Se full versjon : Supporterutstyr
Hva ønsker folket av supporterutstyr?
Noen som har konkrete tips?
Send en mail: rolf@menigheden.no eller send en PM
Eller ta en liten diskusjon her.
Ohei.
Jeg trenger Startgenser til min 3 uker gamle sønn. Det vil si. Trenger den ikke før 5. mai på Lerkendal, så hva med str. 4 mnd og med noen mellomrom oppover?
Hva ønsker folket av supporterutstyr?
Noen som har konkrete tips?
Send en mail: rolf@menigheden.no eller send en PM
Eller ta en liten diskusjon her.
Start kommer med eget barne supporterutstyr, dog er jeg usikker å når det ankommer, men det kommer i år.
Ønsker også barnetøy i div størrelser. Kommer til å kle opp min sønn/datter som enda ikke er født i stilig babytøy :D
Blir stilig og kunne velge div suporterutstyr/tøy. Har ikek vært noe særlig og skryte til nå. Div kopper og krus, lite bilvimpel til å henge i sladrespeilet i bilen. Håper også på fritidstøy genser, etc med liten startlogo og i andre farger en gult.
Men dere må passe på og ikke brenne inne med produkter som ikke er salgbare. Vet det er vanskelig men bruk tid. La markede bestemme før dere tar det store skrittet med 100 forsjellige produkter og store kvanta. Det kan bli dyrt og handle inn feil. Når det er sagt så håper jeg virkelig at butikken slår ann.
Det er derfor viktig å høre hva medlemmene ønsker.
Vi må minimalisere risikoen vår.
Mulig det er sagt før. Men når åpner butikken og hva vil være åpningstiden? :?:
Det er ikke klart, åpningstider er heller ikke bestemt.
Men oppussingen er igang, håper vi kan få opp en egen
side om framgangen.
det hadde vært tøft å hatt sånne store håndklær med menigheden logo på (samme som tigerberget bare ny logo)
og en bag med logo på... (type treningsbag eller sekk :roll: )
tendenfan
17-02-2005, 22:59
Skulle også fått til sengetøy...
Dynetrekk med Startlogoen og en tekst... eks "100 år med varme og kjærlighed"
Supermann
21-02-2005, 11:06
Jeg syns det er viktig at supporterutstyret fokuserer på Start og ikke på Menigheden - og det er ikke fordi jeg er i mot Menigheden, men fordi det tross alt er laget/klubben vi skal heie frem :)
Jeg ønsker meg noen klistremerker med Start-logoen - det burde være ett lettsolgt og billig produkt å skaffe.
Iver Mykland
21-02-2005, 12:33
Jeg kunne tenke meg noen kule hette gensere eller vanlige gensere som det ikke står over hele ryggen og magen "Vi lier det" eller noe lignende.
Holder med en liten start og menighed logo på genserene. Da tror jeg fler vil kunne gå med de i byen til vanlig.
Skal vi bruke Start som logo el. koster det oss mer enn det smaker,
Start skal i år ha fee for alt som kan kobles mot Start.
Slik er realitetene nå, men vi jobber sammen med Sportsprofil for å
få ei god ordning.
Høres jo ikke ut som dere har forhandlet så veldig mye med Start. Virker mer som dere blir orientert om hvordan de vil ha det uten noe mer diskusjon. Burde være en selvfølge at supporterklubben kan bruke Starts logo uten at det skal koste noe ekstra!
Dette er jo helt latterlig av Start, og det er på sin plass med forhandlinger. Jeg hadde aldri godtatt noe annet enn at Starts egen supporterklubb kan bruke Starts logo gratis på sine effekter.
Eller skal et motkrav være at Start ikke får lov å kalle menigheden for sin egen supporterklubb? I så fall må de betale dyrt for det.
Nei, det blir jo helt latterlig!
På tide styret i menigheden slutter å dille med logo og brønnøysund for en stund, og heller tar de nødvendige tak som trengs ovenfor et Startapparat som har blitt særdeles griske og som har tvunget supporterne til å godta mye vas!
1. Sørge for at provisorisk tribune blir minst like høy som G-feltet (Begynner den på bakkenivå blir sikten katastrofal)
2. Sørge for at Starts griske beskyttelse av logoen ikke gjelder supporterklubben
3. Sørge for at Start skriftlig forplikter seg til å gi supporterklubben ståplasser på midten av langsiden på ny stadion
Dersom Start ikke godtar dette, er det grunn nok til å gå til avisen med at Start motarbeider sin egen supporterklubb.
