PDA

Se full versjon : Alta - Start: 10 august 2008

Lars Olav Karlsen
16-01-2008, 20:05
Det begynner ikke akkurat og nærme seg august enda, men tenkte det kunne være lurt og begynne og planlegge en slik tur allerede nå.

Hvis en bestiller fly tidlig vil ikke dette koste stort, ifra Oslo koster det nå kun tusenlappen med fly og det blir sikkert ikke så mye dyrere nå som Norwegian starter lavpristurer ifra Kristiansand også.

Hvor mange er interessert i å reise oppover til den mest eksklusive og mest spennende (rent geografisk, ikke sportslig) kampen i 2008?

Lynet
16-01-2008, 22:11
Gidder ikke gamble på at Alta møter Tromsø i cupen 10. august.
Lite sannsynlig...

Nayim
16-01-2008, 22:58
Offensivt å begynne å planlegge en sånn tur nå. Kampen kan jo bli flyttet både til fredag og lørdag pga tv.

Lars Olav Karlsen
17-01-2008, 10:03
huffda, dette var utrolig flaut. Er det noen moderatorer som kan forandre på tittelen? Jeg hadde to tanker i hodet samtidig og så gikk det galt.

Men som den observante leser nok har forstått er det Alta - Start jeg tenker på.

Jeg har vært i kontakt med folk i NFF som sier at det er 99 prosent sikkert at denne kampen ikke blir flyttet av flere grunner. Alta kommer mye mulig til å spille i hallen sin som er alt for vanskelig for enkel TV overføring, dessuten har ikke TV2 noe crew der oppe og må da sende alt med fly opp dit hvis de skal sende noe, og det blir garantert mange ganger så dyrt som om en sender en liten gjeng for å dekke en av de andre kampene sør i Norge.

Så dette er en av de mest bankers kampene, så sant ikke Alta skal slå til og ligge i toppen av ligaen sammen med Start og dette blir og betegne som et toppoppgjør.

... og det er vel lite trolig.

REBell
17-01-2008, 17:17
Så da blir Alta ikke degradert? hehe

Renie
17-01-2008, 23:37
Så da blir Alta ikke degradert? hehe

Det er vel mange her som har et lite ønske om at de skal.

REBell
18-01-2008, 10:39
Det er vel mange her som har et lite ønske om at de skal.

Om litt spiller nok MK i adeccoen 08 :)
Sånn for vår del hadde det vært best om de gikk ned

Kenneth Storberget
18-01-2008, 20:58
Er det ikke feil og begynne og planlegge en tur før vi vet om Alta kommer til og være i Adecco eller om dem må ta turen ned i 2 div.

Lars Olav Karlsen
19-01-2008, 00:45
Er det ikke feil og begynne og planlegge en tur før vi vet om Alta kommer til og være i Adecco eller om dem må ta turen ned i 2 div.

Jeg visste ikke at dette var uklart en gang, men ser jo det etter et lite søk på nettet.

Finnes det andre klubber som kan miste lisensen slik at også Skeid holder seg? Da får jeg tidenes korteste borte-tur :) Det tar meg 10 minutter og gå til Bislett :)

Kenneth Storberget
19-01-2008, 09:45
Jeg visste ikke at dette var uklart en gang, men ser jo det etter et lite søk på nettet.

Finnes det andre klubber som kan miste lisensen slik at også Skeid holder seg? Da får jeg tidenes korteste borte-tur :) Det tar meg 10 minutter og gå til Bislett :)

Ikke som jeg veit noe om hvertfall. Men hvis det er det så veit vi jo hvertfall hvor vi ska bo og ha vorspiel når vi kommer til Oslo dagen før kampen. :) Bare et lite busslast... :D

Lars Olav Karlsen
19-01-2008, 12:48
Ikke som jeg veit noe om hvertfall. Men hvis det er det så veit vi jo hvertfall hvor vi ska bo og ha vorspiel når vi kommer til Oslo dagen før kampen. :) Bare et lite busslast... :D

hehe, ja vi i Oslo skal lage en fest som både MtC og Ultras sent vil glemme ;)

Lynet
19-01-2008, 15:39
hehe, ja vi i Oslo skal lage en fest som både MtC og Ultras sent vil glemme ;)

Har du stor kåk?

Lars Olav Karlsen
19-01-2008, 15:43
Har du stor kåk?

Nei, leiligheten min er knapt 60 kvaderat, men det finnes masse god og veldig billig overnattingsplass i Oslo bare en vet om det ;)

YgorNo1
20-01-2008, 23:16
Om kampen bli avlyst så har vi Alta elva som yrer i den perioden, Jodrbærene har akkurat begynt å høstes, og deilig rein ligger blodig å fin for så å vente på ei varm panne.
Pakk nødløsningen om kampen ikke bli noe av.
Så har vi horene fra Rusland å gnage på til dessert:)

Lars Olav Karlsen
25-04-2008, 02:10
ok, da prøver jeg og hente fram igjen denne. Vi vet nå med sikkerhet at både Start og Alta blir og spille i samme liga i år, og etter og ha sett den labre innteressen til TV2 så blir garantert ikke denne kampen flyttet i noen retning.

Vi er flere ifra Oslo som har bestilt billetter oppover nå, men kommer det noen ifra Kristiansand bortsett fra laget og støtteapparatet?

Lynet
25-04-2008, 08:29
Skal jeg være helt ærlig så gidder jeg ikke sløse vekk flere tusen på en tur opp der i gokk...

Lars Olav Karlsen
25-04-2008, 13:21
Skal jeg være helt ærlig så gidder jeg ikke sløse vekk flere tusen på en tur opp der i gokk...

Da tror jeg ikke du vet hva du snakker om, en tur til Alta er virkelig ikke og sløse bort penger. Dessuten koster flyturen knappe tusen kroner, så flere tusen slipper du og bruke ;)

Morten Torjussen
25-04-2008, 17:00
Lynet har faktisk rett med det at det koster flere tusen å reise opp ditt. For dere i Oslo som har Gardermoen er prisen grei, 1 443 var det billigste jeg fant for tur/retur Oslo-Alta.

Skal man reise fra Kristiansand må man regne med en del mer, 2 966 var det billigste jeg fant tur/retur

Lars Olav Karlsen
25-04-2008, 19:17
Lynet har faktisk rett med det at det koster flere tusen å reise opp ditt. For dere i Oslo som har Gardermoen er prisen grei, 1 443 var det billigste jeg fant for tur/retur Oslo-Alta.

Skal man reise fra Kristiansand må man regne med en del mer, 2 966 var det billigste jeg fant tur/retur

Du har ikke vært så flink til å søke etter pris. Billigste prisen jeg finner ifra Kristiansand til Alta er:

SAS: 2 359 kr
Norwegian: 1927 kr

... og som sagt så er Alta virkelig en spennende plass. Vi som reiser fra Oslo reiser opp på fredag ettermiddag og reiser hjem mandag, så vi skal virkelig kose oss :)

Lynet
27-04-2008, 23:01
Da tror jeg ikke du vet hva du snakker om, en tur til Alta er virkelig ikke og sløse bort penger. Dessuten koster flyturen knappe tusen kroner, så flere tusen slipper du og bruke ;)
Okei, har vært i Alta før jeg...