PDA

Se full versjon : Sandnes Ulf - IK Start 1 Juni

Kenneth Storberget
05-05-2008, 23:16
Da er det mindre en en mnd. til vi ska på neste borte kamp, da går bussen fra rutebilen kl 11.00 eller 12.00 (kommer med nærmere info når jeg har funnet ut hvor lang tid vi bruker bort). på søndagen den 1 Juni.

Prisen på denne turen er 250 kr for medlemer og 350 for ikke medlemmer, vi kommer som vanlig kjøre quiz på turen med fine peremier, vi skal ha tippe konk og det blir salg at brus og snacks.
Vi kommer også til og stoppe og plukke opp noe pizza etter kampen som vi spiser når vi kjører hjem over.
Pizza prisen ligger på ca 200 kr for en stor pizza.

For å melde seg på så sender du en mail til tur@menigheden.no eller en sms til meg på 47653053. Der skriver du navn, alder, medlemsnummer, telefon nummer, evt. mail og hvor du skal gå på bussen. Vi stopper og plukker opp folk på E39 buss stoppet i Søgne og på Mones i Mandal. Hvis det er noen som vil bli plukket opp i Lyngdal eller Flekkerfjord så kan vi sikkert avtale dette.

Så ikke sitt å vent med å melde dere på turen, hvis vi ikke har nok folk før fredag den 23 mai så blir det ikke noe tur.
Bevis for folket at vi ikke bare stiller i medgang, men at vi støtter laget vårt i tykt å tynt. Meld dere på tur.

Mvh:
Kenneth
Turansvarlig 08

Jan Erik Stallemo
05-05-2008, 23:29
Æ æ med :)

jensiq
06-05-2008, 13:12
Håber på å bli med på denne turen. Men tror jeg har eksamen, så vi får se..

Aukland
06-05-2008, 13:34
Min deltakelse avhenger også av eksamener...

Kenneth Storberget
06-05-2008, 14:42
Æ æ med :)

Du skal jo styre butikken ombort, så du trenger ikke å skrive det her håper heller at det er mange andre som sender meg mail eller sms så at vi kan komme oss på tur.

boyeman
10-05-2008, 11:53
Er det mange som har meldt seg på?? Jeg tenkte å melde meg på til mandag eller tirsdag:D

Kenneth Storberget
10-05-2008, 12:47
Er det mange som har meldt seg på?? Jeg tenkte å melde meg på til mandag eller tirsdag:D

Ja folk er kjappe til og melde seg på til denne turen, du må forte deg så at du er sikker på at du får plass. Akkurat nå er er det..... to turledere og en buss sjåfør som har plass på bussen.

Lars Olav Karlsen
10-05-2008, 16:55
Ja folk er kjappe til og melde seg på til denne turen, du må forte deg så at du er sikker på at du får plass. Akkurat nå er er det..... to turledere og en buss sjåfør som har plass på bussen.

Er det ikke litt voldsomt med 2 turledere på en buss sjåfør?

Kenneth Storberget
10-05-2008, 19:12
Er det ikke litt voldsomt med 2 turledere på en buss sjåfør?

En som passer på dem over 18 som vil på pub og en som passer på dem som er under 18 og driver i byen. Nei det er ikke litt voldsomt.

Har diskutert dette med dere i Øst i en annen tråd så ikke gidd å ta dette opp igjen. Vi veit va vi gjør.

Rune Hareide
10-05-2008, 20:19
Bare meg som følte Lars Olav mente det humoristisk?

2 ledere til å passe på bussjåføren liksom...

Kenneth Storberget
10-05-2008, 21:23
Ja når jeg leser det LOK har skrevet en gang til så kan jeg faktisk krype til korset og være enig i det. Bare med som ikke var helt med i stad.

Lars Olav Karlsen
11-05-2008, 00:19
Ja, jeg er ikke negativ hele tiden ser du ;)

boyeman
12-05-2008, 21:34
Hvor mange er det som har meldt seg på til Sandnes?(Y)

Lynet
13-05-2008, 08:20

Helt sikkert ikke flere enn sist du spurte...:p

Jan Erik Stallemo
13-05-2008, 08:54

Kan ikke fatte hvorfor det skal være et evig gnål om hvor mange som til en hver tid er påmeldt tur. Meld deg på i stedet så ser du hvor mange vi blir når du møter opp på rutebilen.

