Se full versjon : Odd - Start 25 Oktober
Kenneth Storberget
06-10-2008, 15:40
Da er det klart for siste borte tur dette året. Vi møter Odd i Skien Lørdag den 25 Oktober kl 13.00. Det kommer være masse folk på denne kampen i gult å svart. Hør hørt at Menigheden Øst skal prøve og komme med en buss, Radio Kristiansand skal opp med en sponsor buss og IK start skal opp der med en buss.
Så da kliner vi til og setter vi opp 2 busser så at vi kommer til Skien med 5 busser denne dagen. Bussene vil bli fordelt på familie/barne buss og vi kommer kjøre en buss for folk som er over 18 og har lov og ta seg en øl på turen.
Prisen på denne turen er 100 kr for medlemmer og 200 for ikke medlemmer. Å det er første mann til mølla som gjelder så det er bare og være rask og melde seg på turen. Vi har allerede fått inn nesten 20 påmeldinger.
Kamp biletten koster 80 kr.
Turen kommer til og ha tippekonk, quiz og servering av Pizza på hjemturen, (som bestilles på vei opp).
Kampen er jo som sagt kl 13.00 så bussen kjører fra rutebilen kl: 08.30 og regner da med og være i Skien kl. 12.00 en time før avspark.
Vi plukker opp folk i Lillesand ca 09.00 (hydro), Grimstad ca 09.20 (Statoil) og Arendal ca 09.40 (statoil harebakken) så det er bare og si ifra hvor du skal gå på bussen. Hvis det er andre plasser du vil gå på etter Arendal så er det bare og spørre så ser vi hva vi får til.
For og melde seg på turen så sender du mail til tur@menigheden.no eller sms til 47653053. Hvis det er noe spørsmål så kan det ringes også etter kl. 18.00. Husk å få med navn, alder, medlem eller ikke, telefon nr. og hvor du skal gå på bussen.
Alle som er under 18 år og ikke reiser med foresatte må ha lappe med fra foresatt på denne turen, foreldre kan også ringe til meg hvis det er noe dem lurer på.
Ser dere på turen.
Mvh.
Kenneth Storberget.
Når er påmeldingsfristen? Lyst til å reise, men kommer ann på om vi er ferdige med elgjakta helga før, det er helt umulig å si. Forbanna at denne måtte spilles på en lørdag og ikke på søndagen etterpå :(
Kenneth Storberget
06-10-2008, 18:14
Når er påmeldingsfristen? Lyst til å reise, men kommer ann på om vi er ferdige med elgjakta helga før, det er helt umulig å si. Forbanna at denne måtte spilles på en lørdag og ikke på søndagen etterpå :(
Som alltid en uke før avreise og det blir den 18 Oktober.
P.S Elgen kommer tilbake neste år igjen, det gjør ikke denne turen. ;)
Som alltid en uke før avreise og det blir den 18 Oktober.
P.S Elgen kommer tilbake neste år igjen, det gjør ikke denne turen. ;)
Jo det ser ut som både Start og Odd rykker opp...
Kenneth Storberget
06-10-2008, 19:56
Jo det ser ut som både Start og Odd rykker opp...
Hysj, ikke si det høyt da.
Men da blir det i 2009 å det er ikke denne turen. Elgen er jo et år eldre neste år og kjøttet mye bedre. Så det er bedre og vente med elgen og heller reise på tur.
Fasitsetteren
06-10-2008, 22:26
13.00?????????????
fyfaen...
Sånn er det i risiko matcher, ikke la supporterene få seg en sipp øl:rolleyes:
Fasitsetteren
06-10-2008, 22:44
Vi får ta det igjen etter kampen da.
Kampen går kl 13 fordi enkelte arenaer i 1.divisjon ikke har flomlys...
Jeg vil nå tippe dere Ultras gutter får i dere noe alkohol før kampen, uansett tidspunkt ;)
Fasitsetteren
06-10-2008, 23:01
Kampen går kl 13 fordi enkelte arenaer i 1.divisjon ikke har flomlys...
