Se full versjon : AVLYST Sparta Sarpsborg - IK Start 27 April AVLYST
Kenneth Storberget
12-04-2008, 11:28
Da er det ikke lenge igjen til første bortetur som går opp til Sarpsborg. Turen er Søndag den 27 April å avreise fra Rutebilen i Kristiansand er kl: 10:00.
Pga. bussmangel i Kristiansand den helgen så må vi ha ALLE bestilinger inn før Fredag den 18 april. Bussen tar 51 stykker men vi trenger 38 stykker for å kjøre tur.
På forsiden står det 350 kr men vi har den gleden å kunne sette ned prisen til 300 kr for dem som ska reise, (400 kr for ikke medlemer). Så er du ikke medlem så er det bare å bli det. Kampbillet kommer i tilleg.
På bussen kommer vi til å vise Start DVD, vi har også masse musikk for alles ører, å ikke bare Start musikk. På turen hjem etter 3 gode poeng kommer det til å bli servert Pizza, det bestiller dere på veien opp til Sarpsborg så får vi levert det på bussen etter kampen. Jobber med en Pizza deal så pris på en stor pizza kommer ligge på mellom 200 - 250 kr. Vi kommer til å selge brus og litt snack på bussen.
Bare å ta kontakt for å få plass på bussen, send en mail til tur@menigheden.no eller sms til 47653053. Der skriver dere, navn, telefon nummer, adresse og medlemsnummer. Husk å få med hvis du/dere ska plukkes opp en annen plass. Opp til Sarpsborg stopper vi og plukker opp folk på Hydro i Lillesand, Statoil i Grimstad og Statoil Harebakken.
Gleder oss til en god tur til Sarpsborg med masse folk og god stemning.
Betaling: Dere betaler når dere kommer på bussen (kontant), men hvis det er så at dere har betalt på konto så husk kviteringen.
Er dere under 18 år, så trenger vi lapp fra foresatte. Hvis det er noe deres foreldre lurer på så er det bare å be dem ringe meg så ska jeg snakke med dem.
Mvh:
Kenenth Storberget
Kenneth Storberget
15-04-2008, 09:40
88 stykker som har vært inne å lest å så er det 3 stykker som har meld seg på turen. Vil ikke folk på tur?
Før fredag den 18 April kl 15 må jeg vite om folk ska være med på tur eller ikke. For da må jeg ringe bussfyren å bestille eller avbestille bussen. Kom igjen folkens dette er den første borteturen så vi burde hvertfall fylle en buss.
Send mail til tur@menigheden.no eller sms til 47653053 for og melde seg på.
Hilsen
Kenneth.
Fasitsetteren
17-04-2008, 11:25
Hvor mange har meldt seg på til nå?
Kenneth Storberget
17-04-2008, 11:36
Hvor mange har meldt seg på til nå?
Dessverre alt for få, vi trenger hverfall 20 stykker til for å kjøre tur. Skulle gjerne kjørt turen uansett men med tanke på at dette er første turen så har vi ikke råd til å kjøre minus på denne turen.
Kenneth Storberget
17-04-2008, 15:18
Har fått noen spørsmål på dette så da skriver jeg bare det inn her.
Når vi kommer opp der så havner vi på ståplass og der koster det 80 kr for voksen og 50 kr for barn.
Når ca vil bussen være tilbake i Kr.sand?
Kenneth Storberget
17-04-2008, 18:25
Når ca vil bussen være tilbake i Kr.sand?
Helt spørs på trafikken å hvilken ferge vi rekker, men en gang mellom 24:00 og 01:00.
Fasitsetteren
17-04-2008, 23:45
Hvor mange har meldt seg på til nå? Og hvor mange må dere ha for å gå i null?
Er dere rett under antallet i morgen er det jo bare å kjøre på. DEt er sikkert flere som melder seg på om de vet det blir tur da.
Kenneth Storberget
18-04-2008, 07:31
Til nå er det 11 stykker som er meld på å vi trenger 38 stykker for å kjøre bussen å ikke tape penger på det. Nå er klokken 07:30 å kl 12:00 i dag må jeg ringe buss mannen å si om vi skal ha bussen eller ikke.
Så hvis det ikke kommer masse folk som melder seg på nå i løpet av 4,5 time så ser det mørkt ut med tur til Sarpsborg.
Det er jo klart vi kan kjøre bussen med lite folk også men da må folk være villige å betale 500-600 kr for tur, å det regner jeg ikke med det gidder.
