PDA

Se full versjon : allsang på stadion...

franki
25-04-2005, 11:40
på landslag kampene spiller de altid Ja vi elsker og hele stadion synger med.... Tenk vis vi kunne få til dette på hjemme kampene på kr.sand stadion rett etter spikeren har ropt opp alle spillerene...
[/b] Hele stadion synger 11 man med bein av stål :lol: tenk på det...
Hva synes dere...?? :?: :!:

sava
25-04-2005, 11:53
Det er drøm som går i oppfyllelse i så fall.
Hadde vært helt fantastiskt, uansett hvilke hjelpemidler som må brukes i begynnelsen.
For.eks sang-tekser osv..

Håper dette er en ting som kan satses på, hvis det ikke lar seg gjøre av en eller annen merkelig grunn, skjønner jeg egentlig ikke hva som er vitsen med vår nye sang..
Den er til for brukes og det skal vi klare!

franki
25-04-2005, 11:59
Vis vi hadde teksten på siste siden av kamp pogrammet (som vi hadde det sist hjemme kamp)..... :lol: en drøm...!!!

Fredrik
25-04-2005, 14:54
Jeg og Franki og en del til skal stå på ståtribunen og da skal vi prøve så godt vi kan å få med alle de andre som står rundt oss til å synge sangen! Hvis vi får til det skal d bli bra. :wink:

sava
25-04-2005, 14:56
Jeg og Franki og en del til skal stå på ståtribunen og da skal vi prøve så godt vi kan å få med alle de andre som står rundt oss til å synge sangen! Hvis vi får til det skal d bli bra. :wink:

Helt konge!
Synes dere fra Farsund gjør utrolig mye, nesten mer enn Menigheden prøver for å få opp stemninga: P Håper Menigheden blir med på dette?

Eneste som jeg er litt bekymret for er at jeg tror det er få som kan teksten...

Fredrik
25-04-2005, 15:02

Eneste som jeg er litt bekymret for er at jeg tror det er få som kan teksten...

Teksten er lett, det er jo kun refrenget som skal synges! :roll: Det stod bak i Stadionposten på Start-LSK kampen. Jeg håper den gjør det mot Viking'kampen.

franki
26-04-2005, 09:21
Jeg kan mye av start sangen det kan vel også Fredrik så dette blir bra....
Vi må jo satse på at vi kan synge ref. sammen med menigheden...
Dette blir konge.....!!!!!!! :lol: :o :wink: