Se full versjon : Avlyst!!! Sandefjord - Start: Onsdag 17 September.
Kenneth Storberget
08-08-2008, 10:49
Da er det klart for tur igjen. Det er 4 uker til vi møter Sandefjord oppe på "blikboks arena". Bussen kjører fra rutebilen Søndag 7 sept. kl 12.00. Det vil si at vi plukker opp folk i Lillesand (hydrotexaco) ca 12:20, Grimstad (statoil) ca 12:40 og Arendal (statoil Harebakken) ca 13:00. Er det folk som vil gå på andre plasser så er det bare og ta kontakt med meg så skal vi se hva vi ordner.
Sist vi var i Sandefjord hadde vi 3 busser fra byen og 1 fra Oslo, pluss at det var masse folk som kjørte privat og vi fylte plassen med Gult og Svart. Kan jo være derfor vi vant den kampen og KNUSTE Sandefjord. I år har vi hatt besøk av Sandefjord og dessverre ble det tap, så la oss fylle den lille stå tribunen deres igjen og vise at vi er et bedre fotball lag en dem og kunse dem en gang til på deres hjemme bane.
Turen koster 250 kr (kamp bil. kommer i tilleg på 150kr http://www.sandefjordfotball.no/Default.aspx?Cat=424&Id=3471).
Når vi kommer opp fyller vi den søte litte puben på kaien og synger og koser oss før bussen kjører oss opp til komplett.no arena.
På bussen blir det som vanlig Quiz men fine premier, Tippe konk der vinneren kan få inn en stor fin pott. Salg av brus og litt snack. Mat får vi på veien hjem, og da blir det Pizza som bestilles på vei opp til Sandefjord. Masse bra musikk, og filmer. Har du engen musikk som du vil høre på så er det bare og ta med, gjør ikke noe om det er på en mp3 spiler da vi klarer og spille det også.
Så meld deg på turne i dag, pga bussmangen i Kr.sand denne perioden så trenger vi vite om det blir tur eller ikke 29 august, og for at vi skal kunne kjøre enne turen trenger vi 35 stykker.
Send en mail på tur@menigheden.no eller sms til 47653053 for og melde deg på.
Er det mange som har meldt seg på?
Lars Olav Karlsen
23-08-2008, 21:59
Jeg tipper ca 5
Kenneth Storberget
23-08-2008, 23:21
50% sikkert at det kommer til å gå en buss, men det er ikke helt opp til oss enda.
Kan være denne kampen blir flyttet. Den helgen som det er kamp i Sandefjord er det U21 samling. Så hvis det blir plukket ut 2 eller flere spillere fra Start som skal på samling så kan Start få utsatt kampen. Så vi får bare vente og se va som skjer.
Altså, 2 av disse må bli tatt ut:
- Aram Kahlili
- Christer Kleiven
- Espen Børufsen
- Morten Hæstad
- Rolf Daniel Vikstøl (?)
Da blir den vel sannsynligvis utsatt.
Hvis ikke er kanskje jeg og en kamerat klare for vår første bortetur :D
Vil den evt. bli flyttet til en annen helg?
Eller til en ukedag?
Vet jo selvfølgelig ikke før den blir flyttet, men er det regler på dette? Eller må Start og Sandefjord bli enige bare?
Vil den evt. bli flyttet til en annen helg?
Eller til en ukedag?
Vet jo selvfølgelig ikke før den blir flyttet, men er det regler på dette? Eller må Start og Sandefjord bli enige bare?
Tipper det blir en onsdag den flyttes til.
Kjipt:(
Blir det busstur da ?
Kenneth Storberget
26-08-2008, 11:07
Kjipt:(
Blir det busstur da ?
Må jo bare se hvilken dag dette blir på og hvor mange som kan reise da. Men det er jo fortsatt ikke noe som er bestemt så en så lenge så satser vi på og kjøre buss opp der neste søndag. Så lenge det er nokk folk som melder seg på turen da.
Kenneth Storberget
26-08-2008, 13:08
Da har jeg nettopp snakket med Start og denne kampen kommer til at bli flyttet. Start har 3 spillere i U21 troppen og da har Start krav på å få flyttet denne kampen.
Så turen er dessverre alyst Søndag 7 september og så setter vi opp ny tur når vi vet mere. Alle som er påmeldt på turen blir automatisk avmeldt og få melde seg på igen når vi vet når neste tur er.
Jan Erik Stallemo
26-08-2008, 15:52
http://fotball.fvn.no/forstediv/article116424.ece
25ende er torsdag tror jeg
Kenneth Storberget
26-08-2008, 22:02
25ende er torsdag tror jeg
Stemmer godt det, 25 sept. er på en Torsdag. Hvis det blir tur eller ikke vet vi når det nærmer oss.
Kommer tilbake med ny tråda.
Ifølge "sikre kilder" spilles kampen mellom Sandefjord og IK Start onsdag 17. september kl 19. Vel møtt! Håper vi ses?
Kenneth Storberget
01-09-2008, 10:51
Da vet vi når kampen spilles, så jeg bare spør fort her inne. Er det noe intresse og reise opp til Sandefjord på en Torsdag og se på kampen.