Morten Torjussen
18-04-2008, 10:15
Kom igjen folkens. Meld deg på så vi kan få kjørt denne turen!
Fasitsetteren
18-04-2008, 11:18
11 av 38 er vel litt drøyt ja. Hadde det vært oppi 30 burde det vel gått greit, men dere vet vel mer om alt dette enn meg.
Jaja.
Kenneth Storberget
18-04-2008, 14:04
Da har vi vært heldige, har nettopp snakket med buss selskapet. Jeg må ringe han mandag morgen kl 09:00 og si ifra om vi skal ha bussen eller ikke.
Det er nå KUN 14 stykker som er meldt på turen å vi trenger som sagt 38 stykker for å kunne kjøre denne turen. Så jeg skjønner ikke va dere venter på engentlig. Min mail på tur@menighede.no og mitt nr 47653053 virker fortsatt og sende sms på.
Hvis det er personer som ikke har mail eller telefon så er det bare å finne meg på stadion på Søndag så ska jeg klare å sette dere opp på listen. (jeg står som vakt på menighedens felt).
Fasitsetteren
18-04-2008, 14:47
Fantastisk! Håper på det beste da.
La oss alle verve folk på kampen på søndag.
Kenneth Storberget
18-04-2008, 14:58
La oss alle verve folk på kampen på søndag.
Det høres bra ut, det er ikke så vanskelig å finne meg. Nordlenning på ca 180 og 127 kg. Så det er bare å kikke godt så ser dere meg.
SENSURERT!!!!
Skulle egenlig lage et innlegg her men sensurere meg selv da jeg flyforbanna i skrivende stund over hvor mange siderumpa medgangs supporere vi har som faen ikke stiller opp.
Jan Erik
SENSURERT!!!!
Skulle egenlig lage et innlegg her men sensurere meg selv da jeg flyforbanna i skrivende stund over hvor mange siderumpa medgangs supporere vi har som faen ikke stiller opp.
Jan Erik
Visst jeg skal være helt ærlig, er dette neppe måten til å friste folk med på tur!
Før man kritiserer folk som ikke vil være med, bør man i alle fall fortelle folk om turen.
For utenom på forumet, har jeg ikke sett ett eneste markedsføringstilltak fra menighedens side.
Nå er det viktig at ikke turgruppa misforstår meg! Jeg er klar over at dere gjør dette på frivillig basis, og at de fleste av dere har skole/jobb utenom. Dette har selfølgelig alle stor forståelse for! Økonomien, er vel heller ikke den største?
Jeg vil foreslå at folk her inne, kan komme med noen tilltak, som dere kan sette igang for å få markedsført turene litt bedre.
Dette kan f.eks være:
* Tur reklame på storskjermer på stadion (Som i fjor)
* Flyers?
* En repotsje på FVN-TV
* Liten avis-annonse osv...
Som sagt, mener jeg utskjelling IKKE er måten å gjøre det på. Da blir det til at fok føler seg presset med på tur. Sånn skal det IKKE være! Det mener i alle fall jeg.
Jeg tar turen til sarpsborg, men kombinerer den med en Sverige tur. Derfor blir jeg ikke med Menighedsbussen!
-Neon-
Lars Olav Karlsen
19-04-2008, 07:58
Dette har vel lite og gjøre med medgangsupportere. Husker jeg ikke feil var det ganske vanskelig og stable på beina turer i fjor også av nettopp samme grunn.
Kenneth Storberget
19-04-2008, 10:22
Jeg vil foreslå at folk her inne, kan komme med noen tilltak, som dere kan sette igang for å få markedsført turene litt bedre.
Dette kan f.eks være:
* Flyers?
* En repotsje på FVN-TV
-Neon-
Reklame på Storskjerm hoder Mac på og lage så da er det helt opp til Start om vi før kjøre den på Søndag eller ikke. Men håper på det best, der for jeg kommer til å ta imot bestillinger på Stadion i morgen.
Flyers er ne god ting, men som du sier lengre opp i innlegget ditt så har vi skole å jobb vi må tenke på og dette er på frivillig basis, så vi kan trykke opp 2000 flyers men vi har ikke folk til å dele ut alt dette.
Repotasje på fvn.no TV, kjempe ide, det har vi også tenk på. Men det er jo ikke bare bare å få dem til å lage en repotasje ang. tur for dem har masse annet dem vil vise fram.
Men GIMSE, hvis du leser dette å vil lage en liten snutt på fvn.no så er det bare å kontakte med, jeg stiller opp. P.S Vi har masse gode video bilder fra i fjord som du kan låne av oss.
