PDA

Se full versjon : TUR: Strømsgodset - Start Søndag 15 Mars.

Kenneth Storberget
26-02-2009, 12:34
Da er vi igang i 2009. Vår første tur går til Drammen og der skal vi se gutta tar årets første 3 poeng mot Strømsgodset.
Turen går fra rutebilen Søndag 15 Mars kl: 11.00. Da rekker vi oss en liten tur innom pub i Drammen og synger litt sammen med Menigheden Øst før vi sammen går bort til Grønne gress.
Vi kommer til og plukke opp mennesker i Lillesand (statoil), Grimstad (statoil) og Arendal (statoil). Detter er kun plasser folk går PÅ bussen så det vil ikke bli noen annledning og gå avbussen og handle. Men vi kommer til og selge brus og litt snacks på bussen på vei opp til bedre priser en dem har på kiosker.
Som alltid så kjører vi quiz, tippekonk og viser Start DVD og spiller masse bra musikk.
Når kampen er ferdig så spiser vi litt pizza som folk bestiller av oss på vei opp til Drammen, så kjører vi rett hjem med 3 gode poeng og topper tabellen for vi har flest mål.

Prisen på denne turen venter vi fortsatt på for vi venter på siste tilbud på buss, men det kommer til og ligge rundt 250 - 300 kr for medlemmer og 250 - 400 for ikke medlemmer. Så skal du være med på mange turer så lønner det seg og bli medlem nå.

For og melde seg på tur så send mail til tur@menigheden.no eller SMS til 47653053. HUSK da og få med Navn, telefon nummer, alder, medlem eller ikke og hvor du skal gå på bussen. Hvis du ikke sier ifra hvor du skal gå på så regner vi med at det er Kristiansand, står du da på en annen plass så misser du bussen.

Gleder meg til nye turer i 2009 og at vi kommer til og ha det kjempe på turer.

Hilsen oss i Turgruppen.
Kenneth, Magnus, Geir-Kristian og Rikke.

Fish
28-02-2009, 18:28
Stå på, turgruppa! Ikke at jeg kommer til å benytte meg av tilbudene deres, men viktig for supporterne at dere jobber ufortrødent videre også i år.

Det skal nok bli bra med gult i Drammen!

magnussl
02-03-2009, 20:45
Nå nærmer denne kampen seg med stormskritt, og ville vært interessant å lodde stemningen i Menigheden. Er dere klar for kamp folkens??? Blir dere med på tur? Kan ha positiv effekt hvis folk er positive og skriver at de skal på denne turen, da blir det lettere å få med flere!!!

boyeman
02-03-2009, 23:41
Jeg skal, og har meldt meg på :D
Meld dere på folkens!!

Gleder meg til tur..!!!

balas
03-03-2009, 11:24
Jeg samler sammen alle slike som kan gå og kommer inn fra oslo.

Alf Qaida
03-03-2009, 12:53
Ingen frist for påmelding? Bussen kjører uansett?

Kenneth Storberget
03-03-2009, 12:56
Ingen frist for påmelding? Bussen kjører uansett?

Glemt og skrive det sikkert, men det er Torsdag 12 som er frist.
Bussen kjører uansett men vi vil ha en liten oversikt før vi reiser, for hvis det ikke blir mange folk så tar vi en mindre buss.

aljahnsen
05-03-2009, 00:56
Ser frem te seriestart og tur til Drammen.

Gleder meg til å sette i gang igjen, vinterpausen er dårlige saker, hehe ;)

Håper at mange melder seg på tur til Drammen, de siste årene har vi virkelig hatt noen kjempeturer rundt omkring i Fotball-Norge :)

Borteturer er sabla gøy, så vi sees på bussen te Drammen.

Simen
05-03-2009, 17:13
Som det står i den andre tråden, KLOKKESVINGEN er stengt, og startsupportere blir derfor flyttet til eget felt på sittetribunen til samme pris! Herlig!

aljahnsen
05-03-2009, 17:59
Jeg skal kontakte Godset i morgen ang billetter, prøvde å ringe dem nå. Men de har nok tatt kvelden på Gamle Gress :)

Simen
06-03-2009, 18:29
Meld deg på tur(er) her:

http://www.menigheden.no/index.php?option=com_rsform&formId=2&Itemid=99999

Latterlig enkelt, så kjør på! :D

jensiq
08-03-2009, 02:20
Fikk også meldt meg på :D
Hvis jeg ikke har fått kortet innen neste søndag, må jeg da betale full pris?

Hvor mange er påmeldte nå?
Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg !

Lars Olav Karlsen
08-03-2009, 02:22
Har du ikke fått kortet har allid en kvitering for betalt medlemskap fungert like bra. Slik gjør vi det ihvertfall i Oslo.

