PDA

Se full versjon : Kamper på radio?

sava
25-04-2005, 19:10
Vet noen om dagens brannkamp mot tromsø går på radio en plass?
I så fall, hvilken?? Og kan man høre den på nett? Link?

Dette kan være en tråd hvor man legger ut Linker til radiostasjoner hvor ulike kamper går.

sava
09-05-2005, 18:40
vet dere hvor brann-kampen går direkte på radio??

mr.leipsland
09-05-2005, 18:42
Er en webradio på www.f-b.no som jeg tror sender.

sava
09-05-2005, 18:54

Konge, fungerer fett dette :D
Vet dere foresten om Lyngdal-kampen går på radio kr.sand?

Lynet
09-05-2005, 19:45

Konge, fungerer fett dette :D
Vet dere foresten om Lyngdal-kampen går på radio kr.sand?

Radio krsand sender ikke cupkampene nei. De har iallefall ikke hatt for vane å gjøre det før Start eventuelt kommer til kvartfinale og oppover...

Brann leder foressten 3-0 borte mot Fredrikstad nå, etter tre mål i løpet av 10 minutter! Kanskje Fredrikstad, som har hatt mye flaks i kampene til nå endelig får kjørt seg skikkelig. Jeg synes det er positivt at FFK taper, for det sender dem ned i bunnen der de er forventet å ligge. Samtidig er det akkurat nå positivt for Start om Brann taper, men sannsynligvis ikke i det lange løp i år.
Hva mener dere? Bør vi satse på at de antatt topplagene skal ta poeng mot de antatt bunnlagene? Eller motsatt? Jeg håper lag som Aalesund, Glimt, Molde, Fredrikstad osv blir hektet av i bunnen, om det er mulig så jevn serien ser ut til å bli, helt til Start eventuelt har sikret ny kontrakt i Tippeligaen! Da kan bunnlagene begynne å vinne :D

sava
09-05-2005, 19:59
Utrolig vanskelig å vite hva jeg skal håpe, men jeg synes det er utrolig bra at FFK taper idag.
Både fordi hvis de hadde vunnet idag hadde de vært helt i toppen og bare 1 poeng bak start, mens brann er litt lenger ned på tabellen og er fortsatt et par poeng bak oss.
Også fordi FFK egentlig skal være et bunnlag og dermed positivt for oss at de taper, for start har jo som mål å holde seg i serien.

Enig med deg Lynet, nå håper jeg bunnlagene taper og senere topplagene taper! :D

mr.leipsland
09-05-2005, 20:01
For å si det sånn Lynet, jeg sa "nei!" når VIF scorte på Bodø/Glimt ;)

Det beste er alltid at kamper ender uavgjort, men jeg har stor tro på en plassering på øvre halvdel og ser derfor helst at bunnlaga tar poeng mot topplaga.

utlending
09-05-2005, 20:02
Hva mener dere? Bør vi satse på at de antatt topplagene skal ta poeng mot de antatt bunnlagene? Eller motsatt? Jeg håper lag som Aalesund, Glimt, Molde, Fredrikstad osv blir hektet av i bunnen, om det er mulig så jevn serien ser ut til å bli, helt til Start har sikret ny kontrakt i Tippeligaen! Da kan bunnlagene begynne å vinne :D

Jeg pleier å heie på lag med hjertet - ikke hodet... :) For eksempel, det er kansje positivt for norsk fotball at noen andre en RBK vinner serien iår, og akkurat nå ligger VIF og LSK bra plassert. MEN jeg hater dem begge to, og vil heller se RBK vinne 10 mesterskap til en att en av de to lagene vinner ett eneste. (Men naturligvis vil jeg helst at Start vinner de neste 10 seriemesterskapen på rad).

Men jeg skjønner poenget - det er bra for Start hvis "bunnlagene" taper, og vi får en luke ned til dem. Da blir det mindre press på gutta og mere makrellfotball utpå sommern!

Lynet
09-05-2005, 20:21

Det beste er alltid at kamper ender uavgjort, men jeg har stor tro på en plassering på øvre halvdel og ser derfor helst at bunnlaga tar poeng mot topplaga.

Helt klart, jeg ble også forbanna når Enga scoret på slutten. Forbanna irriterende, for hadde vært gøy å hatt ei ny uke helt på topp!

Det var en spesiell situasjon da, og hadde Brann hatt sjanse til å gå forbi Start idag, så hadde jeg selvfølgelig håpet på FFK seier. Det viktigste er at det skiller seg ut lag i bunnen, så vi garantert styrer unna maset i bunnstriden. Serien er fryktelig jevn! Men samtidig må vi prøve å holde koken på øvre halvdel, så langt det er mulig. Derfor lar vi altså de tre store vinne litt nå, så får bunnlagene ta over utpå sommeren!

Lynet
09-05-2005, 20:22

Helt klart, jeg ble også forbanna når Enga scoret på slutten. Forbanna irriterende, for hadde vært gøy å hatt ei ny uke helt på topp!

Det var en spesiell situasjon da, og hadde Brann hatt sjanse til å gå forbi Start idag, så hadde jeg selvfølgelig håpet på FFK seier. Det viktigste er at det skiller seg ut lag i bunnen, så vi garantert styrer unna maset i bunnstriden. Serien er fryktelig jevn! Men samtidig må vi prøve å holde koken på øvre halvdel, så langt det er mulig. Derfor lar vi altså de tre store vinne litt nå, så får bunnlagene ta over utpå sommeren!

Og du har helt rett, uavgjort er det beste. Det er skjeldent jeg ikke hopper opp og ned i vill jubel når RBK taper i Tippeligaen, men i går hadde uavgjort passet mye bedre....