Kanskje jeg tar hardt i, men likevel. Jeg tror da jeg har et poeng?
Børre Fredriksen
21-02-2005, 20:01
Hei jensem
Kanskje en ide å sjekke ut hva styret faktisk har gjort først?
I løpet av første mnd har alle sammen jobbet daglig med dette og flere av oss opptil mange timer daglig. Det har vært 5 styremøter og over 60 saker er behandlet. Vi er i konstant dialog med IK Start, i møter - pr tlf og pr mail. Desverre er vi ikke enige om alt - noe vil nok ta litt tid..
Vi må finne en balansegang hvor både vi og klubben blir fornøyd. Å bygge en kultur hvor klubben forstår verdien av hva vi er og gjør på en måte som gir dem lyst til å gi oss enda større fordeler enn i dag er ikke gjort over natta. Men vi har ikke på noen måte gitt opp.. Om vi viser at samarbeid med oss bygger opp deres egen merkevare så vil nok ting skje. Foreløpig er kanskje frykten for utvanning av egen logo stor selv om vi nok mener den er ubegrunnet og feil. Et samarbeid uten fee vil utvilsomt styrke både vår og klubbens logo.
Neste møte med IK Start er allerede senere denne uken og spørsmålet blir tatt opp på nytt sammen med de øvrige tingene du nevner. Om det er holdningen til IK Start du er misfornøyd med så syntes jeg du skal sende en mail til dem - og ikke til oss. Jeg kan love deg at vi både har jobbet med dette og vil fortsette å jobbe med det.
Børre
Det er få styrer som behandler over 60 saker den første måneden av sitt virke.
Det er en prioritering på hvordan fokus skal være og Jensm mener vel at fokus burde vært på de store sakene. Jeg forstår hva han tenker, men ser samtidig behovet for å fokusere på de små tingene i en nystartet klubb og har tiltro til at dette ordner seg på sikt.
Er også enig i at Start bør ha et litt mer fornuftig forhold til bruk av logo. Om vi burde få bruke den gratis er en annen historie, vi skal jo støtte klubben også.
Joda, Børre, jeg vet dere står på, og mitt poeng var ikke å kritisere innsatsen til styret i menigheden. Men selv synes jeg det er langt viktigere å sikre supporternes interesser i forhold til IK Start enn å feks lage ei supportersjappe. Begge deler er helt topp, men som jeg har vært innom tidligere virker det som Starts geniale effektivitet nå har gått for langt. De sparer ører i hver krok, og å ikke la oss få lov å lage supporterutstyr med Starts logo gratis, det er rett og slett idioti.
Og nei, det er ikke min jobb å sende en mail til IK Start om dette. Kan sikkert gjøre det, men min lille stemme alene er nok ikke noe Start tar hensyn til. Men et krav om snarlig løsning fra supporterklubben veier litt tyngre.
Det er rett og slett litt kvalmt av Start å forlange økonomisk fordel (logo på supp.utstyr) fra en supporterklubb som hvert eneste år kjemper for å unngå underskudd. Og for å sammenligne budsjetter og rammer, så gjelder dette dråper i havet for Start, men for menigheden kan det bety forferdelig mye. Unner de ikke oss de kronene vi kan tjene på supporterutstyr til egne medlemmer? For de kronene kan supporterklubben tilby farge og liv tilbake i form av flere gulkledde på stadion og større tifoshow og flagg/bannere. Jeg tror "redningen" til latterlige Kristiansand stadion kan være en supporterklubb som setter stor preg på arrangementene. Med redningen mener jeg feks større interesse fra TV.
Så dette er vel heller et håp om at menigheden vil legge seg på en litt hardere profil i forhold til Start om feks bruk av logo og hvordan den provisoriske tribunen skal se ut.
En supporterklubb, enten 200 eller 2000 medlemmer bør ha myndighet til å stille krav.
KARDINALEN
22-02-2005, 11:34
Enig me tendenfan at det må være muli å få tak i sengetøy etc.
det hadde jo vært heilt sjef..... :twisted: :evil:
1: Jensm. vet du er en kjempe ok fyr. å ser poenget ditt.
Problemet er at start er blitt en helproff orginisasjon å det fører til et å annet problem.
