PDA

Se full versjon : Turer 2008

boyeman
16-12-2007, 18:56
Blir det satt opp borte turer i 2008?
Isåfall, Hvilken kamper blir det satt opp til?

Lynet
16-12-2007, 20:59
Det blir det nok, men tviler på turansvarlige har satt opp terminlista si enda.

La de få litt juleferie da;)

Kenneth Storberget
16-12-2007, 23:41
Juleferie? Va er det?

Holder på og jobbe med eget fly nå, hørte at det var noen Q400 til salgs hos SAS....

Fra tull til alvor. Jan Erik kommer til og slutte som turansvarlig etter 2007 så jeg kommer kansje til og stige i gradene og ta steget opp som tur ansvarlig. Det kommer til og bli satt opp turer i 2008 men vi har ikke satt opp noe program enda. Så fort det blir satt opp program så kommer det ut på siden men jeg tror vi ska vente noen mnd før det kommer, så ikke gå og vent at det kommer noen av de nærmeste dagene.

Dem som har vært i turgruppen i år har blidt gamle og havnet i militæret, noen har funet type og flyttet til han i Skien osv. Så hvis det er noen her inne som har lyst til og hjelpe til i turgruppen så er det bare og sende mail til medlem@menigheden.no så tar sikkert Rolf og leder dere til rett person.

God jul og Godt nytt år fra Turgruppen.

(jada Jan Erik, vet at du ikke har sluttet enda men du ligger og sover nå så jeg tok med friheten til og skrive dette).

stallis
16-12-2007, 23:58
Juleferie? Va er det?

Holder på og jobbe med eget fly nå, hørte at det var noen Q400 til salgs hos SAS....

Fra tull til alvor. Jan Erik kommer til og slutte som turansvarlig etter 2007 så jeg kommer kansje til og stige i gradene og ta steget opp som tur ansvarlig. Det kommer til og bli satt opp turer i 2008 men vi har ikke satt opp noe program enda. Så fort det blir satt opp program så kommer det ut på siden men jeg tror vi ska vente noen mnd før det kommer, så ikke gå og vent at det kommer noen av de nærmeste dagene.

Dem som har vært i turgruppen i år har blidt gamle og havnet i militæret, noen har funet type og flyttet til han i Skien osv. Så hvis det er noen her inne som har lyst til og hjelpe til i turgruppen så er det bare og sende mail til medlem@menigheden.no så tar sikkert Rolf og leder dere til rett person.

God jul og Godt nytt år fra Turgruppen.

(jada Jan Erik, vet at du ikke har sluttet enda men du ligger og sover nå så jeg tok med friheten til og skrive dette).

fremdeles våken :)

Hvis det er noen som vil ha turprogrammet allerede nå så forlanger jeg også haugevis med påmeldinger til de 4 første turene med bindende påmelding. :)

En annen ting skal dere være like træge neste år med å melde dere på turer så holder det jo med å sette opp programmet uka før seriestart.

Happy new year alle sammen til neste år skal vi til Nybergsund :)

Dimsion.moo.no
23-12-2007, 01:18
Jeg synes at vi kan bedre oss fra i fjor angående å melde oss på, og jeg vet ikke hvordan det er med dere, men noen av kampene spilles jo tidligere nå enn i TL, og for meg er det knall for det betyr mindre bussstress. Kommer til å være på dobbelt så mange kamper som i fjor bare på grunn av det:D

Angående tur blir det litt vanskelig for folk å vite om de kan nå, og derfor må vi skjønne at det blir vanskeligere for tur ansvarlig å lage turoppsett:)

Kjempe stolt av alle dere som bruker så mye fritid på nettopp gullguttene våre<3

Kenneth Storberget
07-01-2008, 19:30
Da er det jeg som kommer til og være tur ansvarlig i 2008, noe tur oppsett er ikke satt enda men det kommer i god tid før 6 April. (seriestart).
Vi er desverre ikke fult mannskap i turgruppen i år så vi trenger hjelp fra flere folk som kjenner seg kallet.
Vil du være med på turer og hjelpe til med planlegging, ta imot matbestilling på bussen, kjøre Quiz og være "snille per" på bussen sammen med meg og Jan Erik så ta kontakt med meg. Send meg en mail på tur@menigheden.no eller ring/sms meg på 47 65 30 53. Kan love deg/dere gøye turer til både øst og vest for Kristiansand.

Hilsen turansvarlig
Kenneth Storberget

Lynet
07-01-2008, 21:12
Da er det jeg som kommer til og være tur ansvarlig i 2008, noe tur oppsett er ikke satt enda men det kommer i god tid før 6 April. (seriestart).
Vi er desverre ikke fult mannskap i turgruppen i år så vi trenger hjelp fra flere folk som kjenner seg kallet.
Vil du være med på turer og hjelpe til med planlegging, ta imot matbestilling på bussen, kjøre Quiz og være "snille per" på bussen sammen med meg og Jan Erik så ta kontakt med meg. Send meg en mail på tur@menigheden.no eller ring/sms meg på 47 65 30 53. Kan love deg/dere gøye turer til både øst og vest for Kristiansand.