Kenneth Storberget
08-03-2009, 11:46
Fikk også meldt meg på :D
Hvis jeg ikke har fått kortet innen neste søndag, må jeg da betale full pris?

Hvor mange er påmeldte nå?
Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg !

Du er ikke helt ukjent for meg etter at du har vært og plaget oss på bussen i 2-3 år nå, så jeg tror jeg kan gå god for deg at du er medlem.

Uansett så kommer jeg ha den siste oppdaterte medlemslisten med meg på bussen.

Nå er snart bussen halvfull så dette lover jo bra og jeg har stor tror på at vi kan fylle denne bussen.

Så du som sitter og leser og tenker dere på tur, du er ikke alene så meld deg på fort på denne turen så er du sikker på plass.

Prisen på denne turen er 300 kr for medlem og 400 for ikke medlem.
Dessverre så er det litt diselpriser som drar opp prisen men jeg forhandler fortsatt med et buss selskap så det kan være det blir billige priser til neste tur.

Keiko
09-03-2009, 00:04
Vi er en gjeng som reiser i privat regi. Ikke noe pes å få biletter der oppe?

REBell
09-03-2009, 00:25
Vi er en gjeng som reiser i privat regi. Ikke noe pes å få biletter der oppe?

Nei, er nok av sa dem!

REBell
10-03-2009, 10:43
Ut på tur med Kenneth
Tuesday 10. March 2009
Kenneth Storberget leder turgruppa og sørger for massiv støtte til Start også på bortekampene. - Jeg har vært med i turgruppa i tre år, og det er andre året at jeg leder den på egen hånd, forteller 30-åringen på klingende nordlandsdialekt.

Les hele saken;
http://menigheden.no/index.php?option=com_content&task=view&id=335&Itemid=101

Kenneth Storberget
10-03-2009, 21:33
Da er det kun 13 plasser igjen på bussen som kjører på Søndag opp til Drammen.

Husk at detter er serie åpningen og vi kommer ha det knall gøy på bussen og på Grønne Gress.

Meld deg på nå så er du sikker på plass, det blir kun satt opp en buss på denne turen og er det fult så må du sitte hjemme og kjede deg.

Alf Qaida
11-03-2009, 11:48
Hvilken pub i Drammen er det som gjelder?

PS: Nå har faktisk jeg og meldt meg på turen, dog kun en vei. Men betaler selvfølgelig full pris for det.

Kenneth Storberget
11-03-2009, 12:09
Pub er vi ikke helt sikker på enda, har sendt mail til Godsetunionen og dem ville ikke ha oss på besøk på deres pub.
Så er det noen her inne som har noen tips og komme med?

Kenneth Storberget
11-03-2009, 15:17
Da blir det Sportsbaren i Drammen vi samles på, da vi ikke får komme og besøke Godset unionen på deres pub.

Sportsbaren som egentlig heter Strømsø Sportspub ligger få minutter fra Stadion å gå.
Dere finner den i Blichs gate 2 og hvis det er noen som vil ser på meny der så er det bare og kikke på www.sportspub.no.

Det er 18 år grense på denne plassen og denne plassen skal vi eie før kampen. Rett rundt hjørnet kommer Godsetunionen og prøve seg på og være høylytte men dem skal vi overdøve noe voldsomt.

Ses på Sportsbaren kl:15.00 alle sammen og vær klar til masse sang roping og noen brus drikking.

Kenneth Storberget
12-03-2009, 11:38
Da er det ikke noen plasser igjen på bussen til Drammen på Søndag, så dem som vil reiser sammen med Menigheden på tur er dessverre litt for seien denne gang og må bare være litt raskere neste gang.

Litt info ang. turen:
Bussen kjører fra Rutebilen kl 11.00 og vi plukker opp folk i Lillesand (11.15) og Grimstad (11.25).
Pizza bestilling tas på bussen til dem som er sultne og vi får levert pizza på bussen når kampen er ferdig. Pizzan kommer fra Dolly dennne gang og det koster 200 kr for en stor pizza så her er det perfekt og gå sammen med en kompis/venninne og kjøpe seg noe mat.
Vi kommer til og selge brus på bussen og den kommer være billigere på bussen en hva den er på en bensin stasjon eller en kiosk på en søndag, så her lønner deg seg og handle på bussen for og spare penger.
På veien opp så vises det litt start dvd og det spilles start musikk, vi kommer å til og sitte og synge og varme opp til årests første TL kamp.
Et tips er og spise før bussen går eller ta med seg mat på bussen, vi stopper IKKE på noen plasser der man kan handle mat før vi kommer opp til Drammen.
Bussen kjører fra Drammen rett etter kampen og vi kommer være hjemme ca 23.30 - 24.00, (spørs på trafikken).