Ja, som Skagerak Arena?
Ja, som Skagerak Arena?
Siste to serierundene må gå på samme tid.
Når må man dra fra Chr.sand?
Morten Torjussen
07-10-2008, 00:17
Når må man dra fra Chr.sand?
Som Kenneth skriver i åpningsinnlegget "Kampen er jo som sagt kl 13.00 så bussen kjører fra rutebilen kl: 08.30"
Fasitsetteren
07-10-2008, 00:31
Siste to serierundene må gå på samme tid.
Aha! Det er derfor vi har lørdagskamp mens alle andre spiller på søndag?
Kenneth Storberget
07-10-2008, 10:34
Aha! Det er derfor vi har lørdagskamp mens alle andre spiller på søndag?
Stemmer ikke, ALLE kamper er flyttet fra Søndag til Lørdag i denne runden. Etter samtaler med NFF og litt leiting på fotball.no så har vi funnet ut av det.
Elgen er best i kjøttet jo yngre den er :P Men det blir nok ingen tur på meg da. Stiller i alle fall på de to siste hjemmekampene.
Sykt billig turen er, creds for det!
Viskelæret
07-10-2008, 21:07
HERREGUUUUD....gikk du ikke glipp av "MYGGENs" comeback også pga elgen!!! Så kanskje vi bør medele nff at sesongen bør slutte før 25oktober i framtiden...
Viskelæret
07-10-2008, 21:10
Elgen er best i kjøttet jo yngre den er :P Men det blir nok ingen tur på meg da. Stiller i alle fall på de to siste hjemmekampene.
Men billig tur klarer ikke å få deg med....nei du må nok lokkes med ei elgsteik på veien....
Mulig du er på feil supporterside og feil forum:icon_exclaim:
Prøv linken under:
http://www.sundetsupporter.com/
Kenneth Storberget
07-10-2008, 21:33
Å så fortsetter denne tråden med spørsmål og svar om turen til Skien den 25 okt.
Ja jeg prøvde og være litt morsom men det er bare teit og sitte og scrolle og scrolle for og svare på deres spørsmål så er det bare noe dritt som ikke har noe med turen å gjøre.
Takk.
Kenneth Storberget
12-10-2008, 19:08
Da vil jeg bare si at 1 buss er full til denne kampen, så hvis du har tenkt deg på tur så burde du melde deg på fort. Vi setter opp to busser og når dem er fulle så er dem fulle.
Send meg en mail på tur@menigheden.no eller sms til 47653053. HUSK! Fult navn, alder, medlem eller ikke, telefon nummer og hvor du skal på bussen.
Som sagt tidligere så er det en buss for dem under 18 og en for dem over 18 år.
Bussen går fra rutebilen i Kr.sand kl 08.30 Lørdag den 25 oktober så dere burde møte litt før det. Kampen spilles kl 13.00 å vi trenger ca 3,5 - 4 timer opp til Skien med noen få røyke pauser og plukke opp folk i Lillesand, Grimstad og Arendal.
Prisen på turen er 100 for medlem og 200 for ikke medlem.
Ses på tur.
Kenneth Storberget
Turansvarlig 2009
er det noen opptatering på påmeldingene? :D
Lars Olav Karlsen
16-10-2008, 16:47
er det noen opptatering på påmeldingene? :D
Hva er poenget med at turansvarlig til stadighet blir bedt om oppdateringer? Hvis du vil være med er det bare og melde seg på med en gang.
Det står i første innlegget at det allerede er fylt opp 1 buss, det betyr at det faktisk blir tur og da er det jo ikke mer en trenger og vite før begge bussene er fulle.
Hva er poenget med at turansvarlig til stadighet blir bedt om oppdateringer? Hvis du vil være med er det bare og melde seg på med en gang.