Hilsen turansvarlig
Kenneth Storberget

Flott initiativ!

Men hvor på Tveit holder du til egentlig?:p

Kenneth Storberget
08-01-2008, 09:54
Flott initiativ!

Men hvor på Tveit holder du til egentlig?:p

100 meter fra flystripen....

jensiq
14-01-2008, 23:58
Vil prisen være den samme i 08 som i 07?
Eller bestemmer dere dt senere?
Hva med og få en buss-sponsor til menigheden? Så kunne man få det litt billigere?

stallis
18-01-2008, 14:48
Hva med og få en buss-sponsor til menigheden? Så kunne man få det litt billigere?

Prisene er avhengig av hva buss selskapene skal ha for leie av buss. Å få sponset busser er fult mulig men som Kenneth har etterlyst så trenger vi flere frivillige som er villig til å ta i et tak og som har muligheten til å "fikse" slike ting. Selv er jeg i en jobb som gjør at jeg ikke har muligheten til dette, det er også grunnen til at Kenneth har overtatt for meg i år.
Så til de av dere som er fulle av kreative ideer om hva som skal/bør gjøres er det bare å finne frem mailen/mobilen og ta kontakt med Kenneth.

Jan Erik

Kenneth Storberget
18-01-2008, 20:56

Finnes sikkert noen som vil hjelpe oss og bli buss-sponsor til våre turer, hvis du eller noen andre her inne veit om noen så er det bare og ta kontakt med meg og gi meg navn og nummer til personer som vil sponsre oss så ska jeg ta kontakt med dem. Men kan dessverre ikke sette meg ned meg telefon katalogen og begynne og ringe.
Har flere planer for 2008 men jeg har ikke kommet helt igang enda pga jobb og bryllups reise. (takk Jan Erik for den). Men begynner og sette opp program neste uke og kontakte litt buss selskap.
Men som det er sagt tidligere og som det ikke kan bli sagt nok av. Jeg er for tiden alene sammen med Jan Erik og det er mer en nok og henge fingrene i mens jeg jobber også.

Så ta kontakt, det har liksom ikke vært overfylt i mail boksen min ang. folk som vil hjelpe til i tur gruppen.

jensiq
24-02-2008, 18:42
Skulle gjerne vært med å hjelpe, men har dessverre ikke mye tid før sommeren. Men i sommerferien kan jeg sikkert være med å hjelpe litt.

Takk for svar uansett =)

boyeman
26-03-2008, 17:51
Kommer det noe info angående borteturer denne sesongen snart elleR??:)

Kenneth Storberget
28-03-2008, 13:17
Kommer det noe info angående borteturer denne sesongen snart elleR??:)

Ja det gjør det, den blir lagt ut på nett neste uke. Den blir ferdig skrevet i helgen.

Fasitsetteren
28-03-2008, 17:38
Kjapt spsml. Blir det arrangert tur til Sarpsborg 27. April?

Kenneth Storberget
29-03-2008, 17:26
Kjapt spsml. Blir det arrangert tur til Sarpsborg 27. April?

Det er en av turene som står på listen vår. Fulstendig liste blir sendt til web ansvarlig i kveld og lagt ut her også. Så bare følg med på siden.

Morten Torjussen
30-04-2008, 16:21
Som i fjor så har vi nå fått lov til å vise reklamefilm på storskjermene. I dag mot Hødd er det premiere på denne videoen på stadion. Følg med på storskjermene før kampstart og i pausen.
Så får vi håpe at dette fører til at flere åpner øynene for vårt tur tilbud!
http://www.menigheden.no/index.php?option=com_zoom&Itemid=89&page=view&catid=2&PageNo=1&key=1&hit=1

Neon
01-05-2008, 01:05
Veldig bra Morten!

Bra det blir tatt innitiativ til slike ting!

jensiq
04-05-2008, 20:57
Hørte rykter om at det var 4 busser med startsupportere i Bergen.
Noen som vet om dette er sant?

ps: En meget ustabil kilde

Morten Torjussen
04-05-2008, 21:27
Det kan ikke ha rot i virkeligheten... vi arrangerte ingen tur heller.

Kenneth Storberget
05-05-2008, 22:53
Hørte rykter om at det var 4 busser med startsupportere i Bergen.
Noen som vet om dette er sant?

ps: En meget ustabil kilde

Kan godt være at det var 4 busser som kjørte til løvham og at det var noen start supportere på dem, men det va i sånne fall lokal busser i Bergen.