Se full versjon : Notodden - Start Søndag 13 Juni kl 18.
Kenneth Storberget
30-06-2008, 11:20
Da fikk vi tre herlige poeng mot Bryne å neste borte kamp er mot Notodden. Dette er en søndagstur mitt i ferien så det er mange som har fri fra jobb og det er mange som vil ha en herlig søndags tur inn til mørkeste Telemark og Notodden.
Bussen kjører fra Rutebilen kl 11.00, å vi plukker som vanlig opp folk i Lillesand, Grimstad og Arendal. Prisen på bussen er 300kr (400 for ikke medlemmer), kamp billetten kommer i tillegg.
Vi er innvitert av Rallarberget på pub før kampen så at vi kan ha litt hyggelig stemning sammen, å dem er ikke så mange så fyller vi en buss så er vi flere en dem. Fyller vi to så er vi 3 ganger så mange.
Vet at Oslo også kommer til å prøve og fylle en buss til denne turen så det kan bli veldig gult i telemark denne dagen.
Nå skal vi opp og treffe noen gode gamle kjente som Balla Garba og Jan Halvor Halvorsen og ta tre poeng av laget som ligger og puster oss i nakken så at vi får større avstand.
Så meld deg på, fristen er Søndag 6 Juli og for å melde seg på så sender du melding til 47653053 eller mail til tur@menigheden.no (HUSK å få med navn, alder, medlemsnummer og telefon nummer, gjerne mail adresse også).
Mvh.
Kenneth
Jan Erik Stallemo
30-06-2008, 22:55
Siden jeg er blitt overtroisk så går jeg for seier i denne kampen og holder meg hjemme, :) blir jeg med er vi garantert å tape.
Fasitsetteren
05-07-2008, 21:18
Hvordan ligger det an? Synes det er på tide å få fingern ut av ræva for mange.
Vi er innvitert av Rallarberget på pub før kampen så at vi kan ha litt hyggelig stemning sammen, å dem er ikke så mange så fyller vi en buss så er vi flere en dem.
Kikket litt på Rallarberget sine nettsider nå.
"Bortesupporter Info
Vi har muligheter til å arrangere supporterkamper på Notodden FK fenomenale treningsfelt (kunstgress) om ønskelig, og vår stampub Tele pub har alle rettigheter. Kamper fra Premier League, Champions League og den hjemlige serien blir sendt på storskjerm."
Noen som er hypp på å finne frem skoene og briljere litt?
Jan Erik Stallemo
06-07-2008, 00:20
Ut fra hvor mange innlegg det er i denne tråden så ser det ikke ut som det kan bli tur, faktisk den tråden med minst innlegg og viste visninger for både i fjor og i år så Notodden er ikke så kul plass å reise til vist.
Fasitsetteren
06-07-2008, 08:12
Ut fra hvor mange innlegg det er i denne tråden så ser det ikke ut som det kan bli tur, faktisk den tråden med minst innlegg og viste visninger for både i fjor og i år så Notodden er ikke så kul plass å reise til vist.
Notodden er ikke en særlig kul plass å reise til nei, skal være enig i det. Det er dog mye fetere å reise til f.eks. en plass som Sandefjord, hvor det eneste man kan gjøre er å ta en tur til Sverige.
DETTE ER TOPPOPPGJØR FOLKENS.
Kenneth Storberget
06-07-2008, 08:25
Hvordan ligger det an? Synes det er på tide å få fingern ut av ræva for mange.
Jaha, og grunnen til at du kan si dette er? Har du funnet fingeren din eller?
Så sitter du sikkert og lurer på hvordan jeg vet at du ikke har meldt deg på turen, jo for det er to stykker som har meldt sitt inntresse. Det er meg som er tur leder og det er Mac som filmer på alle turer.
Så finn din egen finner før du begynner og klage på andre.
Fasitsetteren
06-07-2008, 08:36
blablabla...
Jeg kommer meg opp for egen maskin da min timeplan umuliggjør en busstur. Dette var dessuten mer rettet mot oppmøte på borteturer generelt.
(Ser du ofte føler at all kritikk her inne er mot deg personlig, men nei, dette er ikke engang et lite sleivskudd mot deg eller noen andre i frivillig-gruppa)
Kenneth Storberget
06-07-2008, 08:41
blablabla...
Jeg kommer meg opp for egen maskin da min timeplan umuliggjør en busstur. Dette var dessuten mer rettet mot oppmøte på borteturer generelt.
(Ser du ofte føler at all kritikk her inne er mot deg personlig, men nei, dette er ikke engang et lite sleivskudd mot deg eller noen andre i frivillig-gruppa)
Føler ikke at kritikken er mot meg, men når folk skriver noe sånt som du gjør så skjønner jeg bare ikke hvor dem får det fra. Hadde du meldt deg på bussen så hadde jeg ikke sagt noe, da kunne du skrevet va du ville. Men og sitte og klage på at folk ikke melder seg på når du ikke skal på bussen selv blir feil.
Greit at du kommer deg opp selv denne gangen, men slutt og klag på at det ikke blir noe buss da. Tenk på alle dem som kjører selv, hadde dere ikke gjort det så hadde det blitt busstur.
Fasitsetteren
06-07-2008, 08:44
Føler i grunnen ikke noe behov for å forsvare meg på noen som helst måte.
Jeg lurte bare på hva status på denne turen var. Ønsker at så mange som mulig kommer seg oppover slik at vi kan få litt stemning.
Kenneth Storberget
06-07-2008, 09:00
Du trenger ikke og forsvare deg, synes bare at uttalelsen din ikke hører hjemme her.
Kenneth Storberget
07-07-2008, 11:23
Da er dessverre turen til Notodden avlyst etter at det var 3 stykker som hadde meldt seg på denne turen.
God Sommer.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.