Avis annonse: Koster dessverre penger å penger er ikke noe som vokser på trær.
Kenneth Storberget
19-04-2008, 10:24
Dette har vel lite og gjøre med medgangsupportere. Husker jeg ikke feil var det ganske vanskelig og stable på beina turer i fjor også av nettopp samme grunn.
Når Jan Erik sier medgang supportere så tror jeg har mener, hvor er alle de som var med på turer i fjord. Alle som spurte om turer i fjord. Alle som ville på tur i fjord.
Har ikke sett så mange av dem i år dessverre. Dem som har meldt seg på nå er den harde kjærnen å det vet vel du LOK, at dere har en hard kjærne i Oslo også og så har dere noe folk som dere ikke har sette siden i fjord å ikke kommer til å se før vi er i Tippeligaen.
Da har jeg sendt påmelding:D Håper det blir tur;) Er det mange som har meldt seg på?
Kenneth Storberget
20-04-2008, 14:34
Før jeg går på stadion i dag så er vi oppe i 17 stykker å det vil så at det er 30 plasser igjen på bussen. Så bare send med mail eller sms hvis du vil være med. Kommer også stå med penn og papir på stadion så hvis du ser meg å vil melde deg på tur så er det bare å komme fram til meg så ska jeg få satt deg opp på listen.
God kamp.
Kenneth Storberget
20-04-2008, 21:23
Da er det 12 timer til jeg må ringe buss selskapet å bekrefte om vi skal ha bussen eller ikke.
Nå har vi fått 3 poeng mot Alta å ska hente 3 poeng i Sarpsborg, men trenger fortsatt 15 stykker før vi kan bestille bussen. Så bare send meg mail eller sms med en gang å meld deg på turen. Dette kommer til å bli en kjempe tur.
Ses vi på Søndag?
aljahnsen
20-04-2008, 22:02
Meld dere på folkens, blir kanooooon med en skikkelig bortetur igjen. ;)
Morten Torjussen
21-04-2008, 08:22
Hvordan ligger vi an Kenneth? 40 min igjen til fristen går ut.
Visst jeg skal være helt ærlig, er dette neppe måten til å friste folk med på tur!
Før man kritiserer folk som ikke vil være med, bør man i alle fall fortelle folk om turen.
For utenom på forumet, har jeg ikke sett ett eneste markedsføringstilltak fra menighedens side.
Nå er det viktig at ikke turgruppa misforstår meg! Jeg er klar over at dere gjør dette på frivillig basis, og at de fleste av dere har skole/jobb utenom. Dette har selfølgelig alle stor forståelse for! Økonomien, er vel heller ikke den største?
Dette kan f.eks være:
* Flyers?
* En repotsje på FVN-TV
Som sagt, mener jeg utskjelling IKKE er måten å gjøre det på. Da blir det til at fok føler seg presset med på tur. Sånn skal det IKKE være! Det mener i alle fall jeg.
Jeg tar turen til sarpsborg, men kombinerer den med en Sverige tur. Derfor blir jeg ikke med Menighedsbussen!
-Neon-
Kenneth har svart på det meste i innlegget ditt så jeg har bare en ting å tilføye å det at det er sendt ut mail til alle medlemmer som oppga dette når de betalte kontigenten får i år, det er også sendt ut sms til alle registrerte medlemmer. Hvis du ikke har fått noe av dette så har du ikke opplyst om dette når du betalte kontigenten i år eller så har ikke de som har med dette å gjøre registrert din kontakt informasjon.
Ellers så synes jeg det er helt utrolig med en supporter klubb med 1100 medlemmer at bare 17 personer melder seg på tur, det er rett og slett katastrofe.
Morten Torjussen
21-04-2008, 10:06
Kenneth og jeg fikk til å med Bostrøm (speaker) til å opplyse om tusen. Ser ikke ut til å hjelpe...
Kenneth Storberget
21-04-2008, 10:53
Heisan.
Da må jeg dessverre melde om at denne turen til Sarpsborg er avlyst. Vi har ikke fått inn nokk påmeldte til denne turen så da har vi ikke råd til å kjøre noe tur opp til Sarpsborg. Noe mer er det dessverre ikke å si om dette. Men håper vi får flere påmeldte til neste tur som går til Sandnes 1 Juni.
aljahnsen
21-04-2008, 12:54
Ja, virkelig. Hadde sett frem til en skikkelig bortetur igjen.
kjipt å høre
håper flere fortsatt tar turen ned, spesielt fra oslo.