Lars Olav Karlsen
13-05-2008, 10:42
Kan ikke fatte hvorfor det skal være et evig gnål om hvor mange som til en hver tid er påmeldt tur. Meld deg på i stedet så ser du hvor mange vi blir når du møter opp på rutebilen.

Jeg forstår at folk spør hele tiden, folk vet jo at mange turer blir avlyst pga mangel på deltakere så da spørres det hele tiden for å sjekke hvordan det går.

Det er en ond sirkel dessverre.

Men et lite tips til dere som hele tiden lurer .... folk pleier ikke og melde seg på før i siste liten. Hadde turene ifra Oslo f.eks. kun reist med de vi hadde påmeldt innen den fristen de i Kristiansand må operere med hadde vi mest sannsynlig ikke fått til en eneste tur. Hos oss strømmer det inn påmeldinger de to siste dagene før turen.

Kenneth Storberget
13-05-2008, 10:47
Til alle som lurer på hvor mange det er som er påmeldt til turen.

Siste dag og melde seg på tur er den 23 mai, er vi mange nok så blir det tur. Hvis det ikke er nok folk så blir det ikke tur.

24 mai kommer det innlegg her på siden om det blir tur eller ikke, så dere trenger ikke å spørre mere hvor mange det er som er påmeldt. Sier jeg 2 stykker så gidder ikke folk og melde seg på, sier jeg 35 stykker så blir folk skuffet hvis det ikke blir noe.

For å melde seg på tur så send mail til tur@menigheden.no eller sms til 47653053.

Husk:
Navn, alder, telefon, evt. mail, medlems nr og noe som er veldig viktig HVOR SKAL DU/DERE GÅ PÅ BUSSEN.

God tur.

boyeman
13-05-2008, 14:34

Jeg har faktisk meldt meg på:D

jensiq
13-05-2008, 14:54
Til alle som lurer på hvor mange det er som er påmeldt til turen.

Siste dag og melde seg på tur er den 23 mai, er vi mange nok så blir det tur. Hvis det ikke er nok folk så blir det ikke tur.

God tur.

Hvorfor er fristen 7 dager før kamp?

Personlig må jeg vente litt med å melde meg på pga. usikkerhet når eksamen er. Men melder meg evt. på før 23 mai :)

Jan Erik Stallemo
13-05-2008, 18:46
Jeg har faktisk meldt meg på:D

VELDIG BRA :) SKULLE VÆRT FLERE SOM DEG :)

Jan Erik Stallemo
13-05-2008, 18:49
Hvorfor er fristen 7 dager før kamp?

Personlig må jeg vente litt med å melde meg på pga. usikkerhet når eksamen er. Men melder meg evt. på før 23 mai :)

Det er fordi buss selskapet må vite om vi skal ha bussen eller ikke, hvis ikke vi skal ha den så har de mulighet til å leie den ut til andre og ikke sitte inne med en buss de kunne tjent penger på.
I de fleste tilfeller så er det også kamp om å få leie buss da de fleste tur arrangører bestiller lang tid i forveien og av og til også trenger en ekstra buss.

Send en mail eller sms til Kenneth med påmelding så kan vi heller ta et lite forbehold hvis det krasjer med eksamen, det må jo tross alt være gyldig fravær :) selv om vårt kjære IK START burde komme først :)

jensiq
13-05-2008, 21:07
Akkurat. Men synes 7 dager var litt lang tid i forveien. Man kan jo kanskje forhandle det ned litt ? :)

Satser på tur, men mamma halshogger meg vis jeg ikke jobber til eksamen, så vi får se..

