PDA

Se full versjon : Gratulasjoner fra en spiller

Rune
11-02-2005, 11:23
Gratulerer med nytt navn og ny hjemmeside. :D
Det blir spennende å følge Menighedens utvikling fremover. Håper dere klarer å samle alle Start-supportere under en felles "fane" for vi trenger all den støtte vi kan få. I kveld er det ny kamp hvor både vi spillere og dere supportere bør benytte anledningen til å øve på det vi ønsker skal bli perfekt frem mot seriestarten.
Så møt opp og gi lyd fra dere....

Keeper-hilsen
Rune

Rolling stones
12-02-2005, 14:19
Hyggelig å høre i fra deg Rune!

Det er også godt å vite at vi fortsatt har deg i stallen etter en noe nervøs start for Kenneth Høie!

Og mens jeg har deg her vil jeg bare si at året vi solgte Espen til Rosenborg var jeg og mange med meg noget lettet over å slippe å omtrent få hjerteattak hver gang det var tilbakespill :lol:

Espen er god på strek, men du er sannelig 10 ganger bedre med ballen i beina, og det er en ikke ubetydelig styrke!

Lykke til for sesongen 2005

Lynet
12-02-2005, 16:08
Bra spillerne besøker forumet i ny og ned, supert at du er tidlig ute Rune!

Det er bra vi har sikret keepersiden med 3 gode keepere i stallen. Spesielt ved karantener, skader og forsvikt er det veldig viktig å ha en topp keeper til å steppe inn!
Det blir en hard kamp dere i mellom om hvem som skal få stå 10. april, spesielt mellom du og Kenneth da først og fremst. Og du ligger meget godt an, du er stort sett til å stole på, men du har først og fremst en fantastisk styrke med beina! I gårsdagens kamp mot Sandefjord slet Kenneth veldig, spesielt med fotarbeidet. Han har ellers vært litt uheldig i kampene han har spilt, for eksempel mellomdistanse på det ene målet til MK da vi stilte B-preget.... Men han har tidligere bevist at han er en god keeper som har mye i seg.

Jeg mener imidlertid at du har vært såpass solid i de kampene du har spilt, at du per dags dato er nærmest førsteelleveren 10. april. Men det kan fort snu seg, dere er begge, for den saks skyld alle tre, gode keepere.
Stå på utover vinteren, lykke til!