Se full versjon : Tur til moss...
En opplysning til STARTERE på Østlandet:
Søndag 12. oktober reiser vi med buss til moss for å se våre gutter ta et skritt nærmere tippeligaen.
Klikk inn på
www.menigheden-ost.no
og meld deg på.
Alt du trenger å vite står der.
VELKOMMEN
T
Rolling stones
06-10-2008, 22:00
En opplysning til STARTERE på Østlandet:
Søndag 12. oktober reiser vi med buss til moss for å se våre gutter ta et skritt nærmere tippeligaen.
Klikk inn på
www.menigheden-ost.no
og meld deg på.
Alt du trenger å vite står der.
VELKOMMEN
T
Er det lagt opp til litt sosialt på den lokale fotballpuben i Moss før kamp? Eller kan vi like gjerne kjøre privatbil?
Vel avreise er 2 Timer før kampstart så tviler på at det bli tid til noe spesiell hygge
Lars Olav Karlsen
07-10-2008, 11:01
Er det lagt opp til litt sosialt på den lokale fotballpuben i Moss før kamp? Eller kan vi like gjerne kjøre privatbil?
Dette kjenner du svaret på selv Rolling stones, det er ingen grunn til å fortsette og lage sur stemning rundt akkurat dette. Vi hadde akkurat den samme praksisen da du satt i styret. De fleste som reiser her fra Oslo reiser ikke for å sitte på pubb i Moss og drikke øl men for å se kampen.
Ps. Ikke så lurt og kjøre bil heller hvis man skal drikke ;) Du får sjekke toget eller bussen istedenfor ;)
Rolling stones
07-10-2008, 11:40
Vi hadde akkurat den samme praksisen da du satt i styret. De fleste som reiser her fra Oslo reiser ikke for å sitte på pubb i Moss og drikke øl men for å se kampen.
Hva?
For noe tøys, vi la alltid opp til det hvis det passet seg sånn!
Rolling stones
07-10-2008, 11:42
Ps. Ikke så lurt og kjøre bil heller hvis man skal drikke ;) Du får sjekke toget eller bussen istedenfor ;)
Poenget er jo at vi like gjerne kan kjøre privatbil, da det ikke er noe poeng i å kjøre buss lenger i og med det ikke blir lagt opp til en sosial happening i forkant av kampen på den lokale puben!
Lars Olav Karlsen
07-10-2008, 11:55
Poenget er jo at vi like gjerne kan kjøre privatbil, da det ikke er noe poeng i å kjøre buss lenger i og med det ikke blir lagt opp til en sosial happening i forkant av kampen på den lokale puben!
Vi har jo sagt dette mange ganger, reiser vi så tidlig at du kan gå på pubbesøk så mister vi veldig mange andre som ikke er innteresert i å sitte utenfor stadion i et par timer. Det er flere som vil rett fram og tilbake en hva det er folk som vil på pub.
Nå er jo de fleste her litt mer innteresert i fotball en pub, det er jo ikke mange som hiver seg på fellestur til Kristiansand for å sitte på puben og drikke under åpningskampen på Sør Arena ;)
Rolling stones
07-10-2008, 12:25
Vi har jo sagt dette mange ganger, reiser vi så tidlig at du kan gå på pubbesøk så mister vi veldig mange andre som ikke er innteresert i å sitte utenfor stadion i et par timer.
Dette er jo bare tøys!
Hvem er det dere skulle ha mistet av den kjernen som reiser med dere på tur i dag?
De fleste som reiser på tur kollektivt med supporterklubben, gjør det naturligvis for totalopplevelsen. Hvis ikke kan man jo like gjerne bruke egen bil direkte til stadion for så å kjøre hjem igjen!
Lars Olav Karlsen
07-10-2008, 13:12
Dette er jo bare tøys!
Hvem er det dere skulle ha mistet av den kjernen som reiser med dere på tur i dag?
De fleste som reiser på tur kollektivt med supporterklubben, gjør det naturligvis for totalopplevelsen. Hvis ikke kan man jo like gjerne bruke egen bil direkte til stadion for så å kjøre hjem igjen!
Hvis bare kjernen på 10 stk reiser så får vi aldri satt opp noen tur. Poenget er at vi trenger alle de andre som IKKE er i kjernen også for å få satt opp buss. Det er kun du som reiser alene hvis vi ikke drar på pub og da er valget veldig enkelt når vi vet fra før av at 10-15 stk ikke blir med om vi drar på pub.
Fellesturene fra Oslo er enkelt og greit for de som vil på kamp og ikke de som kun vil på pub i byene Start spiller kamp.
Dessuten har vi drikke på bussen så det er jo ikke mangel på leskende drikke og rammer rundt kampen som du kaller det.
