Se full versjon : Norwegian kampanje
Lars Olav Karlsen
06-01-2009, 15:47
Det er kampanje hos Norwegian så det kan være lurt og sjekke hvis noen skal på tur i år. Det skal ligge mange turer til 249 ute men det er tydelig at det begynner og minke med tilbud
Tur til Stavanger og Bergen er ihvertfall bestilt for min del :)
Det er kampanje hos Norwegian så det kan være lurt og sjekke hvis noen skal på tur i år. Det skal ligge mange turer til 249 ute men det er tydelig at det begynner og minke med tilbud
Tur til Stavanger og Bergen er ihvertfall bestilt for min del :)
Funker fint om man reiser fra Plata/gardermoen!
men dessverre ikke om man skal Reise Kjevik-Bergen som er min plan så faller ikke dette tilbudet inn=(
Valgt rute er kun tilgjengelig for salg til og med 28. mar 2009.
Lars Olav Karlsen
06-01-2009, 19:28
Funker fint om man reiser fra Plata/gardermoen!
men dessverre ikke om man skal Reise Kjevik-Bergen som er min plan så faller ikke dette tilbudet inn=(
Det går få fly fra plata (selv om man i gamledager nok kunne ta seg mang en "tur" derfra), men det var snakk om Gardermoen for meg ja.
Nei, det er jo forskjell på hvordan tilbudene var, men da jeg sjekket kunne jeg reise til flere av kampene for kun 249 fra Kristiansand.
Edit: Det ser nå ut som om man ikke kan kjøpe noen destinasjoner etter mars noe som er ganske merkelig for det gikk fint før i dag. Da er dette tilbudet best for de som bor i Oslo dessverre.
Kampanjene med Norwegian er kr. 249,- en vei i norge, dvs at en kan reise Kristiansand - Oslo - Bergen/Stavanger/Trondheim/Tromsø for 4 * 249,- hvis det er ledig til den prisen. Kampanjen gjelder for salg fra 6 Januar tom.15 Januar og gjelder for reise tom. 15 april mnd. Så det er ikke så mange kamper til denne prisen da.
Problemet er jo hvis kampene blir flyttet til andre datoer, da er plutselig ikke de billige billettene så billige lenger. Koster vel 200,- for endring + tillegg for høyere booking klasse.
Lars Olav Karlsen
06-01-2009, 23:29
Kampanjene med Norwegian er kr. 249,- en vei i norge, dvs at en kan reise Kristiansand - Oslo - Bergen/Stavanger/Trondheim/Tromsø for 4 * 249,- hvis det er ledig til den prisen. Kampanjen gjelder for salg fra 6 Januar tom.15 Januar og gjelder for reise tom. 15 april mnd. Så det er ikke så mange kamper til denne prisen da.
Problemet er jo hvis kampene blir flyttet til andre datoer, da er plutselig ikke de billige billettene så billige lenger. Koster vel 200,- for endring + tillegg for høyere booking klasse.
Det var merkelig at både jeg og flere jeg kjenner har bestilt billetter til denne prisen lenge etter 15 april (selv om jeg også ser på sidene deres at de oppererer med denne datoen), og da jeg sjekket hadde jeg mulighet til å betale 249 for Stavanger - Kristiansand og Stavanger - Oslo (var usikker på hvor jeg ville dra på tilbakeveien siden det er påske)
Men ja, det stemmer at det kun er for 1 vei, men 249 er fortsatt veldig billig for 1 vei.
... en har selvfølgelig muligheten for at kamper flyttes, det er en sjanse alle supportere må ta om de bestiller billetter tidlig.
P.s Men for all del, var ikke ment som noe annet en et lite tips til folk for å få billigere billetter. :)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.