Kenneth Storberget
13-05-2008, 21:10
Akkurat. Men synes 7 dager var litt lang tid i forveien. Man kan jo kanskje forhandle det ned litt ? :)

Det vi har forhandlet til, det er så stor forespørsel på busser i Kristiansand og hvertfall nå når sommer kommer så dem vil ha svar 2 uker før om man skal ha bussen eller ikke, for dem må finne fram sjåfører som kan kjøre.

jensiq
13-05-2008, 21:24
okei, skjønner den.
Synes det er litt rart at alle buss selskapene har så stor forespørsel men :)

Har man prøvd tog?
Et annet alternativ til transport. Det er vel ikke sååå dyrt på toget. I tilegg kommer man vel fortere frem + bedre komfort

Kenneth Storberget
13-05-2008, 22:31
okei, skjønner den.
Synes det er litt rart at alle buss selskapene har så stor forespørsel men :)

Har man prøvd tog?
Et annet alternativ til transport. Det er vel ikke sååå dyrt på toget. I tilegg kommer man vel fortere frem + bedre komfort

Er sikkert ikke alle buss selskapene som har så stor forespørsel, men nå bruker vi et billigt buss selskap så at vi kan ha billige turer. Kan sikkert finne et buss selskap som vi kan si ifra dagen før men da må medlemmer være villige til å betale 400-500 kr for turen og ikke 250.

Tog koster 199kr en vei, det vil si 398 kr t/r. Så har dem bare et vist antall plasser til den prisen å da øker det til 299 en vei. Når alle de plasser er opptatt så øker prisen igjen.
Grunnen til at jeg vet dette med tog priser er at jeg er ofte i Oslo med jobben og da tar jeg toget, er man ikke raskt ute så blir billetten dyrere. Men uansett om alle skulle få det til 199 kr så blir det dyrere en bussen, du skal jo to veier.
Tror også at jeg tør og si at komforten er bedre på bussene. For dem som liker å nyte en kald CB kan dem gjøre dette på bussen, det er ikke lov på toget. Dem som røyker får røykepauser på bussen, det gjør dem ikke på toget.

boyeman
13-05-2008, 22:35

Satser på tur, men mamma halshogger meg vis jeg ikke jobber til eksamen, så vi får se..

Du kan jo studere til Eksamen på bussen fram og tilbake blir en god del pugging det:D

MELD DEG PÅ!!:D

jensiq
14-05-2008, 19:37
Du kan jo studere til Eksamen på bussen fram og tilbake blir en god del pugging det:D

MELD DEG PÅ!!:D

1) Fare for at bussen må stoppe noen ekstra ganger pga. kvalme?
Vil heller ikke greie å konsentrere meg når æ er på tur.

2) Er man på tur, så er man på tur. Jeg vil derfor ikke stresse med bøker osv. Når æ først er på tur er æ der for å ha det gøy:)

Men statser på tur uansett.

boyeman
14-05-2008, 22:23
skjønner skjønner;)

Jan Erik Stallemo
21-05-2008, 13:01
Må bare spørre for det ramler ikke akkurat inn med påmeldinger.

Pr. i dag er det kun 5 påmeldte og av de er 3 fra Oslo som kjører grytidlig for å møte oss andre på rutebilen, men blir det ikke flere så foreslår jeg at de tar med seg de 2 andre i egen bil.

Minner om at fristen for påmelding er til fredag så det begynner å haste med påmeldinger hvis vi i det hele tatt skal arrangere tur. Vet at Sandnes Ulf ikke er så kul motstander men gutta trenger vår støtte også på bortebane.

Meld deg på NÅ!!!

Aukland
21-05-2008, 13:21
Dere får sannsynligvis to påmeldinger til i morra. Vi må bare finne ut om eksamener...

Men det ser jo dårlig ut for denne turen :(

boyeman
21-05-2008, 16:51
Nå må folk få meldt seg på denne turen!!

Kenneth Storberget
22-05-2008, 13:22
Jaja, er vil ikke så masse jeg kan si. Men dette er ikke noe gøy. Sitter her og jobber frivillig med turer, ordnet quiz, fikser bra priser på Pizza til turen og shopper brus og snacks til turen.
Så sitter jeg å ser på listen over hvor mange som skal være med på tur. Hele 7 stykker er vi oppe i nå, og i morgen den 23 mai er siste påmeldings frist. Kl 12 i morgen må jeg ringe bussmannen og fortelle om vi skal ha bussen eller ikke, det vil si at det er mindre en 24 timer igjen til fristen løper ut.