Det står i første innlegget at det allerede er fylt opp 1 buss, det betyr at det faktisk blir tur og da er det jo ikke mer en trenger og vite før begge bussene er fulle.
å hva har du røykt?
Har meldt meg og fem andre med på tur, lurte bare på om det var noen ledige igjen.
Så bare ro deg ned litt du..
Kenneth Storberget
16-10-2008, 20:38
Det er jo klart det er lov og spørre meg jensiq, men som jeg har sagt tidligere så er dette hemelig info og den som møter opp får se... ;)
Har 7 plasser igjen på bussen for dem under 18, og så har jeg 9 plasser igjen på bussen til dem over 18 år. Så vil folk på tur og ha plass på bussen så må dere forte dere, og plassene går fort.
Når det er fult så er det fult.
Meldte meg nettopp på turen, spent på om det var flere plasser igjen, venter på svar fra Kenneth.:D
Kenneth Storberget
19-10-2008, 19:33
Da er barnebussen full og vi har KUN 2 plasser igjen på voksen bussen. Så her er det først til mølla som gjelder.
Vil du ha en av plassene så er det bare og melde deg på med SMS til 47653053.
Navn, nr, medlem eller ikke, hvor du går på bussen og alder.
Ses på tur.
Kenneth Storberget
22-10-2008, 11:44
Da vil jeg bare gi ut en gledelig nyhet, Vi har fått en større buss en vi trodde først så vi har nå 21 plasser igjen til Odd turen.
Så har du lyst å være med på denne turen så er det bare og melde seg på med en gang, send mail til tur@menigheden.no eller SMS til 47653053.
HUSK!!!! Navn, alder, telefon nr., om du er medlem eller ikke og hvilken by skal gå på bussen.
Ses på tur.
P.S. Fyller vi aller plasser så blir vi 135 stykker som reiser å dette klarer vi.
aljahnsen
22-10-2008, 16:32
Veldig bra Kenneth :)
Gleder meg til Skiens tur ;)
Morten Torjussen
22-10-2008, 18:22
dette blir bra greier, godt jobba :)
vi vinner tribunelivet der borte, så får vi hjelpe våre gutter til seier på banen
Kenneth Storberget
22-10-2008, 18:40
Som Rolf skrev i kamp tråden så har dem holt av den ene kortsiden kun til oss i Menigheden/Start. Har også snakket med Odd Grenland så dem ønsker oss veldkommen til kampdag.
Odd skal ha oppryksfest denne dagen etter kampen, så la oss legge en liten demper på den feste og la oss vinne tribune festen. La oss også heie fram våre gutter til en seier så at vi har to ting og feire og Odd bare en.
Pizza er ordnet nå så dette bestilles på turen opp og hentes rett etter kampen. Vi holder også på og lage en quiz til turen med masse bra permier. Kommer også og selge brus og litt snacks på begge busser.
Det kommer hele tiden inn mail og sms så de nye plassens fylles fort opp så meld deg på med en gang.
La oss storme banen etter kampen :D
Viskelæret
23-10-2008, 15:04
Å la oss ihvertfall la Odd sine flagg nede i byen vaie på halv stang
ELLER
bytt ut Odds flagg med våre gule og svarte......
Takker for en flott tur :)
Spnn en tur skal være!
Morten Torjussen
25-10-2008, 21:24
Jepp, tross tap, vellykket.
Enig, veldig fin bortetur :)
Noen som har billder/film som kommer på nettsida fra turen?
Kenneth Storberget
26-10-2008, 21:44
Kan jo ta muligheten og takke alle sammen som var med på denne turen. Synes det var en bra tur og alt gikk som det skulle.
Håper vi får flere sånner turer til neste år.
Så fant vi en lue og et par hansker i bussen når vi kom hjem. Hvis det er noen som savner dette så er det bare og si ifra så tar jeg dette med på siste kampen neste Lørdag.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.