PDA

Se full versjon : Bryne-IK Start 29 Juni

Kenneth Storberget
05-06-2008, 00:07
Ja da er det noen uker til neste borte tur, denne gangen er det mot Bryne. Enda en gang skal vi til det glade Rogaland på borte tur.
Påmelding er i gang og hvis du har lyst på plass på bussen så må jeg ha bestilling før den 21 Juni. Hvis det ikke er nok folk så kommer jeg ikke til og ta etter bestillinger som vi gjorde mot Sandnes, å da blir det ikke noe tur.
Dette er en tur jeg kommer til og kjøre da Jan Erik har sagt opp sin stilling i turgruppen. Grunnen til det er at hver gang Jan Erik er på tur så taper Start poeng.
Så bare begynn og send mail til tur@menigheden.no eller sms til 47653053. IKKE RING MEG, hvis det ikke er noe viktig.
Det koster 250 for medlemmer og 350 for ikke medlemmer, vi har som vanlig fine priser i Quis og Pizza på vei hjem. Det blir også salg av brus og snack på bussen.

Så ses vi på turen til Bryne?

Mvh.
Kenneth.

Lars Olav Karlsen
05-06-2008, 09:17
Tar jeg feil når jeg trodde at denne kampen gikk på lørdag og ikke søndag?
I tilfelle er det jo litt kjedelig og reise bort dagen etter kampen.

stallis
05-06-2008, 09:41
Tar jeg feil når jeg trodde at denne kampen gikk på lørdag og ikke søndag?
I tilfelle er det jo litt kjedelig og reise bort dagen etter kampen.

Nei du har rett, kampen går lørdag 28 Juni kl. 15.00 men Kenneth er halvt svensk og skriver svorsk så han er unnskyldt :)

Lars Olav Karlsen
05-06-2008, 09:50
Nei du har rett, kampen går lørdag 28 Juni kl. 15.00 men Kenneth er halvt svensk og skriver svorsk så han er unnskyldt :)

Søren også, fikk skikkelig forhåpninger jeg nå. Skal jobbe i Kristiansand i helgen, og kunne vært med om kampen var på søndag.

Jaja

Kenneth Storberget
05-06-2008, 23:28

Nå er jeg i Sverige på jobb så det er ikke min feil at jeg skriver Svorsk....

Kenneth Storberget
22-06-2008, 18:23
Til nå er vi 10 stykker som har meldt oss på turen til Bryne, så hvis det ikke kommer noe stort med mail eller meldinger til meg i dag så blir dessverre denne turen avlyst i morgen tidlig.

Mvh.
Kenneth.

REBell
23-06-2008, 10:12
En buss er dog fullbooket og kjører uansett!

bmg
23-06-2008, 17:56
Fjernet ett innlegg her?
Kunklusjonen er at en buss er fylt opp og kjører,men det er for sent nå å fylle opp en til ?

Kenneth Storberget
24-06-2008, 09:04
Må dessverre beklage at bussen til Bryne på Lørdag er avlyst pga for lite påmeldte til turen. For at vi skal klare å kjøre tur så trenger vi 36 stykker, men hadde bare 11 stykker i går mandag så da måtte jeg avbestille bussen.

Håper det er fler som melder seg på til neste tur så at vi kan kjøre å støtter laget vårt.

Start4ever
24-06-2008, 09:24
rett og slett helt for jævlig at sørlendinger ikke klarer å fylle opp en jævla buss til denne kampen. Hva går det av folk? En av årets korteste turer, kampen går på en lørdag(en dag mange har fri), men folk klarer ikke å sette av en dag likevel for å støtte laget? Nå MÅ folk komme seg opp av godstolen, dere ødelegger for mange andre som hadde meldt seg på turen, og som nå må finne seg et annet fremkomstmiddel. Dette er rett og slett direkte flaut sørlendinger.

REBell
24-06-2008, 10:48
rett og slett helt for jævlig at sørlendinger ikke klarer å fylle opp en jævla buss til denne kampen. Hva går det av folk? En av årets korteste turer, kampen går på en lørdag(en dag mange har fri), men folk klarer ikke å sette av en dag likevel for å støtte laget? Nå MÅ folk komme seg opp av godstolen, dere ødelegger for mange andre som hadde meldt seg på turen, og som nå må finne seg et annet fremkomstmiddel. Dette er rett og slett direkte flaut sørlendinger.

En full buss går dog, som tidligere er fylt :)

Start4ever
24-06-2008, 10:53
den må isåfall ha blitt fyllt opp meget tidlig, uvant sørlendinger. "Alle" pleier jo å melde seg på dagen før fristen går ut. Drittt altså at jeg ikke kom med på den bussen

REBell
24-06-2008, 11:05
den må isåfall ha blitt fyllt opp meget tidlig, uvant sørlendinger. "Alle" pleier jo å melde seg på dagen før fristen går ut. Drittt altså at jeg ikke kom med på den bussen

Send meg en PM eller mail på rolf@menigheden.no

boyeman
27-06-2008, 21:12
Mange busser er det som kjører i morra?:D Gleder meg til tur!

Morten Torjussen
27-06-2008, 21:21
Mange busser er det som kjører i morra?:D Gleder meg til tur!
1 buss til Bryne.