Se full versjon : Gode gamle Jan Næss
Trykk på linken:
http://fotball.fvn.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=77526
Hehe
Du er konge, Jan Næss!
hehehe
helt konge!! 8)
da er du en ivrig supporter...
hehe...
mr.leipsland
28-04-2005, 15:04
Mest overrasket over at han er villig til å bruke 10 000kr på å få med seg en konfirmasjon! Men utvilsomt kult stunt :)
Er vel ikke annet å si enn at han er en stein gal supporter :D Dette er virkelig hva man kan kalle supporter som følger laget sitt!
Hadde vært stilig om Start ordnet slik at helikopteret kunne lande i midtsirkelen på stadion kl. 17.45 eller noe! Det burde noen sjekket opp i om var mulig, siden det er en såpass ekstrem hendelse i Supporter-Norge...
klokkeren
28-04-2005, 15:29
Hører jeg noen som har lagt inn aksjer for å bli årets supporter? Jan er sjef og hva annet kan man vente av en tro mann?
Enda godt at Start vinner :)
Søndag1800
28-04-2005, 19:20
Må rett og slett ta av meg hatten for vår venn Jan. Noen som hørte intervjuet på kanal 24 for en time siden? Hehe genialt
Respekt! Om ingen spanderer en øl på Jan nå så vet ikke jeg når han gjør seg fortjent til det!
Ik Start
28-04-2005, 20:49
Jan, kan du komme innom Bergen på lørdag? :lol: Skal også i komfirmasjon!!!!! :( :(
gultogsvart
28-04-2005, 21:24
Slike supportere skulle Start hatt flere av!!!!
Legg forresten merke til at nettavisen derimot ikke synes det er så prisverdig: Start-fanen skal i konfirmasjon i Egersund på kampdagen. Men det hindrer ham likevel ikke i å svikte favorittklubben. :roll:
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article381662.ece[/i]
Hadde vært stilig om Start ordnet slik at helikopteret kunne lande i midtsirkelen på stadion kl. 17.45 eller noe! Det burde noen sjekket opp i om var mulig, siden det er en såpass ekstrem hendelse i Supporter-Norge...
Hadde vært dritkult det, men lar seg dessverre ikke gjøre - det ble regnet som en for stor risiko ettersom stadion kommer til å være proppfull. Når det gjelder kunstgressbanen, går det ikke der heller pga plastikk-kulene som ville vært livsfarlige.
Respekt! Om ingen spanderer en øl på Jan nå så vet ikke jeg når han gjør seg fortjent til det!
Prøv ei cola på glassflaske :wink:
Ellers synes jeg det er dritkult gjort :D
heellltt konge han er jo et forbilde for alle supportere....
Notch Johnson
29-04-2005, 08:51
Det enkleste i verden er å lande på sykehuset.
Der har de landingsplass til helikopter, og det er jo ikke akkurat lang vei med taxi..
Imponerende Jan!!
Spørs om han har råd til taxi etter helikopterturen:)
Hvor skal han lande? Kjevik? Det tar jo 15 min derfra til stadion.. Så at han skulle dra 16.45.. Har han god tid da?
KARDINALEN
29-04-2005, 13:26
Jan er Jan :D en TRO supporter,men enig at det er litt vel sprøtt å bruke 10 000,- på en komfirmasjon!!!! hehe
men husk nå på at han er jo fra Karmøyne!!!! :twisted: :evil:
Reservesamen
29-04-2005, 18:08
Hadde han vært lur, hadde han bestukket konfirmaneten med, la oss si, 5.000 for å slippe å være med i konfirmasjonen. Da hadde han sluppet all reisinga.....
Hehe, godt jobba Jan! Og i ettertid kan man vel si at det var verdt pengene 8)
Sist JEG så en så bra kamp var i 1991. Start-Viking 4-0
Notch Johnson
02-05-2005, 12:50
4-1... 8)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.