Se full versjon : Buss fra farsund
Iver Mykland
01-05-2005, 22:29
I dag etter kamp observerte jeg og noen andre en buss fra antagligvis farsund. Var en sånn "sørlandsruta" buss. På den bussen var det nesten bare ungdomer. Og vi som arrangerer ting for ungdomer lurte på om det var noen som var på den bussen? Vi arrangerer jo ting, men har aldri sett de på bussen på et arrangement. Synes de burde prøve å komme seg på arrangementene. Hadde vært utrolig kult hvis noen av de kom.
Så var det noen her på den bussen?
Det stemmer.. Jeg var på bussen. Vi var over 50stk. Vi hadde det kjempegøy og sang mye etter kampen til folk! Det er jo MOT so arrangerer turen så jeg vil gi en takk til dem.
Vi bor jo i Farsund så vi kan ikke være med på de arrangemangene. men det er en del fra Farsund som skal på M-feltet neste busstur som er mot Brann.
Da tar vi med det helt nye flagget vi laget. :wink:
Hater_MK
01-05-2005, 22:50
halo..
jeg var også på bussen fra Farsund...dt er utrolig flott at Mot gir oss slike tilbud...!!
gleder meg helt vilt til kampen mot Brann som Mot setter opp buss til, men håper at jeg kommer meg til stadion også på søndag..
Men hva er egentlig disse ungdomsarangamangene deres, og hva skjer der??
Jeg også vi lagde mye lyd på stadion....
Iver Mykland
02-05-2005, 11:35
I år satser vi mye mer på ungdommer. Derfor så er ugdomsgruppa oppe å går igjen. Vi satser på at vi skal kunne ha et tilbud til ungdomenne før kamper. Vi har hatt vellykede arrangementer mot LSK og Viking. Men mot Viking var vi få, men vi lagde mye liv i byen. Så vi hadde håpt at dere i Farsund kunne bare komme litt før. Vi går i tog til stadion, så da er det jo greit hvis dere kommer med tanke på at dere er så mange.
Info om hva vi kommer til å gjøre står her på nettet. Enten på forsida, linken ungdomsgruppa eller på forumet.
Håper dere kan begynne å komme litt tidligere til kamp. Så kan dere være med oss :D
ja ikke dumt... vi skal prøve å komme oss dit en gang... :lol:
vi kan jo kontakte ungdomslederen her i Farsund og spørre han om vi kan kjøre en time før enn det vi egentlig skal og være med på ungdomsarrangemangene! Det hadde vært gøy.
Er det satt opp noe arrangemanger på start-brann ? Da er det satt opp bussturer og da satser vi på 2 fulle busser!
Iver Mykland
02-05-2005, 20:22
er det en ungdomsleder i farsund også???? det hadde jeg (leder for Menigheden Ungdom) ingen anelse om. Før Start - Brann hadde vi håpt på en fotball turnering, men vi får se hva det blir til.
Men hadde vært kult hvis dere kom, så vi kunne lage et SKIKKELIG tog. Det er også planer om å lage Menigheden Ungdom flagg.
Tenk hvor mye liv vi kunne lagd på vei mot stadion vi unge :D
er det en ungdomsleder i farsund også???? det hadde jeg (leder for Menigheden Ungdom) ingen anelse om. Før Start - Brann hadde vi håpt på en fotball turnering, men vi får se hva det blir til.
Men hadde vært kult hvis dere kom, så vi kunne lage et SKIKKELIG tog. Det er også planer om å lage Menigheden Ungdom flagg.
Tenk hvor mye liv vi kunne lagd på vei mot stadion vi unge :D
Hvis det blir mange som melder seg på så blir det nok 2 fulle busser. dvs, 100 ungdommer fra Farsund (og lyngdal) :P
Ja, det hadde vært moro. det stemmer at vi har en ungdomsleder i Frasund. Han er med i MOT da. Det er MOT som arrangerer dette. Men jeg tviler på at det blir noe med fotballturneringa, men vi kan godt være med på toget fra byen!
Vi er vel avhengig om hva ungdomslederen synes. men han er positiv til det meste :wink:
mr.leipsland
02-05-2005, 20:42
er det en ungdomsleder i farsund også??
Ikke for Menigheden, bare MOT.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.