PDA

Se full versjon : God stemning

kaptein
02-05-2005, 18:30
Som mangeårig startsuporter så har jeg sett en haug med kamper på kr,sand stadion.
Men må virkelig tenke tilbake om det har vært en kamp med slikt trøkk, jeg tror ikke det. Nå kan det skyldes kortidshukomelse og at det sikkert har vært noen kamper som kan måle seg med søndagens.

For det første så er det virkelig gøy å se alle på sittetribunen som ikler seg drakta. Tror aldri jeg har sett så mange folk på sitte som har på seg den orginale Startdrakten, også sjerf var det mange som hadde på seg.
Stemninga på sitte var også veldig god, folk reiste seg når laget ble lest opp, og det var før kampen. Også ett par min før kampslutt så reiser alle seg og trampeklapper. Mulig en kan forvente det, men det er iallefall nye takter på kr,sand stadion.

Også resten av stadion var gode vil gi skryt til "menigheden" som holdt trøkket oppe (litt slapt etter Vikings første mål da)
Gøy å se at tribunen var full.

mr.leipsland
02-05-2005, 18:58
Flytter denne til supporterliv.

sava
02-05-2005, 19:01
Var i byen idag og så fullt av folk som hadde start-drakt på seg :D
Vi er stolte av laget vårt!!

kaptein
02-05-2005, 20:12
Helt greit det Leipsland

ponyboy
03-05-2005, 14:13
Vi som sto på ståtribunen et par hundre meter og hørte ikke dørten av menigheten!

Supporteren
03-05-2005, 14:59
Så synd for deg. Hvis du er så interessert i å høre på supportere som synger, så får du bli medlem og stille deg i M-feltet.

sava
03-05-2005, 15:08
Vi som sto på ståtribunen et par hundre meter og hørte ikke dørten av menigheten!

Hva er menigheten?