Hvor er alle glade som var med på tur i fjord? Hvor er alle supportere som søtter laget sitt i medgang og motgang. Nå ser jo det ut som at det kun er folk som støtter laget når det er i Tippeligaen. Skal vi bare legge ned tur konseptet i 2008 og vente til vi spiller i tippeligaen igjen?

Ganske frustrerende og sitte og jobbe med dette så får man ikke noe respons fra medlemmer.

Til alle dere som har meldt dere på, dette innlegget er ikke rettet til dere.

aljahnsen
22-05-2008, 21:24
Jeg er med ;)

MELD DERE PÅ NÅ FOLKENS!!!

Morten Torjussen
22-05-2008, 23:59
Dette begyner å bli tragisk. Vi er en supporterklubb med over 1000 medlemmer p.d.d. Av disse er det bare 14 stykker kl 23.59 torsdag kveld som har meldt seg på turen. Hva skal til for at folk skal melde seg på? Hva vil folk ha?
Selvfølgelig er det ikke alle som har tid, men det finnes da grenser.

Jeg har meldt meg på tross av at jeg foreløpig ikke har fått fri fra jobb og er midt i eksamenstider.

boyeman
24-05-2008, 09:27
Blir det noe tur eller?

Kenneth Storberget
24-05-2008, 19:04
3 herlige poeng mot Odd, sommer og sol og livet er bare nydelig på sørlandet. Nå reiser vi bort til Sandnes å henter hjem 3 poeng derfra også.
Bussen går fra rutebilen Søndag den 1 juni kl 10.30.

Det er fortsatt plasser igjen på bussen så hvis du vil sikre deg en plass så meld deg på nå, send mail til tur@menigheden.no eller sms til Kenneth på 47653053.

HUSK!!!! Navn, alder, telefon, evt. mail, medlems nr og noe som er veldig viktig HVOR SKAL DU/DERE GÅ PÅ BUSSEN.

aljahnsen
24-05-2008, 21:05
Ser frem til denne borteturen, så meld dere på folkens...!

Aukland
24-05-2008, 22:03
Påmeldt :)

boyeman
26-05-2008, 18:22
Får vi noe info på sms om denne turen?;)

beng222
26-05-2008, 20:14
Reiser til Sandnes på lørdag, så blir ikke med på bussen, men hvilken pub lader vi opp til kampen på?

boyeman
27-05-2008, 19:15
Klokka går bussen?
Klokka er vi ca hjemme?
ogsånne ting?

Kenneth Storberget
27-05-2008, 20:56
Klokka går bussen?
Klokka er vi ca hjemme?
ogsånne ting?

Bussen går fra rutebilen Søndag den 1 juni kl 10.30. Tar ca 4 timer og kjøre, kampen er ferdig 1945.

Kenneth Storberget
27-05-2008, 20:58
Reiser til Sandnes på lørdag, så blir ikke med på bussen, men hvilken pub lader vi opp til kampen på?

Mail fra Ulvane.no

> Heisan.
>
> Vi kommer en buss fra Kristiansand til kamp mot Sandnes Ulf den 1
> Juni, det vi lurer på er jo om dere har en pub dem man møtes og
> drikker noen øl sammen før kampen.
> Hvis dere ikke har lyst og ha oss på deres stampub så lurer vi på
> hvilken pub vi borte spuuortere bruker når vi kommer bort.
>
> På forhånd takk.

Heisann

Det skulle vel gå greit og "dele puben, gikk hvertfall fint tidligere i år når Moss sine supportere kom. Vi holder til på Melkebaren (hjemmesiden er desverre nede) men den ligger ca 2mins gåtur fra rutebilstasjonen midt i sentrum. Ellers er jo caduvil (http://www.caduvil.no) en grei pub for fotball interesserte, den også ganske nær rutebilstasjonen.