Kanskje så vil jeg og fattern ta turen ned om ikke søstra mi sin bursdagsfeiring stopper det :P
Lloyd-SDC
23-04-2008, 16:32
Helt utrolig at en supporterklubb ikke klarer å fylle en buss en gang til den første borteturen som er satt opp. Menigheden er halvert på et år, da skulle man tro at de som er igjen er noenlunde lojale, men det stemmer tydligvis ikke
Men siden 1150 av medlemmene må spørre de foresatte om lov så kan jo det være et lite hinder så klart.
Lars Olav Karlsen
23-04-2008, 18:14
Helt utrolig at en supporterklubb ikke klarer å fylle en buss en gang til den første borteturen som er satt opp. Menigheden er halvert på et år, da skulle man tro at de som er igjen er noenlunde lojale, men det stemmer tydligvis ikke
Men siden 1150 av medlemmene må spørre de foresatte om lov så kan jo det være et lite hinder så klart.
Jeg regner med at du var en av de som meldte seg på?
Akkurat denne turen kolliderte for min del med konfirmasjoner, og regner kanskje med at det gjelder flere.Men at det gjelder 1100 stk er kanskje litt drøyt.
Lloyd-SDC
24-04-2008, 13:12
jeg er ikke medlem av menigheden lars olav, og dette beviser vel hvorfor
Du får ringe Thorstvedt eller en annen attraksjon til neste bortekamp så kanskje dere klarer 15 påmeldte
legg ned nå...
Lars Olav Karlsen
24-04-2008, 17:43
jeg er ikke medlem av menigheden lars olav, og dette beviser vel hvorfor
Du får ringe Thorstvedt eller en annen attraksjon til neste bortekamp så kanskje dere klarer 15 påmeldte
legg ned nå...
Folk som er såpass imot menigheden og mener av vi like godt kan legge ned bør vel strengt tatt ha andre ting og bruke tiden sin til en frekventere dette forumet hele tiden?
... og for ordens skyld, vi i Oslo kjører tur så her trenger vi ingen "attraksjon" for å få folk til å melde seg på, utover kampen i seg selv. Her inne er vi faktiks flere som har bestilt billetter til Alta kampen så vi er vel kanskje en litt hardere kjerne en hva en har fått til på sørlandet? Men i dette tilfellet er jo Særp noe nærmere Oslo en Kristiansand.
Lloyd-SDC
24-04-2008, 18:51
vel jeg kommer med kritikk mot at en organisert supportergruppering ikke klarer å stille EN buss på bortematch og det synes jeg er ganske legitimt mtp at menigheden skal være spillernes 12.mann.
Etter hva du skrev i en annen tråd så virker du en smule enig med meg:
"Jeg er overrasket over at det finnes så mange supportere i Kristiansand som ikke støtter mer opp om laget og Menigheden en det de gjør."
Lars Olav Karlsen
25-04-2008, 02:05
vel jeg kommer med kritikk mot at en organisert supportergruppering ikke klarer å stille EN buss på bortematch og det synes jeg er ganske legitimt mtp at menigheden skal være spillernes 12.mann.
Etter hva du skrev i en annen tråd så virker du en smule enig med meg:
"Jeg er overrasket over at det finnes så mange supportere i Kristiansand som ikke støtter mer opp om laget og Menigheden en det de gjør."
Ja, jeg er helt enig med deg i at det er dårlig, men jeg ER medlem og jeg ER med på fellesturer og føler derfor at jeg er litt mer berettiget til å kritisere en de som ikke er medlem og heller ikke gidder og være med på turen selv men velger og kritisere andre for og ikke melde seg på.
Supporteren
26-04-2008, 04:36
Lloyd har som alle andre rett til å kritisere. Og kritikken er særdeles fortjent!
Dog er det ikke Menigheden som supporterklubb som gjør noe feil, men det er dens medlemmer som svikter.
Lars Olav Karlsen
26-04-2008, 22:21
Lloyd har som alle andre rett til å kritisere. Og kritikken er særdeles fortjent!
Dog er det ikke Menigheden som supporterklubb som gjør noe feil, men det er dens medlemmer som svikter.
Jeg for min del synes det er tullete og stå utenfor og kritisere en supporterklubb man selv ikke ønsker og være en del av. Hvis man mener at ting burde vært gjort anderledes til klubbens beste så bør en absolutt melde seg og gjøre noe med det.
Hvor mange får du med deg til Alta? hehe
Forløpig har du lurt med deg en stk til å avlede deg fra Monstermyggen der oppe :icon_lol:
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.