Tror det går seg til men vil ta litt tid.
tror vi får masse bra sup. utstyr. å Sengetøy hadde vært konge.
Den som lever får se.
3: Kjempe arbeid fra styret så langt.
stå på
Warzone: Du ser poenget mitt, og det håper jeg flere også gjør.
Start er blitt uhyre profesjonelle, men glemmer å ta med seg den berømte grasrota - supporterne.
Det blir helt helt feil for min del.
Det finnes en eneste grunn til at vi har en supporterklubb:
Vi støtter IK Start uansett prestasjoner og omstendigheter.
Dette ved å skape liv, lyd og farge og sørge for nødvendig støtte under Starts kamper.
Da burde vi kunne forlange litt tilbake.
Stig Hornnes
23-02-2005, 15:22
Tenkte jeg skulle prøve å få diskusjonen tilbake der hvor den startet, nemlig med effekter.
Hva er det som er viktig når man nå skal sette igang å finne nye supportereffekter? Selvfølgelig det at folk faktisk vil bruke dette. Ikke bare på kamp, men også til vanlig. Jeg bor i oslo og ser relativt ofte folk gå rundt i enga genser eller med enga skjerf. Det må vi også få folk til å gjøre. Det er en av de viktigste tingene i forhold til merkevarebyggingen rundt start. Får vi supportertøy/effekter som er litt kule vil folk bruke det og man bygger opp et forhold til klubben.
Husker med gru for eksempel den gule "Vi lier det" genseren, fytti.... Vi må ha for eksempel
- Sorte skjorter med en liten klublogo på brystet. Evt. kan også hvitt og blått brukes, vi brukte jo tross alt de fargene opprinnelig. Stikkordet er at de er ganske nøytrale og kan brukes av folk flest, også utenom kamp.
- Retro effekter. Alle har vel sett diverse retro sportseffekter type hunmel. Det burde være fult mulig å få til noe liknende med start-effekter, det er dritkult!
- Det finnes et utall kule t-shirts med med fotball/sports- tema. Det går ann å "kopiere" noen av disse ideene.
Man kan ha noen produkter som er mer flashy også, for mer hardcore supportere. Men få noe som er nøytralt og noen t-shirts som er litt kule/trendy også, da vil mange flere bruke det. Og kanskje vil det også gjøre at flere får et forhold til klubben...!
Ikke så viktig til å starte ny tråd om emnet, og er vel ikke akkurat supporterutstyr heller. Men her er noen fine skrivebordsbakgrunner som bør pryde skjermen, med terminlisten og alt :D
http://www.fedrelandsvennen.no/fotball/start/article270630.ece
Gleder meg til butikken åpner.
Er enig i at noe som er litt nøytralt gjerne blått/hvitt siden det er de gamle klubbfargene. Eller svart med liten gul eller hvit skrift. Poenget er at en kan vise sin tilhørighet med Start uten at en skal lyse opp i gult på lang vei.
Hva med div babytøy kan vinkles litt humoristisk med menigheden sin logo og så kunne det stå noe om jeg er en liten engel, eller noe slikt. Finnes sikkert gode slagord en kan kombinere i den sammenheng.
frankieboy
17-03-2005, 18:33
Er enig i at man kan ha noe litt nøytralt når man går i gata, eller andre steder til hverdags.... MEN, jeg mener at når vi er på kamp - da BØR og SKAL vi ha på oss GULT!!!! Da synes jeg det er uholdbart å ha på seg grønt, rødt, hvitt eller svart. JA, Start er i gult og svart - MEN svart synes ikke så godt på tribunen - så mange har jo svarte jakker, kåper og gensere, men vi vil kle stadion GUL, og da er det eneste holdbare å kle seg i gult!!!!
Håper alle her inne stiller med gult 10.april!!!!!
mr_harald
17-03-2005, 18:45
Sånne bånd som dette burde vi hatt:
http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/dept.asp?dept_id=177&deptid=176&mscssid=
Ellers så er jo kopper/glass og sånne småting et must vil jeg si!
Musematte burde også lages.
http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/product.asp?dept%5Fid=27&pf%5Fid=015308&main%5Fdept=27
Håndkler er også litt kult å ha, men da er det viktig at det er litt bra trykk sånn at det ser litt bra ut på beachen :D
Ikke noen dum idè å ha en kopp, slike bånd, musematte osv...
