Se full versjon : Årsmøte 2008
Roy Oliver Jahnsen
05-11-2008, 23:28
Når er et planlagt årsmøte for 2008. En må huske på at innkalling etc må være sendt ut minst 14 dager før selve møtet om det så ikke er tre uker. Jeg vet ikke hva det står i vedtektene.
Hvem er på valg og hvor mange skal det være i styret , nå som vi har rykka opp blir det vel mere engasjement får jeg håpe og da kan det og bli mere å gjøre for styre medlemmene.
Får håpe en får i sammen et styre som kan jobbe godt sammen og som gjør
en god innsats slik at vi som supportere går en god sesong i møte.
Nå skal ikke alt legges på styre vi andre må bidra med vårt og gjerne trå til om styre ber oss om dette og så skape himmelsk stemmning på borteturer
på bussen og ikke minst på banen. Og ikke minst også god stemmning på Dubliner hvis vi ikke drar på tur................
Æ gleer mæ alt til 2009 sesongen !!!!
Mvh
Roy Oliver Jahnsen
Æ lever for Start !!!!! i tykt og tynt !!!
Ole Gilboe Hermansen
08-11-2008, 15:20
Her har du svaret Roy.:
Årsmøte 2008
MANDAG 24. NOVEMBER
Da er det klart for årsmøte i Menigheden Øst. Møtet vil finne sted på The Dubliner mandag 24. november. Vi starter klokken 17:00.
Agenda for årsmøte er følgende:
- 1. Godkjenning av innkalling og dagsorden
- 2. Valg av møteleder og referent
- 3. Styrets årsberetning og regnskap
- 4. Innkomne forslag
- 5. Valg av neste års styre
Roy Oliver Jahnsen
12-11-2008, 00:40
Hei Ole
Jo da det kom etter nogle dager bare meg der var litt utolmodig....
Har snakke med Lars Olav så eg viste det vel før det stod på trykk...
Eg tror eg kjem skulle vært på et annet møde klokken 19 , men det vist nok udsatt og bra er vel det..................
DA kan en jo forbli på Dubliner ud over kvelden skjønt en mandag ikke så møe der foregår der , men kan jo spise middagen eg har vunni om så
kjøkkenet er åbent den kvelden det bør det vel være.......... Noe for
pub ansvarlig og udersøge eller for styret generelt kankje ? da de bestilt
plass går æ ud for !!!!
Roj
Vel da er Årsmøte over og Følgene ble valgt:
Stian B Larsen
Lars Olav Karlsen
Ståle Rautøl
Espen A Svendsen
Torgrim Rynestad
mer kommer...
Tror dette blir bra... :)
Viskelæret
29-11-2008, 20:45
Vel da er Årsmøte over og Følgene ble valgt:
Stian B Larsen
Lars Olav Karlsen
Ståle Rautøl
Espen A Svendsen
Torgrim Rynestad
mer kommer...
Mye bra damer her ja....HEHEHEHE
Neida...Stå på gutter!!!!
Lars Olav Karlsen
29-11-2008, 20:52
Mye bra damer her ja....HEHEHEHE
Neida...Stå på gutter!!!!
Nei, her går vi etter kompetanse og ikke kvotering. Legg merke til at det ikke er noen fremmedkulurelle heller.
Viskelæret
29-11-2008, 20:55
Nei, her går vi etter kompetanse og ikke kvotering. Legg merke til at det ikke er noen fremmedkulurelle heller.
Kun damene som betyr noe her....HEHEHEHE
Kompetanse:D:D:D
Lars Olav Karlsen
30-11-2008, 12:44
Kompetanse:D:D:D
hehe, ja du skjønner kanskje hvor dårlig det står til med jenter her når vi er kompetansen ;)
NÅ skal det sies at vi av en eller annen merkelig grunn valgte og ikke inkludere jøder heller, så altså ingen fremmed relgionære, Kvinner , homofile(rettelse takk ståle for at du stiller;),Sorte mennesker i styret. Staten kommer til å bli forbanna
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.