Se full versjon : Ny sang til "MYGGEN"?
Kjetilgutten<3
17-07-2008, 15:47
Nå har jo Myggen begynt på sitt treningsopplegg i mellomtiden kan vi jo tenke ut en sang for han ?
Forslag?
Lars Olav Karlsen
17-07-2008, 15:49
Kan vi ikke la han trene seg opp nå og heller se hva som skjer? Hvis han kommer tilbake foreslår jeg at vi benytter oss av den gode gammle Myggen sangen, den er jo god nok i massevis og ferdig innøvd av den eldre garde :)
Når du sier den eldre garde, mener du da de som er gamle nok til å huske Myggen. Eller tenker du også på de godt voksne som nylig har negynt å interessere seg?
Du har vel Autografen til Myggen du Karlsen?
så du husker han vel du, mr ELDRE garde?
... nå er det vel ikke noe vits å begynne å snakke om personer igjen. Sak gutter, eller velg å tie.
Ååå begynner å bli smålei dette her nå. Blir jo bare dummere og dummere for hver gang. Her oppretter noen en tråd om legenden Mykland, så skal dere til og med klare å spore av i denne også.
Ja til den gamle Mykland sangen!
Fasitsetteren
18-07-2008, 13:43
Myggen-sangen er ikke noen særlig tribunesang da. Men det funker vel helt greit.
Nå tenker jeg på vanlig spillersang, arvet ikke Fredrik sangen fra myggen? mulig jeg er helt på jordet, men er ikke gammel nok til å ha opplevd de gode gamle dagene ;)
Fasitsetteren
18-07-2008, 21:15
hehe, mulig mulig. Antok at de snakket om "is i magen"
frankieboy
18-07-2008, 21:48
Nå tenker jeg på vanlig spillersang, arvet ikke Fredrik sangen fra myggen? mulig jeg er helt på jordet, men er ikke gammel nok til å ha opplevd de gode gamle dagene ;)
Tenkte også på "Du er vår Erik - vår lille Erik"... som Fredrik lånte i en periode. Den passer til våre små stjerner på midten!!
viss det har seg sånn at Fredrik sin sang er gamle Erik sin så hva er teksten på den!?:)
frankieboy
19-07-2008, 08:10
viss det har seg sånn at Fredrik sin sang er gamle Erik sin så hva er teksten på den!?:)
se i innlegget over ditt... der står den opprinnelige teksten, ellers er alt det samme!
Søndag1800
21-07-2008, 00:01
Vi sang vel den melodien til Krister Isaksen(LEGENDE) også hvis jeg husker rett.
Kjetilgutten<3
12-08-2008, 20:04
Tenkte også på "Du er vår Erik - vår lille Erik"... som Fredrik lånte i en periode. Den passer til våre små stjerner på midten!!
Bedre med "Du er vår Mykland, vår Eirik Mykland". I steden for "du er vår Eirik vår lille eirik".
Vet ikke jeg, syntes bare det hørtes bedre ut -.-
Bedre med "Du er vår Mykland, vår Eirik Mykland". I steden for "du er vår Eirik vår lille eirik".
Vet ikke jeg, syntes bare det hørtes bedre ut -.-
Må i alle fall kalle han Erik, ikke Eirik!
Kjetilgutten<3
27-08-2008, 19:13
Må i alle fall kalle han Erik, ikke Eirik!
UUUBs!
haha -.-
min feil, Visste han het Erik ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.