Slike småting er det iallefall mange som kommer til å kjøpe. Må ikke bare satse på klær, men også på småartikler!
En viktig ting her er kapital og antall.......
mr_harald
18-03-2005, 16:38
Er det så dyrt å lage sånne småting da?
Er jo ting som det er lett å få solgt, til en relativt grei pris.
Det er meget dyrt i lite antall.
Billy Bright
18-03-2005, 19:46
må du slutte med den spurs propagandaen mr.harald! :lol:
Singing we got forskin, how `bout you?!? :twisted: :lol:
jeg ønsler meg flagg. Mange forskjellige flagg.
1.Ett som bare er firkanter med gult og svart.
2.En med Start-logoen.
3.En med Heia Start på
3. En helt gult flagg
4.En helt svart flagg.
Dette er bare noen eksempler. Hva synes dere?
Hoh.
Apropo Supportereffekter.
Jeg har lagd ønskeliste. Må jo få lov til å leke desembermåned og julegaveønskeliste <3 :D heh
PS: Ja jeg vet at noen av disse tinga allerede finns!
1 ) Start "bægg"
2 ) Start krus/kopp (Jeg skal ha StartKAKAO i:))
3 ) Fete IK Start T-Skjorter. Kule altså!
4 ) Diverse smått: Nøkkelring, sånn nøkkelringTAUTING. SÅnn du har rundt halsen.
5 ) IKSTART SENGETØY! ahh magiskt! Hater United sengetøyet mamma fortsatt setter på senga. CHELSEA <3 hehe!
6 ) Pyjamas! hah! Evig konge. IK START PYJAMAS.
7 ) Startmaskot-bamse.
8 ) Startmaskot-bamse i nøkkelring størrelse.
9 ) Fete postere (plakater:))
10 ) Svettearmbånd
11 ) Svettepannebånd
12 ) IK START figurer :D
13 ) IK START Pokemon baller. Kast i bakken å se hvilken spiller som kommer ut av ballen i figurtilstand.
14 ) IK START Tannbørste.
Begynner å bli litt usaklig nå, så stopper der. Men fant ut at ikke rekkefølgen spiller noe rolle, hehe, så ble ingen ønskeliste, men et felles ønske om å skaffe defleste :D
IK START
frankieboy
20-03-2005, 11:48
Fredrik Skrevet: 19 Mar 2005 13:14 Tittel: flagg
--------------------------------------------------------------------------------
jeg ønsler meg flagg. Mange forskjellige flagg.
1.Ett som bare er firkanter med gult og svart.
2.En med Start-logoen.
3.En med Heia Start på
3. En helt gult flagg
4.En helt svart flagg.
Dette er bare noen eksempler. Hva synes dere?
Jeg er helt enig i at vi bør satse på massevis av flagg. Har skrevet om det tidligere også, og så vidt jeg vet så er styret med på dette. De har bestilt mange mellomstore flagg, samt noen store. Jeg tror ikke det er noen andre tippeliga-klubber som satser knallhardt på flagg - mang som bruker skjerf, men ikke flagg. Jeg tror det kunne vært så utrolig stilig med å ha minst 50 ganske store flagg plassert rundt om i menigheten. Som flagges samtidig når spillerne kommer inn, ved scoringer, ved andre anledninger, når vi synger"overkjørt av gult og svart" og etter kampen. Da kommer mange til å fristes mer av å være med i menigheden - og dermed så kommer vi til å vokse.
Jeg vil også anbefale alle som har de gamle gode flaggene der det står HEIA START, og som ble brukt på begynnelsen av 90-tallet, til å ta med disse. Vi trenger masse flagg.
Jeg har også en ide, som jeg har fortalt til noen i styret. Hva med å ha 50 flagg i supporter-bua, og som folk kan "leie"/"låne" under kampene? F.eks. at man betaler 20 kr for å leie det i en kamp - på den måten så trenger man jo ikke å ta det med hjem, man glemmer det ikke til neste kamp, og vi har ALLTID minst 50 flagg på feltet vårt!!! Dermed så får menigheden inn litt penger for "leie", og det vil alltid være mange flagg som vaier.
Etterhvert så synes jeg det bør kjøpes inn flere, og at man da selger - og kanskje spesielt til de som er på sittetribunen - slik at man får mange flagg der også...
JA TIL FLAGG - MANGE FLAGG!!!!!