Hvis det er noen som er klar for det så gi et lite signal her inne på tråden før jeg begynner og jobbe med noe tur.
Altså, ikke send meg mail. Skriv her inne på tråden om det er intresse eller ikke for å reise opp til Sandefjord.
Bussen kommer gå fra rutebilen kl 14:00 og være hjemme igjen ca 24:30 - 01:00.
Mvh.
Kenneth.
Jan Erik Stallemo
01-09-2008, 11:14
Da vet vi når kampen spilles, så jeg bare spør fort her inne. Er det noe intresse og reise opp til Sandefjord på en Torsdag og se på kampen.
Hvis det er noen som er klar for det så gi et lite signal her inne på tråden før jeg begynner og jobbe med noe tur.
Altså, ikke send meg mail. Skriv her inne på tråden om det er intresse eller ikke for å reise opp til Sandefjord.
Bussen kommer gå fra rutebilen kl 14:00 og være hjemme igjen ca 24:30 - 01:00.
Mvh.
Kenneth.
svensker altså :) ingen klokketider som heter 24:30 prøv med 00:30 :)
og klok av skade så reiser jeg ikke på borteturer siden vi alltid taper da, så da er det bedre at jeg holder meg hjemme og vi sikrer oss verdifulle poeng :)
Kenneth Storberget
01-09-2008, 11:43
svensker altså :) ingen klokketider som heter 24:30 prøv med 00:30 :)
og klok av skade så reiser jeg ikke på borteturer siden vi alltid taper da, så da er det bedre at jeg holder meg hjemme og vi sikrer oss verdifulle poeng :)
Nå har jeg vært med jobben i Sverige i mange dager så det er ikke så lett og legge om igjen til Norsk tid og daglige rutiner.
Så har jeg hørt at du skal reise opp til Skien med noen andre folk, hvordan gjør du da? Hopper på av på E18 og blir der nede hele kampen? Eller skal du opp og gjøre så at vi mister poeng og at vi mister oppryks plassen?
Dere kan vel ta de småpratene andre plasser enn her?
Fasitsetteren
01-09-2008, 11:52
17. sept er en onsdag.
Jan Erik Stallemo
01-09-2008, 18:33
Nå har jeg vært med jobben i Sverige i mange dager så det er ikke så lett og legge om igjen til Norsk tid og daglige rutiner.
Så har jeg hørt at du skal reise opp til Skien med noen andre folk, hvordan gjør du da? Hopper på av på E18 og blir der nede hele kampen? Eller skal du opp og gjøre så at vi mister poeng og at vi mister oppryks plassen?
Regner med opprykket er sikret når den tid kommer og Odd fortsatt er ute av form så da går det nok greit:)
om bussen går klokka 14.00 er det uaktuelt for min del.
Kenneth Storberget
01-09-2008, 22:23
Når må bussen gå hvis folk vil være med da? Tenk at det tar 3,5-4 timer opp der for vi kommer opp gjenom masse byer mitt i rush tiden. Pluss at det blir jo sikkert lagt inn noen pisse pauser også for en del folk.
Det bør holde å reise fra kristiansand kl. 15.30, må være mulig å holde seg for å pisse i 3 timer.
Kenneth Storberget
02-09-2008, 12:44
Det bør holde å reise fra kristiansand kl. 15.30, må være mulig å holde seg for å pisse i 3 timer.
Det blir litt seint, som sagt så er det masse trafikk på veien i det aktuelle tidsrommet så jeg regner med at bussen må gå senest 15.00 for å være der oppe i tide.
Pissing er jo pga det brune som folk konsumerer på turen. Men hvis du klarer og holde deg for pissing i tre-fire timer når du sitter og øller så vil jeg gjerne se det.
Når må bussen gå hvis folk vil være med da? Tenk at det tar 3,5-4 timer opp der for vi kommer opp gjenom masse byer mitt i rush tiden. Pluss at det blir jo sikkert lagt inn noen pisse pauser også for en del folk.
Kl 3 kan kanskje fungere! for de som slutter kl 3 er det jo mulig om å spørre om 1 time fri eller jobbes inn;)
men begynner ikke kampen 18.00?
Kl 3 kan kanskje fungere! for de som slutter kl 3 er det jo mulig om å spørre om 1 time fri eller jobbes inn;)
men begynner ikke kampen 18.00?
19.00 trodde jeg
19.00 trodde jeg
Viss den begynner 19.00 er er det vel mulighet for å kjøre tur fra ruta 15.00?
Jeg vil gjerne på tur uansett når vi reiser, tar bare fri fra skolen:)
Kenneth Storberget
02-09-2008, 18:25
Inne på fotball.no står det 19.00. Så bussen må kjøres senest kl 15.00 fra ruta.
Boye, er ikke alle som går på skole og bare kan skulke.. hehe....
Kenneth Storberget
09-09-2008, 15:16
Da jeg har fått veldig lite tilbake meldinger på denne kampen og turen så kommer jeg ikke til og sette opp busstur til Sandefjord.
Håper det er fler som vil melde seg på til neste tur som vi setter opp.
Forbannan at den ble flytta, var så klar for tur på søndag...
Mange som tar turen bortover på Onsdag?
Jeg tar i alle fall turen de 20 minuttene sydover ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.