PDA

Se full versjon : VIF- Start 30. jan. kl 14.00

Fish
29-01-2009, 14:38
Fredagspilsen kan komme tidlig i morra... Upraktisk tidspunkt for denne kampen må jeg si, men for min del jobber jeg med å få det til.

Fra Wikipedia:

Valle Hovin Kunstgress er en fotballstadion i Oslo på Valle. Stadionet er hjemmebane for Vålerenga 2 og treningsbane for Vålerengas A-lag. Valle Hovin Kunstgress ligger ved Vallhall Arena. Valle Hovin Kunstgress har nesten ingen sitteplasser fordi det opprinnelig er en treningsbane, men det er snakk om og bygge en ny bane, slik at Vålerenga 2 slipper og spille på treningsbanen til Vålerenga fotball.

Hvor mange tar turen til til denne "enorme" stadionen?

Fasitsetteren
29-01-2009, 15:58
Jeg tenkte meg dit. Mye koster billetten?

Lars Olav Karlsen
29-01-2009, 17:26
Jeg tenkte meg dit. Mye koster billetten?

Det er ute, koster ingenting.

Sømme66
29-01-2009, 21:35
Det er ute, koster ingenting.

sikker på det?
tror det er inne

sureup
29-01-2009, 22:12
På valle sine sider så står det at det er planlagt til å være ute. Men uansett så blir det gratis (står på vifs sider)

The Rock
30-01-2009, 00:55
Vålerengen idrettsforening har surra litt med rett plass men i alle fall så er det oppe på helsfyr. Tipper det blir inne i vallhall da det begynner å bli relativt spiggent i oslo for tida Satser på hattrick fra Aram i morra.

Lars Olav Karlsen
30-01-2009, 01:27
Vålerengen idrettsforening har surra litt med rett plass men i alle fall så er det oppe på helsfyr. Tipper det blir inne i vallhall da det begynner å bli relativt spiggent i oslo for tida Satser på hattrick fra Aram i morra.

Det blir ute, hallen er utleid så det er ingen alternativ. Det var jo knapt noen som holdt ut hele første treningskampen som ble spilt, og det er ikke kaldere nå en det var for et par uker siden da den gikk av stabelen.

doppelt gemoppelt
30-01-2009, 13:37
Er jo dødens å spille ute på vallhall en Fredag midt i tykkeste eksos og veistøv området i Norge.
Kan ikke komme

Lars Olav Karlsen
30-01-2009, 19:22
Er jo dødens å spille ute på vallhall en Fredag midt i tykkeste eksos og veistøv området i Norge.
Kan ikke komme

Det var ingen problem det, en kler seg jo etter forholdene ;)