PDA

Se full versjon : Tromme tromme tromme

SilentBob
02-09-2008, 17:13
Jeg bare stiller et ørlite spørsmål, og håper at dette ikke blir tatt på feil måte.

Har den/de som er på trommene blitt litt vel ivrige i tjenesten i det siste? Jeg synes tromma blir overbrukt noe for tia. Til tider kan jeg fra min posisjon litt bortenfor Menigheden ikke høre annet enn "dunk-dunk-dunk".

Som sagt, bare et lite innspill.

SilentB

Eppo
02-09-2008, 17:26
Still deg med menigheden da!
så kan du spille, å passe på så den ikke blir overbrukt igjen. Så kan du glede alle de andre som har samme tanke som deg?!

Tarune
02-09-2008, 18:09
Still deg med menigheden da!
så kan du spille, å passe på så den ikke blir overbrukt igjen. Så kan du glede alle de andre som har samme tanke som deg?!

Eppo, dette skjer hver gang noen kommer med kritikk til deg, du HIVER deg ned i skyttergropa og tar ladegrep med en gang. Det ble litt mye tromme denne kampen, ellers var det bra trøkk. Men trodde tromma skulle være der for å heve stemninga, ikke skape den.

Sømme66
02-09-2008, 18:20
Eppo, dette skjer hver gang noen kommer med kritikk til deg, du HIVER deg ned i skyttergropa og tar ladegrep med en gang. Det ble litt mye tromme denne kampen, ellers var det bra trøkk. Men trodde tromma skulle være der for å heve stemninga, ikke skape den.

Viss vi skal ha ei tromme (som jeg tror alle vil ha) så må noen spille den!
Hadde selv tatt ladegrep om jeg måtte stått med en megafon,startet en masse sanger og prøve å få hele feltet til å synge i tillegg..
når du til syvende og sist står med ei tromme så begynner du å få mye ansvar så når andre folk ikke gidder eller ikke kan spille tromme i takt med sangene
så da får det bare bli sånn det blir:icon_lol:

Kryr ikke akkuratt av folk som har LYST ELELR KAN SPILLE TROMME på Menigheden feltet!

ikke noe angreps innlegg dette altså, bare et forsvars innlegg ;)

Fasitsetteren
02-09-2008, 19:15

Heve og skape? Gjerne to sider av samme sak. ;)

Synes for øvrig trommEN(:icon_lol: ) ble brukt helt greit på søndag. Ble kanskje litt overkill til tider, men det var først og fremst for å underholde oss selv og det virket som om det hjalp også, spør du meg.

Simen
02-09-2008, 21:05
Kan delvis skjønne kritikken, og en ting som kan gjøres for å hindre "overkill" av den, er å ikke bruke den på typiske "klapp klapp klapp-klapp-klapp klapp-klapp-klapp START" hvis dere skjønner hehe.. Den bør gå greit uten tromme.. (det ropet etter S-T-A-R-T..)

Hvis du bare hører tromma til tider, så er det på sanger som har tromme, men hvor selve sangen ikke er helt innarbeidet enda sånn at få synger.. Derfor er tromma fremtredende..

Ellers så var det ikke så halvgalt denne kampen, men det er viktig at tromma kun brukes når den skal, og ikke til annet vås :)

Fasitsetteren
03-09-2008, 01:03
Apropos riktig bruk av tromme. Dette er riktig bruk av tromme:

http://i35.tinypic.com/2mn3n80.gif

Tippen
03-09-2008, 09:42
hahah, acab, herlig.
Sånn skal jeg gjøre neste kamp. haha:D

Eppo
03-09-2008, 17:06

Greit nok, men det jeg ikke kan skjønne er hvorfor folk kan klage å klage uten å bidra selv.
alltid ett eller anna som er galt uansett, så derfor kan jo dem som syntes det er så ille å høre ett par dunk for mye, komme ned å prøve seg selv da?

stallis
03-09-2008, 17:26
Det merkelige her er at det stort sett kun kommer klager/kommentarer på trommebruk/eller sang valg fra de som sitter andre plasser på stadion. Som de fleste er klar over så kommer det veldig lite lyd og støtte fra de sittende supportere/tilskuere/kunder bortsett fra når det scores eller det eventuelt er en skikkelig sluttspurt for å redde et poeng eller tre. Frem til de som sitter begynner å lage mere liv så kan vi vel se bort fra alle kommentarer som kommer derfra. Menigheden kunne jo latt vær å lage liv så kan alle se hvor dødt det egentlig er på stadion. Hvis det er noen som fortjener klager av de som er på kamp så er det "nesten alle" som sitter, som aldri lager liv eller prøver å lage liv på kamp (vet det er noen få som prøver så dere er unntaket). Hvis dere ikke er fornøyd med det som blir gjort på kort side så får dere heller holde kjeft eller komme ned å bidra selv.

Er dritt lei av å høre hvor dårlig menigheden er fra alle som ALDRI er på feltet og bidrar selv.

Eppo
03-09-2008, 17:37
Kan delvis skjønne kritikken, og en ting som kan gjøres for å hindre "overkill" av den, er å ikke bruke den på typiske "klapp klapp klapp-klapp-klapp klapp-klapp-klapp START" hvis dere skjønner hehe.. Den bør gå greit uten tromme.. (det ropet etter S-T-A-R-T..)

Hvis du bare hører tromma til tider, så er det på sanger som har tromme, men hvor selve sangen ikke er helt innarbeidet enda sånn at få synger.. Derfor er tromma fremtredende..

Ellers så var det ikke så halvgalt denne kampen, men det er viktig at tromma kun brukes når den skal, og ikke til annet vås :)

hmm, jeg mener det skal være tromme på de sangene, etter hva jeg kunne høre de gangene vi var uten tromme, så øker tempoet å sangen dør ut før man har sunget 30 sek, å jeg mener vi burde greie å holde sangene lengre en det, om vi i det hele tatt skal greie å synge gjennom en hel kamp.

DayWalker
03-09-2008, 18:52
Enig med Eppo angående dette med at tromma trengs for å holde tempoet nede. Men det blir av og til litt tull og fjas med litt ekstra dunking vi sikkert kan være foruten.

Lars Olav Karlsen
04-09-2008, 14:20
Apropos riktig bruk av tromme. Dette er riktig bruk av tromme:

Muligens det er akkurat den bruken av tromme som gjør at det er et huleste og få effekter inn på stadion?