Se full versjon : VELDIG IMPONERT
:D :D Er mektig imponert over dere som er pådrivere i "menigheden" Etter veldig mye pepper både i forkant og etterkant av navnedringen, så er jeg glad den største kritikken har stilnet.
Ser at medl anntallet ligger like under 200, det er en begynnelse men her trenges jobbing. At dere starter butikk er jo imponerende. Det vitner om pågangsmot og entusiasme. Håper virkelig at det vil slå ann, og at folk benytter seg av butikken. Tror nok at en slik butikk må jobbes inn i folksbevishet over tid. Men jeg vil iallefall bruke den.
Har lyst ogkomme med en liten hyllest til den tidligere utskjelte Rolf.
Du fikk høre mye rundt navneskiftedebatten. Men du har vist deg oppgaven voksen. Og synest virkelig du har stått på og gjort en god jobb. Nå er det opp til oss andre og støtte opp.
Har selv meldt meg inn i suporterklubben for første gang.
er helt enig me kaptein her!
veldig bra jobbet så langt! :D
tendenfan
17-02-2005, 23:34
Man er ofte god til å skrike når man ikke er fornøyd, men det er viktig at man også kan ha evnen til og gi ros.
Arbeidet som er lagt ned til nå er imponerende og mange av initiativene som er luftet er meget spennende.
200 medlemmer pr midten av Februar er også en meget bra start. Tradisjonelt sett er folk ganske treige med å betale medlemskontigenten, så tallet stiger nok ganske jevnt og trutt fremover!
Bra skrevet kaptein!
Har selv vært kritisk til de store omveltningene som skulle komme, men jeg må si at jeg er mektig imponert av den nye gjengen! Dere står på! Fortsett med det!
Ikke lenge før jeg melder meg inn i klubben.....
KARDINALEN
19-02-2005, 19:20
Heilt eni me dere andre her...det er en fantastisk jobb som er blitt gjort til nå og den blir bare bedre å bedre me tia.....At Rolf har beholdt roen viser bare hva han er made off,hadde det vært mæ,tror æ æ hadde gitt opp!!!
stå på hele styre,skal støtte dere etter beste evne...
KEEP UP THE GOOD WORK :twisted: :evil:
Til Rolf og andre som på en eller anden måte fikk igjennom Menigheden som supporterklubbens nye navn. Hvordan i helsike gikk det til? Husker når navnet ble lansert for første gang her på forumet i høst en gang. Jeg synes nanvet var KNALL fra første stund, men med alle de negative reaksjonene som fulgte i kjølevannet av dette navnet, hadde jeg aldri noen tro på at det ville la seg gjøre. Det er ikke annet å gjøre enn å bøye seg i støvet av beundring, for den jobben Rolf o.a. har gjort! Endelig et navn som er knyttet til sørlandets ry, og som tar piss på alle de fordommene som verserer i nordmenns hoder.
Utover det synes jeg også at forumet har blitt vesentligt mer interessant etter at vi skiftet navn. Har kanskje ikke så mye navne skiftet å gjøre akkurat det, men det er jækla bra et fyr som lyent f.eks. skriver refereat fra kampene. En annen ting som hadde vært knall, var viss dere fikk mer kontakt inn mot spillergruppa, og fikk dem til å komme med et månedligt innlegg som oppdaterer oss utenforstående på stemningen i troppen, spillere som er i form og andre form for "inside" informasjon. Synes at Engedal sine innlegg på tbs tidligere hjemmesider, var mega å lese, om enn de kom altfor sjeldent
Fortsett det gode arbeidet. Det er mange som setter pris på det!
Navn; det var vel enten eller for mange som stemte over navnet, at det ble menigheden var vel heller tilfeldig.
Forum; vi har fått mer kontroll på brukerne, fordi man må legge inn e-post for å aktivere brukeren, dermed slipper vi mange av de useriøse som er ute etter kvalm.
Spiller; Vi håper vi kan få en egen spiller hos Start, usikkert enda.
Ellers er det hyggelig at dere liker jobben styret har lagt ned.
Hele styret er takknemlige for at medlemmene ser den jobben som blir lagt ned i supporterklubben. Og jeg er sikker på at dere får flere overraskelser i løpet av året.
Fra min side så stiller jeg meg veldig positiv til navnebytte og alt det andre dere har gjort til nå.
Ser at det ikke er kommet så mye på Tifo-kontoen, så nå må folk få åpna lommeboka å bidra. Og ikke minst må folk få meldt seg inn i Menigheden.
Don`t trade passion for glory!!!!!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.