Se full versjon : Rosenborg - Start på Uptown på torsdag
Uptown har endelig fått installert web-tv i puben og viser Rosenborg - Start på storskjermen og på alle tv-skjermene.
Linjen er målt til 2600 - noe som visst nok skal være meget bra. (Har ikke så mye peiling på slikt).
Så selv opptak av Lyn-kampen for et par dager siden, og den hadde ihvertfall meget bra kvalitet.
Sees på Uptown på torsdag (og i morgen)!!!
Alf Qaida
02-05-2005, 15:21
Tar han inngangspenger? Uptown pleier jo det på populære kamper på tv... :-)
Personlig ønsker jeg heller å se kampen live på Lerkendal. Skal vel ikkje se bort i fra at jeg får det til og. Heldigvis har vi fly som kan bringe folk fra sør til nord på korte avstander. Blir det ikkje noe tur te Trheim, så sees vi nok på Uptown Pastor!
PS: Og tribunen holdt visst allikevel i går.. :-)
Ja, det aller beste hadde jo vært en tur til Lerkendal, men det er ikke alle som har råd til det.
Vet ikke om han har tenkt å ta inngangspenger. Og om dette eventuelt gjelder for Menighedens medlemmer. Dere får nesten ta en prat med onkel....
Tribunen holdt, ja. Det er jo godt at mange av medlemmene er av den yngre garde og at de dermed ikke har rukket å opparbeide seg ølvomm ennå.....
Noen som vet om di har fått testa live sending på web-tv på upptown.
Hvordan er kvaliteten? Vet ikke om jeg"tør" se kampen der..
Nesten kjedelig å ikke på jobb i dag, tiden går så utrolig sent..
Mange som skal ned på upptown?
Noen som vet om kampen går på hjørnet også?
Foretrekker å se den der framfor uptown hvis mulig.
Mr. Start
05-05-2005, 15:28
Er det noen som vet hvilken aldersgrense det er? Har lagt merke til at aldersgrensen noen ganger har blitt satt opp til 20 år på Up Town.
Det er vel 20 på papiret, men på slike dager tror jeg han slipper inn 18 også, var iallefall slik før. Mest i helgene det er 20 tror jeg...
frankieboy
05-05-2005, 21:33
Var det mange på Uppis i dag? Hvordan fungerte det? Var det fra NRK eller TV2 man så?
Ellers synes jeg de Start-supporterne som var i Tr-hjem laget bra med liv. Hørte mye til de på TV2-weben.... Selv på 0-2 og 0-3 var det ganske mye Start-rop, samt dommeren er kjøpt og betalt-rop... :o
Billy Bright
05-05-2005, 21:55
Helt smekkfullt på uppis (folk som ikke kom inn) og god stemning (iallfall frem til 3-0).
OK kvalitet, men litt kjipt at den stoppet en del ganger.
Håper dette gjentas ved resten av bortekampene.
Siden du fulgte kampen via TV2web-tv, så så vi det samme som deg Frankieboy. Det var god stemning, og stappfullt som Billy sier.
Har et spørsmål til deg Frankieboy: Falt webTV`en ut ved en rekke anledninger(ca. hvert 10-15 minutt)? Det gjorde den nemlig på UpTown, noe som var litt småkjipt. Falt ikke ut hos meg hjemme istua i kampen mot Lyn... Håper det blir bedre til neste bortekamp, og at de altså fortsetter med dette tilbudet!
Reservesamen
06-05-2005, 02:01
Fantastisk tilbud på uppis å vise web-tv- Må innrømme at jeg som stamkunde sneik meg inn selv om det var fullt. Rett og slett fullt på uppis, tro det eller ei!
Det var en fin kveld på Uptown med masse folk. Dersom dommeren hadde latt være å blåse straffe, kunne resten av kvelden også ha blitt festfylt.
Synes kvaliteten på bildene var meget bra - særlig på tv-skjermene. På storskjermen ble det litt dårligere, men det var fullt brukbart.
Det var meget irriterende med de avbruddene som vi fikk. Vet ikke om dette skyldes at mange lastet ned kampen, eller om det var noe lokalt på Uptown. Linjen skal ihvertfall være av den best mulige kvalitet.
Dersom noen på forumet er over gjennomsnittet datakyndige, er det fint om dere kan komme med tips til Uptown hvordan de kan unngå disse avbruddene på neste sending. Kan det ha noe med sikkerhetsinnstillinger, brannmurer o.l. å gjøre?
tendenfan
06-05-2005, 11:44
Var det helt brudd i bildet eller ble det bare "fryst"? Kom meg dessverre aldri ned til onkel, men så kampen selv på TV2's webtv. Der opplevde vi 4-5 ganger i andreomgang at bildet "frøys" 3-5 sekunder, ellers var kvaliteten ganske så bra. Var aldri noe direkte brudd.
Det skjedde vel ca 5 ganger i hver omgang at bildet frøys. Mener at det var i mer enn noen få sekunder. Hver gang gikk den som var ansvarlig for pc'en (Steinar Tønna) ut av internett og restartet linken. Det gikk vel ca 30 sekunder hver gang. Litt surt om vi hadde mistet et mål.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.