PDA

Se full versjon : godset - start

ghanaboy
27-02-2009, 17:22
når blir buss turen til godset satt opp og hvor mye koster det?,, gleder me gsom en unge til kampen:D

Lars Olav Karlsen
27-02-2009, 19:06
Bussen går kl 1630 og vil koste 170 kroner tur/retur

Det vil bli gitt 50 kroner rabatt på bussprisen til de som kan frevise medlemskort (eller bankutskrift på betalt medlemskap) i Menigheden.

Det vil bli sammling på Dubliner før vi drar med bussen og det vil bli salg av billig drikke på bussen.

Rolling stones
27-02-2009, 20:44
Bussen går kl 1630 og vil koste 170 kroner tur/retur

Det vil bli gitt 50 kroner rabatt på bussprisen til de som kan frevise medlemskort (eller bankutskrift på betalt medlemskap) i Menigheden.

Det vil bli sammling på Dubliner før vi drar med bussen og det vil bli salg av billig drikke på bussen.

HAHA.. er det kommunismen som råder på forumet for tiden Lars Olav?

Her informerer jeg om at Menigheden ifra Kristiansand, samt en rekke supportere ifra Oslo vil ankomme Drammen i 15.00 tiden for å lade opp til sesongens første kamp, og føle på streminingen med et forhåpentligvis flott vorspiel!

Også klarer du å slette innlegget?

Er til å le av...

Lars Olav Karlsen
28-02-2009, 02:09
Dette har vi snakket om tusen ganger før og nå begynner jeg og bli mektig lei av deg og dine forsøk på å ødelegge. Denne delen av forumet er for Menigheden Øst og hvis du har lyst til å reise til Drammen før bussen vår går er det helt greit for oss, men slutt og spre dritt om Menigheden Øst sine turer. Hvis du vil informere om turene fra Kristiansand eller dine private prosjekter så ta det i det vanlige forumet, her inne er det Menigheden Østs turer som diskuteres og da tollereres ikke forsøk på å snakke dritt om våre turer.

Det vil bli tatt en undersøkelse blant alle som er med på første turen om hva de foretrekker av reise tidlig for å gå på pub eller rett til kamp. Hvis det viser seg at det er mulig og kjøre buss slik at en både får med folk og en får gått på pub så gjør vi selvfølgelig det, men slik det har vært tidligere har det ikke fungert.

Rolling stones
28-02-2009, 16:32
Dette har vi snakket om tusen ganger før og nå begynner jeg og bli mektig lei av deg og dine forsøk på å ødelegge. Denne delen av forumet er for Menigheden Øst og hvis du har lyst til å reise til Drammen før bussen vår går er det helt greit for oss, men slutt og spre dritt om Menigheden Øst sine turer. .

Du mener vel heller at denne siden kun skal være tilgjengelig for de som tar bussen med med dere?

PS! trodde denne siden skulle være representert av Start supportere i Oslo? med en del felles interesser?

Hvor nerdete går det egentlig ann å bli?

Rolling stones
28-02-2009, 16:37
, men slik det har vært tidligere har det ikke fungert.

Og dette du her kommuniserer er bare tøys! Men du får sikkert flertallet med deg hvis dere velger å foreta en spørreundersøkelse blant de som velger å ta bussen med dere til Drammen:-)

ghanaboy
28-02-2009, 19:29
den er grønn Olav, men rolling slutt å ødelegg bare oppfør deg som en voksen.

Rolling stones
28-02-2009, 20:27
den er grønn Olav, men rolling slutt å ødelegg bare oppfør deg som en voksen.

Ødelegg?

Det er vel strengt tatt Lars Olav som ødelegger ved å slette initiativ av fotballsupportere som ønsker å reise på kamp!

Her gjør vi alt for å skape litt liv og røre rundt kampene i Osloregionen, også blir jeg beskyldt for å ødelegge?

Er vel strengt tatt andre som må rulle inn!

Lars Olav Karlsen
28-02-2009, 20:55
Det er vel strengt tatt Lars Olav som ødelegger ved å slette initiativ av fotballsupportere som ønsker å reise på kamp!

Dette er Menigheden Øst sin del av forumet og det eneste jeg har bedt deg om er å slutte og be folk om å la være og melde seg på våre turer.

Det eneste jeg er innteresert i er at flest folk kommer seg på kamp, og slik erfaringene våre er fra før (og fra den tiden du satt i styret) er at vi ikke klarer og sette opp buss hvis vi reiser så tidlig som du vil. Den eneste gangen dette gikk var mot Fredrikstad i semien for noen år siden da dette var noe helt spesielt.

Det er flott at du har meninger, men hvis du vil diskutere andre ting en Menigheden Øst så får du ta dette i en annen del av forumet.

Det du driver med nå er jo faktisk direkte og be supportere i Oslo om ikke og reise med Menigheden Øst og de aller fleste ville vel også reagert om noen i turtråden til Menigheden i Sør begynte og oppfordre folk til å reise i privatbiler istedenfor å ta buss.