Jeg er helt enig. Vi bør satse på flagg. :wink:
Alt du skrev der er jeg helt enig med deg i.
Jeg har sett på mange andre supporterklubber i Europa. F.eks supporterne til Sporting Lisboa. De har over 40 flagg. Det var stilig å se på.
Vi får samtidig god oppmersomhet.
mr.leipsland
20-03-2005, 15:27
Jeg tror ikke det er noen andre tippeliga-klubber som satser knallhardt på flagg - mang som bruker skjerf, men ikke flagg.
Bataljonen (http://www.bataljonen.no/visbilde.php?id=1642)
Bastionen (http://home.no.net/btifo/foto/tifo/2004/vif_lyn_2004_1_1.jpg)
Oddrane (http://193.90.146.38/oddrane/bilder/2004/serie/odd-ffk/6.jpg)
Plankehaugen (http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=one&id=4893)(spy!)
Felles for disse er at flagga ikke er kjøpt, men lagd av supporterne selv. Så sett igang folkens! :)
frankieboy
20-03-2005, 15:46
okei da, så er det andre også som fokuserer på flagg. Men stilig og effektivt er det dog!!
Synes det var en god ide om å inspirere folk til å lage flagg selv. Det kan jo ikke være så vanskelig, da det bare er å ta noe gult og noe svart og mikse sammen.... Jeg synes også det er viktig at ikke flaggene blir FOR store, da det ødelegger sikten til folk bak hvis de tar for mye plass.
Så lag flagg - sånn mellomstore noen. Kanskje hatt en uoffisiell konkurranse om å lage tøffeste flagg, og bruke dem, så kan premien være at stemningen på Start-kampene blir lagt merke til i media og av andre...
Kanskje en ide for ungdomsgrupper, skoleklasser og andre steder der slikt kan gjøres... eller av vennegjenger!!
Billy Bright
20-03-2005, 16:07
når det gjelder flagg, så er det vel bestilt en del fra italia etter hva jeg har oppfattet. Ellers sier ryktet at det blir dugnadsdag for flagg\banner-laging..
når det gjelder flagg, så er det vel bestilt en del fra italia etter hva jeg har oppfattet. Ellers sier ryktet at det blir dugnadsdag for flagg\banner-laging..
Så du sier det, ja.
Jeg håper disse flaggene fra Italia er fine. :!:
Jeg har et gammalt "Heia Start" flagg stående i skapet. Kan jeg enda bruke det?
Nei, det gamle flagget kan ikke brukes...
Joda selvfølgelig kan det brukes, ta det med! Mange gode ideer her angående flagg. Flagg er iallefall noe som tar oppmerksomheten og er lett synlig!
Billy Bright
20-03-2005, 19:40
Nja det spørs. Ble det kjøpt\lagd før april 1999 funker det ikke, men alt nyere enn det er selvfølgelig hjertlig velkomment.
:roll:
Nja det spørs. Ble det kjøpt\lagd før april 1999 funker det ikke, men alt nyere enn det er selvfølgelig hjertlig velkomment.
Jeg kjøpte det i 2001 tro jeg.
Jeg kommer til å bruke det.
:)
Jeg kjøpte det i 2001 tro jeg.
Jeg kommer til å bruke det.
:)
Nå hadde du flaks :lol:
Spørsmål til Rolf eller andre som har greie på det.
Hva slags suporterutstyr er bestilt?
Kan du ikke legge ut en liten liste over det, så kan jeg glede meg litt.
Ps har dere sett enga sin suporterbutikk de har det virkelig.
De kommer vistnok til og omsette for 10 mil i år.
Det er bestilt endel småting.
Supporterjakke
Boxershorts
G-string
Skjerf
Nøkkelbånd
Flagg (100x140 cm)
Umbro t-skjorter
Startdrakt som klistermerke
Topp for jenter/damer fra Umbro
I tillegg har vi noe som er i emninga av småting:
Badeball
Ølkrus
Penner
Kortholder
Caps
Solbrem
Det er kapitalen vår det kommer an på.
Det var jo mange kule ting!
Jeg kommer nok til å kjøpe noen ting i sesongen. :)
aljahnsen
03-04-2005, 22:54
Dette ønsker jeg:
Klistremerke til bil ( stort )
Kule hettegensere, tøft design og skrift, med menigheden og ikstart skrevet på..