Mvh
Ola Jensen

---

Selv tror jeg vi havner på Melkebaren, den ligger best til i forhold til buss parkering.

boyeman
28-05-2008, 22:14
Er det noe aldersgrense på pubben? må vi som er under 18 gå rundt og loke i byen?;)

Jan Erik Stallemo
28-05-2008, 22:38
Er det noe aldersgrense på pubben? må vi som er under 18 gå rundt og loke i byen?;)

Vi skal se om vi kan finne på noe men sandnes er ikke verdens navle så tror ikke det er så fantastisk mye å finne på verken for de over eller under 18.

Kenneth Storberget
29-05-2008, 11:51

Skal ringe Melkebaren i dag å høre med dem, men det ser ikke ut som at det er noen på jobb der borte så tidlig en Torsdag.

Kenneth Storberget
29-05-2008, 11:54
I skrivende stund så har vi kun 4 plasser igjen på bussen, så har du lyst å reise på tur sammen med oss til Sandnes så er det bare og ringe med, sende meg sms eller en liten mail så skal jeg sette deg/dere opp på turen.
Tel: 476530563
Mail: tur@menigheden.no

Ikke sitt der å tenk, da er det noen som rekker å ta disse 4 plassen før deg. Kontakt meg nå, men en gang, det kan være DU som får denne plassen. Eller det kan være naboen din som får være med å se at Start KNUSER Sandnes Ulf på Søndag..... Kom igjen, ring nå med en gang....

(litt påvirket av frokost quiz på TV2 tror jeg)....

Aukland
29-05-2008, 16:07
Jeg gleder meg! Ulf skal bankes! :)

Mr.Nor
29-05-2008, 23:28
(litt påvirket av frokost quiz på TV2 tror jeg)....

Grøss!!!!!

Jan Erik Stallemo
30-05-2008, 15:24
Da er bussen fullbooket og for dere som ikke har meldt dere på, nei det blir ikke flere busser :) så vær tidliger ute neste gang.

Vi ses på søndag, bussen går kl. 10.30 fra rutebilen.

boyeman
31-05-2008, 19:05
leste på sandnes ulf sin hjemme side, der stod det : Start har rapportert om 300 bortesupportere som ønsker å heie laget sitt til seier.

tror neppe det kommer så mange :S

Link: http://www.sandnesulf.no/article.php?articleID=314&categoryID=6

Kenneth Storberget
31-05-2008, 20:02
leste på sandnes ulf sin hjemme side, der stod det : Start har rapportert om 300 bortesupportere som ønsker å heie laget sitt til seier.

tror neppe det kommer så mange :S

Link: http://www.sandnesulf.no/article.php?articleID=314&categoryID=6

Skal ikke se bort ifra at det kommer så mange, det er mange som går på skole der borte som kommer, så er det en god del som kjører selv på en liten søndagstur.
Tror det kan komme så mange.

boyeman
31-05-2008, 20:38
Er vi som er med på bussen sikra billeter eller?

Lynet
31-05-2008, 21:33

Det tviler jeg på... Sandnes Ulf sin stadion blir nok fullsatt ganske tidlig.

Hallo? Vi er i adecco med 1200 tilskuere på kampene utenom Sør Arena og Skagerrak Arena;)

Jan Erik Stallemo
31-05-2008, 21:54

Ikke noe problem med billetter, mot Trysil sist onsdag var det ikke mer enn 907 tilskuere så vi skal nok få plass.

Pga avbestilling har vi en ledig plass på bussen så finnes det en etternøler er det bare å sende meg ei melding på 95 88 62 63.

Vi regner med å ankomme Sandnes ca kl. 14.30. Vi går da på Melkebaren før bussen kjører opp til stadion ca 17.30. Dette tar hvist ca 5 min.

De åpner portene kl. 17 og vi skal inn inngang 4. Pris kr. 100,- for voksen og kr. 50,- for barn.

Vi ses på bussen i morgen kl. 10.30 eller for dere som kjøre selv i Sandnes :)

stille i fjøset, nå blir det stille i fjøset
Jan Erik