RBK-brakka!
Jeg er enig i mye av det du sier. Aalesund og Fredrikstad har fått en pangstart på sesongen, og det er alt annet enn positivt for vår del. Glim og Molde peker seg ut som to dumpekandidater, men skulle helst sett at Aalesund og FFK også lå helt nede i sumpa. Vi har per dags dato 7 poeng ned til direkte nedrykk, og jeg tror det er lettere å øke en slik luke, enn det er å lukke den, for Molde og Glimt.
Når dette er sagt, så bør vi passe oss for å sikte for høyt. Vi bør være glade når antatt bunnlag taper poeng. Jo fortere vi sikrer plassen, jo artigere sesong får vi!
Det er fort gjort å glemme 1991 sesongen hvor Start tapte de 3 første kampene. Deretter vant de 4 på rad og på sommeren ble ordet makrellfotball en del av det norske språket etter 5-0 over rbk og 4-1 over viking! Sesongen endte med bronse, så det er litt kjekt å telle ut noen etter kun tre runder.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.