Tøft skjerf
Sko hadde vørt stilig :)
Tøf t-shirt
Sikkert endel ting te
aljahnsen
03-04-2005, 22:55
Heilt klart ønsker æ mæ en IK Start kortholder
En liten forsmak:
Det som er hvit blir gult.
http://www.menigheden.net/Rolf/IK-START-JACKET-1.gif
aljahnsen
03-04-2005, 23:04
den ska æ ha mæ, hehe
vi lier det ;)
Rolling stones
03-04-2005, 23:08
hehe... den var drit kul
Den skal jeg definitivt kjøpe så fort den er i butikken :D
tendenfan
03-04-2005, 23:14
Ikke for å være frekk... men har dere vurdert et opplag av den jakka også uten logoen til menigheden... tror den ville appelere til en del som ikke helt har klart å svelge navnet enda
Keep up the good work
Vi har har ikke bestilt den uten menighedens logo nå.
Men det kan være en mulighet til å etterbestille den uten.
tendenfan
03-04-2005, 23:20
Greit nok... kan være noe å vurdere etterhvert... har dere størrelser for oss "voksne" også :lol: ?
Str skal ikke være noe problem nei.
Reservesamen
03-04-2005, 23:27
Kul jakke ja. Den skal jeg ha.
Skulle nesten hatt et mottak for gamelt supporterutstyr. Mye gult tøy med tigerbergetlogo som ligger og slenger. Innsamling til Strømmestiftelsen f.eks. Mathare talentene kunne fått de.
Men, vi som har fått familie etterhvert kunne ha hatt noe babytøy. Sparkebukser, bodyer, smokker, drikkeflasker, smekker osv. Er det noe planer for slikt noe?
Det er store planer for baby utstyr, men man har ventet med dette til
sommeren.
tendenfan
03-04-2005, 23:35
Sengesett har man hatt oppe før, og når økonomien er blitt litt bedre bør dette vurderes igjen... det kan blir skikkelig kult
Se eksempel:
http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/assets/product_images/21186.jpg
Sengetøy er noe vi har sjekket priser på, men med det antallet vi skal ha
blir enhetsprisen uforsvarlig høy.
Men hadde vært sinnsykt kult med sengetøy.
Et annet problem er at Start skal ha fee for logo og navnbruk :evil:
Takker for svar Rolf.
dette ser bra ut virker som det er mye på gang. Og jegsetter pris på at jeg sammen med "samen" kan kjøpe noen småting til de søte små. Smukk me ik Start navnet på og diverse andre småting.
Håper at dere vil få solgt en del så en ikke brenner inne med for mye, er jo en viss risiko oghandle inn for mye.
Supporteren
04-04-2005, 01:02
Jeg var i Vikingsjappa i påsken, og der hadde de noen ting jeg kunne tenkt meg .. f.eks. miniatyr Start drakt, som man kan feste i bilvinduet, eller noe slikt .. og miniatyrskjerf .. som man fester med sånn sugekopp ..
http://www.vikingbutikken.no/bedrifter/104/shop/Microdrakt.jpg
tendenfan
04-04-2005, 01:23
Jeg var i Vikingsjappa i påsken
Hva faen gjorde du der?? :lol:
Iver Mykland
04-04-2005, 08:37
Den genseren som Rolf viste MÅ jeg bare ha! Sinnsykt fet genser :D
Gleder meg så sinnsykt til søndag, når vi skal KNUSE LSK :D :D
Supporteren
04-04-2005, 12:26
Hva faen gjorde du der??
Var bare inne og kikket, hehe .. :wink:
Blir den nye jakka dyr ? Eller?
Jeg bare lurer på om hvor mye den koster?
Sen var faktisk veldig fin :)
mr_harald
04-04-2005, 18:24
Sengesett har man hatt oppe før, og når økonomien er blitt litt bedre bør dette vurderes igjen... det kan blir skikkelig kult
Se eksempel:
http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/assets/product_images/21186.jpg
Godt at det er flere som skjønt det og kjører på med spurs reklame!
Men den genseren var kul, hva blir prisen?
Prisen er beregnet til 499.
menig 53
04-04-2005, 20:35
En liten forsmak:
Det som er hvit blir gult.
http://www.menigheden.net/Rolf/IK-START-JACKET-1.gif
Men er selve jakken blå??
Håper virkelig den er svart?
Syntes det som var hvit kunne
ha vært hvit.
Med å ha alt gult er redd det blir for mye..
Pris er ok.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.