Rolling stones
07-10-2008, 14:23
Hvis bare kjernen på 10 stk reiser så får vi aldri satt opp noen tur. Poenget er at vi trenger alle de andre som IKKE er i kjernen også for å få satt opp buss. Det er kun du som reiser alene hvis vi ikke drar på pub og da er valget veldig enkelt når vi vet fra før av at 10-15 stk ikke blir med om vi drar på pub.
Fellesturene fra Oslo er enkelt og greit for de som vil på kamp og ikke de som kun vil på pub i byene Start spiller kamp.
Dessuten har vi drikke på bussen så det er jo ikke mangel på leskende drikke og rammer rundt kampen som du kaller det.
Vi blir desverre aldri enige:-)
Personlig foretrekker jeg i hvertfall å bruke personbilen på borteturene, da dette er atskillig raskere. Ser liksom ikke noe poeng lenger i å reise kollektivt da det ikke er lagt opp til noen sosial profil i forkant av kamp.
Men som du sier, dere får sikkert mange andre med på bussturene som foretrekker å kjøre direkte til stadion 3 kvarter før kamp.
PS! Merkelig at vi aldri har hatt så stort overskudd på bussturene noengang som i 2006? Og da reiste vi så og si alltid på pub før kamp.-)
Lars Olav Karlsen
07-10-2008, 15:30
Vi blir desverre aldri enige:-)
PS! Merkelig at vi aldri har hatt så stort overskudd på bussturene noengang som i 2006? Og da reiste vi så og si alltid på pub før kamp.-)
Ja, stemmer det at det var mange i begynnelsen av 2006, men det dabbet av og grunnen var at dere alltid stoppet på pub. Du var med i styret helt fram til i år så du har vært på alle styremøtene der det har blitt diskutert så du burde ikke være overrasket over dette.
Rolling stones
07-10-2008, 15:46
Og hvem er det som har forledet deg til å tro på dette tøyset om at det ble mindre oppmøte på våre turer pga at vi hadde en sosial ramme i forkant av kampen? Det var vel akkurat fordi vi klarte å skape et miljø og en en fin ramme rundt kampen som gjorde at det var fulle busser på turene, og fulle hus på pub når det ikke var kamp på østlandet!
PS! har ikke sittet i styret i år, gikk av foran denne sesongen.
Lars Olav Karlsen
07-10-2008, 16:18
Dette blir siste innlegget fra meg om dette. Jeg har sagt det så mange ganger nå at det ikke blir interessant lengre.
Og hvem er det som har forledet deg til å tro på dette tøyset om at det ble mindre oppmøte på våre turer pga at vi hadde en sosial ramme i forkant av kampen? Det var vel akkurat fordi vi klarte å skape et miljø og en en fin ramme rundt kampen som gjorde at det var fulle busser på turene, og fulle hus på pub når det ikke var kamp på østlandet!
Alle de andre i styret. Jeg var i styret samtidig som du og du prøvde alltid og få turene tidligere slik at du kunne gå på pub mens alle de andre i styret sa at dette ikke fungerte av erfaring. Jeg har også i dag snakket med flere av de som var med i 2006 og de bekrefter at det var veldig mange med men plutselig sank interessen og det ble færre og færre. Det ble tatt en spørrerunde og folk sa at de ikke var med lengre fordi turene tok for lang tid når en alltid stoppet på pub.
Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg må diskutere dette med deg lengre. De pub turene ble avsluttet i 2006 og du var med helt ut 2007 og da er det jo bare for deg og tenke tilbake og finne ut hvorfor det sluttet.
PS! har ikke sittet i styret i år, gikk av foran denne sesongen.
Ja, vet det, det var derfor jeg sa "fram TIL i år".
Rolling stones
07-10-2008, 16:41
Det pisspreiket du her lirer av deg skal jeg holde meg for god til å kommentere!
PS!Det er faktisk INGEN ifra det gamle styret igjen med unntak av 1 person.
Lars Olav Karlsen
07-10-2008, 16:54
PS!Det er faktisk INGEN ifra det gamle styret igjen med unntak av 1 person.
De har da ikke gått bort ;) Det er mulig og ringe folk som ikke er med lengre også.
Rolling stones
07-10-2008, 18:00
De har da ikke gått bort ;) Det er mulig og ringe folk som ikke er med lengre også.
Kan vi ikke bare være enige om at vi er uenige!
Ingenting er gøyere enn hvis den gjengen som nå drifter MenighedenØst når frem til målgruppen her i Oslo. Det er tross alt flere tusen av oss..
Jeg tror det ikke, men det viktigste er jo at dere tror på det.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.