Vi ønsker alle sammen velkommen på tur og at det blir en kjempe søndag med 3 poeng hjem til Kr.sand.

Hilsen Turgruppa.
Kenneth, Magnus, GK og Rikke.

Giovanni
12-03-2009, 12:57
"Bussen kjører fra Rutebilen kl 11.00 og vi plukker opp folk i Lillesand (11.15) og Grimstad (11.25)."

Har dere kommet opp med nytt type drivstoff på sørlandet siden sist jeg var hjemme? eller brukes det flybensin? smått imponerende tempo må jeg si ;)

25 min til grimstad etter å ha stoppet for å plukket opp folk i Lillesand er smått imponerende...

Kenneth Storberget
12-03-2009, 13:11
Glemte jeg og si at vi kjører Helikopter opp til Drammen? ;)

Neida, tiden som står er for at folk ikke skal komme for sent til bussen og ikke være med på turen. Bedre og være tidlig ute og komme seg på en og være for sein og misse bussen.

En til til alle folk.

Det er vinter i Drammen, KLE DERE GODT PÅ DENNE TUREN.

stallis
13-03-2009, 09:50
Til og med Start skriver at bussen er full.

http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=486977

Kenneth Storberget
13-03-2009, 12:57
Dem ringte meg i morges og spurte og spurte om ting og tang, så det er jo litt gøy da at dem skriver om våre turer.
Dette kommer til og bli en kjempe tur så jeg regner med at dem ringer meg på mandag og vil ha en oppsumering.

Kenneth Storberget
14-03-2009, 12:55
Vi har 7 plasser igjen på turen til Drammen, så det er bare og send meg SMS med navn, nr, alder og hvor du skal på bussen så setter jeg deg opp på listen.

Er det noen av dine venner som har meldt seg på turen og du vil sitte sammen med dem på bussen så er vi ikke vanskelige og klarer og omdirigere litt på listene.

Så kom igjen, vær med og fyll opp denne turen og meld deg på tur.

SMS til 47653053.

Mvh.
Kenneth.

A.W.A
18-03-2009, 16:24
Argh, så denne tråden litt for sent...

Tekoppen
19-03-2009, 17:47
Jeg var jo i Drammen selv - og vet at mange sto på setene inne på stadion. Det var STAPPFULLT, og faktisk nesten ikke forsvarlig å stille opp så mange på så liten plass, dette burde SIF tatt seg bedre av ! men tilbake til setene! De var jo råttne tvers igjennom, og jeg har snakket litt med andre "bortelag" som har vært på Marinelyst iløpa det siste året, og de også sier at setene knakk da de å var der, og at de ikke tålte mye! Når man setter seg på setet og det "knaser", da kan ikke det regnes som hærverk. Det går på slitasje på mange av setene. Jo, mange tok litt ekstra i når det først knakk i setene, men Menigheden som supporterklubb kan ikke ta alt ansvar for dette! Her må folk klare å se litt seriøst på dette, se litt alvorlig - og bruke sunn fornuft! Dette er ikke noe Menigheden vil bli kjent for ! Vi var heldige som fikk den plassen vi fikk, kan man si, da må vi klare å oppføre oss bedre!

Joda, jeg støtter "flere saker" i mitt innlegg!
:icon_arrow: Dårlig kvalitet på setene er det ikke tvil om!
:icon_arrow: Hærverk kan også brukes om NOEN av setene
:icon_arrow: OPPFØRSEL!
:icon_arrow: Respekt!

Det handler faktisk om respekt også! Vi skal ha respekt for vår motstander og deres arena.

VI blir helt nødt til å skjerpe oss, å oppføre oss som vanlige mennesker! Nei, vi skal ikke stå stille å ikke røre noe, vi skal KNUSE dem på sang, TIFO osv, men vi må roe oss litt for det "unødvendige"...

Så gleder jeg meg til Viking borte - for da skal vi ikke ødelegge setene ;-)

A.W.A
20-03-2009, 01:26
"Det handler faktisk om respekt også! Vi skal ha respekt for vår motstander og deres arena.

VI blir helt nødt til å skjerpe oss, å oppføre oss som vanlige mennesker."

Som jeg skulle sagt det selv! Hva blir det neste...? Nå må folk skjerpe seg.

Kjipt å bli stemplet som hooliganer etter en kamp.

Bruk sunn fornuft og vi klarer vel å styre gledesrusen litt dere?

A.W.A
20-03-2009, 01:28
Blir litt sinna på sånne folk asså...

stallis
20-03-2009, 09:33
Hva med å ta dette i allerede eksisterende kamptråd som alle andre. Det blir bare rot å skal diskutere samme tingen i flere tråder.

Et lite tips er jo også å vite hva som virkelig skjedde og grunnen til at det skjedde.